Работал в 11 компаниях 10 лет 9 месяцев
Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки, IT, Консалтинг / Аудит, Другое
Самозайтяний
Freelancer
Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки
8 месяцев
10.2023 - по настоящее время
Співпраця з різними перевізниками та компаніями
Спеціаліст технічної підтримки
LCI-MTC Group
Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки
2 месяца
06.2023 - 08.2023
Комунікація з Готельними мережами
Перевірка доступності, бронювань, помилок в системі
Робота з логами бронювань та продажів
Робота зі зведеними таблицями в Excel
Робота з помилками в маппінгу/геолокаціями, написання bug report до розробникиів
Співпраця з різними департаментами компанії
Начальник відділу технологічної підтримки
PaxUkraina/ Скляренко М.В. ФОП
IT
9 месяцев
05.2022 - 02.2023
Обов'язки:
Пошук та заключення договорів з клієнтами/перевізниками та подальший розвиток співпраці у сфері онлайн та офлайн продажу квитків;
Ефективна організація та керування работою відділу. Керування персоналом, підхід до кожного співробітника для досягнення поставленої цілі компанії.
Постійне спілкування з колегами, навчання персоналу нововеденням в компанії;
Формування графіка роботи співробітниців у відділі;Налаштування тікетної системи під потреби компанії/відділу;
Контроль та розподіл у відділі звернень від перевізників. Обробка звернень по прямим продажам;
Розробка логіки системи, постановка задач для програмістів і подальше тестування результату на відповідність до запитуваного результату;
Ведення ділових перемовин з перевізниками, контрагентами; Оперативне внесесення змін до системи;
Внесення інформації:
- ведення таблиці з робочою базою контактів перевізників для оперативного вирішення питань;
- внесення даних до робочого задачника по перевізникам;
Тестування та формування задач програмістам компанії, при необхідності, для покращення роботи системи або при виявленні помилок в системі;
Контроль видачі даних по рейсам системи;
Контроль та обробка запитів від перевізників, закриття/відкриття та відміна рейсів, інших запитів/питань по системі продажів;
Контроль видачі даних по рейсам системи;
Корегування даних наявних помилок системи до їх виправлення; Вирішення конфіктних ситуацій з перевізниками по скаргах від пасажирів;
Начальник відділу технологічної підтримки
"Компанія Укрпас" ТОВ
IT
9 месяцев
08.2021 - 05.2022
Обов'язки:
Пошук та заключення договорів з клієнтами/перевізниками та подальший розвиток співпраці у сфері онлайн та офлайн продажу квитків;
Розвиток офлайн продажу квитків
Ефективна організація та керування работою відділу. Керування персоналом, підхід до кожного співробітника для досягнення поставленої цілі компанії. Постійне спілкування з колегами, навчання персоналу нововеденням в компанії;
Формування графіка роботи співробітниців у відділі;
Налаштування тікетної системи під потреби компанії/відділу;
Контроль та розподіл у відділі звернень від перевізників. Обробка звернень по прямим продажам;
Розробка логіки системи, постановка задач для програмістів і подальше тестування результату на відповідність до запитуваного результату;
Ведення ділових перемовин з перевізниками, контрагентами; Оперативне внесесення змін до системи;
Внесення інформації:
- ведення таблиці з робочою базою контактів перевізників для оперативного вирішення питань;
- внесення даних до робочого задачника по перевізникам;
Тестування та формування задач програмістам компанії, при необхідності, для покращення роботи системи або при виявленні помилок в системі;
Контроль видачі даних по рейсам системи;
Контроль та обробка запитів від перевізників, закриття/відкриття та відміна рейсів, інших запитів/питань по системі продажів;
Контроль видачі даних по рейсам системи;
Корегування даних наявних помилок системи до їх виправлення
Вирішення конфіктних ситуацій з перевізниками по скаргах від пасажирів.
