Працював в 7 компаніях   21 рік 1 місяць

Медицина та Охорона здоров'я, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Архітектурні та дизайнерські бюро, Будівництво, Реклама та PR-послуги, Видавництва та Поліграфія

Менеджер із закупівель

Діамант-Фарм

Медицина та Охорона здоров'я

9 місяців

09.2023 - 06.2024

Участь в закупівлях (публічні закупівлі, маркет), підготовка тендерної документації, подання тендерних пропозицій, участь в аукціонах, оформлення документації після перемоги в тендерах, укладання та супровід договорів закупівлі.

Фахівець з тендерів, помічник нач. склада

ТОВ «Техно Іновейшн Компані» (ТОВ «ТІК»)

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

5 місяців

03.2023 - 08.2023

  • відстеження тендерів на продукти компанії; аналіз (спільно з технічним відділом) можливості участі за технічними характеристиками товару;
  • аналіз цін конкурентів та узгодження ціни з керівництвом компанії; підготовка тендерної документації;
  • участь в аукціоні;
  • підготовка документації переможця та передача документації на оформлення договору постачання;
  • підготовка друкованої документації (брошури, буклети, презентації та інш.);
  • особисті завдання керівника (аналіз ринку аналогічної продукції та інше). сортування/облік продукції на складі.

Офіс-менеджер, помічник керівника

ТОВ «ПРОДЖЕКТ БІЛДІНГ»

Архітектурні та дизайнерські бюро

1 рік 2 місяці

12.2021 - 02.2023

  • ведення документообігу компанії (вхідна та вихідна кореспонденція, підготовка договорів, рахунків, актів виконаних робіт / надання послуг;
  • відстеження тендерів за напрямком діяльності компанії;
  • підготовка тендерної документації;• участь в аукціоні;• підготовка документації переможця та передача документації на оформлення договору;
  • підготовка друкованої документації (брошури, буклети, презентації та інше) для передачі замовнику (друк, підготовка електронної версії);
  • покупка/налаштування/ремонт ПК, ноутбуків, мережевої та офісної техніки (системний адміністратор у системі без сервера для невеликої компанії);
  • адміністрування (підтримка офісу в робочому стані: замовлення канцтоварів, вчасна заправка принтерів, плотерів та інш.);
  • особисті завдання керівника.

администратор, управление проектом

ТОВ «ІК «СХІДГАЗБУД»

Будівництво

4 роки 10 місяців

12.2016 - 10.2021

  • моніторинг тендерів на майданчиках DTEC, ProZorro за напрямком діяльності компанії (нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт); аналіз (спільно з технічним відділом) можливості участі по технічним характеристика товару;
  • аналіз цін конкурентів та узгодження ціни з керівництвом компанії;
  • підготовка тендерної документації, участь в аукціоні;
  • підготовка документації переможця та передача документації на оформлення договору на виконання будівельних робіт;
  • переговори із закупівлі будівельних матеріалів, обладнання, з субпідрядними організаціями для виконання будівельних робіт.;
  • робота з кошторисною документацією, перевірка обсягів робіт, складання актів виконаних робіт форми КБ-3, КБ-2в для надання замовнику;
  • ведення документообігу компанії (вхідна та вихідна кореспонденція, попередня підготовка договорів якщо немає юриста та ін.);
  • робота з клієнт-банками різних банків (платежі, виписки, статистика якщо бухгалтер тимчасово відсутній) та ін.;
  • покупка/налаштування/ремонт ПК, ноутбуків, мережевої та офісної техніки.

Завідуючий проектної групи Автоматизованих систем управління

ПАТ «ІНСТИТУТ ЮЖНІІГІПРОГАЗ» (ПАТ «ЮНГГ»)

Будівництво

7 років 2 місяці

08.2010 - 10.2017

  • Розподіл і контроль за роботою керованою групою.
  • Проектування систем автоматизації, розробка проектної, робочої документації, авторський нагляд, робота з субпідрядниками (проектувальниками спеціальних систем, виробниками систем автоматизації).

