Працював в 11 компаніях 22 роки 10 місяців
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail, Медицина та Охорона здоров'я, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Реклама та PR-послуги, Консалтинг / Аудит
Менеджер з маркетингу
ДісНа
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 роки 6 місяців
05.2021 - до теперішнього часу
"ДісНа" (disna.ua) - одна з найбільших компаній дистриб'юторів алкогольних напоїв в Україні. За час роботи в компанії відповідав за реалізацію таких направлень як:
- Планування та реалізація комунікаційної стратегії у цифрових (digital) каналах (Google Ads, META, SMM):
- медіа-планування
- контент-план
- розміщення (налаштування рекламних кампаній, in-house)
- розробка web-сайтів та landing-pages - Розвиток e-com проекту Wine-Point.ua (мережа виномаркетів, понад 5 тис. SKU, 28 магазинів)
- медіа-стратегія, вибір каналів просування (Google Ads + META + Direct Marketing + чат боти smart sender) - Організація фестивалю "KARTULI FEST" (травень 2021 та вересень 2021 - https://www.youtube.com/@kartulifest3685)
- просування фестивалю (digital + радіо)
- розробка рекламних матеріалів
- взаємодія з партнерами та учасниками фестивалю. - Розробка та закупівлі POS матеріалів (організація тендерів, робота з підрядниками)
- Production - увесь цикл виробництва рекламних матеріалів (концепт/сценарій, дизайн, зйомка, відеомонтаж).
Маркетинг менеджер
Vitis Group
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
11 місяців
07.2020 - 06.2021
Запуск e-commerce проекту vino.ua (B2C)
- Планування та розробка рекламних кампаній. Основні інструменти: Facebook, Instagram, Google Ads, Direct Marketing.
- Сегментація бази клієнтів, розсилки (email, sms), верстка листів.
- Розроблено сценарії з використанням чат-ботів у месенджерах
- .Аналіз продажів та звітність.
- Розроблено систему обліку та аналітики за ключовими KPI проектами.
- Розвиток власних майданчиків у FB, Inst, YouTube, а також Co-promo проекти з партнерами та ключовими Клієнтами.
- Співпрація з маркетплейсами (підготовка фіду та аналіз продажів).
- Робота з блогерами та лідерами думок – сфоровано базу лояльних до бренду користувачів, які на постійній основі підтримують проект.
- Виробництво рекламних матеріалів (дизайн банерів та рекламних сматеріалів, зйомка та монтаж відео)
- Розробка web сайту (дизайн, контент) та адміністрування – проект реалізований на CMS HOROSHOP
- Участь у офлайн подіях категорії (спеціалізовані виставки)
Директор з маркетингу
ZooBonus/Spica
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 3 місяці
03.2019 - 06.2020
- Організація та управління відділом маркетингу (13 осіб);
- Організація ефективної системи комунікацій з клієнтами, партнерами та підрозділами компанії (вся Україна, роздрібна мережа 27 магазинів та регіональні представництва);
- Стратегічне, тактичне планування та запуск рекламних кампаній у B2B, B2C напрямках;
- Виведення нових ТМ на ринок, маркетингова підтримка продажів по існуючих ТМ (в портфелі компанії понад 60 торгових марок та >4000 SKU у категорії зоотовари);
- Організація внутрішньокорпоративних подій (навчання, презентації);
- Участь у галузевих заходах (виставки, семінари, конференції).
- Ключовий проект: організація міжнародного фестивалю ZooBonusFEST на НСК Олімпійський
Директор по маркетингу/бренд менеджер
Music Hall
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 роки
03.2016 - 03.2019
- Планування рекламних кампаній: вибір оптимальних каналів комунікацій та інструментів відповідно до стратегічних завдань бренду та компанії.
- Підготовка тактичних планів - медіапланування та розміщення рекламних кампаній у Google Ads, Facebook AdsПідготовка брифів та постановка завдань для рекламних агенцій та партнерів (фрілансери, блогери, журналісти)
- Підготовка рекламних матеріалів та їх адаптація під різні формати (Photoshop, Sony Vegas – відеопродакшн, Google Web Designer – банера в HTML5 для Google Ads)
- CRM. Збір, валідація та сегментація бази даних – клієнти, передплатники, холодні контакти.
- Email розсилки: esputnik, unisender, mailchimp, getresponce - верстка листів, налаштування сценаріїв тригерних розсилок.