Контроль за заборгованістю партнерів по офлайн продажу
Фахівець відділу по роботі з перевізниками
"І-Тревелс" ТОВ /Busfor/BlaBlaCar
IT
3 года 3 месяца
04.2018 - 07.2021
Обов'язки:
Ведення ділових перемовин з перевізниками, агенціями, страховими компаніями(іншими юрид особами.);
Внесення інформації:
- оперативне внесесення нової інформації, змін до дистрибутивної системи;
- ведення таблиці з робочою базою контактів перевізників для оперативного вирішення питань, враховуючи нюанси роботи
- внесення даних до робочого задачника по перевізникам;
Формування задач в JIRA програмістам компанії, при необхідності, для покращення роботи системи або при виявленні помилок в системі;
Внесення до системи продажів клієнтів, рейсів, цін (повне технічне обслуговування існуючих рейсів у системі)
Контроль видачі даних по рейсам системи;
Контроль та обробка запитів від перевізників, закриття/відкриття та відміна рейсів, інших запитів/питань по системі продажів;
Тестування та перевірка збоїв системи. Контроль видачі даних по рейсам системи;
Направлення запитів до преревізника та вирішення конфіктних ситуацій по скаргах пасажирів.
Налагодження ефективної взаємодії з іншими відділами для вирішення поточних задач:
-бухгалтерія
-custumer support
Уважність до деталей, наявність гарної пам'яті та відповідальність на даній позиції.
Фахівець з технологічної підримки відділу тех. підтримки
"І-Тревелс" ТОВ / Busfor
IT
1 год 1 месяц
03.2017 - 04.2018
Обов'язки:
Внесення до бази даних інформіцію про юридичних осіб(перевізників, агенцій, контрагентів, зовнышных ресурсів);
Спілкування з замовниками та подальший їх супровід.
Внесення рейсів, всієї інформаці від договору до початку продажу та всі коригування по ним: зміна вартості, графіків, квоти, маршрутів;
Прийом вхідних дзвінкі від партнерів
Повернення квитків;
Виявлення недоліків системи
Обробка звітів помилок системи;
Тестування системи;
Написання bug-report по не коректнії роботи в системі
Перевірка bug-reports від системи які сгенеровані автоматично
Контроль балансу/заборгованості контрагентів
Експерт-оцінювач відокремленого підрозділу
ТОВ "Діамант-Т" і Компанії"
Консалтинг / Аудит
3 месяца
12.2016 - 03.2017
Оцінка та прийом ювелірних виробів, дорогоцінних каменів, побутової техніки
Адміністратор офісу
Группа компаний "Helix Group"
Другое
1 год 2 месяца
07.2015 - 09.2016
Виконувані обов'язки:
Забезпечення офісу: вода, канцелярія.
Ведення обліку співробітників
Вхідна/вихідна кореспонденція по офісу.
Піддтримка офісу в належному стані: відкриття/закриття, справність техніки. робочих місць.
Спіставлення звітів, вхідні/вихідні дзвінки, консультації клієнтів
Юрист-консультант
КПУ
Другое
3 месяца
08.2012 - 11.2012
Біржевой брокер
Sollaris Ukraine
Консалтинг / Аудит
6 месяцев
11.2011 - 05.2012
Член бригади ресторану
ПИИ Макдональдс Юкрейн ЛТД
Другое
1 год 2 месяца
02.2008 - 04.2009
Ключевая информация
Досвідчений користувач ПК
Досвід роботи з TaskManager: Trello, Jira, HelpDeskEddy, Slack
Уважність до деталей, аналітичний склад розуму, багатозадачність , коммунікативность, стресостійкість, пунктуальность
Без шкідливих звичок
Учился в 1 заведении
Национальный Педагогический Университет имени М.П. Драгоманова, институт политологии и права
Політології. Специальність: політолог, викладач социально-гуманітарных дисциплін
Киев, 2011
Владеет языками
Английский
средний
Pre-Intermediate - A2
Русский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Сергій Ігорович
Сергій Ігорович
Head of TechSupport, B2B support Lead, Керівник тех. підтримки
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/e3660a4c-ccb4-4230-9e9a-4c9c5cc9e51d.jpg)
Киев
Печерский район
Работает, но открыт для предложений
полная занятость
Характер работы: удаленная работа, в офисе/на месте
Обновлено 3 дня назад