Работал в 13 компаниях 24 года 9 месяцев
FMCG, АПК (Агропромышленный комплекс)
Керівник напрямку
ФРЕШ МАРКЕТ, ТОВ, ТД
FMCG
2 года 2 месяца
02.2023 - по настоящее время
Управляв напрямком, розробляв стратегії та плани дій для досягнення поставлених цілей. Координував роботу команди, забезпечуючи ефективну взаємодію між співробітниками. Вирішував конфліктні ситуації та виробляв оптимальні рішення для досягнення успіху проектів. Забезпечував високий рівень задоволеності клієнтів та підвищував якість надання послуг.
Директор з продажу
ТОВ ПІІ "Еконія"
FMCG
1 год
09.2021 - 09.2022
Робота з брендами: тмМалятко, тм Аквуля, тмЧистий Ключ, тмЙодо, тмДивоВивід на ринок: тмMeMilk, тмNutrinoОбов'язки: Розробка та впровадження стратегії продажів на территорії УкраїниРозробка та реалізація системи якісної дистрибуції на всій території України.Формування та управління відділом продажів (17 підлеглих: 5 регіональних менеджерів, 12 теріторіальних менеджерів, 2 КАМа)Виконання планів з прибутку та продажівКонтроль виконання планів продажу, Контроль рівня дебіторської заборгованості регіонуКонтроль за показниками роботи співробітників, оцінка їхньої праці.Пошук та відкриття нових дистриб'юторівБюджетування в розрізі місяць, рікРозробка та проведення маркетингових та трейд-маркетингових заходівВпровадження ефективної системи KPI для співробітників відділу продажівДосягнення:підібрано професійний штат регіональних та терріторіальних представниківза час роботи збільшено продаж «Чистий Ключ» на 600%, «Йодо» на 400%, соків та пюре тмМалятко в 7 разівЗбільшення прибутковості на 30%Впроваджена розроблена система ціноутворення та позиціонування продукціїСвоєчасно згорнуті склади відповідального зберігання та повернута дебіторська заборгованість, що мінмізувало втрати на початку військових дій, та надало змогу підприємству бути з обіговими коштами під час значної невизначенності в країніСвоєчасно та вдало проведені перемовини з дистрибуторами та ключовими клієнтами про зміни в умовах контрактів на час військових дій, що надало змогу і надалі існувати підприємству, забезпечувати працівників доходом, та задовольняти потреби ринку, під час значної турбулентності в країні, та порушенням всіх ланок як постачання так і логистики.
Керівник відділу по роботі з ключовими мережами
ТОВ "ПК Гуд-Фуд" Bon Boisson Beverage, Київ
FMCG
2 года 7 месяцев
01.2019 - 08.2021
Робота за брендами: тмBon Boisson, тмBlack, тмЧудо Сад, тмКарапуз, тмАй-Петрі, тмХлібна Сльоза, тмBlack Jack, тмКримський Відбірний, тмДревньо Київська, тмТарас БульбаВивід на ринок : тм Natural Energie, тмFinest, тмBon Lemon, c/а тмTropic Bar, тмFruttolino, тмPuerto Vero,Обов'язки: Підбір та навчання персоналу – сформовано відділ з 3-х КАМів (2Київ та 1Захід) , 3-х асистентів, 4-х менеджерів по роботі з мережамі (Київ та Житомир) з одночасним управлінням 39 мерчандайзерамиПеремовини на всіх рівнях з новими та існуючими клієнтами, та супровід контрактів топ 30 мереж по 2-х напрямках : Вода та Напої і Алкоголь та слобоалкгольні напоїКонтроль виконання планів продажу, Нарощування валового прибутку та залишку валового прибуткуЗбільшення частки ринку в усіх категоріях товарів Збільшення матриці представленості продукції – збільшення дистрибуції товарівКонтроль рівня дебіторської заборгованості віддлуПеремовини Розробка, аналіз та впровадження систем матеріальної та нематеріальної мотивації працівників.Розробка та впровадження системи звітності, що дозволяє в режимі реального часу оцінювати ефективність відділу в цілому та напрямків окремо. Досягнення:Збільшення валового прибутку за 19 рік +11%, за 20 рік + 5%, 21 рік +4%Виведення віддлу з відємних показників по залишковому прибутку на позитивні результати, та нарощування їхЗростання долей в категорії мінеральна вода з 0,95% до 3,2%, Енергетики з 8,5% до 12,8%, Солодка вода з 2,1% до 2,85%Зниження рівня дебіторської заборгованності в 2,5 разиПовернута співпраця з мережами Ашан, Еко, Новус, Евротек, Билла, Коло, Фуршет, Експансія.
