Працювала в 9 компаніях   11 років 10 місяців

Державний сектор, Транспорт та Логістика, Банки

Процесний партнер

Національний банк України

Державний сектор

2 роки 10 місяців

08.2020 - 06.2023

  • Аналіз процесів, підготовка пропозицій щодо оптимізації та автоматизації процесів. Комунікації з власниками та учасниками процесу;
  • Визначення основних параметрів процесу;
  • Перерозподіл процесів відповідно до функцій підрозділів;
  • Розробка пропозицій щодо внесення змін у поточну методологію з питань процесного менеджменту;
  • Розробка концепцій та road map щодо впровадження нових функцій/процесів;
  • Моделювання та організація документування процесів (BPMN 2.0, підготовка SIPOC - визначення результатів, продуктів та клієнтів процесу);
  • Впровадження вимірювання результативності та ефективності процесів (від концепції до затвердженого регламенту);
  • Впровадження оновлених підходів до методології процесного управління (на основі CBOK 3.0, 4.0);
  • Участь у проєктах щодо змін у процесах (автоматизація, уникнення дублювання, реінжиніринг процесів)

Директор департаменту стандартизації та контролю бізнес процесів

Ін Тайм, ТОВ

Транспорт та Логістика

1 рік 11 місяців

02.2018 - 01.2020

Інформаційна та технологічна (методологічна) підтримка, аналітика та контроль якості виконання БП, стандартизація БП. Розробка нових БП.

Ініціація внесення змін до чинних процесів. Автоматизація існуючих процесів. Розробка логіки нових процесів. Розробка правил, інструкцій, стандартів. Безпосередня участь у постановці завдань, тестуванні та впровадженні програмного забезпечення для підвищення ефективності операційних процесів. Проведення зборів, зустрічей, обговорення змін процесів Компанії. Управління проектами розробки нового ПЗ.

Організація та супровід робочого процесу співробітників. Контроль за виконанням поставлених завдань.

З досягнень:

  • Розробка "з нуля" стандарту претензійної роботи компанії;
  • Розробка метрик оцінки якості та контроль їх дотримання;
  • Запуск модулів ПЗ, що підвищують продуктивність процесів;
  • Збільшення відсотка операційної якості, у кризовий час;
  • Пошук та усунення неефективних процесів

Старший аналітик

Ін Тайм, ТОВ

Транспорт та Логістика

1 місяць

01.2018 - 02.2018

Розробка нової та удосконалення поточної логіки розрахування показників. Тестування та впровадження змін у розрахунках за якісними показниками. Складання регулярної аналітичної звітності щодо якісних показників роботи компанії. Нарахування KPI для співробітників мережі та ТОП менеджменту за якісними показниками. Підготовка аналітичної інформації за різними запитами. Робота з 1С (в т.ч. конструктор запитів), QlikView

Аналітик бізнес процесів

Ін Тайм, ТОВ

Транспорт та Логістика

4 місяці

08.2017 - 12.2017

Складання регулярної аналітичної звітності щодо якісних показників роботи компанії.

Розробка, тестування та впровадження логіки за якісними показниками.

Підготовка аналітичної інформації за різними запитами.

Робота з 1С (в т.ч. конструктор запитів), QlikView

Помічник генерального директора з питань заробітної плати

DeliveryUA

Транспорт та Логістика

1 рік 7 місяців

01.2016 - 08.2017

Організація та супровід процесу нарахування та виплати заробітної плати співробітникам компанії. Аналіз витрат та прибутковості компанії. Контроль витрат, відповідно до затвердженого штату співробітників. Проведення змін у штатному складі компанії. Підготовка зарплатних відомостей. Робота з відпустками та лікарняними співробітниками компанії. Супровід життєвого циклу працівника у CRM. Введення в дію нових проектів із заробітної платні/відпусток/мотивації співробітників. Оптимізація бізнес-процесів. Виконання доручень генерального директора.

Спеціаліст фінансового відділу

DeliveryUA

Транспорт та Логістика

4 місяці

08.2015 - 12.2015

Робота з Банками (відкриття/закриття рахунків, робота з видатковими та прибутковими квитанціями, робота в Клієнт-Банку). Аналіз потоку рахунків. Організація процесу узгодження договорів підприємства. Аналіз фінансових потоків. Аналіз прибуткових та видаткових операцій згідно з лімітамі компанії.

