Працювала в 5 компаніях 9 років
Державний сектор, FMCG, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, АПК (Агропромисловий комплекс)
Проектні напрямки ЖКХ
Бучанська міська рада
Державний сектор
2 роки 7 місяців
04.2022 - до теперішнього часу
- Проектна, громадська та адміністративна робота у напрямку ЖКХ с. Гаврилівка та інших населених пунктах Бучанського р-н;
- Робота по відновленню, капітальних ремонтів житлових будинків та комунікацій села після окупаційного періода 2022р.;
- Створення ОСББ;
- Виявлення потреб громади, складання звернняння, комунікація з органами місцевого самоврядування: головами селищ, відповідними структурними підрозділами Бучанської міської ради та керуючими компаніями;
- Пошук грандів та втілення програм е-відновлення;
- Пошук та комунікація з компаніями підрядниками
Керівник напрямку
Слов`янський комбінат м`ясопродуктів, ТОВ
FMCG
7 місяців
10.2023 - 05.2024
- Побудова та розвиток напрямку промпереробки - виробництво та збут борошно м'ясо-косного качиного;
- Налагодження та опис бізнес-процесу;
- Налагодження потужностей виробництва;
- Розробка ТУ;
- Розробка рецептур та калькуляций;
- Робота з державними лабораториями;
- Побудова збуту, заключення контрактів з промероробниками та дистрибуторами;
- Контроль та аудит складских залишків.
Окрім цього напрямку керувала напрямком збуту дистрибутори+оптовики м'яса качиного:
- Заключення договорів;
- Формування плану продажу;
- Контроль дебіторської заборгованності.
Керівник комерційного підрозділу та розвитку
ТОВ "СП "Украфлора" (імпорт квітів, рослин, декору, аксесуарів для флористики та садівництва)
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
8 місяців
10.2022 - 06.2023
- Будування та контроль роботи між структурними підрозділами (закупка, збут, логістика, склад, маркетинг, бухгалтерія);
- Організація та контроль роботи комерційного відділу та складу;
- Розробка посадових інструкцій та алгоритмів взаємодій комерційного, логістичного, складського підрозділів, маркетингу та бухгалтерії;
- Формування, навчання та контроль ефективної команди;
- Розробка, впровадження та налаштування зі спеціалістами 1С електронних документів та звітів у програмі 1С. Впровадження електронного документообігу;
- Планування та контроль закупленого товару та складських залишків;- Планування та контроль виконання планів з асортименту та обсягу продажів;
- Робота з дистриб'юторами, бізнес-клієнтами (флористи, дизайнери), робота по озелененню з офіційними структурами (державні установи, банки тощо..), національними та локальними мережами України;
- Проведення переговорів, маркетингових досліджень, моніторинг ринку, ціноутворення, управління новими проектами та асортиментом;- Контроль дебіторської заборгованості
Керівник комерційного підрозділу
СI ЕЙЧ ЕР IМПОРТ ТОВ (Імпорт та продаж замороженого м'яса та субпродуктів)
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки 4 місяці
05.2020 - 09.2022
- Контроль роботи між структурними підрозділами (закупка, збут, логістика, склад);
- Організація та контроль роботи комерційного відділу;
- Розробка посадових інструкцій для комерційного, логістичного та складського підрозділів;
- Формування, навчання та контроль ефективної команди;
- Планування та контроль закупленого товару та складських залишків;- Планування та контроль виконання планів з асортименту та обсягу продажів;
- Робота з дистриб'юторами, заводами-переробниками, національними та локальними мережами України;
- Проведення переговорів, маркетингових досліджень, моніторинг ринку, ціноутворення, управління новими проектами та асортиментом;- Контроль дебіторської заборгованості;
- Розробка, впровадження та налаштування зі спеціалістами 1С електронних документів та звітів у програмі 1С. Впровадження електронного документообігу
Керівник відділу продажу
Комплекс Агромарс, ТОВ (http://www.agromars.com.ua/) (Виробництво та продаж м'яса птиці ТМ Гаврилівські курчата)
АПК (Агропромисловий комплекс)
4 роки 5 місяців
12.2015 - 05.2020
- Організація та контроль роботи комерційного відділу;
- Розробка посадових інструкцій за стандартами ХАССП;-
Формування, навчання та контроль ефективної команди;
- Планування та контроль обсягів виробництва (посадка та забій птиці), продажу, цінової політики, маркетингових стратегій, стандартів документообігу;
- Контроль організації продажу продукції підприємства в національних та локальних мережах України, збільшення обсягів продажу, розширення існуючої клієнтської бази;
- Проведення річних переговорів та презентацій;
- Контроль фінансової дисципліни клієнтів;
- Контроль складських залишків готової продукції;
- Розробка, впровадження та налаштування зі спеціалістами 1С електронних документів та звітів у програмі 1С. Впровадження електронного документообігу
Ключова інформація
Системність у підходах вирішення завдань. Маю досвід управління основними бізнес-процесами підприємства: збут, закупка, виробництво, логістика, бухгалтерія, маркетинг, персонал. Досвід співпраці з державними органами, державними лабораторіями, органами Держстандарту, комунальними службами. Досвід проведення переговорів та тендерів. Досвід у розробці та налаштуванні облікових програм для оптимізації бізнес-процесів, впровадження та супровід електронного документообігу (EDI). Знання трудового та адміністративного законодавства. Досвід керування персоналом до 100 осіб. Вмію оперативно приймати рішення та нести відповідальність
Навчалась в 3 закладах
Державна академія керівних кадрів культури та мистецтв
Менеджер-економіст, факультет - менеджмент, спеціаліст
Київ, 2009
Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова
Викладач музики та художньої культури, музично-педагогічний факультет Спеціаліст
Київ, 2008
Черкаське музичне училище
Викладач фортепіано, концертмейстер, артист ансамблю, фортепіанний відділ, молодший спеціаліст
Черкаси, 2002
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
вільно
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
ПК - впевнений користувач. Працюю в облікових програмах 1С, САП, МІФ, Облiк. Також працюю з платформами електронного документообігу (ЄДІН, ТЕНДЕКС, Комарх, Докмент-онлайн), портали постачальників торгових мереж Метро, Велика Кишеня, Фоззi тендерни платформи...
Ольга Володимирівна
Ольга Володимирівна
Директор з розвитку
Київ
Готовий переїхати: Буча, Вишгород, Ірпінь, Гостомель
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 3 місяці тому