Працювала в 4 компаніях   6 років 8 місяців

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Промисловість та Виробництво, Банки, Фінансові послуги

HR-менеджер

РАСК. ІН-АГРО

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

1 рік 6 місяців

06.2022 - 12.2023

РЕКРУТИНГ:

  • прийом заявок на підбір персоналу від керівників відділів;
  • пошук кандидатів за допомогою xray-пошуку, соц.мереж (зокрема Facebook, LinkеdІn), а також headhunting;
  • проведення телефонних, онлайн та живих співбесід з кандидатами;
  • закриття вакансій Tech/Non-tech (Dev, Analyst, Sales Managers, Accountant, Economist);
  • формування кадрового резерву компанії;
  • формування нової команди під нове направлення компанії (6 осіб).

РОБОТА З ПЕРСОНАЛОМ:

  • оnbording та адаптація нових співробітників компанії;
  • проведення 1to1 з керівниками відділів та співробітниками;
  • утримання та проведення exit інтерв'ю працівників;
  • участь в нарахуванні оплати праці для працівників одного із відділів компанії (6 осіб);
  • розробка програм матеріальної та не матеріальної мотивації персоналу;
  • організація курсів та навчання для співробітників;
  • формування та управління бюджетом місяць/рік;
  • організація event-ів та заходів в компанії;- контроль та робота з кадровою документацією;
  • формування пакету бенефітів, замовлення подарунків;

Провідний HR-менеджер

МОКАВТО, ООО

Промисловість та Виробництво

8 місяців

07.2021 - 03.2022

РЕКРУТИНГ:

  • прийом заявок на підбір персоналу від керівників направлень;
  • формування HR стратегії щодо якісного та кількісного підбору персоналу;
  • масовий рекрутинг та підбір лінійного персоналу, ТОП-менеджменту;
  • пошук кандидатів за допомогою executive search та xray-пошук, соц.мережі (зокрема Facebook, LinkеdІn), а також headhunting;
  • проведення телефонних, онлайн та живих співбесід з кандидатами;
  • робота з рекламою вакансій та компанії, розміщення оголошень щодо пошуку персоналу на різних джерелах;
  • формування кадрового резерву компанії.

РОБОТА З ПЕРСОНАЛОМ:

  • оnbording та адаптація нових співробітників компанії;
  • утримання та проведення exit інтерв'ю працівників;
  • моніторинг ринку праці та аналіз компаній конкурентів;
  • формування політик та регламентів;
  • розробка посадових інструкцій;
  • формування фінансової політики оплати праці та участь в розробці систем оплати праці для працівників різних відділів;
  • розробка програм матеріальної та не матеріальної мотивації персоналу;
  • організація курсів з англійської мови для співробітників;
  • участь у розвитку корпоративної культури компанії.

КЕРІВНИЦТВО:

  • постановка задач та контроль роботи відділу кадрів: у прямому підпорядкуванні 4 особи (інспектор з кадрів, рекрутер, 2 тех.працівника);
  • контроль відвідування працівників на виробництві, щоденний кадровий контроль цехів;
  • щотижневе звітування керівництву щодо функціонування відділу та виконання планів.

Фахівець з обслуговування фізичних роздрібних клієнтів

СБЕРБАНК, АО

Банки

1 рік 1 місяць

01.2020 - 02.2021

  • обслуговування фізичних осіб у відділеннях товариства;
  • операції по валютним переказам;
  • продаж фінансових операцій продуктів;
  • телефонні продажі (холодні дзвінки);
  • підготовка та обробка документації;
  • ведення касових операцій;
  • контроль відправок пошти.

Менеджер з продажу

KF.UA

Фінансові послуги

3 роки 1 місяць

12.2016 - 01.2020

  • навчання та адаптація стажерів.
  • участь у співбесідах,оформлення документів на прийом на посаду.
  • консультування клієнтів щодо кредитних продуктів.
  • прямі продажі кредитних продуктів.
  • формування клієнтського пакету документів.
  • ведення кассових операцій
  • виконання планових показників місяць/рік.
  • моніторинг кредитного ринку.
  • сбір статистичних даних по торговій точці
  • формування місячної/квартальної звітності
  • просування рекламних сторінок компанії (SMM)

Отримала кваліфікацію "старший менеджер з продажів" та "провідний менеджер з продажів"

Навчалась в 1 закладі

Харківський Національний Університет ім.Н.Є.Жуковського "ХАІ"

Факультет радіотехнічних систем літальних апаратів, спеціаліст з телекомунікацій

Харків, 2015

Володіє мовами

Англійська

середній

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Школа HR IT 4 сезон "HR хата"

Черкассы, 2018

Лектори: Оксана Трипольська та Олена Тихонова

Отримані навички: пошук кандидатів, співбесіди, адаптація нових співробітників, мотивація, проектний менеджмент, бренд работодавця.

 

Ефективні продажі

Черкаси, 2017

Тренінг з підвищення кваліфікації в продажах ТОВ «Компаньйон Фінанс» (сертифікат).

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Впевнений користувач ПК: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Visio), BAS ERP, ЗУП, УПП 8.3, Canva, основи HTML-верстки, графічні програми, WordPress, Joomla, Bitrix24.

Ціль

Зробити світ кращим!

Додаткова інформація

Готова до відряджень та переїзду в інше місто/країну.

Наразі знаходжусь в м. Вроцлав (Польща).

Розглядаю тільки віддалений формат роботи.

Катерина

HR generalist

Вроцлав, Польща

Готовий переїхати: Київ, Львів, Одеса, Дніпро, Івано-Франківськ, Харків, Черкаси

40 000 грн.

31 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 4 дні тому