Персональний консультант фінансовий

УкрСиббанк BNP Paribas Group

Банки

3 місяці

04.2015 - 07.2015

Обслуговування клієнтів сегменту середній та малий бізнес, а також клієнтів VIP фізичних осіб. Операційне обслуговування (відкриття рахунків, оформлення ЗКП проектів, підключення та зміна параметрів Клієнт-Банк, робота з валютними операціями Клієнтів), залучення на комплексне обслуговування до банку.

Експерт відділу корпоративних продажів

OTP BANK Ukraine

Банки

3 місяці

01.2014 - 04.2014

Залучення на комплексне обслуговування до Банку юридичних осіб. Проведення зустрічей з потенційними та чинними клієнтами Банку. Збір документів для відкриття рахунку, кредитування. Погодження індивідуальних тарифів.

Основні заслуги:

Залучення клієнтів, у ситуації економічної та політичної кризи, нестабільну обстановку в країні/регіоні.

Головний економіст по роботі з корпоративними клієнтами

ПАО "Кредитпромбанк"

Банки

3 роки 8 місяців

05.2010 - 01.2014

Інтеграція клієнтів сегменту корпоративного бізнесу з ПАТ "Кредитпромбанк" у АТ "Дельта Банк". Аналіз необхідного пакета документів (відкриття поточного рахунку, оформлення кредитних товарів). Перевірка заставного майна Клієнтів, складання актів перевірки майна. Погодження індивідуальних тарифів, аналіз доходності Клієнта. Збір документів для кредитування, їх попередній аналіз. Написання заявки регіонального менеджера, направлення на розгляд заявки до ЦО.

Залучення клієнтів на комплексне обслуговування до Банку. Розробка комерційних пропозицій відповідно до банківських продуктів. Пошук бази потенційних клієнтів. Відвідування спеціалізованих виставок. Аналіз динаміки кредитного/депозитного портфеля Донбаської філії.

Консультація клієнтів, збір документів. Аналіз отриманої економічної документації, попередній аналіз юридичних документів, написання висновку про надання кредиту, робота зі службами Банку (контроль проходження заявки по службах Банку, запит документів у клієнта, необхідних для висновків служб), направлення на розгляд заявки до ЦО, після одержаного рішення передача пакету документів до відділу супроводу кредитів юридичних осіб.

Консультація клієнтів, робота з депозитними операціями фізичних осіб, робота з картковими продуктами Банку, оформлення грошових переказів, робота з монетами та банківськими металами, погашення кредитів фізичних осіб.

Ключова інформація

Можу впоратись із задачами різної складності. Швидко вивчаю нове, багато аналізую, розбираю на деталі та збираю в логічний ланцюг. Бачу картину цілком. Не боюся приймати рішення та нести за них відповідальність.

Досвід роботи із оптимізацією процесів.

Досвід впровадження процесної методології.

Досвід моделювання процесів (BPMN 2.0).

Досвід керування (більше 30 осіб в підпорядкуванні, 5 відділів).

Досвід роботи із впровадженням нових бізнес-процесів, тестування результату.

Досвід роботи із фінансовими документами.

Досвід роботи із банківськими документами. Супровід операцій підприємства із банком.

Досвід роботи із клієнтами. Досвід прямого продажу шляхом холодних і теплих дзвінків.

Навчалась в 1 закладі

Донецький Державний Національний Технічний Університет

Менеджер

Донецьк, 2010

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Польська

поглиблений

Російська

вільно

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

GoIt Data analysis

Київ, 2024

Основи тестування

Київ, 2015

Сертифікат «Основи тестування» - QA Lab (проєкт Brain Basket)

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Впевнений користувач

Особисті якості

  • Системність
  • Відповідальність
  • Комунікабельність
  • Аналітичний склад мислення
  • Вміння як працювати в команді так і бути лідером
  • Дисциплінованість
  • Не конфліктність

Мета

Професійний та персональний розвиток

Тетяна

Керівник відділу, менеджер процесів, менеджер проєктів

Вроцлав, Польща

Готовий переїхати: Київ

35 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 22 години тому