Працювала в 5 компаніях   14 років 5 місяців

FMCG, Торгівля роздрібна / Retail

Директор з маркетингу УК Групи компаній FMCG. ритейл Казахстан

Назву компанії приховано

FMCG

2 роки

04.2022 - до теперішнього часу

FMCG кондитерські вироби, м’ясні вироби, глибока переробка зернових, біоетанол…РЕЗУЛЬТАТВпроваджено стратегічний маркетинг• Стратегічний аналіз ринку, конкуренти, вподобання споживачів кондитерського ринку, тренди…NielsenIQ , ММІ,TNS Kantar дослідження здоров’я брендів.• Стратегічний аудит бізнесів FMCG холдингу. Точки росту• Цілі, задачі, місії, візії• Стратегії Департамент• Формування департаменту маркетингу в УКАналітичний відділ та брендингу в УК• Положення департаменту маркетингу в УК холдингуБрендинг• Створення нових брендів для бізнесів. Комунікації брендів:• Бренд-платформа, продукти-флагмани. Ідеї. Комунікаційна платформа, • Запущено національний проєкт про казахстанців: кліп - історії про талановитих та трудолюбивих людей Казахстану, мотиваційні кліпи для молоді, про пошук свого шляху в житті і про цінності батьківського дому і близьких. В рамках проєкту запущено конкурс фото-відео чудових красот країни. • Рекламні стратегії просування FMCG• Запуск продуктів орієнтованих на дітей від 4 років, молодь, та їх мам і татусів. Унікальне позиціювання продуктів. • Медіаплан. Бюджети. Метрики.• Золоті нагороди продуктів у міжнародній виставці Сайти• Розробка структури сайту УК та компаній холдингу та дочірніх компаній.Автоматизація. Аналітика• Системна аналітика для управління асортиментом, продажами та полицею• Автоматизація. Впровадження аналітичної системи Pradata. • Впровадження категоризації торгових точок• Впровадження карточки торгової точки• Розрахунки торгових матриць для торгових точок по категоріяхМережі• Розробка CJ для роздрібних мереж FMCG холдингу• Ідеї дизайн-концептів для торгових точок мереж з ефектом WOW

Директор по маркетингу

Назву компанії приховано

Торгівля роздрібна / Retail

9 місяців

11.2019 - 08.2020

Startup

відомого девелопера нерухомості - запуск інноваційного омніканального ритейл оператора рhygital формату

РЕЗУЛЬТАТ Сформовано бренд-стратегію та ритейл продукт: бренд-платформу, бізнес ідею, модель бізнесу, позиціювання

  • Стратегічній аналіз світових трендів в ритейлі, аналіз конкурентів
  • Визначено цільові аудиторії, цінності, моделювання CJ
  • Full брендінг. Розробка фірмового стилю. Гайдлайн
  • Стратегія торгової марки
  • Стратегія запуску ВТМ (PL), визначення категорій та продуктів
  • Розробка інноваційного концепт-дизайну торгової площі - Рhygital з врахуванням СJ, WOW рішень
  • Омніканальна стратегія
  • Стратегія Customer Experience. Сustomer service
  • Вибір CRM/ ERP софтів: SAP, Symphony RetailAI, Мicrosoft Dynamics 365, Мicrosoft LS, Criteo
  • Моделювання бізнес-процесів
  • Маркетингова стратегія просування ATL Digital, BTL. Медіа плани. Метрики
  • Тендери серед рекламних агенцій
  • Штатний розклад. Взаємодія з іншими департаментами
  • Бюджети

Директор по маркетингу

Назву компанії приховано

FMCG

5 місяців

06.2014 - 11.2014

Ціль: Ріст долі ринку з 4% до 50% на 2017 рік. Знання торгової марки на рівні 60%.

РЕЗУЛЬТАТИ: Розроблена правильна стратегія та правильно підібрані маркетингові інструменти, котрі дали амбіційний неперевершений результат в складному ринку 2014 року та сильним конкурентом-монополістом. Показник Brand Awareness ТМ з 23% до 55% по ММI в 1-шу рекламну кампанію. Доля ринку з 4% выросла до 30%. За 3 місяці 2014 року!

ФАКТОРИ РОСТУ

В 2014 році Мівіна - лідер-монополіст з долею ринку 96%.

Роллтон всього 4%. Амбіційний проєкт - побороти монополіста з 20 літньою історією. Команда взялась до роботи.

Команда вирішувала задачі:

стати на полицю

сформувати знання торгової марки

знайти правильне позиціонування

підтвердити українське виробництво та відмежуватись від російських коренів тм

створити якісні комунікації.

Стратегія позиціонування несла меседж з 2-х частин:

  • якість продукту з легким переходом до позиціонування - кулінарний бренд

· Пеша рекламна кампанія гукала «Завжди смачніше - завжди вигідніше!» і підкреслювала якість продукції і її українське походження. Бренд мав стати своїм, українським.

