Працював в 10 компаніях   31 рік 6 місяців

Недержавні організації / NGO, Фінансові послуги, Консалтинг / Аудит, Інше, Освіта, Банки

Виконавчий директор (СЕО)

АЮЛ «Українська Національна Іпотечна Асоціація»,

Недержавні організації / NGO

3 роки

11.2021 - до теперішнього часу

Питання корпоративного управління: підготовка матеріалів, організація та проведення Загальних зборів членів Асоціації (Кредитори іпотеки у тому числі державні банки та учасники ринку іпотеки). Розбираюсь в обороті ЦП (зокрема облігацій з покриттям), залученні інвестицій, процесах реструктуризації, балансової та позабалансової сек'юритизації активів фондів та банків, роботі компаній з управління активами.

Підготовка проектів рішень, їхнє виконання. Усі питання оперативного управління (бюджет, штат, фінанси, взаємини із членами асоціації та органами державної влади, звітність).

Розпорядник коштів, утримувач печатки. Організація роботи персоналу, робочих груп, взаємодії учасників, наповнення та проведення заходів, засідань, семінарів та тренінгів. Ведення, оформлення та наповнення корпоративного сайту www.unia.kiev.ua та сторінки у Фейсбуці.

Менеджер (управитель) обліку бюджетування та звітності

ПрАТ "АРЖК". «Агентство по рефінансуванню житлових кредитів»

Фінансові послуги

2 роки

12.2021 - 12.2023

ПрАТ "АРЖК". "Агентство з рефінансування житлових кредитів" - Компанія заснована у лютому 2012 р. державними банками України з метою рефінансування іпотечних кредитів шляхом залучення інвестицій через випуск іпотечних облігацій. Окрім основних своїх функцій (ведення реєстру іпотечного покриття ЗІО та співпраці з Управителем) виконую Проекти з автоматизації електронного документообігу, безпосередня розробка, постановка і формулювання для розробників - підрозділу інформаційних технологій (ІТ) технічних завдань, тестування, виявлення помилок, пошук рішень, уточнення і спільне доопрацювання алгоритмів і програмних продуктів що стосуються обліку, звітності та розсилок. Ведення, оформлення та наповнення корпоративного сайту www.re-finance.com.ua.

HR Бізнес-партнер, Проектний менеджер.

ТКЦ СКРИПТУМ

Консалтинг / Аудит

6 років 3 місяці

09.2015 - 12.2021

Експерт-виконавець у консалтингових проектах зі створення архітектури документів та постановки роботи за напрямом управління персоналом. Методологічне та організаційне забезпечення тренінгів та заходів ТКЦ у частині наповнення та проведення відкритих та корпоративних тренінгів, супервізії психологів.

Бізнес-тренер.

АММ (Агентство медичного маркетингу)

Консалтинг / Аудит

5 місяців

03.2015 - 08.2015

Розробив та провів авторський тренінг «Побачення з клієнтом». Блок «Ділові компліменти» (компліментно-буклетний період спілкування з клієнтом) для Фармкомпанії та аптечних мереж.

Інше

Переїзд на ПМП в Україну,

Інше

6 місяців

08.2014 - 02.2015

Переїзд на ПМП в Україну, оформлення посвідки на постійне проживання. Громадянин України з 2019 р.

Директор, співзасновник, тренер.

ТОВ «Міжнародна іпотечна школа» («МИШкА»).

Освіта

2 роки

08.2012 - 08.2014

Сфера діяльності підприємства - виробниче навчання іпотеці та іншим банківським продуктам та навичкам для співробітників банків, ріелтерів та інших учасників кредитного ринку. Постійні курси іпотечних та кредитних брокерів. Випущено понад 700 сертифікованих іпотечних брокерів. Також Компанія проводила перевірки стану предметів застави.

АТ «Альянс Банк», Казахстан. Директор HR Департаменту, HR Директор.

АТ "Альянс Банк"

Банки

4 роки

11.2008 - 11.2012

19 філій, 115 відділень по РК, чисельність персоналу 6500-3500 штатних одиниць

Дотримання вимог корпоративного управління щодо персоналу, участь у засіданнях Ради Директорів та Правління з питань HR. Член Комітету з кадрів та винагород при Раді директорів, Член Стратегічного комітету, Член HR комісії ГБ, учасник, організатор та ведучий стратегічних сесій, керівник та учасник робочих груп з різних поточних питань та узгодження проектів роботи Банку, що стосуються персоналу.

Розробив та проводив авторський тренінг "ВЕДЕННЯ КЛІЄНТА".

Усі питання управління персоналом - підбір, прийом, кадровий облік, адаптація, навчання, атестація, підвищення кваліфікації, мотивація. Оптимізація організаційної структури та чисельності, реструктуризація.

Розробка, зміна, погодження та затвердження структури, штатного розкладу та регламентів у частині персоналу.

Директор з кадрового забезпечення розвитку дочірніх банків.

АТ "Банк ТуранАлем" (АТ "БТА Банк"), Блок розвитку регіональних банків (БРРБ), Консорціум "Retail Business Group" (RBG) - керуюча компанія (консорціальний договір)

Фінансові послуги

1 рік

02.2007 - 02.2008

Координував стандарти та діяльність підрозділів по роботі з персоналом дочірніх банків та фінансових організацій БТА у Казахстані та СНД 12 компаній: РК, Україна, Білорусь, Вірменія, Грузія, Киргизстан.

Досягнуто стандартизацію групи банків за єдиними алгоритмами та впроваджено однотипні шаблони процесів підбору, найму, стажування, практики, адаптації, навчання, оплати праці, бонусування та нормування персоналу. Налагоджено збір наскрізних KPI через мережу дочірніх банків та фінансових організацій Групи БТА в СНД.