Директор з Продажу в Центральному Регіоні
ТОВ "Симферопольский Вино-Коньячний Завод"/ ТОВ "СТРОНГДРІНК"
FMCG
3 года 11 месяцев
02.2015 - 01.2019
Робота за брендами: тмАй-Петрі, тмХлібна Сльоза, тмBlack Jack, тмДревньо Київська, тмУкраїнський Відбірний, тмТарас Бульба, тмАй-Петрі Reserv, тмAlaverdi, тмU&A)Обов'язки: Формування стратегії продажів у регіоні, розробка та реалізація маркетингової політики філії, включаючи проведення рекламних заходів.Управління господарською та фінансово-економічною діяльністю Київської філії.Формування та управління відділом продажів в регіонах (більше50 підлеглих: 5 теріторіальних менеджерів (Киівська обл, Чернігівська, Сумська, Полтавська, Черкаська), Ексклюзивні та фокусні команди в регіонах від 5 до 10чол, Формуванні та операційне управління Киівською філією. Більше 70 підлеглих (Керівник Віп віддліу+2супервайзерри мерчандайзерівта 10 мерчандайзерів, Керівник відділу продажу+5 супервайзерів+35 торгових представників, адміністративно-складське/логістичне господарство 20 чоловік)Контроль виконання планів продажу, Контроль рівня дебіторської заборгованості регіонуКонтроль за показниками роботи співробітників, оцінка їхньої праці.Перемовини з новими та існуючими клієнтами Автоматизация бизнес-процессов;Планування роботи філії з усіх напрямків, включаючи розвиток філії.Розробка, аналіз та впровадження систем матеріальної та нематеріальної мотивації працівників.Розробка та впровадження системи звітності, що дозволяє в режимі реального часу оцінювати ефективність відділу в цілому та напрямків окремо.Досягнення:Втримання товарообігу на рівні 12-15 млн на щорічно падаючому ринкуЗбільшення АКБ із 4100 до 6000 ТТ, рівень АКБ 75%Рівень дебіторської заборгованості на рівні 10 %Виконання планів продажів (отримання додаткових премій). Неодноразово торгові представники/супервайзери/НТО/теріторіальні менеджери ставали кращими за результатами місяця/року по країні
Регіональний Директор з Продажу
ТОВ "Сімферопольский Вино-Коньячний Завод", Київ
FMCG
2 года 11 месяцев
02.2012 - 01.2015
Робота з брендами: тмАй-Петрі, тмХлібна Сльоза, тмКримський Відбірний, тм Корона Криму, тмAlaverdi, тмСолнечний Беріг. Вивід на ринок тмBlack Jack, тмТарас Бульба, тмДревньо Київська,Обов'язки: Формування стратегії продажів у регіоні, розробка та реалізація маркетингової політики філії, включаючи проведення рекламних заходів.Управління господарською та фінансово-економічною діяльністю Київської філії.Формування та управління відділом продажів в регіонах (більше20 підлеглих: 2 теріторіальних менеджерів (Чернігівська, Сумська) Ексклюзивні та фокусні команди в регіонах від 4 до 6чол.Формуванні та операційне управління Киівською філією. Більше 70 підлеглих (Керівник Віп віддліу+супервайзерри мерчандайзерів та 7 мерчандайзерів, Керівник відділу продажу+4 супервайзерів+24 торгових представника, адміністративно-складське/логістичне господарство 15 чоловік)Контроль виконання планів продажу, Контроль рівня дебіторської заборгованості регіонуКонтроль за показниками роботи співробітників, оцінка їхньої праці.Перемовини з новими та існуючими клієнтами Автоматизация бизнес-процессов;Планування роботи філії з усіх напрямків, включаючи розвиток філії.Розробка, аналіз та впровадження систем матеріальної та нематеріальної мотивації працівників.Досягнення:Збільшення товарообігу з 9 млн до 19 млн. грн.Рівень дебіторської заборгованості на рівні 10 %Виконання планів продажів (отримання додаткових премій). Неодноразово торгові представники/супервайзери/НТО/теріторіальні менеджери ставали кращими за результатами місяця/року по країні
Директор з продажів Київського регіону
ТОВ "Сімферопольский Вино-Коньячний Завод"
FMCG
2 года 3 месяца
10.2009 - 01.2012