Керівник відділу дизайну, Системний адміністратор

РА «МІСТРАЛЬ»

Реклама та PR-послуги

6 років

08.2004 - 08.2010

- Робота з клієнтами (зазвичай клієнти дуже погано розуміють, яка саме реклама їм потрібна), розробка стратегії рекламної компанії, - розробка макетів, додрукарська підготовка;- системне адміністрування, підтримка в працездатному стані офісної техніки.

Верстальник

ТОВ «ВИДАВНИЦТВО СТАЛКЕР»

Видавництва та Поліграфія

1 рік 2 місяці

11.2002 - 01.2004

Комп'ютерна верстка книг.

Ключова інформація

1. Інженерно-технічна освіта.

2. Знання законодавчих та нормативно-правових актів у сфері будівництва та проектування.

3. Знання Закону про публічні закупівлі,

4. Знання законодавчих та нормативно-правових актів у сфері охорони праці.

Навчався в 1 закладі

Донецький Національний Технічний Університет (ДонНТУ)

Комп'ютерні інформаційні технології та автоматика (КІТА), Донецьк

Донецк, 2002

Володіє мовами

Англійська

середній

курси підвищення рівня володіння англійською мовою Pre-intermediate (2013, 6 місяців)

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

СТС

Киев, 2016

Програма професійної підготовки фахівців кошторисної справи: Кошторисна справа і ціноутворення в будівництві 

Проектування систем моніторингу стану систем інженерно-технічного забезпечення та будівельних конструкцій будівель і споруд

Донецк, 2014

Проектування систем моніторингу стану систем інженерно-технічного забезпечення та будівельних конструкцій будівель і споруд

курси підвищення рівня володіння англійською мовою Pre-intermediate

Донецк, 2013

курси підвищення рівня володіння англійською мовою Pre-intermediate 

Додаткова інформація

Компьютерные навыки

  • MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Project (трохи);
  • Adobe Photoshop;
  • CorelDRAW;
  • Abby Finerider;
  • Macromedia HomeSite, Flash (хоча зараз вже неактуально) и ін. для web-розробки;
  • Програми для верстки: Adobe (PageMaker, InDesign), QuarkXPress;
  • Поштові програми, браузери, месенджери, антивіруси, програми для оптимізації комп'ютера, програми віддаленого доступу та таке ін.
  • Windows (не тільки користуватись але і встановлювати, налаштовувати, пояснювати як працює);

Чем занимался в компании

- відстеження тендерів за напрямком діяльності компанії; аналіз (спільно з технічним відділом) можливості участі по технічним характеристика товару; аналіз цін конкурентів та узгодження ціни з керівництвом компанії; підготовка тендерної документації; участь в аукціоні; підготовка документації переможця та передача документації на оформлення договору постачання;

- аналіз ринку аналогічної продукції та послуг;- ведення документообігу (вхідна та вихідна кореспонденція, підготовка договорів, актів виконаних робіт / надання послуг;

- робота в клієнт-банку (проведення платежів, виписки та інш.;- переговори із закупівлі будівельних матеріалів, обладнання, з субпідрядними організаціями;

-підготовка кошторисної документації, перевірка обсягів робіт, складання актів виконаних робіт КБ-3, КБ-2в для надання замовнику;

- закупівля/налаштування/ремонт ПК, ноутбуків, мережевої та офісної техніки (системний адміністратор у системі без сервера для компанії з середньою кількістю користувачів);

- проектування систем автоматизації, розробка проектної, робочої документації, робота з замовниками, підрядниками; - авторський нагляд, робота з субпідрядниками (проектувальниками спеціальних систем, виробниками систем автоматизації);

- дизайн зовнішньої реклами (робота з замовниками, розробка макетів, додрукарська підготовка, спілкування з друкарнями та ін.;

- розробка та дизайн сайтів (html, javascript, PHP, MySQL);

- комп'ютерна верстка книг журналів та книг.

Максим Геннадиевич

Фахівець з публічних закупівель

Київ

35 000 грн.

44 роки

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Оновлено 22 години тому