Працював в 11 компаніях   22 роки 10 місяців

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail, Медицина та Охорона здоров'я, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Реклама та PR-послуги, Консалтинг / Аудит

Менеджер з маркетингу

ДісНа

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 6 місяців

05.2021 - до теперішнього часу

"ДісНа" (disna.ua) - одна з найбільших компаній дистриб'юторів алкогольних напоїв в Україні. За час роботи в компанії відповідав за реалізацію таких направлень як:

  • Планування та реалізація комунікаційної стратегії у цифрових (digital) каналах (Google Ads, META, SMM):
    - медіа-планування
    - контент-план
    - розміщення (налаштування рекламних кампаній, in-house)
    - розробка web-сайтів та landing-pages
  • Розвиток e-com проекту Wine-Point.ua (мережа виномаркетів, понад 5 тис. SKU, 28 магазинів)
    - медіа-стратегія, вибір каналів просування (Google Ads + META + Direct Marketing + чат боти smart sender)
  • Організація фестивалю "KARTULI FEST" (травень 2021 та вересень 2021 - https://www.youtube.com/@kartulifest3685)
    - просування фестивалю (digital + радіо)
    - розробка рекламних матеріалів
    - взаємодія з партнерами та учасниками фестивалю.
  • Розробка та закупівлі POS матеріалів (організація тендерів, робота з підрядниками)
  • Production - увесь цикл виробництва рекламних матеріалів (концепт/сценарій, дизайн, зйомка, відеомонтаж).

Маркетинг менеджер

Vitis Group

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

11 місяців

07.2020 - 06.2021

Запуск e-commerce проекту vino.ua (B2C)

  • Планування та розробка рекламних кампаній. Основні інструменти: Facebook, Instagram, Google Ads, Direct Marketing.
  • Сегментація бази клієнтів, розсилки (email, sms), верстка листів.
  • Розроблено сценарії з використанням чат-ботів у месенджерах
  • .Аналіз продажів та звітність.
  • Розроблено систему обліку та аналітики за ключовими KPI проектами.
  • Розвиток власних майданчиків у FB, Inst, YouTube, а також Co-promo проекти з партнерами та ключовими Клієнтами.
  • Співпрація з маркетплейсами (підготовка фіду та аналіз продажів).
  • Робота з блогерами та лідерами думок – сфоровано базу лояльних до бренду користувачів, які на постійній основі підтримують проект.
  • Виробництво рекламних матеріалів (дизайн банерів та рекламних сматеріалів, зйомка та монтаж відео)
  • Розробка web сайту (дизайн, контент) та адміністрування – проект реалізований на CMS HOROSHOP
  • Участь у офлайн подіях категорії (спеціалізовані виставки)

Директор з маркетингу

ZooBonus/Spica

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 3 місяці

03.2019 - 06.2020

  • Організація та управління відділом маркетингу (13 осіб);
  • Організація ефективної системи комунікацій з клієнтами, партнерами та підрозділами компанії (вся Україна, роздрібна мережа 27 магазинів та регіональні представництва);
  • Стратегічне, тактичне планування та запуск рекламних кампаній у B2B, B2C напрямках;
  • Виведення нових ТМ на ринок, маркетингова підтримка продажів по існуючих ТМ (в портфелі компанії понад 60 торгових марок та >4000 SKU у категорії зоотовари);
  • Організація внутрішньокорпоративних подій (навчання, презентації);
  • Участь у галузевих заходах (виставки, семінари, конференції).
  • Ключовий проект: організація міжнародного фестивалю ZooBonusFEST на НСК Олімпійський

Директор по маркетингу/бренд менеджер

Music Hall

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки

03.2016 - 03.2019

  • Планування рекламних кампаній: вибір оптимальних каналів комунікацій та інструментів відповідно до стратегічних завдань бренду та компанії.
  • Підготовка тактичних планів - медіапланування та розміщення рекламних кампаній у Google Ads, Facebook AdsПідготовка брифів та постановка завдань для рекламних агенцій та партнерів (фрілансери, блогери, журналісти)
  • Підготовка рекламних матеріалів та їх адаптація під різні формати (Photoshop, Sony Vegas – відеопродакшн, Google Web Designer – банера в HTML5 для Google Ads)
  • CRM. Збір, валідація та сегментація бази даних – клієнти, передплатники, холодні контакти.
  • Email розсилки: esputnik, unisender, mailchimp, getresponce - верстка листів, налаштування сценаріїв тригерних розсилок.
  • Аналітика 1С, контроль виконання KPI рекламних проектів.
  • Організація B2C та B2B заходів: спільні проекти з дилерами, участь у виставках та конференціях, проведення тренінгів та семінарів (механіка, логістика, персонал, розробка та друк POSm матеріалів, оформлення виставкової зони/стенду)
  • Адміністрування сайтів та сторінок у соціальних мережах. Комунікації, узгодження, співпраця з вендорами

