Працював в 9 компаніях   17 років 6 місяців

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, FMCG

Керівник департаменту продажів та маркетингу по країнам Європи

"Keratin Europa"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 4 місяці

08.2022 - 12.2023

Сайт копанії: https://keratin-europa.com/
Основні обов'язки:

  • Організація та управління фінансово-господарською е-Сommerce діяльністю компанії
  • Виконання щомісячних планів, щодо прибутку та товарообігу, а також ефективне використання бюджетних коштів
  • Ефективне управління командами маркетинг відділу та відділу продажів компанії
  • Забезпечення фінансового результату шляхом реалізації планів та завдань у зазначені дедлайни
  • Розробка та впровадження стратегії розвитку компанії на найближчі три роки
    (ціноутворення, планування обсягів продажу, витрат і прибутку, маркетинг політика, бюджетування та контроль грошових потоків, ефективне інвестування в маркетинг та рекламу)
  • Розробка маркетинг програми та управління маркетинг політикою компанії на ринку Європи
  • Проведення регулярного моніторингу та аналізу змін на ринку, прийняття рішень та реакція на зміни
  • Розробка та впровадження SOP компанії
    по роботі з персоналом
    (підбір та найм, навчання та адаптація, постановка завдач та цілей, мотивація та тімбілдінг, контроль виконання, оцінка та аналіз персоналу)
  • Проведення переговорів із ключовими партнерами компанії узгодження умов співробітництва та контроль їх реалізації
  • Розробка та впровадження SOP, у корпоративну модель роботи менеджерів відділу продажу та маркетингу
    (навчив команду, проведенню різних методів аналізу продажів у СRM, запровадив стандарти роботи з вхідними лідами та діючими постійними клієнтами – прописав скрипти продажів, розподілив АКБ по менеджерам та зони відповідальності, по країнах Європи)
  • Забезпечення високих показників ліквідності асортименту продукції та коштів компанії
  • Аналіз економічних показників та звітність

Досягнення:

  • Провів глибокий SWOT аналіз бізнесу та визначив потенціал та шляхи розвитку, що призвело до покращення позиції компаніїна. ринку Європи та масштабування бізнесу
  • Забезпечив процеси раціонального розподілу прибутку в рамках стратегічного розвитку компанії та ефективного інвестування – збільшив оборотний капітал у 2023р. на 213% (2023/22р.)
  • Виконав річний план з прибутку департаменту продажів, у 2023р.
  • Уклав нові контракти 2024р., на вигідних умовах та гарантіях для компанії, з ключовими партнерами бізнес ланцюжка
    («Natureza Cosmeticos» – основний постачальник продукції та компанією «DHL» – європейський логістичний оператор)
  • Сформував повноцінну та ефективну е-Сommerce команду продажів та маркетингу (23 чол.)
    (колаборація відділів продажів та маркетингу, після впровадження SOP е-Сommerce, в компанії)
  • Створив «Портал з адаптації та розвитку співробітників»
    (приклад: https://classroom.google.com/

Причина звільнення: відсутність професійного розвитку

Керівник департаменту продажів України

Компанія "Eco Vista"

FMCG

1 рік

05.2021 - 05.2022

Cайт компанії: https://ecovista.ua/
Основні обов'язки:

