Работала в 6 компаниях 15 лет 7 месяцев
Автомобильная промышленность и Автобизнес, Другое, Недвижимость и Девелопмент, Образование, Реклама / Маркетинг / PR-услуги
Економіст планово-економічного відділу
ТОВ "Укравтозапчастина"
Автомобильная промышленность и Автобизнес
10 месяцев
07.2021 - 05.2022
Оператор АЗК
ТОВ "Вест Петрол Маркет" WOG
Другое
2 месяца
05.2021 - 07.2021
Риелтор
АН "Покрова Сіті"
Недвижимость и Девелопмент
9 месяцев
08.2020 - 05.2021
Пошук об'єктів нерухомості, співпраця з власниками, перевірка документів об'єкта, складання і публікація рекламних оголошень, робота з потенційними покупцями, показ об'єктів нерухомості клієнтам. Робота в CRM-realtsoft. Участь у створенні та наповненні сайту pokrovacity.com
Головний економіст, Керівник фінансового відділу
Комп'ютерна академія ШАГ, Київська філія
Образование
1 год 5 месяцев
09.2018 - 02.2020
Головний економіст, Керівник фінансового відділу Київської філії. Робота в программі 1с8, CRM, Logbook. Щоденна робота з банківськими виписками. Контроль документообігу з контрагентами на поставку товарів/послуг. Супровід документообігу з банками. Поточна робота зі студентами (внесення інформації в базу, розрахунок графіку оплат, контроль оплат, робота з боржниками, платіжні доручення та акти виконаних робіт, консультування). Щоденний звіт про доходи та витрати. Щомісячний звіт про прибуток філії. План-факторний аналіз роботи філії. Розрахунок ФОТ та заробітної плати співробітникам філії. Планування надходжень. Перерозподіл надходжень і витрат за статтями руху грошових коштів. Участь у розробці програмного продукту 1С під робочі задачі. З серпня по грудень 2019 року виконувала обов'язки заступника директора Київської філії з навчальних та фінансових питань.
Керівник проектів
Фотостудія Локомотив
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
12 лет 2 месяца
06.2006 - 08.2018
Проведення перемовин, заключення договорів, ведення ділової переписки, облік і аналіз розподілення доходів і витрат, ведення бухгалтерського обліку ФОП, клієнт-банк, подача звітності у податкову, калькуляція собівартості проектів. Розрахунки з контрагентами, контроль дебіторської-кредиторської заборгованості. Організація та проведення фотозйомок: в залежності від виду - підбір привабливих ідей; підбір локацій та домовленість з власниками на проведення зйомок; підбір речей та аксесуарів; підбір та підгон одягу на модель для зйомок; постановка речей, предметів, моделей в кадрі; співпраця зі стилістами, візажистами, перукарями та моделями під проект; адміністрування фотозйомки; асистування фотографу або стилісту; розробка дизайну та верстка брендбуків з використанням відзнятого матеріалу; пошук та співпраця з друкарськими компаніями, перевірка якості друку та строків виконання замовлення. Підготовка, планування і проведення презентацій, участь у виставках. Вільно володію MS Office, Word, Excel, PowerPoint, Internet; вище середнього -Adobe Photoshop, Adobe InDesign
Провідний економіст
Київський міський методичний центр закладів культури та навчальних закладів
Образование
2 года 9 месяцев
10.2015 - 07.2018
План-факторний аналіз платних послуг; бюджетування; калькуляція собівартості послуг; заключення договорів, взаємодія з поставниками товарів та послуг; прийом, реєстрація та контроль первинної документації; підготовка документації для проведення тендерних торгів; робота в системі Прозорро; клієнт-банк; банківські виписки; розрахунок вартості платних послуг; розробка кошторису витрат по спеціальному фонду; розрахунок заробітної плати лекторам за проведення циклів методичних заходів; розрахунок заробітної плати жюрі та організаційного комітету за дитячі конкурси; облік, оприбуткування та списання основних засобів та запасів відповідно до вимог чинного законодавства; проведення інвентаризації та здійснення контролю за збереженням матеріальних цінностей, які знаходяться на балансі Центру; прийом, опрацювання та узагальнення інформації щодо розмірів плати за навчання у школах естетичного виховання, аналіз та узагальнення інформації стосовно контингенту учнів у школах естетичного виховання.
Ключевая информация
Маю навички: розробка калькуляцій на проведення робіт/послуг, планування доходів та витрат, план-факторний аналіз (P&L), розрахунок очікуваних показників, бюджетування, управлінський облік, рух коштів (C&F), аналіз та оптимізація витрат. Рівень вище среднього: Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint) , бухгалтерські програми Is-pro, Medoc, 1С8, CRM, клієнт-банк. Добре працюю з великим масивом інформації, формули ВПР, СУММЕСЛИ, зведені таблиці. Робота з контрагентами: заключення договорів, видаткові накладні, акти виконаних робіт, дебіторська-кредиторська заборгованисть. Аналітичний склад розуму, добропорядна. Комунікабельна, вмію працювати з людьми. Навички керування фінансовим відділом. Легко навчаюся, відкрита до нового. Як бонус: indesign, photoshop, illustrator. Добре виходить запускати нові проекти.
Училась в 1 заведении
Українська Державна Академія Залізничного Транспорту (зараз Український Державний Університет Залізничного транспорту)
Економіка транспорту, менеджер-экономіст
Харків, 2002
Владеет языками
Английский
продвинутый
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Датский
базовый
Украинский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Основы java прогаммирования
Курси підвищення кваліфікації: "Планування та економічний аналіз у бюджетній сфері"
Дополнительная информация
Водійське посвідчення
Категорія "В"
Олена Анатоліївна
Олена Анатоліївна
Економіст, фінансист
Другие страны
Активно ищет работу
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 17 часов назад