- Аналітика 1С, контроль виконання KPI рекламних проектів.
- Організація B2C та B2B заходів: спільні проекти з дилерами, участь у виставках та конференціях, проведення тренінгів та семінарів (механіка, логістика, персонал, розробка та друк POSm матеріалів, оформлення виставкової зони/стенду)
- Адміністрування сайтів та сторінок у соціальних мережах. Комунікації, узгодження, співпраця з вендорами
Маркетинг директор
Moda (интернет магазин одежды)
Торгівля роздрібна / Retail
3 роки 2 місяці
01.2016 - 03.2019
Реалізація комплексу маркетингових заходів – аналіз ринку, планування, реалізація, розробка, впровадження та аналіз KPI проекту.
- Організація рекламних кампаній (digital - Google Ads, Facebook Ads, офлайн - участь у подіях)
- Реалізація DM проектів (email, sms, чат-боти)
- Розробка та впровадження програми лояльності
- SMM проекти, стратегія та реалізація.
- Досягнення: завдяки ряду рішень, всі KPI мали безперервне зростання (в т.ч. не в сезонний період) збільшено середній рівень конверсії на 1,5%. Приріст за обсягом некомерційного трафіку в 1,5 рази, оптимізація вартості комерційного трафіку більш ніж 3 рази.
Спеціаліст з реклами і маркетингу
HEEL (UBI Pharm)
Медицина та Охорона здоров'я
1 рік 10 місяців
04.2014 - 02.2016
- Розробка та реалізація стратегії рекламної підтримки препаратів Heel
- Планування та організація рекламних кампаній (інтернет, преса, заходи).
- Повний цикл формування KPI, планування, баінг, оцінка результатів, звітність.
- Організація комплексних DM проектів направлених на медичних фахівців (email, sms, пошта, CallCentre)
- Розробка, ведення та наповнення контентом інтернет сайтів та сторінок у соц. мережах.
- Організація та супровід навчальних заходів медичних фахівців (онлайн/оффлайн)
- Підготовка рекламних матеріалів (POS, Production, відео, сувенірна продукція)
- Документообіг за проектами, звітність по рекламним кампаніям (оперативна та підсумкова, контроль виконання KPI за проектами)
Досягнення: Організація нових форматів онлайн навчання лікарів: "Вебінари", "Платформа дистанційного навчання". Це дозволило компанії збільшити охоплення та знизити вартість навчання. Розробка та просування нового сайту компанії та брендів, що дозволило значно збільшити конверсію та ефективність рекламних кампаній.
Бренд-менеджер, спеціаліст відділу реклами
Группа Компаний АИС
Автомобільна промисловість та Автобізнес
2 роки 4 місяці
12.2011 - 04.2014
- Розробка маркетингової стратегії з брендів - MG, УАЗ, Chevrolet Niva, ГАЗ, ПАЗ, КАМАЗ/МАЗ;
- Планування та розміщення рекламних кампаній на національному рівні.
- Взаємодія зі ЗМІ та рекламними агенціями.
- Бюджетування та звітність з маркетингових заходів та рекламних проектів.
- Розробка рекламних принтів, ТВ роликів, банерів, POS матеріалів, сувенірної продукції
- Організація участі у заходах (виставки, фестивалі, презентації)
- Проведення тендерів із закупівлі рекламних матеріалів та послуг
- Розробка (тз) та ведення інтернет сайтів брендів
- Розміщення контекстної реклами - Google Adwords, (пошукова реклама, медійний контекст)
Ключові проекти-досягнення: виведення на ринок нових моделей MG6, MG350, MG5, Газель NEXT. Організація участі у виставках SIA2012/2013, а також фестивалях і локальних спеціалізованих заходах (OffroadFreeFest)
Медиа Менеджер
АММ/Vizeum (AEGIS MEDIA)
Реклама та PR-послуги
2 роки 4 місяці
10.2009 - 02.2012
- Супровід рекламних кампаній Клієнтів Агенції
- Підготовка та контроль реалізації тактичних медіа-планів (усі медіа)
- Комунікації з внутрішніми та зовнішніми партнерами щодо розміщення рекламних матеріалів
- Формування звітності та документообігПідготовка пропозицій (презентації), аналіз цільової аудиторії та конкурентного оточення ТМ
- Розробка медійних стратегій
Проекти:
Оболонь - всі ТМ; Тоталь - ТМ Тоталь/ТМ Elf ; Прем'єр Дистрибьюшн - ТМ Зелена Марка; ТД Нико - ТМ Mitsubishi; Carat Deutschland - BMW; Альфа Банк, Укрсіббанк, Банк Форум; ТМ Гефест; Конти - ТМ Амур/ТМ Бонжур; Одесавінпром - ТМ Французський Бульвар.