від Фахівця до Керівника кредитного управління

АТ «Іпотечна організація «БТА Іпотека» Дочірня Організація АТ «БТА»,

Банки

5 років 7 місяців

06.2001 - 01.2007

АТ «БТА Іпотека» - дочірнє монопродуктове підприємство Банку ТуранАлем, створене для реалізації програми іпотечного кредитування (купівлі, завершення будівництва та ремонту житлової та комерційної нерухомості).

Організація кредитування населення іпотечними кредитами, консультації, ведення кредитних досьє, оцінка та оформлення видачі кредитів, взаємодія з учасниками іпотечного ринку та державними органами.

Функції Керівника ВЖК включають координацію роботи з аналізу платоспроможності клієнтів, формування та ведення кредитних досьє, оцінки нерухомості, підготовки документів до видачі позикових коштів.

Компанія постійно впроваджує нові продукти (пакети умов) у розробці яких обов'язково брав участь.

Також періодично виникає необхідність оптимізації робочого процесу, яка досягається за допомогою доопрацювання програмного продукту (складання тех. завдань), кадровими питаннями та розподілом функцій співробітників. Паралельно з роботою управлінця консультував та персонально вів до 40 кредитних досьє щомісяця.

Крім цього, видача позик пов'язана з необхідністю планування фінансових коштів, підтримки зв'язку та співробітництва з будівельними компаніями та агентствами з нерухомості, а також іпотечними брокерами та агентами. Компанія періодично проводить навчання для партнерів з іпотечного кредитування шляхом семінарів, практичних занять, ділових ігор та тренінгів, у проведенні та підготовці яких я як начальник Кредитного Управління брав безпосередню участь.

Організація та проведення навчання, атестації та підвищення кваліфікації співробітників Компанії, дочірніх банків БТА, банків-партнерів та їх філій, а також ріелторів та іпотечних брокерів з Іпотеки.

Діагностика потреб у навчанні, підготовка програм та тестового матеріалу. Складання та проведення тренінгів, лекцій, кущових регіональних семінарів.

Участь у організації, наповнення та проведення атестації персоналу Компанії. Заходи нематеріального стимулювання, корпоративна культура.

Розробка регламентуючих матеріалів з навчання. Розробка та виготовлення медіа матеріалів з навчання (зібрана медіа-бібліотека їх більш ніж 20 повноформатних відео та флеш посібників).

Інженер, менеджер, директор

Різні комерційні організації

Інше

8 років 5 місяців

09.1992 - 02.2001

Детально описано у резюме. На запит.

Ключова інформація

Маю інженерний та аналітичний принцип мислення, розуміння економіки, політики, соціології та психології, банківський стаж понад 13 років. Розумію принципи функціонування первинного та вторинного ринку цінних паперів (зокрема іпотечних та облігацій з покриттям - Covered Bounds), інвестицій, процеси консолідації, реструктуризації та сек'юритизації активів. Вважаю функцію HR основною підтримкою будь-якого бізнесу. Практик аудиту та налагодження повного циклу в сфери всіх напрямів управління персоналом, синхронізація та стандартизація архітектури документації що стосується роботи HR підрозділів холдингу фінансових компаній по СНД (БТА Банк, консорціум), керівництво HR великого комерційного банку (АльянсБанк) та мережі філій. Маю досвід вирішення питань комплаєнс контролю та процедур корпоративного управління, дотримання балансу інтересів власників, акціонерів, менеджменту та персоналу. Фахівець з антикризового управління HR, та поведінки в умовах реформ, зміни акціонерів, ТОП менеджменту, реструктуризації боргу та оптимізації структури та чисельності. Слухач більше 25 додаткових тренінгів та курсів, організатор та ведучий близько 200 тренінгів, семінарів та конференцій. Маю досвід організації публічних заходів, виступів та роботи з аудиторією, методологічні, аналітичні, організаторські та педагогічні навички. Професіонал у продажах, організації, підготовці, наповненні та проведенні корпоративного навчання пов'язаного з іпотекою та роздрібом у банку, системи KPI, нормування та грейдування (Hay Group). Індивідуальний досвід кредитування - близько 2 000 персонально оформлених та 3 000 курованих позик з іпотеки, понад очних 7 000 консультацій. Безпосередньо виконував роботу з розробки внутрішньої документації та процедур з іпотеки та реєстрації.Готовий до відряджень. Добросовісний, пунктуальний, комунікабельний, коректний, дипломатичний, наставник за складом характеру, позитивний, відкритий, життєрадісний оптиміст. Просунутий користувач PC, MS Office, Visio, IBS, 1С, WordPress. Володію навичками постановки ТЗ і тестування ПЗ.

Навчався в 3 закладах

СГУ "Дарин" "ПАРАСАТ"

Спеціальність «Психологія», Психолог-практик.

Казахстан, Алмати, 2009

Університет міжнародного бізнесу (UIB)

Спеціальність «Фінанси та кредит» кваліфікація Економіст.

Інші країни, 2003

“Алматинський Енергетичний Інститут” (КазНТУ),

«Електропостачання промислових підприємств та міст» кваліфікація Інженер-електрик

Алмати, Казахстан, 1996

Володіє мовами

Англійська

середній

Казахська

базовий

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

BCD

Захоплення та інтереси

Психологія, політика, економіка, подорожі, природа, фотографія.

Мета:

Досягнення особистого благополуччя активною участю у ефективної стабільності роботодавця.

Олександр Валентинович

Директор з персоналу (HRBP)

Київ

Оболонський район, Печерський район, Подільський район, Святошинський район, Солом'янський район, Шевченківський район

50 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 18 годин тому