Работал в 13 компаниях   24 года 9 месяцев

FMCG, АПК (Агропромышленный комплекс)

Керівник напрямку

ФРЕШ МАРКЕТ, ТОВ, ТД

FMCG

2 года 2 месяца

02.2023 - по настоящее время

Управляв напрямком, розробляв стратегії та плани дій для досягнення поставлених цілей. Координував роботу команди, забезпечуючи ефективну взаємодію між співробітниками. Вирішував конфліктні ситуації та виробляв оптимальні рішення для досягнення успіху проектів. Забезпечував високий рівень задоволеності клієнтів та підвищував якість надання послуг.

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Директор з продажу

    ТОВ ПІІ "Еконія"

    FMCG

    1 год

    09.2021 - 09.2022

    Робота з брендами: тмМалятко, тм Аквуля, тмЧистий Ключ, тмЙодо, тмДивоВивід на ринок: тмMeMilk, тмNutrinoОбов'язки: Розробка та впровадження стратегії продажів на территорії УкраїниРозробка та реалізація системи якісної дистрибуції на всій території України.Формування та управління відділом продажів (17 підлеглих: 5 регіональних менеджерів, 12 теріторіальних менеджерів, 2 КАМа)Виконання планів з прибутку та продажівКонтроль виконання планів продажу, Контроль рівня дебіторської заборгованості регіонуКонтроль за показниками роботи співробітників, оцінка їхньої праці.Пошук та відкриття нових дистриб'юторівБюджетування в розрізі місяць, рікРозробка та проведення маркетингових та трейд-маркетингових заходівВпровадження ефективної системи KPI для співробітників відділу продажівДосягнення:підібрано професійний штат регіональних та терріторіальних представниківза час роботи збільшено продаж «Чистий Ключ» на 600%, «Йодо» на 400%, соків та пюре тмМалятко в 7 разівЗбільшення прибутковості на 30%Впроваджена розроблена система ціноутворення та позиціонування продукціїСвоєчасно згорнуті склади відповідального зберігання та повернута дебіторська заборгованість, що мінмізувало втрати на початку військових дій, та надало змогу підприємству бути з обіговими коштами під час значної невизначенності в країніСвоєчасно та вдало проведені перемовини з дистрибуторами та ключовими клієнтами про зміни в умовах контрактів на час військових дій, що надало змогу і надалі існувати підприємству, забезпечувати працівників доходом, та задовольняти потреби ринку, під час значної турбулентності в країні, та порушенням всіх ланок як постачання так і логистики.

    Керівник відділу по роботі з ключовими мережами

    ТОВ "ПК Гуд-Фуд" Bon Boisson Beverage, Київ

    FMCG

    2 года 7 месяцев

    01.2019 - 08.2021

    Робота за брендами: тмBon Boisson, тмBlack, тмЧудо Сад, тмКарапуз, тмАй-Петрі, тмХлібна Сльоза, тмBlack Jack, тмКримський Відбірний, тмДревньо Київська, тмТарас БульбаВивід на ринок : тм Natural Energie, тмFinest, тмBon Lemon, c/а тмTropic Bar, тмFruttolino, тмPuerto Vero,Обов'язки: Підбір та навчання персоналу – сформовано відділ з 3-х КАМів (2Київ та 1Захід) , 3-х асистентів, 4-х менеджерів по роботі з мережамі (Київ та Житомир) з одночасним управлінням 39 мерчандайзерамиПеремовини на всіх рівнях з новими та існуючими клієнтами, та супровід контрактів топ 30 мереж по 2-х напрямках : Вода та Напої і Алкоголь та слобоалкгольні напоїКонтроль виконання планів продажу, Нарощування валового прибутку та залишку валового прибуткуЗбільшення частки ринку в усіх категоріях товарів Збільшення матриці представленості продукції – збільшення дистрибуції товарівКонтроль рівня дебіторської заборгованості віддлуПеремовини Розробка, аналіз та впровадження систем матеріальної та нематеріальної мотивації працівників.Розробка та впровадження системи звітності, що дозволяє в режимі реального часу оцінювати ефективність відділу в цілому та напрямків окремо. Досягнення:Збільшення валового прибутку за 19 рік +11%, за 20 рік + 5%, 21 рік +4%Виведення віддлу з відємних показників по залишковому прибутку на позитивні результати, та нарощування їхЗростання долей в категорії мінеральна вода з 0,95% до 3,2%, Енергетики з 8,5% до 12,8%, Солодка вода з 2,1% до 2,85%Зниження рівня дебіторської заборгованності в 2,5 разиПовернута співпраця з мережами Ашан, Еко, Новус, Евротек, Билла, Коло, Фуршет, Експансія.