Маркетинг директор

Moda (интернет магазин одежды)

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 2 місяці

01.2016 - 03.2019

Реалізація комплексу маркетингових заходів – аналіз ринку, планування, реалізація, розробка, впровадження та аналіз KPI проекту.

  • Організація рекламних кампаній (digital - Google Ads, Facebook Ads, офлайн - участь у подіях)
  • Реалізація DM проектів (email, sms, чат-боти)
  • Розробка та впровадження програми лояльності
  • SMM проекти, стратегія та реалізація.
  • Досягнення: завдяки ряду рішень, всі KPI мали безперервне зростання (в т.ч. не в сезонний період) збільшено середній рівень конверсії на 1,5%. Приріст за обсягом некомерційного трафіку в 1,5 рази, оптимізація вартості комерційного трафіку більш ніж 3 рази.

Спеціаліст з реклами і маркетингу

HEEL (UBI Pharm)

Медицина та Охорона здоров'я

1 рік 10 місяців

04.2014 - 02.2016

  • Розробка та реалізація стратегії рекламної підтримки препаратів Heel
  • Планування та організація рекламних кампаній (інтернет, преса, заходи).
  • Повний цикл формування KPI, планування, баінг, оцінка результатів, звітність.
  • Організація комплексних DM проектів направлених на медичних фахівців (email, sms, пошта, CallCentre)
  • Розробка, ведення та наповнення контентом інтернет сайтів та сторінок у соц. мережах.
  • Організація та супровід навчальних заходів медичних фахівців (онлайн/оффлайн)
  • Підготовка рекламних матеріалів (POS, Production, відео, сувенірна продукція)
  • Документообіг за проектами, звітність по рекламним кампаніям (оперативна та підсумкова, контроль виконання KPI за проектами)

Досягнення: Організація нових форматів онлайн навчання лікарів: "Вебінари", "Платформа дистанційного навчання". Це дозволило компанії збільшити охоплення та знизити вартість навчання. Розробка та просування нового сайту компанії та брендів, що дозволило значно збільшити конверсію та ефективність рекламних кампаній.

Бренд-менеджер, спеціаліст відділу реклами

Группа Компаний АИС

Автомобільна промисловість та Автобізнес

2 роки 4 місяці

12.2011 - 04.2014

  • Розробка маркетингової стратегії з брендів - MG, УАЗ, Chevrolet Niva, ГАЗ, ПАЗ, КАМАЗ/МАЗ;
  • Планування та розміщення рекламних кампаній на національному рівні.
  • Взаємодія зі ЗМІ та рекламними агенціями.
  • Бюджетування та звітність з маркетингових заходів та рекламних проектів.
  • Розробка рекламних принтів, ТВ роликів, банерів, POS матеріалів, сувенірної продукції
  • Організація участі у заходах (виставки, фестивалі, презентації)
  • Проведення тендерів із закупівлі рекламних матеріалів та послуг
  • Розробка (тз) та ведення інтернет сайтів брендів
  • Розміщення контекстної реклами - Google Adwords, (пошукова реклама, медійний контекст)

Ключові проекти-досягнення: виведення на ринок нових моделей MG6, MG350, MG5, Газель NEXT. Організація участі у виставках SIA2012/2013, а також фестивалях і локальних спеціалізованих заходах (OffroadFreeFest)

Медиа Менеджер

АММ/Vizeum (AEGIS MEDIA)

Реклама та PR-послуги

2 роки 4 місяці

10.2009 - 02.2012

  • Супровід рекламних кампаній Клієнтів Агенції
  • Підготовка та контроль реалізації тактичних медіа-планів (усі медіа)
  • Комунікації з внутрішніми та зовнішніми партнерами щодо розміщення рекламних матеріалів
  • Формування звітності та документообігПідготовка пропозицій (презентації), аналіз цільової аудиторії та конкурентного оточення ТМ
  • Розробка медійних стратегій

Проекти:

Оболонь - всі ТМ; Тоталь - ТМ Тоталь/ТМ Elf ; Прем'єр Дистрибьюшн - ТМ Зелена Марка; ТД Нико - ТМ Mitsubishi; Carat Deutschland - BMW; Альфа Банк, Укрсіббанк, Банк Форум; ТМ Гефест; Конти - ТМ Амур/ТМ Бонжур; Одесавінпром - ТМ Французський Бульвар.