Робота з брендами: тмАй-Петрі, тмХлібна Сльоза, тмAlaverdiВивід на ринок тмКримський Відбірний, тмКорона Криму, тмСоняччний БерігОбов'язки: Формування стратегії продажів у регіоні, розробка та реалізація маркетингової політики філії, включаючи проведення рекламних заходів.Управління господарською та фінансово-економічною діяльністю Київської філії.Формування та управління відділом продажів в регіонах (більше40 підлеглих: 2 теріторіальних менеджерів (Чернігівська, Сумська) Ексклюзивні та фокусні команди в регіонах від 4 до 6чол.Формуванні та операційне управління Киівською філією. Більше 70 підлеглих (Керівник Віп віддліу+супервайзерри мерчандайзерів та 7 мерчандайзерів, Керівник відділу продажу+4 супервайзерів+24 торгових представника, адміністративно-складське/логістичне господарство 15 чоловік)Контроль виконання планів продажу, Контроль рівня дебіторської заборгованості регіонуКонтроль за показниками роботи співробітників, оцінка їхньої праці.Перемовини з новими та існуючими клієнтами Автоматизация бизнес-процессов;Планування роботи філії з усіх напрямків, включаючи розвиток філії.Розробка, аналіз та впровадження систем матеріальної та нематеріальної мотивації працівників.Досягнення:Збільшення товарообігу з 5,4 млн до 9 млн. грн.Рівень дебіторської заборгованості на рівні 10 %Виконання планів продажів (отримання додаткових премій). Неодноразово торгові представники/супервайзериНТО ставали кращими за результатами місяця/року по країні Скорочення простроченої продукції на складі до рівня менше 1%
Директор Київської філії
ТОВ "Алкогольна Традиція", Київ
FMCG
1 год 7 месяцев
03.2008 - 10.2009
Робота з брендами: тмАй-Петрі, тмAlaverdi, тм Хлібна СльозаОбов'язки: Формуванні та операційне управління Киівською філією. Більше 30 підлеглих (Керівник Віп віддліу6 мерчандайзерів, Керівник відділу продажу+3 супервайзерів+18 торгових представників, адміністративно-складське/логістичне господарство 12 чоловік)Управління господарською та фінансово-економічною діяльністю філії.Складання та дотримання бюджету філіїКонтроль виконання планів продажу, Автоматизация бизнес-процессов;Контроль рівня дебіторської заборгованості віддлуПеремовини з новими та існуючими клієнтами Розробка нових каналів збуту продукціїОрганізація роботи та ефективної взаємодії всіх співробітників філії, напрямок їх діяльності на підвищення ефективності роботи, зростання обсягів збуту продукції та збільшення прибутку.Планування роботи філії з усіх напрямків, включаючи розвиток філії.Реалізація системи якісної дистрибуції на підзвітній территоріїРозробка, аналіз та впровадження систем матеріальної та нематеріальної мотивації працівників.Контроль за показниками роботи співробітників, оцінка їхньої праці.Досягнення:Збільшення АКБ із 400 до 800 ТТЗбільшення товарообігу з 1, 2млн до 5 млн. грн.Рівень дебіторської заборгованості на рівні 10 %Виконання планів продажів (отримання додаткових премій). Неодноразово торгові представники/супервайзериНТО ставали кращими за результатами місяця/року по країні Скорочення простроченої продукції на складі до рівня менше 1%
Менеджер Територій
СП "Вітмарк-Україна", Кривий Ріг та прилеглі райони та Кіровоградська область
FMCG
1 год 5 месяцев
09.2006 - 02.2008
Робота з брендами тмJaffa, тмОКЗДП-Наш Сік, тмСоковита, тмAquarte, Запуск брендів: тмЧудо-ЧадоОбовязки:Розвиток та управління продажами на території областей ;Підключення та робота з: дистриб'ютор, великий ОПТ, локальні мережі;Підбір та навчання та контроль торгової команди (4СВ+25ТА+22ТМА+2ТММ)Контроль за виконання планів продажів;Контроль рівня дебіторської заборгованності;Організація та проведення трейд-маркетингових заходівМотивація та оцінка торгової командиАудит территоріїПроедення переговорів з контрагентами та партнерамиДосягнення:Збільшення АКБ із 1350 до 2100 ТТ, рівень АКБ 73%Збільшення товарообігу з 1,8лн до 3,5млн. грн.Рівень дебіторської заборгованості на рівні 7%
Територіальний менеджер
СП "Вітмарк-Україна", Кропивницький та Кіровоградська область
FMCG
1 год 8 месяцев
12.2004 - 08.2006
Робота з брендами: тмJaffa, тмОКЗДП (білий пакет), тмНаш Сік. Запуск брендів: тмСоковита, тмAquarte, тмSolettoОбовязки:Розвиток та управління продажами на території області ;Підключення та робота з: дистриб'ютор, великий ОПТ, локальні мережі;Підбір та навчання та контроль торгової команди (2СВ+8ТА+6ТМА+ТММ)Контроль за виконання планів продажів;Контроль рівня дебіторської заборгованності;Організація та проведення трейд-маркетингових заходівМотивація та оцінка торгової командиАудит территоріїПроедення переговорів з контрагентами та партнерамиДосягнення:Збільшення АКБ із 500 до 930 ТТ, рівень АКБ 87%Збільшення товарообігу з 350 до 900 тис. грн.Рівень дебіторської заборгованості на рівні 5%