    Директор з Продажу в Центральному Регіоні

    ТОВ "Симферопольский Вино-Коньячний Завод"/ ТОВ "СТРОНГДРІНК"

    FMCG

    3 года 11 месяцев

    02.2015 - 01.2019

    Робота за брендами: тмАй-Петрі, тмХлібна Сльоза, тмBlack Jack, тмДревньо Київська, тмУкраїнський Відбірний, тмТарас Бульба, тмАй-Петрі Reserv, тмAlaverdi, тмU&A)Обов'язки: Формування стратегії продажів у регіоні, розробка та реалізація маркетингової політики філії, включаючи проведення рекламних заходів.Управління господарською та фінансово-економічною діяльністю Київської філії.Формування та управління відділом продажів в регіонах (більше50 підлеглих: 5 теріторіальних менеджерів (Киівська обл, Чернігівська, Сумська, Полтавська, Черкаська), Ексклюзивні та фокусні команди в регіонах від 5 до 10чол, Формуванні та операційне управління Киівською філією. Більше 70 підлеглих (Керівник Віп віддліу+2супервайзерри мерчандайзерівта 10 мерчандайзерів, Керівник відділу продажу+5 супервайзерів+35 торгових представників, адміністративно-складське/логістичне господарство 20 чоловік)Контроль виконання планів продажу, Контроль рівня дебіторської заборгованості регіонуКонтроль за показниками роботи співробітників, оцінка їхньої праці.Перемовини з новими та існуючими клієнтами Автоматизация бизнес-процессов;Планування роботи філії з усіх напрямків, включаючи розвиток філії.Розробка, аналіз та впровадження систем матеріальної та нематеріальної мотивації працівників.Розробка та впровадження системи звітності, що дозволяє в режимі реального часу оцінювати ефективність відділу в цілому та напрямків окремо.Досягнення:Втримання товарообігу на рівні 12-15 млн на щорічно падаючому ринкуЗбільшення АКБ із 4100 до 6000 ТТ, рівень АКБ 75%Рівень дебіторської заборгованості на рівні 10 %Виконання планів продажів (отримання додаткових премій). Неодноразово торгові представники/супервайзери/НТО/теріторіальні менеджери ставали кращими за результатами місяця/року по країні

    Регіональний Директор з Продажу

    ТОВ "Сімферопольский Вино-Коньячний Завод", Київ

    FMCG

    2 года 11 месяцев

    02.2012 - 01.2015

    Робота з брендами: тмАй-Петрі, тмХлібна Сльоза, тмКримський Відбірний, тм Корона Криму, тмAlaverdi, тмСолнечний Беріг. Вивід на ринок тмBlack Jack, тмТарас Бульба, тмДревньо Київська,Обов'язки: Формування стратегії продажів у регіоні, розробка та реалізація маркетингової політики філії, включаючи проведення рекламних заходів.Управління господарською та фінансово-економічною діяльністю Київської філії.Формування та управління відділом продажів в регіонах (більше20 підлеглих: 2 теріторіальних менеджерів (Чернігівська, Сумська) Ексклюзивні та фокусні команди в регіонах від 4 до 6чол.Формуванні та операційне управління Киівською філією. Більше 70 підлеглих (Керівник Віп віддліу+супервайзерри мерчандайзерів та 7 мерчандайзерів, Керівник відділу продажу+4 супервайзерів+24 торгових представника, адміністративно-складське/логістичне господарство 15 чоловік)Контроль виконання планів продажу, Контроль рівня дебіторської заборгованості регіонуКонтроль за показниками роботи співробітників, оцінка їхньої праці.Перемовини з новими та існуючими клієнтами Автоматизация бизнес-процессов;Планування роботи філії з усіх напрямків, включаючи розвиток філії.Розробка, аналіз та впровадження систем матеріальної та нематеріальної мотивації працівників.Досягнення:Збільшення товарообігу з 9 млн до 19 млн. грн.Рівень дебіторської заборгованості на рівні 10 %Виконання планів продажів (отримання додаткових премій). Неодноразово торгові представники/супервайзери/НТО/теріторіальні менеджери ставали кращими за результатами місяця/року по країні