New Bussiness Director
BTL Агентство FSBA Basket (группа компаний DVL Communication)
Реклама та PR-послуги
1 рік 2 місяці
09.2008 - 11.2009
- Просування послуг Агенції
- Комунікації з поточними та залучення нових клієнтів
- Підготовка та презентація пропозицій (брифи, формування робочих груп, підготовка презентацій)
- Аналіз ринку: моніторинг конкурентів, моніторинг інновацій та трендів у BTL галузі.
Клієнти:
«Sandora», «Castrol», «Bayer Healthcare», «Оболонь»
Керівник маркетингового відділу
РА ADV Energy
Реклама та PR-послуги
2 роки 2 місяці
07.2006 - 09.2008
- Просування послуг компанії (BTL, промо, трейд-маркетинг)
- Комунікації з клієнтами, підготовка пропозицій
- Розвиток нових напрямків бізнесу - організація окремого спрямування в рамках Агенції Mystery Shopping
- Організація проектів Mystery Shopping (вся Україна)
- Розробка концепцій програм оцінки якості обслуговування
- Звітність, включаючи рекомендації щодо розвитку/навчання та мотиваційних програм.
Основні Клієнти/проекти:
BTL/промо: Global magazines (LQ, Driver), «МТС», «ДЦ», ТД «Milkiland»
Mystery Shopping: торгові мережі «Mila Vitsa», «Бюстє», «Grand Gallery», «Levi's», «Дика Орхідея», «Паркетний світ»
HR-manager, рекрутер
Amity Consulting
Консалтинг / Аудит
4 роки 4 місяці
02.2002 - 06.2006
- Організація проектів із оцінки персоналу (assessment centre)
- Рекрутинг персоналу (headhunting, executive search)
- Участь у проектах із впровадження Balanced Score Card
- Посада: рекрутер:
- Переговори із клієнтами
- Пошук кандидатів на вакансії
- Проведення співбесід, підготовка заключних звітів щодо кандидатів
- Супровід під час працевлаштування
Ключові клієнти/проекти: Мега Моторс, Концерн Віпос, ТД Ніко, Ельфа-Косметикс, Перспектива XXI (1C), Галподшипник
Ключова інформація
Практичний досвід у маркетингу та рекламі в багатьох галузях: FMCG, Фарма, Авто, Послуги, Реклама, як в B2B, так і B2C направленнях. Організація бізнес процесів і управління відділом маркетингу (10 чол.). Розробка і підтримка системи маркетингових комунікацій орієнтованій на бізнес цілі компанії. Планування, аналіз та вибір оптимальних каналів та інструментів просування компанії, товарів, послуг. Практичний досвід реалізації рекламних кампаній - Google Ads, META (Facebook/Instagram, MyTarget, CRM системи, Direct Marketing (email, sms, чат-боти). Ключові направлення: FMCG, Авто, Фарма, E-commerce, а також рекламні (медіа та BTL) Агенції.
Навчався в 2 закладах
МАУП, Міжрегіональна Академія Управління Персоналом
інститут менеджменту та бізнесу, управління трудовими ресурсами
Київ, 2007
НТУУ КПІ "Київський Політехнічний Інститут"
факультет електро-енерготехніки та автоматики
Київ, 2003
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Конференції - реклама і маркетинг
Конференції та тренінги з стратегічного медіапланування. "GM Avtovaz"
AD College
Стратегічне планування,
Додаткова інформація
Личные качества
Орієнтація на результат, системний підхід у реалізації проектів. Практичні знання та навички у рекламній галузі, а також досвід безлічі реалізованих рекламних кампаній – це моя перевага.
Комп'ютерні навички
Google Adwords, META, Google Analytics, ADOBE After Effects/Premier, Photoshop, 1C, сервіси AI
Володимир
Володимир
Керівник відділу маркетингу
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 4 дні тому