Супервайзер Ексклюзивної Команди
СП "Вітмарк-Україна", Кропивницький
FMCG
3 месяца
08.2004 - 11.2004
Робота з брендами: тмJaffa, тмОКЗДП (білий пакет). Запуск брендів: тмНаш Сік.Обовязки:Підбір та навчання та контроль торгової команди (3ТА+2ТМА)Планування та постановка завдань торговій командіКонтроль за виконання планів продажів;Контроль рівня дебіторської заборгованності;Організація та проведення трейд-маркетингових заходівМотивація та оцінка торгової командиАудит территоріїПроедення переговорів з контрагентами та партнерамиЩоденний аналіз звітів мерчендайзерів на довіреній їм території.Досягнення:Збільшення АКБ із 200 до 500 ТТ;Збільшення товарообігу з 90 до 350 тис. грн.Рівень дебіторської заборгованості на рівні 5%Підписання ексклюзивних контрактів у топ закладах Хо-Ре-Ка замість конкурентівДосягнення домовленостей з мережами про домінуючу або паритетну викладку порівняно з конкуернтом (Sandora)
Ексклюзивний Торгівельний Представник
СП "Вітмарк-Україна", Кропивницький
FMCG
7 месяцев
12.2003 - 07.2004
Робота з брендами: Робота з брендами: тмJaffa, тмОКЗДП-білий пакет, тмNatural DrinkОбовязки:розвиток території в каналі ВІП та Хо-Ре-КАконтроль дебіторську заборгованість;виконання планів продажу;регулярний мерчендайзинг у ТТДосягнення:Збільшення АКБ із 60 до 200 ТТ;Збільшення товарообігу з 28 до 90 тис. грн.Рівень дебіторської заборгованості трохи більше 2%Підписання ексклюзивних контрактів у Хо-Ре-Ка замість конкурентів
Ексклюзивний мерчандайзер
СП "Вітмарк-Україна", Кропивницький
FMCG
1 год 2 месяца
09.2002 - 11.2003
Робота з брендами: тмJaffa, тмОКЗДП-білий пакет, тмNatural Drink
Старший Менеджер з продажів
АгроКомплектСервіс
АПК (Агропромышленный комплекс)
1 год 11 месяцев
09.2000 - 08.2002
(Продаж сільхоззапчастин, меблів. Ведення господарства та складського обліку)
Ключевая информация
- Сильний та досвідчений менеджер з орієнтацією на отримання Компанією максимального прибутку та збільшення її вартості;
- Професіонал з великим практичним досвідом успішного продажу та взаємовідносин з клієнтами;
- Наявність лідерських та управлінських навичок, що підтверджено успішним розвитком кар'єри менеджера.
Учился в 1 заведении
Центральноукраїнський національний технічний університет
Менеджмент организаций
Кировоград, 2003
Владеет языками
Английский
средний
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
МИСТЕЦТВО ЖИТТЄСТІЙКОСТІ (Клінічний психолог, тренер, Сертифікований лайфкоуч - Оксана Назаренко)
"Синергія в команді"
тренінг компанії «Ефективні системи» , 2 дні ,тренер Татьяна Троян
Управління власною ефективністю
тренінг компанії «Ефективні системи» , 2 дні, тренер Татьяна Троян
Ефективне управління Дистрибутором. Організація роботи територіального менеджера
тренінг компанії Бізнес-Мастер , 2 дні, тренер Віталій Кірічек
Управління людьми та мотивація
тренінг компанії «Infor Manager», тренер Людмила Богуш
Створення Корпоративної Ідентичності
тренінг агенції «Бізнес-Мастер», тренер Станіслав Кузавов
Моя компанія СП "Вітмарк-Україна" (Прорив)
тренінг агенції «Бизнес-Мастер» , 2 дні, тренер Стас Кузавов
Школа Командира
екстрім-тренінг агенції «Бізнес-Мастер» 3дні, тренер Тимур Дзгоєв, Александр Літвінов )
Система відбору персоналу в компанії
Корпоративный тренинг СП «Витмарк-Украина» «Система отбора персонала в компании «Витмарк»»
Мастер Управління
корпоративний тренінг СП «Вітмарк-Україна» (на основі тренінгів Бізнес-Мастер ) (2 дня)
«Продукт та мерчандайзінг»
Корпоративний тренінг СП «Вітмарк-Україна»
«Етапи та техніки торгового візиту»
Корпоративний тренінг СП «Вітмарк-Україна»
Сергій Володимирович
Сергій Володимирович
Директор з продажу, комерційний директор, національний менеджер

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов
Киев
Святошинский район
полная занятость
Обновлено 2 месяца назад