Працювала в 5 компаніях   10 років 5 місяців

Банки, Торгівля роздрібна / Retail, Реклама та PR-послуги

Начальник Управління реклами

Platinum Bank

Банки

3 роки 9 місяців

05.2016 - 02.2020

з листопада 2016 року по лютий 2020 року - декретна відпустка

паралельно створення та розвиток власного бізнесу (інтернет-магазин дитячого взуття)

Начальник відділу реклами / Заступник Директора департаменту маркетингу

Банк Михайлівський (start up)

Банки

2 роки 7 місяців

10.2013 - 05.2016

  • участь в розробці бренд-буку та гайд-лайну
  • аналіз ринку та конкурентного середовища для подальшого написання стратегії позиціювання бренду
  • розробка та реалізація маркетингової стратегії виведення нового "граіця" на ринок (новий бренд, запуск банківських продуктів з нуля)
  • розробка маркетингового плану з урахуванням специфіки фінансових продуктів, збільшення впізнаваності та довіри до бренду
  • бюджетування (річні/квартальні - акумуляція всіх підрозділів департаменту), оптимізація бюджетів
  • розробка маркетингових промо-акцій - ідея, механіка, розрахунок ефективності, написання офіційних правил (розробка юридичної документації умов акцій)
  • розробка та реалізація стратегій для збільшення рівня впізнаваності бренду, залучення нових клієнтів, активація та стримання портфелю клієнтів
  • медіа-планування (TV, радіо, преса, ООН, бтл продукція у відділеннях банка та інше), запуск/контроль офф-лайн рекламних кампаній
  • розробка креатива для рекламних кампаній, бтл-продукції, сувенірної продукції, написання сценарціїв для аудіо-реклами/відео (креатив+копірайт)
  • контроль підготовки відкриття відділень та точок продажів, розробка та брендування всіх каналів продажів
  • організація різноманітних event заходів (рекламні заходи "відкриття", прес-конференції, організація заходів для співробітників, тімбілдінги)
  • розробка корпоративних подарунків та сувенірів для бізнес-партнерів та співробітників
  • співпраця з іншими маркетинговими підрозділами: pr, marketing research, digital marketing, design
  • організація проведення відкритих тендерів (підготовка та написання бріфу, погодження учасників з контролюючими підрозділам - перевірка документів учасників СБ та ФД, проведення тендера, аналіз тендерних пропозицій - консолідація, погодження, експертна оцінка)
  • кураторство сектором дизайну (у підпорядкуванні два штатних дизайнера). Вся рекламна, креативна продукція розроблялась за допомогою штатнів дизайнерів
  • організація та контроль документообігу з підрядними компаніями

Менеджер з реклами

Русский стандарт

Банки

1 рік 2 місяці

08.2012 - 10.2013

  • стратегічне планування просування банківських продуктів
  • визначення найбільш ефективніших каналів комунікацій
  • розміщення реклами
  • контроль та аналіх проведення рекламних кампаній
  • організація проведення тендерів
  • бюджетування (квартальне/річне)
  • проведення рекламних акцій (розробка механіки акції, написання офіційної документації, аналіз проведених акцій)
  • організація та контроль документообігу
  • адаптація рекламних кампаній та креативу для українського ринку

Бренд-менеджер

ЕКО-Маркет

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 4 місяці

03.2011 - 07.2012

  • моніторинг та аналіз ринку (основні конкуренти, креативні кампанії, запуск рекламних акцій конкурентів)
  • розробка та проведення рекламних кампаній
  • розробка маркетингового міксу для розміщення реклами
  • бюджетування (квартальне/річне)
  • розміщення реклами (регіональне/національне)
  • співпраця з відділом дизайну (заповнення брифу, надання креативних ідей)
  • участь в розробках рекламних кампаній
  • аналіз ефективності рекламних кампаній та підбору ЗМІ
  • проведення річних тендерів
  • контроль документообігу

Менеджер з реклами

Рекламна агенція

Реклама та PR-послуги

1 рік 4 місяці

10.2009 - 02.2011

  • пошук нових клієнтів
  • розробка методів просування РА
  • розробка брифу
  • розробка маркетингового плану для розміщення реклами клінтів
  • укладання та супровід договірних відносин з клієнтам
  • ведення документації
  • щоденний контроль графіку розміщення реклами (підготовка та здача рекламних матеріалів, виробництво/розміщення)
  • підготовка звітів по виконанню робіт
  • прийняття участі в розробці креативу

Ключова інформація

  • досвід роботи у стартапі (розробка бренду/товарів з нуля)
  • досвід запуску нових продуктів (банківських продуктів, бренди ВТМ в рітейлі)
  • розробка креативної концепції (брейншторм)
  • розробка концепції виведення нового продукту на ринок
  • розробка, написання та запуск рекламних акцій (підготовка офіційної документації, відповідно до юридичних вимог та законодавства
  • бюджетування
  • проведення тендерів (розробка та написання тенедрної документації: написання брифу, офіційної документації), аналіз наданих тендерних пропозицій, підготовка підсумкового аналізу тендерних пропозицій

Навчалась в 1 закладі

Київський національний університет технологій та дизайну

Маркетинг, магістр

Київ, 2009

Додаткова інформація

Особисті якості

  • професіоналізм
  • відповідальність
  • комунікабельність
  • креативність
  • багатозадачність
  • чесність

Інтернет-магазин Nanoni

https://nanoni.com.ua/  • Розробка проекту: вибір продуктової лінійки, розробка логотипу/неймінгу. креативного наповнення • пошук та підбір компаній партнерів/виробників, заключення договорів • організація закупки, логістики • розробка маркетингової концепції, основних інструментів просування/продажів • пошук та організація інструментів збуту • ціноутворення • аналіз конкурентів • розробка сайту, наповнення (товари, опис, статті) • просування проекту в соціальних мережах  • аналіз продажів, поведінки покупців (робота зі статистикою - google analytics) • розробка сезонних рекламних акцій, програм лояльності • підготовка контекту (фото, відео, тексти)   За 5 років існування інтернет-магазину - бренд Nanoni зайняв свою нішу на українському ринку дитячого взуття. На сьогоднішній день більше 5 000 задоволених клієнтів, річний обіг (без масшатбних інвестицій в рекламу) складає десь 1 000 пар/рік. Велика лояльність клієнтів до бренду - середня кількість покупок 3-4 пари взуття*, і майже 15% клієнтів купляє більше 6 пар взуття за весь цикл, без кросс-селла та апселла *дана кількість обмежена за рахунок верхньої межі розмірної сітки - в магазині взуття предствалено до 30-33 розміру  

Тетяна

Начальник відділу реклами

Київ

37 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 дні тому