    Директор з продажів Київського регіону

    ТОВ "Сімферопольский Вино-Коньячний Завод"

    FMCG

    2 года 3 месяца

    10.2009 - 01.2012

    Робота з брендами: тмАй-Петрі, тмХлібна Сльоза, тмAlaverdiВивід на ринок тмКримський Відбірний, тмКорона Криму, тмСоняччний БерігОбов'язки: Формування стратегії продажів у регіоні, розробка та реалізація маркетингової політики філії, включаючи проведення рекламних заходів.Управління господарською та фінансово-економічною діяльністю Київської філії.Формування та управління відділом продажів в регіонах (більше40 підлеглих: 2 теріторіальних менеджерів (Чернігівська, Сумська) Ексклюзивні та фокусні команди в регіонах від 4 до 6чол.Формуванні та операційне управління Киівською філією. Більше 70 підлеглих (Керівник Віп віддліу+супервайзерри мерчандайзерів та 7 мерчандайзерів, Керівник відділу продажу+4 супервайзерів+24 торгових представника, адміністративно-складське/логістичне господарство 15 чоловік)Контроль виконання планів продажу, Контроль рівня дебіторської заборгованості регіонуКонтроль за показниками роботи співробітників, оцінка їхньої праці.Перемовини з новими та існуючими клієнтами Автоматизация бизнес-процессов;Планування роботи філії з усіх напрямків, включаючи розвиток філії.Розробка, аналіз та впровадження систем матеріальної та нематеріальної мотивації працівників.Досягнення:Збільшення товарообігу з 5,4 млн до 9 млн. грн.Рівень дебіторської заборгованості на рівні 10 %Виконання планів продажів (отримання додаткових премій). Неодноразово торгові представники/супервайзериНТО ставали кращими за результатами місяця/року по країні Скорочення простроченої продукції на складі до рівня менше 1%

    Директор Київської філії

    ТОВ "Алкогольна Традиція", Київ

    FMCG

    1 год 7 месяцев

    03.2008 - 10.2009

    Робота з брендами: тмАй-Петрі, тмAlaverdi, тм Хлібна СльозаОбов'язки: Формуванні та операційне управління Киівською філією. Більше 30 підлеглих (Керівник Віп віддліу6 мерчандайзерів, Керівник відділу продажу+3 супервайзерів+18 торгових представників, адміністративно-складське/логістичне господарство 12 чоловік)Управління господарською та фінансово-економічною діяльністю філії.Складання та дотримання бюджету філіїКонтроль виконання планів продажу, Автоматизация бизнес-процессов;Контроль рівня дебіторської заборгованості віддлуПеремовини з новими та існуючими клієнтами Розробка нових каналів збуту продукціїОрганізація роботи та ефективної взаємодії всіх співробітників філії, напрямок їх діяльності на підвищення ефективності роботи, зростання обсягів збуту продукції та збільшення прибутку.Планування роботи філії з усіх напрямків, включаючи розвиток філії.Реалізація системи якісної дистрибуції на підзвітній территоріїРозробка, аналіз та впровадження систем матеріальної та нематеріальної мотивації працівників.Контроль за показниками роботи співробітників, оцінка їхньої праці.Досягнення:Збільшення АКБ із 400 до 800 ТТЗбільшення товарообігу з 1, 2млн до 5 млн. грн.Рівень дебіторської заборгованості на рівні 10 %Виконання планів продажів (отримання додаткових премій). Неодноразово торгові представники/супервайзериНТО ставали кращими за результатами місяця/року по країні Скорочення простроченої продукції на складі до рівня менше 1%

