Працював в 7 компаніях   30 років 8 місяців

Промисловість та Виробництво, Нерухомість та Девелопмент, Телекомунікації / Зв'язок, Автомобільна промисловість та Автобізнес, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

Керівник проекту

ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" (https://www.kvsz.com/)

Промисловість та Виробництво

2 роки 2 місяці

09.2022 - до теперішнього часу

Формування ІТ-стратегії трансформації ландшафту ІТ-систем до сервіс-орієнтованої архітектури.

Начальник управління супроводу ІТ-систем

ПСГ "Ковальська"

Нерухомість та Девелопмент

8 місяців

01.2022 - 09.2022

Формування служби експлуатації та підтримки ІТ-систем, складання каталогу ІТ-послуг, запуск ServiceDesk, розробка та запуск процесів моніторингу та підтримки ІТ-систем.

Директор департаменту експлуатації інформаційних систем

PSJC, Ukrtelecom

Телекомунікації / Зв'язок

4 роки 5 місяців

07.2017 - 12.2021

Експлуатація та підтримка 250 прикладних інформаційних систем, у т.ч.висококритичних та високонавантажених (білінг, ERP, CRM, системи управління технологічним обладнанням, системи підтримки наземного та мобільного зв'язку). Частина систем із узгодженою доступністю 99.99%. Переглянув та оптимізував чисельність співробітників (-40%), організував процес, спрямований на скорочення трудомісткості обслуговування та підвищення стабільності роботи OSS та BSS систем, скоротив кількість інцидентів більш ніж у 2 рази. Спільно з бізнес-підрозділами виявив застарілі та неефективні телеком послуги в компанії, вивів з експлуатації системи та скоротив витрати на підтримку (~10%). Уніфікував роботу різних систем, об'єднання білінгових систем, систем моніторингу, організував перенесення процесів до централізованої системи управління Бізнес процесами (Creatio). Адаптував та впровадив краще практики управління ІТ-підрозділом. Забезпечив технічну підтримку сервісів та користувачів згідно розроблених та затверджених SLA, включаючи 24/7. Підготував та перевів співробітників на віддалений режим роботи без втрати продуктивності та ефективності. Управління бюджетом департаменту CapEX та OpEX. Підготовка та захист Бізнес-кейсів. Забезпечення безперервності функціонування сервісів. Переглянув практики надання абонентських послуг та скоротив втрати від простою ІТ систем більш ніж у 2 рази. Скоротив трудомісткість підтримки систем на 30% та терміни виконання змін у них більш ніж 2 рази.

CIO

PJSC «AutoKrAZ» (www.autokraz.com.ua)

Автомобільна промисловість та Автобізнес

9 років 6 місяців

01.2008 - 07.2017

в управлінні 3 підрозділи, 60 співробітників

Впровадив ERP систему, модулі "Управління персоналом", "Зарплата", "Бухоблік", "Рух ТМЦ", "Управління бюджетом", "Управління складськими запасами", "Управління конструкторським складом виробу", "Управління технологічними картами", "Планування виробництва ”. Після застосування став можливим перехід від нормативного методу планування до партійного. Переклав архів конструкторської документації в електронний вигляд, час доступу до КД скорочено в 3 рази, обсяги друку креслень скоротилися в 7 разів. Організував техпідтримку прибл. 2 тис. од. обчислювальної та копіювально-розмножувальної техніки, середній час усунення інциденту зменшено з 5 днів до 1-го, кількість інцидентів скорочено в 2 рази, забезпечено гарантоване рішення кожного зареєстрованого інциденту. Організував гарантовану відновлюваність бізнес-даних та інфосистем. Розробив нову оргструктуру для підлеглих підрозділів, становища та посадові інструкції. Розробив та впровадив процеси обслуговування робочих місць та інформаційних систем. Запустив послуги обміну файлами, повідомленнями, портали нормативно-довідкової інформації. Виконував роль директора проектів щодо оптимізації внутрішніх процесів підприємства з використанням автоматизованих систем.