New Bussiness Director

BTL Агентство FSBA Basket (группа компаний DVL Communication)

Реклама та PR-послуги

1 рік 2 місяці

09.2008 - 11.2009

  • Просування послуг Агенції
  • Комунікації з поточними та залучення нових клієнтів
  • Підготовка та презентація пропозицій (брифи, формування робочих груп, підготовка презентацій)
  • Аналіз ринку: моніторинг конкурентів, моніторинг інновацій та трендів у BTL галузі.

Клієнти:

«Sandora», «Castrol», «Bayer Healthcare», «Оболонь»

Керівник маркетингового відділу

РА ADV Energy

Реклама та PR-послуги

2 роки 2 місяці

07.2006 - 09.2008

  • Просування послуг компанії (BTL, промо, трейд-маркетинг)
  • Комунікації з клієнтами, підготовка пропозицій
  • Розвиток нових напрямків бізнесу - організація окремого спрямування в рамках Агенції Mystery Shopping
  • Організація проектів Mystery Shopping (вся Україна)
  • Розробка концепцій програм оцінки якості обслуговування
  • Звітність, включаючи рекомендації щодо розвитку/навчання та мотиваційних програм.

Основні Клієнти/проекти:

BTL/промо: Global magazines (LQ, Driver), «МТС», «ДЦ», ТД «Milkiland»

Mystery Shopping: торгові мережі «Mila Vitsa», «Бюстє», «Grand Gallery», «Levi's», «Дика Орхідея», «Паркетний світ»

HR-manager, рекрутер

Amity Consulting

Консалтинг / Аудит

4 роки 4 місяці

02.2002 - 06.2006

  • Організація проектів із оцінки персоналу (assessment centre)
  • Рекрутинг персоналу (headhunting, executive search)
  • Участь у проектах із впровадження Balanced Score Card
  • Посада: рекрутер:
  • Переговори із клієнтами
  • Пошук кандидатів на вакансії
  • Проведення співбесід, підготовка заключних звітів щодо кандидатів
  • Супровід під час працевлаштування

Ключові клієнти/проекти: Мега Моторс, Концерн Віпос, ТД Ніко, Ельфа-Косметикс, Перспектива XXI (1C), Галподшипник

Ключова інформація

Практичний досвід у маркетингу та рекламі в багатьох галузях: FMCG, Фарма, Авто, Послуги, Реклама, як в B2B, так і B2C направленнях. Організація бізнес процесів і управління відділом маркетингу (10 чол.). Розробка і підтримка системи маркетингових комунікацій орієнтованій на бізнес цілі компанії. Планування, аналіз та вибір оптимальних каналів та інструментів просування компанії, товарів, послуг. Практичний досвід реалізації рекламних кампаній - Google Ads, META (Facebook/Instagram, MyTarget, CRM системи, Direct Marketing (email, sms, чат-боти). Ключові направлення: FMCG, Авто, Фарма, E-commerce, а також рекламні (медіа та BTL) Агенції.

Навчався в 2 закладах

МАУП, Міжрегіональна Академія Управління Персоналом

інститут менеджменту та бізнесу, управління трудовими ресурсами

Київ, 2007

НТУУ КПІ "Київський Політехнічний Інститут"

факультет електро-енерготехніки та автоматики

Київ, 2003

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Конференції - реклама і маркетинг

Київ, 2013

Конференції та тренінги з стратегічного медіапланування. "GM Avtovaz"

AD College

Київ, 2010

Стратегічне планування, 

Додаткова інформація

Личные качества

Орієнтація на результат, системний підхід у реалізації проектів. Практичні знання та навички у рекламній галузі, а також досвід безлічі реалізованих рекламних кампаній – це моя перевага.

Комп'ютерні навички

Google Adwords, META, Google Analytics, ADOBE After Effects/Premier, Photoshop, 1C, сервіси AI

Володимир

Керівник відділу маркетингу

Київ

65 000 грн.

40 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 5 днів тому