  • Забезпечення узгодженого рівня рентабельності бізнесу та своєчасного повернення коштів
  • Планування та реалізація стратегій продажів, використовуючі P&L менеджмент
    (формування стратегії продажів відділу 2021/22, брендінг та виведення товарної лінійки на ринок - розробка дизайну, слоганів, визначення цільової аудиторії споживачів, реєстрація бренду, ціноутворення, погодження та координація обсягів продажів з баєрами мереж, тощо)
  • Використання «Управлінського цику» при роботі з персоналом - для створення, навчання та розвитку результативної команди продажів
    (підбір та навчання команди продажів з нуля)
  • Систематизація та шаблонна робота
    (формування та реалізація ланцюжків бізнес-процесів, налагодження взаємодій між відділами)
  • Створення та підтримка організованої системи документообороту
    (включаючи пролонгування, підписання нових контрактів, роботу з первинною документацією, сплату рахунків та категоризацію)
  • Управлиння обсягом продажів, асортиментом продукції та рекомендованою ціною
    (моніторинг попиту та пропозиції, змін тенденцій та ринкових цін, економічних показників, дій конкурентів та прийняття оптимальних рішень)
  • Переговори та комунікація з ключовими клієнтами
    (щорічні переговори та узгодження на наступний рік - комерційних умов, графіків «промо» ативностей та обсягів товарообороту з мережами)
  • Проведення обов’язкових активностей та заходів
    (квартпльних зборів, презентацій, переговорів, аудиторних та польових тренінгів, майстер-класів, сторчеків, участь у тендерах, створення дружньої та ефективної команди, масштабування бізнесу, тощо)
  • Аналітика, звіти та відрядження

Досягнення:

  • Досяг наміченого рівня річного товарообігу та прибутку департаменту продажів, у 2021р.
  • Уклав нові контракти, у 6 нац. мережах - Метро, Евротек, Епіцентр, Експансія, Варус та Еко (вересень - листопад 2021)
  • Перепідписав вже не діючі контракти, по 6 активним нац. мережам - Ашан, Сільпо, Фора, Новус, Таврія та Велмарт (серпень – жовтень 2021)
  • Знизив загальний рівень ПДЗ, каналу нац. мереж - з 77% до 18% (червень 2021/22)
  • Провів лістинг новинок, фасованої продукції ТМ «Eco Vista» (11SKU), в мережі - Новус та Велмарт
  • Розробив та запустив в роботу: регламенти роботи відділів компанії, посадові інструкції та стандарти роботи вертикалі продажів компанії

Причина звільнення: скорочення, через війну

Національний менеджер по роботі з ключовими клієнтами

Компанія "Fishki Food Distribution"

FMCG

1 рік

05.2020 - 05.2021

Cайт компанії: https://fishkifood.com.ua/
Основні обов'язки:

  • Розробка, постановка та моніторинг реалізації стратегічних та операційних цілей у сегменті ключових клієнтів відповідно до управлінського циклу
  • Укладання та погодження вигідних комерційних умов та договорів із ключовими клієнтами, а також контроль їх своєчасного дотримання
  • Досягнення запланованих цілей відділу продажу з прибутковості контрагентів, встановленого плану товарообігу, підключення нових ключових клієнтів, розширення представленості SKU у торгових мережах та оперативного лістингу нових продуктів
  • Тімбілдинг, навчання команди продажів та контроль за дотриманням вимог техніки продажів, презентацій, переговорів та встановлених стандартів компанії вимогами компанії

Досягнення:

  • Узгодив комерційні умови співробітництва та уклав нові контракти з мережами: Ашан, Епіцентр, Експансія, Коло та Сooker
  • Провів переговори з потенційними клієнтами, погодив лістинг, частку представленості у категорії та контрактні умови, щодо ТМ «АVIКО» у низці торгових мереж: АТБ, Епіцентр, Велика Кишеня, ЕКО, Ашан, Сooker, Коло, Новус та Варус

Причина звільнення: розбіжності з питань заробітної плати

Key Account Manager

ТОВ "ЩЕДРО"

FMCG

6 місяців

10.2019 - 04.2020

Сайт компанії: https://en.schedro.ua/
Обов'язки та досягнення на вимогу

Причина звільнення: перейшов на посаду вищє

Key Account Manager

«Biosphere Corporation»

FMCG

7 років 7 місяців

08.2011 - 03.2019

Сайт компанії: https://biosphere-corp.com/
Основні обов'язки:

  • Виконання стратегічних та щомісячних цілей з товарообігу та отримання запланованого прибутку
  • Розробка та реалізація стратегії розвитку мереж, оцінка економічної ефективності та коригування дій, для виконання плану, контроль дебіту
  • Формування, затвердження та контроль витрат маркетинг бюджету по мережам
  • Проведення договірної компанії з КК
    (перемовини, узгодження комерційних умов та контрактів)
  • Управління асортиментом продукції та ціноутворенням у торгових мережах

Досягнення:

  • У мережі Мега Маркет – збільшив представленість бренду «Фрекен БОК» на полицях, на 10% (2019/18рр.)
  • У мережі Фуршет – погодив умови, уклав контракт та розпочав відвантаження мережі - з 2011р, не вдавалося підписати контракт (серпень 2018)• У мережі ЕКО – підписав, ексклюзивну представленість ТМ «Фрекен БОК» на 2018р, в половині ТТ мережі (56ТТ)
  • У мережі Евротек – провів лістинг ТОР SKU корпорації в 19ТТ мережі, з ексклюзивним розміщєнням на полиці, замість основного конкурента ТМ «Мелочи Жизни», починаючи з 2017р.
  • Погодив умови та розпочав співпрацю з мережею ЕКО, по ТМ «Smile» та ТМ «Selpak», за напрямом «Hygiene» (серпень 2018)

Причина звільнення: вимушений переїзд, за сімейними обставинами

Area Sales Manager

ВАТ "Лідер Снек"

FMCG

9 місяців

10.2010 - 07.2011

Сайт компанії: https://leader-snack.com.ua/

Обов'язки та досягнення на вимогу

Причина звільнення: перехід до відділу продажів, по роботі з ключовими клієнтами

Торговий супервайзер

ЗАT "АВК"

FMCG

2 роки 1 місяць

07.2008 - 08.2010

Сайт компанії: https://avk.ua/

Обов'язки та досягнення на вимогу

Причина звільнення: перехід на вищу посаду

Торговий супервайзер

ДП КК "РОШЕН"

FMCG

11 місяців

05.2007 - 04.2008

Сайт компанії: https://www.roshen.com/ua/

Обов'язки та досягнення на вимогу

Причина звільнення: переїзд до Києва

Торговий супервайзер

ЗАТ ПО "КОНТІ"

FMCG

1 рік 5 місяців

11.2005 - 04.2007

Сайт компанії: https://konti.ua/

Обов'язки та досягнення на вимогу

Причина звільнення: перейшов у лідируючу компанію в кондитерському сегменті

Ключова інформація

  • Проведення складних переговорів
  • Управлінський цикл
  • Забезпечення прибутковості бізнесу
  • Ефективне інвестування та розвиток продажів
  • Аналітичні навички

Навчався в 2 закладах

Уманський Державний Аграрний Університет

Економіст, Облін то аудит

Умань, Україна, 2004

Кіровоградський кібернетико-технічний коледж

Бухгалтер фінансист, Фінанси

Кіровоград, 2001

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Speak Up English School

Київ, 2017

  • Закінчив школу з англійсскої мови «Speak Up English School», отримав знання - Advanced level 

American English Center

Киев, 2011

  • Закінчив школу з англійсскої мови «American English Center», отримав знання - Advanced level (210 годин)

Сертифікат цифрової грамотності від Дія. Цифрова освіта

Переглянути

Додаткова інформація

ТРЕНІНГИ

  • «Управлінські компетенції», Демченко Яна (листопад 2011р.)
  • «Культура результативного менеджменту», Білошапка Владислав (Три модулі: травень, червень, листопад 2017р.)
  • «Майстерність перемовин», Петрова Наталя (жовтень 2017р.)
  • «Торгові фінанси», Колісник Михайло (лютий 2019р.)

ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ

  • Знання ПК на рівні впевненого користувача
  • Наявність авторських тренінгових програм з продажу
  • Посвідчення водія, кат В
  • Рекомендації з місць роботи
  • Готовий до відряджень

Дмитро Миколайович

Національний менеджер з продажів

Київ

Дарницький район

40 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 2 дні тому