Працювала в 9 компаніях   16 років 3 місяці

Послуги для бізнесу - інше, Промисловість та Виробництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, АПК (Агропромисловий комплекс)

Начальник відділу кадрів

ТОВ "Контроль-Аудит"

Послуги для бізнесу - інше

2 роки 11 місяців

07.2021 - до теперішнього часу

Комплексне супроводження діяльності підприємств (послуги у сфері бухгалтерського обліку й аудиту; консультування з питань оподаткування; кадрове супроводження діяльності юридичних осіб)

1. Проведення аудиту кадрового обліку та кадрових документів юридичних осіб.

2. Організація та контроль ведення кадрового обліку інспекторами з кадрів (прийняття, звільнення, переведення, відпустки, облік відпусток, графіки відпусток, табелі обліку робочого часу, лікарняні, особові справи, заповнення трудових книжок, оформлення договорів ЦПХ, ведення встановлених облікових форм та ін.).

3. Розробка штатних розписів підприємств, контроль внесення змін.

4. Розробка та оптимізація організаційних структур підприємств, нормативної документації (положення, посадові інструкції, ПВТР та ін.).

5. Розробка нових форм трудових договорів, договорів про провадження волонтерської діяльності та ін. Організація обліку трудових договорів.

6. Розробка наказів з основної та адміністративно-господарської діяльності юридичних осіб та їх облік.

7. Контроль та підтримка в актуальному стані внутрішніх локальних нормативних актів, інструкцій, положень та правил, що регламентують роботу з персоналом.

8. Розробка та впровадження системи управління охороною праці (накази, інструкції, положення, плани).

8. Моніторинг змін трудового законодавства.

10. Дослідження ринку праці, проведення моніторингу рівня заробітних плат.

11. Впровадження системи якості ІSO 9001.

Заступник директора з розвитку

ТОВ "Фарби Колорит"

Промисловість та Виробництво

8 місяців

10.2020 - 06.2021

1. Аудит документації системи менеджменту якості (СМЯ) для підприємства. Забезпечення планування, розробки, впровадження та підтримки у робочому стані системи менеджменту якості (ІSO 9001:2015).

2. Розробка документації СМЯ, включаючи необхідні форми та записи, основні документовані методики, настанова з якості.

3. Планування щорічних внутрішніх аудитів СМЯ.

4. Організація: навчання внутрішніх аудиторів; проведення внутрішніх аудитів.

5. Надання методичної допомоги з пошуку та ідентифікації ризиків власникам процесів.

6. Розробка організаційної структури підприємства; посадових інструкцій, положень про структурні підрозділи; інших локальних нормативних актів (ПВТР, положення про захист персональних даних та ін.).

7. Аудит кадрової документації підприємства Надання консультацій з питань трудового законодавства.

Проектна робота

Приватне підприємство "ТАЙКУН"

Промисловість та Виробництво

4 місяці

04.2020 - 08.2020

1. Підготовка підприємства до сертифікації за міжнародним стандартом ISO 9001:2015.

2. Розробка документації системи якості. Опис та стандартизація бізнес-процесів.

3. Аудит організаційно-розпорядчої та кадрової документації підприємства.

4. Розробка нормативної документації (положення, інструкції, правила та ін).

5. Розробка та впровадження документації з охорони праці.

6. Відновлення кадрового обліку.

HR-generalist

ТОВ "ТД "УКРАГРОЦЕНТР" та ТОВ "FRAGARIA UKRAINE"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 місяці

07.2019 - 10.2019

1. Пошук та підбір персоналу, формування та ведення бази кандидатів.

2. Організація та проведення співбесід, оцінка професійних якостей, навичок, компетенцій.

3. Організація процесу адаптації.

4. Розробка профіля посади.

5. Участь у розробці посадових інструкцій, положень про структурні підрозділи.

6. Ведення та контроль адміністративно-господарської діяльності підприємства (робота з постачальниками послуг, укладання договорів, контроль витрат).

