Працювала в 5 компаніях 15 років 1 місяць
FMCG, Торгівля роздрібна / Retail
Директор з маркетингу УК Групи компаній FMCG. ритейл
Назву компанії приховано
FMCG
2 роки 8 місяців
04.2022 - до теперішнього часу
FMCG кондитерські вироби, м’ясні вироби, глибока переробка зернових, біоетанол…РЕЗУЛЬТАТВпроваджено стратегічний маркетинг• Стратегічний аналіз ринку, конкуренти, вподобання споживачів кондитерського ринку, тренди…NielsenIQ , ММІ,TNS Kantar дослідження здоров’я брендів.• Стратегічний аудит бізнесів FMCG холдингу. Точки росту• Цілі, задачі, місії, візії• Стратегії Департамент• Формування департаменту маркетингу в УКАналітичний відділ та брендингу в УК• Положення департаменту маркетингу в УК холдингуБрендинг• Створення нових брендів для бізнесів. Комунікації брендів:• Бренд-платформа, продукти-флагмани. Ідеї. Комунікаційна платформа, • Запущено національний проєкт про казахстанців: кліп - історії про талановитих та трудолюбивих людей Казахстану, мотиваційні кліпи для молоді, про пошук свого шляху в житті і про цінності батьківського дому і близьких. В рамках проєкту запущено конкурс фото-відео чудових красот країни. • Рекламні стратегії просування FMCG• Запуск продуктів орієнтованих на дітей від 4 років, молодь, та їх мам і татусів. Унікальне позиціювання продуктів. • Медіаплан. Бюджети. Метрики.• Золоті нагороди продуктів у міжнародній виставці Сайти• Розробка структури сайту УК та компаній холдингу та дочірніх компаній.Автоматизація. Аналітика• Системна аналітика для управління асортиментом, продажами та полицею• Автоматизація. Впровадження аналітичної системи Pradata. • Впровадження категоризації торгових точок• Впровадження карточки торгової точки• Розрахунки торгових матриць для торгових точок по категоріяхМережі• Розробка CJ для роздрібних мереж FMCG холдингу• Ідеї дизайн-концептів для торгових точок мереж з ефектом WOW
Директор по маркетингу
Назву компанії приховано
Торгівля роздрібна / Retail
9 місяців
11.2019 - 08.2020
Startup
відомого девелопера нерухомості - запуск інноваційного омніканального ритейл оператора рhygital формату
РЕЗУЛЬТАТ Сформовано бренд-стратегію та ритейл продукт: бренд-платформу, бізнес ідею, модель бізнесу, позиціювання
- Стратегічній аналіз світових трендів в ритейлі, аналіз конкурентів
- Визначено цільові аудиторії, цінності, моделювання CJ
- Full брендінг. Розробка фірмового стилю. Гайдлайн
- Стратегія торгової марки
- Стратегія запуску ВТМ (PL), визначення категорій та продуктів
- Розробка інноваційного концепт-дизайну торгової площі - Рhygital з врахуванням СJ, WOW рішень
- Омніканальна стратегія
- Стратегія Customer Experience. Сustomer service
- Вибір CRM/ ERP софтів: SAP, Symphony RetailAI, Мicrosoft Dynamics 365, Мicrosoft LS, Criteo
- Моделювання бізнес-процесів
- Маркетингова стратегія просування ATL Digital, BTL. Медіа плани. Метрики
- Тендери серед рекламних агенцій
- Штатний розклад. Взаємодія з іншими департаментами
- Бюджети
Директор по маркетингу
Назву компанії приховано
FMCG
5 місяців
06.2014 - 11.2014
Ціль: Ріст долі ринку з 4% до 50% на 2017 рік. Знання торгової марки на рівні 60%.
РЕЗУЛЬТАТИ: Розроблена правильна стратегія та правильно підібрані маркетингові інструменти, котрі дали амбіційний неперевершений результат в складному ринку 2014 року та сильним конкурентом-монополістом. Показник Brand Awareness ТМ з 23% до 55% по ММI в 1-шу рекламну кампанію. Доля ринку з 4% выросла до 30%. За 3 місяці 2014 року!
ФАКТОРИ РОСТУ
В 2014 році Мівіна - лідер-монополіст з долею ринку 96%.
Роллтон всього 4%. Амбіційний проєкт - побороти монополіста з 20 літньою історією. Команда взялась до роботи.
Команда вирішувала задачі:
стати на полицю
сформувати знання торгової марки
знайти правильне позиціонування
підтвердити українське виробництво та відмежуватись від російських коренів тм
створити якісні комунікації.
Стратегія позиціонування несла меседж з 2-х частин:
- якість продукту з легким переходом до позиціонування - кулінарний бренд
· Пеша рекламна кампанія гукала «Завжди смачніше - завжди вигідніше!» і підкреслювала якість продукції і її українське походження. Бренд мав стати своїм, українським.