    Менеджер Територій

    СП "Вітмарк-Україна", Кривий Ріг та прилеглі райони та Кіровоградська область

    FMCG

    1 год 5 месяцев

    09.2006 - 02.2008

    Робота з брендами тмJaffa, тмОКЗДП-Наш Сік, тмСоковита, тмAquarte, Запуск брендів: тмЧудо-ЧадоОбовязки:Розвиток та управління продажами на території областей ;Підключення та робота з: дистриб'ютор, великий ОПТ, локальні мережі;Підбір та навчання та контроль торгової команди (4СВ+25ТА+22ТМА+2ТММ)Контроль за виконання планів продажів;Контроль рівня дебіторської заборгованності;Організація та проведення трейд-маркетингових заходівМотивація та оцінка торгової командиАудит территоріїПроедення переговорів з контрагентами та партнерамиДосягнення:Збільшення АКБ із 1350 до 2100 ТТ, рівень АКБ 73%Збільшення товарообігу з 1,8лн до 3,5млн. грн.Рівень дебіторської заборгованості на рівні 7%

    Територіальний менеджер

    СП "Вітмарк-Україна", Кропивницький та Кіровоградська область

    FMCG

    1 год 8 месяцев

    12.2004 - 08.2006

    Робота з брендами: тмJaffa, тмОКЗДП (білий пакет), тмНаш Сік. Запуск брендів: тмСоковита, тмAquarte, тмSolettoОбовязки:Розвиток та управління продажами на території області ;Підключення та робота з: дистриб'ютор, великий ОПТ, локальні мережі;Підбір та навчання та контроль торгової команди (2СВ+8ТА+6ТМА+ТММ)Контроль за виконання планів продажів;Контроль рівня дебіторської заборгованності;Організація та проведення трейд-маркетингових заходівМотивація та оцінка торгової командиАудит территоріїПроедення переговорів з контрагентами та партнерамиДосягнення:Збільшення АКБ із 500 до 930 ТТ, рівень АКБ 87%Збільшення товарообігу з 350 до 900 тис. грн.Рівень дебіторської заборгованості на рівні 5%

    Супервайзер Ексклюзивної Команди

    СП "Вітмарк-Україна", Кропивницький

    FMCG

    3 месяца

    08.2004 - 11.2004

    Робота з брендами: тмJaffa, тмОКЗДП (білий пакет). Запуск брендів: тмНаш Сік.Обовязки:Підбір та навчання та контроль торгової команди (3ТА+2ТМА)Планування та постановка завдань торговій командіКонтроль за виконання планів продажів;Контроль рівня дебіторської заборгованності;Організація та проведення трейд-маркетингових заходівМотивація та оцінка торгової командиАудит территоріїПроедення переговорів з контрагентами та партнерамиЩоденний аналіз звітів мерчендайзерів на довіреній їм території.Досягнення:Збільшення АКБ із 200 до 500 ТТ;Збільшення товарообігу з 90 до 350 тис. грн.Рівень дебіторської заборгованості на рівні 5%Підписання ексклюзивних контрактів у топ закладах Хо-Ре-Ка замість конкурентівДосягнення домовленостей з мережами про домінуючу або паритетну викладку порівняно з конкуернтом (Sandora)