HR-generalist

ТОВ "РЗА СИСТЕМЗ"

Промисловість та Виробництво

11 місяців

07.2018 - 06.2019

  1. Аудит існуючої системи управління персоналом. Оптимізація бізнес-процесів.
  2. Організація пошуку та підбору персоналу всіх рівнів для керуючої компанії та компаній-партнерів в країнах за кордоном (пошук, відбір, організація співбесіди, прийняття рішення). Робота з рекрутинговими агенціями.
  3. та оптимізація організаційної структури підприємства, штатного розкладу.
  4. Організація навчання персоналу, підготовки та підвищення кваліфікації.
  5. Бюджетування витрат на персонал та адміністративно-господарську діяльність, розрахунок премій. Мотивація персоналу.
  6. Організація та забезпечення проведення семінарів та корпоративних заходів.
  7. Розробка нормативної документації (посадові інструкції, положення про структурні підрозділи, кадрові політики та процедури та ін.).
  8. Надання консультацій з питань трудового законодавства.
  9. Проведення аудиту та відновлення кадрового обліку підприємства, формування всіх видів звітності (внутрішня та державна). Ведення кадрового обліку у повному обсязі (прийом, звільнення, переведення, облік відпусток, відрядження, табельний облік, лікарняні, особові справи, внесення інформації до 1С ЗУП, ведення трудових книжок). Оформлення договорів ЦПХ.
  10. Ведення та контроль адміністративно-господарської діяльності підприємства (робота з орендодавцями, постачальниками послуг, укладання договорів, контроль витрат, контроль оплати рахунків, ведення бази договорів).
  11. Встановлення зв'язків із сервісними організаціями, проведення тендерів.
  12. Контроль за роботою адміністративно-господарського персоналу.
  13. Контроль забезпечення життєдіяльності офісу (закупівлі устаткування, витратних матеріалів, орг. техніки тощо.). Організація ремонтів.
  14. Координування проекту медичного страхування працівників підприємства.
  15. Підготовка розпорядчих документів: накази з основної діяльності, адміністративно-господарських питань.
  16. Оновлення інформації на корпоративному порталі компанії.

Заступник директора, провідний фахівець

Лютиков А. Н., ФОП

Послуги для бізнесу - інше

3 роки 2 місяці

05.2015 - 07.2018

  1. Аудит якості виконаних робіт/наданих послуг.
  2. Вирішення суперечливих ситуацій з клієнтами.
  3. Діагностика проблем та розробка заходів для усунення кризових ситуацій.
  4. Пошук та залучення потенційних замовників, ведення переговорів.
  5. Управління діяльністю підлеглих, постановка завдань, контроль виконання.
  6. Підбір та навчання персоналу.

Виконавчий директор

ТОВ "Ера Грейн"

АПК (Агропромисловий комплекс)

10 місяців

01.2014 - 11.2014

1. Організація нового напряму роботи підприємства:

  • аналіз ринку, конкурентів;
  • укладання зовнішньоекономічних контрактів з постачальниками продукції та договорів на надання послуг;
  • оформлення дозвільної документації в державних органах;проведення переговорів з клієнтами;
  • створення інформаційної бази даних підприємств.

2. Аудит існуючої структури компанії, оптимізація оргструктури та системи HR-управління.

3. Опрацювання пропозицій щодо змін організаційної структури, консультування з питань організаційних змін.

4. Проведення аудиту та постановка кадрового обліку на підприємстві, навчання співробітників кадрової служби.

5. Надання консультацій з питань управління персоналом.

HR-generalist

ЛАТАГРО

АПК (Агропромисловий комплекс)

6 років 5 місяців

07.2007 - 12.2013

Аграрний холдинг з іноземними інвестиціями, земельний банк – 85 тис. га, кількість персоналу – 1100 осіб, 13 підприємств (вирощування с/г культур, послуги елеваторів, експорт зернових та олійних культур)2 співробітника у прямому підпорядкуванні - ЦО, 13 співробітників - функціонально (агропідприємства, елеватори)

1. Впровадження корпоративних кадрових політик в керуючий компанії. 2. Розробка, впровадження та контроль політик та процедур Холдингу в галузі HR-управління на агропідприємствах: підбір, адаптація, оцінка, навчання, звільнення персоналу. Мотивація персоналу.

3. Впровадження системи щорічної оцінки персоналу. Організація та участь у проведенні заходів щодо оцінки персоналу. Участь у розробці профілю посади та KPI.

4. Формування кадрового резерву.

5. Розвиток корпоративної культури.

6. Бюджетування у частині: підбору, навчання, оцінки, розвитку персоналу; соціального пакету та корпоративних програм.

7. Формування та оптимізація організаційної структури та штатного розкладу керуючої компанії; організаційних структур агропідприємств.

8. Організація та проведення найму персоналу на всі рівні (пошук, відбір, співбесіда, прийняття рішень). Співпраця із ВНЗ.

9. Розробка системи адаптації персоналу (у т. ч. план роботи на випробувальний термін, контроль проходження випробувального терміну).

