Працювала в 8 компаніях   16 років 11 місяців

Промисловість та Виробництво, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Інтернет, Реклама та PR-послуги

Керівник відділу Контакт – центру (В2В,В2С)

«Пирятинський Делікатес» ТОВ

Промисловість та Виробництво

3 роки 6 місяців

04.2021 - 10.2024

Основні обов'язки:

  • Відкриття контакт-центру (вхідні та вихідні дзвінки);
  • Створення з нуля навчальних матеріалів, скриптів, аналітики, звітності;
  • Комунікація з керівниками всіх відділів.
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Планування та організація своєї роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів

Керівник відділу Контакт – центру (В2В)

Філія "Автоцентр на Столичному" корпорації "УкрАВТО"

Автомобільна промисловість та Автобізнес

1 рік 11 місяців

09.2018 - 08.2020

• Створення з нуля навчальних матеріалів, скриптів, аналітики, звітності;

• Зниження відсотка пропущених дзвінків на 30% за рахунок ефективно налагодженої роботи КЦ;

• З команди виріс 1 адміністратор відділу продажів автомобілів та 1 менеджер з продажу роздрібних запчастин.

• Самостійне навчання всіх нововведених програм та надалі їх удосконалення.

Основні обов'язки:

• Організація, управління, навчання та контроль роботи відділу;

• Планування, аналіз та оптимізація діяльності відділу;

• Створення з нуля навчальних матеріалів (інструкцій, скриптів тощо);

• Створення та ведення з нуля аналітики діяльності КЦ та надання її для всіх керівників відділів;

• Контроль керівників усіх відділів за виконанням завдань, пов'язаних із постсервісною обробкою скарг клієнтів. Комунікація та надсилання звітів до «УкрАВТО»;

• Складання технічних завдань для відділу ІТ щодо покращення роботи програм;

• Щоденний контроль якості діяльності відділу;

• Організація та контроль виконання вимог та норм компанії;

• Контроль якості дзвінків та чатів у JivoSite (вихідні та вхідні);

• Складання графіка роботи операторів, підрахунок заробітної плати;

• Взаємодія, оптимізація, координація, контроль роботи між відділами компанії;

• Створення та підтримання позитивної атмосфери в колективі.

Керівник відділу продажу (В2C)

Аутсорсинговий call-центр "UPSale.ME" CPA партнерська мережа monsterleads.pro

Інтернет

1 рік 7 місяців

12.2016 - 07.2018

Досягнення:

• Вперше за 8 місяців групу ТОП перемогла за показниками апрува та апсейлу, у березні та квітні 2018 року. Приз: кубок «Best Team» та грошова винагорода, і ми й надалі залишалися лідируючими по КЦ;

• З групи виросли 2 супервайзери та 1 скриптолог-smm-менеджер;

• У конкурсі для операторів на підвищення до рівня ТОП із усього КЦ (понад 130 операторів) пройшло 5 осіб, з них 4-е з моєї групи;

• Управління відділом з нуля Турецького спрямування;

• Підвищення посади до Керівника зміни КЦ.01.02.18-31.07.18 Керівник відділу продажу (Керівник Зміни)

Основні обов'язки:

• Управління, контроль, навчання та мотивація Супервайзерів (своєчасність та якість роботи СВ по всіх ГЕО, контроль за виконанням з належною якістю завдань керівництва СВ, вирішення конфліктних ситуацій, внесення штрафів та ін. санкцій у разі неналежної якості виконання завдань);

• Контроль, навчання Партнерських Кол-Центрів (виконання KPI);

• Постановка завдань, контроль виконаної роботи та навчання Відділу Контролю Якості;

• Моніторинг та оцінка діяльності відділів компанії;

• Контроль панелі дзвінків (навантаження на операторів, максимальна інтенсивність дозвону по офферах) за різними ГЕО: СНД, Україна, Арабські Емірати, Бахрейн, Оман, Саудівська Аравія, Кенія, Туреччина, Казахстан, Узбекистан, Киргизія, Білорусь; Постановка завдань, контроль виконання роботи та навчання Відділу Контролю Якості;