    Ексклюзивний Торгівельний Представник

    СП "Вітмарк-Україна", Кропивницький

    FMCG

    7 месяцев

    12.2003 - 07.2004

    Робота з брендами: Робота з брендами: тмJaffa, тмОКЗДП-білий пакет, тмNatural DrinkОбовязки:розвиток території в каналі ВІП та Хо-Ре-КАконтроль дебіторську заборгованість;виконання планів продажу;регулярний мерчендайзинг у ТТДосягнення:Збільшення АКБ із 60 до 200 ТТ;Збільшення товарообігу з 28 до 90 тис. грн.Рівень дебіторської заборгованості трохи більше 2%Підписання ексклюзивних контрактів у Хо-Ре-Ка замість конкурентів

    Ексклюзивний мерчандайзер

    СП "Вітмарк-Україна", Кропивницький

    FMCG

    1 год 2 месяца

    09.2002 - 11.2003

    Робота з брендами: тмJaffa, тмОКЗДП-білий пакет, тмNatural Drink

    Старший Менеджер з продажів

    АгроКомплектСервіс

    АПК (Агропромышленный комплекс)

    1 год 11 месяцев

    09.2000 - 08.2002

    (Продаж сільхоззапчастин, меблів. Ведення господарства та складського обліку)

    Ключевая информация

    • Сильний та досвідчений менеджер з орієнтацією на отримання Компанією максимального прибутку та збільшення її вартості;
    • Професіонал з великим практичним досвідом успішного продажу та взаємовідносин з клієнтами;
    • Наявність лідерських та управлінських навичок, що підтверджено успішним розвитком кар'єри менеджера.

    Учился в 1 заведении

    Центральноукраїнський національний технічний університет

    Менеджмент организаций

    Кировоград, 2003

    Владеет языками

    Английский

    средний

    Русский

    свободно

    Может проходить собеседование на этом языке

    Может проходить собеседование на этом языке

    Украинский

    свободно

    Может проходить собеседование на этом языке

    Может проходить собеседование на этом языке

    Курсы, тренинги, сертификаты

    МИСТЕЦТВО ЖИТТЄСТІЙКОСТІ (Клінічний психолог, тренер, Сертифікований лайфкоуч - Оксана Назаренко)

    Дніпро, 2024

    "Синергія в команді"

    Дніпро, 2011

    тренінг компанії «Ефективні системи» , 2 дні ,тренер Татьяна Троян

    Управління власною ефективністю

    Київ, 2011

    тренінг компанії «Ефективні системи» , 2 дні, тренер Татьяна Троян

    Ефективне управління Дистрибутором. Організація роботи територіального менеджера

    Крим, сел. Віліно, 2010

    тренінг компанії Бізнес-Мастер , 2 дні, тренер Віталій Кірічек

    Управління людьми та мотивація

    Київ, 2008

    тренінг компанії «Infor Manager», тренер Людмила Богуш

    Створення Корпоративної Ідентичності

    Одеса, 2007

    тренінг агенції «Бізнес-Мастер», тренер Станіслав Кузавов

    Моя компанія СП "Вітмарк-Україна" (Прорив)

    2006

    тренінг агенції «Бизнес-Мастер» , 2 дні, тренер Стас Кузавов

    Школа Командира

    Херсон-Симферопіль, 2006

    екстрім-тренінг агенції «Бізнес-Мастер» 3дні, тренер Тимур Дзгоєв, Александр Літвінов )

    Система відбору персоналу в компанії

    Донецьк, 2005

    Корпоративный тренинг СП «Витмарк-Украина» «Система отбора персонала в компании «Витмарк»»

    Мастер Управління

    Днепропетровск, 2005

    корпоративний тренінг СП «Вітмарк-Україна» (на основі тренінгів Бізнес-Мастер ) (2 дня) 

    «Продукт та мерчандайзінг»

    Дніпро, 2004

    Корпоративний тренінг СП «Вітмарк-Україна»

    «Етапи та техніки торгового візиту»

    Дніпро, 2004

    Корпоративний тренінг СП «Вітмарк-Україна»

    Сергій Володимирович

    Директор з продажу, комерційний директор, національний менеджер

    сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов

    Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям

    +380 XX XXX XX XX

    Киев

    Святошинский район

    43 года

    полная занятость

    Обновлено 2 месяца назад