10. Розвиток та навчання персоналу керуючої компанії та агропідприємств: визначення необхідності навчання, організація навчання та підвищення кваліфікації із залученням внутрішніх та зовнішніх ресурсів.

11. Підготовка та впровадження нормативної документації (посадові інструкції, положення про структурні підрозділи, ПВТР, положення про захист персональних даних та ін.).

12. Проведення аудиту стану кадрового обліку на агропідприємствах Холдингу. Надання консультацій з питань ведення кадрового обліку, кадрових процедур, дотримання вимог трудового законодавства.

13. Управління службою персоналу на агропідприємствах Холдингу.

14. Ведення протоколів нарад Ради директорів. Консультування керівництва з питань трудового законодавства та управління персоналом.

15. Координування проекту медичного страхування співробітників керуючої компанії.

16. Постановка кадрового обліку в центральному офісі та на агропідприємствах, формування всіх видів звітності (внутрішня та державна).

17. Ведення кадрового обліку у повному обсязі (прийом, звільнення, переміщення, облік відпусток, відрядження, табельний облік, лікарняні, особові справи, внесення інформації до 1С, заповнення трудових книжок). Оформлення договорів ЦПХ. Досвід проходження перевірок.

18. Вирішення конфліктних ситуацій та трудових спорів.

Підготувала Холдинг до сертифікації за міжнародними стандартами системи управління якістю:

  • розробка та впровадження в керуючій компанії та агропідприємствах документації інтегрованої системи якості (стандарти ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001);
  • опис та стандартизація бізнес-процесів;
  • організація навчання внутрішніх аудиторів.

HR-generalist

ТОВ "Біо Агро"

АПК (Агропромисловий комплекс)

2 роки 7 місяців

10.2007 - 05.2010

Аграрний холдинг с іноземними інвестиціями, земельний банк – 95 тис. га, кількість персоналу – 1500 осіб, 16 підприємств (вирощування с/г культур, послуги елеваторів, експорт зернових та олійних культур)16 співробітників у функціональному підпорядкуванні (агропідприємства, елеватори)

1. Проведення пошуку та підбору персоналу на всі рівні.

2. Підготовка та впровадження нормативної документації (посадові інструкції, положення про структурні підрозділи, ПВТР).

3. Формування організаційної структури та штатного розкладу керуючої компанії.

4. Постановка кадрового обліку в керуючій компанії та на агропідприємствах, формування всіх видів звітності (внутрішня та державна).

5. Проведення аудиту стану кадрового обліку на агропідприємствах Холдингу. Надання консультацій з питань ведення кадрового обліку, кадрових процедур, дотримання вимог трудового законодавства.

6. Управління службою персоналу на агропідприємствах Холдингу.

7. Ведення кадрового обліку в повному обсязі (прийом, звільнення, переміщення, облік відпусток, відрядження, табельний облік, лікарняні, особові справи, внесення інформації до 1С 8., заповнення трудових книжок). Оформлення договорів ЦПХ. Досвід проходження перевірок.

Поновила кадровий облік підприємства. Розробила нормативну документацію.

Ключова інформація

Досвід в управлінні персоналом 10+ років

Досвід розробки та управління всіма HR-процесами.

Досвід побудови "з нуля" відділу по роботі з персоналом.Досвід ведення переговорів.

Системний підхід до роботи.

Вирішення конфліктних ситуацій.

Навички ведення проекту в умовах обмеженого часу.

Навички розробки договорів, регламентної документації, опису та стандартизації бізнес-процесів.

Знання профільної документації (законів, стандартів, регламентів тощо).

Навчалась в 2 закладах

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Управління персоналом та економіка праці

Киев, 2007

Калінінградський технічний інститут рибної промисловості та господарства

іхтіологічний

Калінінград, 1989

Курси, тренінги, сертифікати

Введення в менеджмент. Основні функції управління. Принципи управління операційним ядром підприємства

Алмати, Казахстан, 2019

Повышение квалификации в сфере управления персоналом

HR-стратегії: HR-аналітика

Київ, 2019

Управління персоналом. Кадровий менеджмент

Київ, 2013

Повышение квалификации в сфере управления персоналом.

Правове регулювання трудових відносин

Київ, 2013

Повышение квалификации в сфере кадрового администрирования, изучение изменений в трудовом законодательстве Украины.

Мистецтво управління

Київ, 2012

Повышение квалификации в сфере управления персоналом

Керівник відділу кадрів/HR-директор

Київ, 2007

Обучение в сфере  управления персоналом

Оксана Борисівна

Керівник відділу персоналу, HR-generalist

Київ

57 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 день тому