• Моніторинг та оцінка діяльності відділів компанії;

• Контроль панелі дзвінків (навантаження на операторів, максимальна інтенсивність дозвону по офферах) за різними ГЕО: СНД, Україна, Арабські Емірати, Бахрейн, Оман, Саудівська Аравія, Кенія, Турція, Казахстан, Узбекистан, Киргизія, Білорусь;

•Контроль вартості апрува та апсейлу за оффером (максимальна ефективність роботи з ТОП офферів, узгодження тарифів за ключовими офферами, створення та редагування оплати за кожен оффер);

• Створення, редагування та розподіл співробітників по Майстер Групам прозвону;

• Кількість підлеглих: понад 140 працівників.27.12.16-31.01.18 Руководитель отдела продаж (Супервайзер)

• Управління відділом (10-20 менеджерів) продажів по СНД, Україні, Казахстану, Узбекистану, Киргизії;

• Управлінням відділом з нуля Турецького направлення (5 операторів);

• Своєчасне навчання, контроль, адаптація та мотивація операторів;

• Проведення оперативного аналізу та усунення причин відхилення від норм та стандартів обслуговування компанії;

• Виконання KPI з продажу;

• Прослуховування розмов спеціалістів та обговорення результатів дзвінка зі співробітником оцінки та розвитку якості, аналіз скриптів;

• Коучинг (прослуховування, аналіз на дотримання етапів продажу записів дзвінків, проведення навчальних групових тренінгів, а також особистих, навчання нових операторів);

•Підрахунок робочого часу (Складання та коригування графіка, табелювання відпрацьованих годин, контроль робочого часу фахівців);

• Аналітика (аналіз звітів за результатами роботи);

• Адміністративні (Підготовка матеріалів для навчання операторів, взаємодія з іншими підрозділами компанії, робота зі скаргами рекламодавців).

Менеджер з продажу реклами (Фрілансер)

Рекламне агентство

Реклама та PR-послуги

2 роки 3 місяці

08.2014 - 11.2016

• Активні продажі по телефону (В2В); Холодні дзвінки;

• Пошук нових клієнтів для розміщення реклами у ліфтах житлових будинків;

• Управління часом та організацією своєї роботи;

• Підготовка комерційних пропозицій;

• Укладення угод, контроль своєчасної оплати, узгодження макетів, друк листівок для розміщення;

Старший менеджер з продажу ТОП- клієнтів (В2В)

" Сіті Ліфт" ООО

Реклама та PR-послуги

1 рік 3 місяці

04.2013 - 07.2014

• Через 3 місяці створення та переведення до відділу ТОП менеджерів (окремий кабінет для двох співробітників та повна самостійність у роботі)

• Перша та єдина виконала новий рівень продажів, який на 200% був більшим ніж у попередні місяці, встановивши тим самим рекорд, і в подарунок отримала - планшет Apple

Основні обов'язки:

• Активні продажі за телефоном (В2В);

• Пошук нових клієнтів (холодні дзвінки) для розміщення реклами у ліфтах житлових будинків;

• Управління часом та організацією своєї роботи;

• Ведення переговорів із маркетологами, топ менеджерами, директорами;

• Укладання угод, подальший супровід клієнтів;

• контроль своєчасної оплати, узгодження макетів, друк листівок для розміщення;

• Робота з системою CRM;

• Складання медіа планів;

• Підготовка комерційних пропозицій;

Менеджер з продажу (В2В)

"ЛіфтІнфо" ООО

Реклама та PR-послуги

2 роки 10 місяців

09.2009 - 07.2012

• Перша виконала новий рівень продажів на 150% більше та в подарунок отримала – тур на двох до Карпат на Новий Рік.

