Працювала в 6 компаніях 15 років 7 місяців
Автомобільна промисловість та Автобізнес, Інше, Нерухомість та Девелопмент, Освіта, Реклама та PR-послуги
Економіст планово-економічного відділу
ТОВ "Укравтозапчастина"
Автомобільна промисловість та Автобізнес
10 місяців
07.2021 - 05.2022
Оператор АЗК
ТОВ "Вест Петрол Маркет" WOG
Інше
2 місяці
05.2021 - 07.2021
Риелтор
АН "Покрова Сіті"
Нерухомість та Девелопмент
9 місяців
08.2020 - 05.2021
Пошук об'єктів нерухомості, співпраця з власниками, перевірка документів об'єкта, складання і публікація рекламних оголошень, робота з потенційними покупцями, показ об'єктів нерухомості клієнтам. Робота в CRM-realtsoft. Участь у створенні та наповненні сайту pokrovacity.com
Головний економіст, Керівник фінансового відділу
Комп'ютерна академія ШАГ, Київська філія
Освіта
1 рік 5 місяців
09.2018 - 02.2020
Головний економіст, Керівник фінансового відділу Київської філії. Робота в программі 1с8, CRM, Logbook. Щоденна робота з банківськими виписками. Контроль документообігу з контрагентами на поставку товарів/послуг. Супровід документообігу з банками. Поточна робота зі студентами (внесення інформації в базу, розрахунок графіку оплат, контроль оплат, робота з боржниками, платіжні доручення та акти виконаних робіт, консультування). Щоденний звіт про доходи та витрати. Щомісячний звіт про прибуток філії. План-факторний аналіз роботи філії. Розрахунок ФОТ та заробітної плати співробітникам філії. Планування надходжень. Перерозподіл надходжень і витрат за статтями руху грошових коштів. Участь у розробці програмного продукту 1С під робочі задачі. З серпня по грудень 2019 року виконувала обов'язки заступника директора Київської філії з навчальних та фінансових питань.
Керівник проектів
Фотостудія Локомотив
Реклама та PR-послуги
12 років 2 місяці
06.2006 - 08.2018
Проведення перемовин, заключення договорів, ведення ділової переписки, облік і аналіз розподілення доходів і витрат, ведення бухгалтерського обліку ФОП, клієнт-банк, подача звітності у податкову, калькуляція собівартості проектів. Розрахунки з контрагентами, контроль дебіторської-кредиторської заборгованості. Організація та проведення фотозйомок: в залежності від виду - підбір привабливих ідей; підбір локацій та домовленість з власниками на проведення зйомок; підбір речей та аксесуарів; підбір та підгон одягу на модель для зйомок; постановка речей, предметів, моделей в кадрі; співпраця зі стилістами, візажистами, перукарями та моделями під проект; адміністрування фотозйомки; асистування фотографу або стилісту; розробка дизайну та верстка брендбуків з використанням відзнятого матеріалу; пошук та співпраця з друкарськими компаніями, перевірка якості друку та строків виконання замовлення. Підготовка, планування і проведення презентацій, участь у виставках. Вільно володію MS Office, Word, Excel, PowerPoint, Internet; вище середнього -Adobe Photoshop, Adobe InDesign
Провідний економіст
Київський міський методичний центр закладів культури та навчальних закладів
Освіта
2 роки 9 місяців
10.2015 - 07.2018
План-факторний аналіз платних послуг; бюджетування; калькуляція собівартості послуг; заключення договорів, взаємодія з поставниками товарів та послуг; прийом, реєстрація та контроль первинної документації; підготовка документації для проведення тендерних торгів; робота в системі Прозорро; клієнт-банк; банківські виписки; розрахунок вартості платних послуг; розробка кошторису витрат по спеціальному фонду; розрахунок заробітної плати лекторам за проведення циклів методичних заходів; розрахунок заробітної плати жюрі та організаційного комітету за дитячі конкурси; облік, оприбуткування та списання основних засобів та запасів відповідно до вимог чинного законодавства; проведення інвентаризації та здійснення контролю за збереженням матеріальних цінностей, які знаходяться на балансі Центру; прийом, опрацювання та узагальнення інформації щодо розмірів плати за навчання у школах естетичного виховання, аналіз та узагальнення інформації стосовно контингенту учнів у школах естетичного виховання.
Ключова інформація
Маю навички: розробка калькуляцій на проведення робіт/послуг, планування доходів та витрат, план-факторний аналіз (P&L), розрахунок очікуваних показників, бюджетування, управлінський облік, рух коштів (C&F), аналіз та оптимізація витрат. Рівень вище среднього: Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint) , бухгалтерські програми Is-pro, Medoc, 1С8, CRM, клієнт-банк. Добре працюю з великим масивом інформації, формули ВПР, СУММЕСЛИ, зведені таблиці. Робота з контрагентами: заключення договорів, видаткові накладні, акти виконаних робіт, дебіторська-кредиторська заборгованисть. Аналітичний склад розуму, добропорядна. Комунікабельна, вмію працювати з людьми. Навички керування фінансовим відділом. Легко навчаюся, відкрита до нового. Як бонус: indesign, photoshop, illustrator. Добре виходить запускати нові проекти.
Навчалась в 1 закладі
Українська Державна Академія Залізничного Транспорту (зараз Український Державний Університет Залізничного транспорту)
Економіка транспорту, менеджер-экономіст
Харків, 2002
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Датська
базовий
Українська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Основы java прогаммирования
Курси підвищення кваліфікації: "Планування та економічний аналіз у бюджетній сфері"
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
Категорія "В"
Олена Анатоліївна
Олена Анатоліївна
Економіст, фінансист
Інші країни
Активно шукає роботу
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 18 годин тому