Керівник аутсорсингової групи експлуатації

Jet Infosystems (Kiev) (www.jet.su)

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 6 місяців

07.2006 - 01.2008

Керівник аутсорсингової групи експлуатації у Beeline Київ, раніше Українські Радіо Системи. Організація роботи групи інженерів з сервісу та тех. підтримки центру обробки даних мобільного оператора. Взаємодія зі службами замовника (ІТ, зв'язок, бізнес) вирішення конфліктних та межевих питань. Організація роботи групи відповідно до специфіки роботи служб замовника. Постійний представник компанії у замовника, участь у переговорах, супровід проектів, з'ясування потреб замовника, передпродажна діяльність.

Керівник технічного департаменту

«Стерлінг Груп Україна» (м. Запоріжжя)

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

7 років 9 місяців

08.1998 - 05.2006

Керівник технічного департаменту, керівник технічного відділу, відділу мережевих рішень. Управління проектами з проектування та будівництва ІТ інфраструктури, ЦОД (200+ серверів), ЛОМ (2000+ портів). Формування та управління колективом виробничого департаменту. Підготовка бізнес-планів та бюджетування. Стратегічне планування розвитку, відкриття нових напрямків діяльності. Взаємодія із керівним складом замовника.

провідний інженер сектору обслуговування ЛОМ

Запорізький Державний Технічний Університет,

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

4 роки 6 місяців

03.1994 - 09.1998

Ключова інформація

  • Досвід в Інформаційних Технологіях - 25 років, досвід в управлінні - 19 років, на top-позиціях 12 років, в галузі машинобудування та телеком
  • Управління розподіленими (30+ локацій) великими (5 відділів, 150+ співробітників) підрозділами, у тому числі й у віддаленому режимі
  • Розробка ІТ-оргструктури, системи мотивації, системи KPI, оптимізація ІТ-підрозділу
  • Формування та реалізація ІТ-стратегії, на основі цілей та завдань бізнесу
  • Впровадження та розвиток ERP системи, автоматизація управління складськими запасами, фінансами, персоналом, закупівлями, управління конструкторським та технологічним складом виробу
  • Створення нових можливостей для бізнесу за рахунок використання ІТ, автоматизація бізнес-процесів та обліку, побудова систем BI звітності (Business-Dashboards)
  • Вибудовування ІТ-підрозділу під потреби бізнесу
  • Запуск внутрішніх сервісів спільної роботи MSO365, телеконференції, внутрішні чати, портали, системи управління документообігом
  • Інтеграція телефонних сервісів з ІТ-системі, запуск IP-телефонії замість традиційної
  • Оптимізація витрат на ІТ, уніфікацію функцій, спрощення обслуговування, альтернативні рішення, аутсорсинг функцій
  • Цифрова трансформація бізнесу та автоматизація бізнес-процесів;Управління ІТ-проектами Waterfall, Agile
  • Управління постачальниками послуг, конкурсний відбір найкращих рішень
  • Скорочення простоїв бізнесу, пов'язаних із роботою ІТ-сервісів
  • Організація та управління складними, розподіленими, високонавантаженими та висококритичними ІТ-системами з доступністю 99.99%
  • Підвищення надійності систем, міграція у хмару, створення катастрофостійкихсервісів
  • Управління ІТ-бюджетом, ІТ-закупівлями, бюджетами проектів;Розробка та впровадження політик інструкцій та контролей інформаційної безпеки
  • Англійська рівня B2

Навчався в 1 закладі

Zaporozhye State Technical University

Electronic and radio design. CAD/CAM/CAE Engineer

Zaporizhia, 1996

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Російська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Управление ИТ-персоналом

Киев, 2019

ITIL v3

Киев, 2016

Внедрение ITIL методик на предприятиях.

Додаткова інформація

Дополнительно

Winner BestCIO 2010

Winner BestCIO 2015

English certificate https://www.efset.org/cert/SpX21n

Максим

ИТ-Директор (CIO)

Київ

49 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 день тому