Параленьно була запущена масштабна кампанія BTL - мотивувались всі - дистрибутори, власники торгових точок, продавці і покупці. Так ми стали на полиці за 3 месяці (без активного входу в національні мережі) доля ринку стала 30%.
Директор по маркетингу
Назву компанії приховано
FMCG
1 рік 7 місяців
01.2013 - 08.2014
ЗАДАЧІ: збільшити продажі - з 9 місця на 5 за рік в натуральному виразі
РЕЗУЛЬТАТИ
Об'єм продаж збільшено у натуральних показниках, ріст EBITDА. Компанія з 10 місця вийшла на 5 (квітень 2013 - липень 2014 р.р.).
Капіталізація бізнесу новими торговими марками: ТМ XXL, ТМ Gremio de la Carne серія SKU з пліснявою, міні-салямі, міни салямі, серія ск ковбас
Змінено структуру портфельного прибутку в сторону високомаржинальних SKU з довгим терміном зберігання
Вперше в Україні випущено іміджевий продукт - сосиски довжиною 22 см
Вихід в сегмент нового покупця з брендованою фасованою продукцією
Торгові марки - лідери якості в Україні
Директор по маркетингу
Назву компанії приховано
Торгівля роздрібна / Retail
9 років 6 місяців
04.2003 - 10.2012
РЕЗУЛЬТАТИ Являюсь автором 1-го в Україні ритейл оператора ділових аксесуарів ATTRIBUTE - Голубий океан
- Створено національний парасольковий ритейл бренд ATTRIBUTE для 3-х мереж: ATTRIBUTЕ, ATTRIBUTE TIME, SWISS ATTRIBUTE
- Створена корпоративна торгова марка монтажних стрічок Іndsol
- Реалізовано модель омніканальності та модель Click & Bricks.
- Реалізовано найновіші технології CX Сustomer service. Програми лояльності.
- Запуск міжнародної мережі PIQUADRO. Контроль стандартів брендінгу.
Виведено на ринок України ряд глобальних брендів:
- Parker, Waterman. компанія Newell Rubbermaid. Caran d'Ache Швейцарія
- Versace, S. Ferragamo, Valentino.TIMEX. Корпорація TIMEX, Cross. Sheaffer. 3М. США
- PIQUADRO.Tavecchi. Philip Laurence. Італія
- Victorinox. Корпорація Victorinox, Wenger. Швейцарія
- De Rosa Rinconada. Уругвай
- Philippi. Німеччина
- Tateossian, Thompson of London. Scapa. Англія
- Dalvey. Шотландія
Ключова інформація
Full service в бізнес маркетингу BtoB, BtoC
- Стратегічний та тактичний маркетинг
- Стратегічний аналіз та дослідження
- Управління портфелем корпоративних, продуктових брендів, бренду роботодавця
- Брендінг - full service. Створення нових брендів, нових продуктів
- Бренд-платформа компанії, бренд-стратегія, ДНК бренда. Позиціювання.
- Стратегія управління асортиментом, ціною
- Customer Experience Management. Лояльність. WOW-ефект
- Стратегія просування - ATL, BTL, Digital, PR
- Автоматизація СRМ, ERP. Бізнес процеси
- Розвиток Multichannel Marketing & Omnichannel Marketing
- Стратегія дизайн-концептів торгових точок і форматів
- Бізнес-ідеї
- Запуск сучасних каналів продажів E-commerce, М-commerce
- Запуск моделі бізнесу Click & Bricks (Click & Collect), omni channel, Рhygital store
- Правове поле
- Контроль стратегічних та тактичних показників
- Показники лояльності - LTV (Lifetime Value), CSI (Customer satisfaction Index), NPS (Net Promoter Score), CRR (Customer Retention Rate)
- ROPO-аналіз для ритейл оператора офлайн-онлайн
- Вrand Awareness, Share of market.
- ND, WD, off take, SKU/GM, ROMI, gross profit, стандарти. Digital метрики
- Воронки продажів
- Управління бюджетами.
- Управлення департаментом маркетингу
- Досвід управління маркетингом в холдингових компаніях
Навчалась в 2 закладах
МІМ Київ & Carnegie Mellon University, Pittsburgh
Еxecutive MBA
Киев, 2013
НУБІП Національний університет біоресурсів та природокористування
ф-т перекваліфікації. економіка та фінанси
Киев, 2005
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Додаткова інформація
Ціль
Шукаю прогресивну амбіційну команду для реалізації свого потенціалу інноваційних знань та досвіду на позиції директора з маркетингу, директора з стратегічного маркетингу в FMCG ринку чи ритейлі.
Анонімний пошукач
Директор по маркетингу
Київ
Готовий переїхати: Київ, Інші країни
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 тиждень тому