Основні обов'язки:

• Активні продажі по телефону (В2В);

• Самостійний пошук нових клієнтів (холодні дзвінки) для розміщення реклами у ліфтах, бізнес та преміум класу житлових будинків;

• Прийом вхідних дзвінків, підготовка комерційних пропозицій, ведення бази даних;

• Виконання плану продажу (укладання договорів, контроль своєчасної оплати, узгодження макетів, друк листівок для розміщення);

• Управління часом та організацією своєї роботи, успішна робота без керівника;

Менеджер з продажу (В2В)

«Жовті Сторінки України» ТОВ

Реклама та PR-послуги

7 місяців

12.2008 - 07.2009

Основні обов'язки:

• Активні продажі по телефону (В2В);

• Самостійний пошук клієнтів для розміщення реклами;

• Холодні дзвінки та зустрічі з керівниками;

• Активний продаж по телефону рекламних площ;

• Укладання угод, контроль своєчасної оплати.

Менеджер з продажу (В2В)

"Видавничий Дім Союз Прес" (Проект – друкований довідник по Києву – «09»)

Реклама та PR-послуги

2 роки 3 місяці

07.2006 - 10.2008

Протягом усієї роботи була лідером з продажу.

Основні обов'язки:

• Активні продажі по телефону (В2В);

• Самостійний пошук клієнтів;

• Холодні дзвінки та при зустрічі з керівниками;

• Виконання плану продажу (укладання договорів, контроль своєчасної оплати тощо);

• Організація, контроль, складання звітів щодо рекламної компанії видання;

• Розміщення, ідейність у створенні рекламного ролика для довідника на TV, радіо (складання та затвердження медіа-плану), зовнішньої реклами (організація: друку бігбордів, їх доставка до РА тощо);

• Проведення співбесід;

• Проведення тренінгів з продажу реклами.

Ключова інформація

Досвід підбору, навчання, адаптації, контролю, управління, мотивації персоналу для досягнення цілей, досвід особистих успішних продажів; управління часом та організацією своєї роботи.

Навчалась в 1 закладі

Черкаський державний технологічний університет

Фінансист-економіст

Черкаси, 2006

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Російська

вільно

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

VI міжнародний фестиваль арт-терапії «ART-PRAKTIK», сертифікат участі (Україна)

Київ, 2015

Фестиваль розвиваючих ігор «Інсайт»,

Київ, 2015

Міжнародний жіночий фестиваль "Best Woman"

Київ, 2015

Холодинаміка: методи розкриття найвищого потенціалу особистості. Олена Осипенко. 1,2,3 фаза

Київ, 2014

Модульна програма «MARKETING GROWTH» BeFirst Marketing School

Київ, 2014

Сильний склад спікерів – понад 60 професіоналів у сфері маркетингу, реклами та pr. А це знайомство та розуміння мислення найкращих маркетологів країни.

Технології активного продажу: «СПІН» Є. Москаленко

Київ, 2013

Бізнес-тренінг «Стратегічні навички продажу» А. Соколов

Київ, 2013

Практичні скрипти та діалоги при спілкуванні з будь-яким клієнтом у будь-якій сфері бізнесу.

Технології активного продажу (AIDA) Е. Москаленка

Київ, 2013

Фестиваль психології тіла та руху

Київ, 2012

Краще розуміння себе та людей

Курс «Елементарний аналіз волосся. Біохімічні та фізіологічні основи»

Київ, 2012

Міжнародний проект групової психоаналітичної психотерапії «Московська школа групового психоаналізу» Центр психологічної підтримки та психоаналізу "Вітрило"

Київ, 2011

Розуміння себе та людей (відповідно клієнтів) та їх моделей поведінки.

Додаткова інформація

Компьютерные навыки

Впевнений користувач MS Оffice та Google Docs; IP-телефонія; CRM-система Creatio; Kibana; 1С; Webitel; JivoSite; Power Point; Paint, Бітрікс;

Увлечения и интересы

Психологія

Личные качества

Амбітність, орієнтованість на результат, високий рівень самоорганізованості,відповідальність, цілеспрямованість, стресостійкість, активна життєва позиція, дипломатична наполегливість, ідейність, вміння слухати та чути, ініціативність, чесність, комунікабельність, почуття гумору, доброзичливість

Вікторія

Керівник відділу

Київ

30 000 грн.

40 років

Активно шукає роботу

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 3 дні тому