Параленьно була запущена масштабна кампанія BTL - мотивувались всі - дистрибутори, власники торгових точок, продавці і покупці. Так ми стали на полиці за 3 месяці (без активного входу в національні мережі) доля ринку стала 30%.

Директор по маркетингу

Назву компанії приховано

FMCG

1 рік 7 місяців

01.2013 - 08.2014

ЗАДАЧІ: збільшити продажі - з 9 місця на 5 за рік в натуральному виразі

РЕЗУЛЬТАТИ

Об'єм продаж збільшено у натуральних показниках, ріст EBITDА. Компанія з 10 місця вийшла на 5 (квітень 2013 - липень 2014 р.р.).

Капіталізація бізнесу новими торговими марками: ТМ XXL, ТМ Gremio de la Carne серія SKU з пліснявою, міні-салямі, міни салямі, серія ск ковбас

Змінено структуру портфельного прибутку в сторону високомаржинальних SKU з довгим терміном зберігання

Вперше в Україні випущено іміджевий продукт - сосиски довжиною 22 см

Вихід в сегмент нового покупця з брендованою фасованою продукцією

Торгові марки - лідери якості в Україні

Директор по маркетингу

Назву компанії приховано

Торгівля роздрібна / Retail

9 років 6 місяців

04.2003 - 10.2012

РЕЗУЛЬТАТИ Являюсь автором 1-го в Україні ритейл оператора ділових аксесуарів ATTRIBUTE - Голубий океан

  • Створено національний парасольковий ритейл бренд ATTRIBUTE для 3-х мереж: ATTRIBUTЕ, ATTRIBUTE TIME, SWISS ATTRIBUTE
  • Створена корпоративна торгова марка монтажних стрічок Іndsol
  • Реалізовано модель омніканальності та модель Click & Bricks.
  • Реалізовано найновіші технології CX Сustomer service. Програми лояльності.
  • Запуск міжнародної мережі PIQUADRO. Контроль стандартів брендінгу.

Виведено на ринок України ряд глобальних брендів:

  • Parker, Waterman. компанія Newell Rubbermaid. Caran d'Ache Швейцарія
  • Versace, S. Ferragamo, Valentino.TIMEX. Корпорація TIMEX, Cross. Sheaffer. 3М. США
  • PIQUADRO.Tavecchi. Philip Laurence. Італія
  • Victorinox. Корпорація Victorinox, Wenger. Швейцарія
  • De Rosa Rinconada. Уругвай
  • Philippi. Німеччина
  • Tateossian, Thompson of London. Scapa. Англія
  • Dalvey. Шотландія

Ключова інформація

Full service в бізнес маркетингу BtoB, BtoC

  • Стратегічний та тактичний маркетинг
  • Стратегічний аналіз та дослідження
  • Управління портфелем корпоративних, продуктових брендів, бренду роботодавця
  • Брендінг - full service. Створення нових брендів, нових продуктів
  • Бренд-платформа компанії, бренд-стратегія, ДНК бренда. Позиціювання.
  • Стратегія управління асортиментом, ціною
  • Customer Experience Management. Лояльність. WOW-ефект
  • Стратегія просування - ATL, BTL, Digital, PR
  • Автоматизація СRМ, ERP. Бізнес процеси
  • Розвиток Multichannel Marketing & Omnichannel Marketing
  • Стратегія дизайн-концептів торгових точок і форматів
  • Бізнес-ідеї
  • Запуск сучасних каналів продажів E-commerce, М-commerce
  • Запуск моделі бізнесу Click & Bricks (Click & Collect), omni channel, Рhygital store
  • Правове поле
  • Контроль стратегічних та тактичних показників

- Показники лояльності - LTV (Lifetime Value), CSI (Customer satisfaction Index), NPS (Net Promoter Score), CRR (Customer Retention Rate)

- ROPO-аналіз для ритейл оператора офлайн-онлайн

- Вrand Awareness, Share of market.

- ND, WD, off take, SKU/GM, ROMI, gross profit, стандарти. Digital метрики

  • Воронки продажів
  • Управління бюджетами.
  • Управлення департаментом маркетингу
  • Досвід управління маркетингом в холдингових компаніях

Навчалась в 2 закладах

МІМ Київ & Carnegie Mellon University, Pittsburgh

Еxecutive MBA

Киев, 2013

НУБІП Національний університет біоресурсів та природокористування

ф-т перекваліфікації. економіка та фінанси

Киев, 2005

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Додаткова інформація

Ціль

Шукаю прогресивну амбіційну команду для реалізації свого потенціалу інноваційних знань та досвіду на позиції директора з маркетингу, директора з стратегічного маркетингу в FMCG ринку чи ритейлі.

Анонімний пошукач

Директор по маркетингу

Київ

Готовий переїхати: Київ, Інші країни

44 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 5 днів тому