Працювала в 7 компаніях 14 років 2 місяці
IT, Банки, FMCG, Реклама та PR-послуги
Head of Education Academy
Introduct Group
IT
1 рік 4 місяці
01.2024 - до теперішнього часу
Розробка стратегій Академії: визначення цілей, формування навчальних програм, затвердження основних напрямів роботи.
Розробка навчальних програм: забезпечення створення якісних програм, які відповідають актуальним ринковим вимогам та цілям академії.
Моніторинг та аналіз результатів: аналіз успішності навчальних програм і внесення корективів для покращення якості освіти.
Супровід життєвого циклу в компанії: організація та проведення відбору інтернів та тренерів, співбесіди та оцінювання, онбординг, наставництво, оффбординг, 1:1, тощо.
Створення та ведення документації: супровід документального оформлення, забезпечення дотримання правил та політик академії.
Робота з персоналом: управління командою інтернів тренерів та адміністративного персоналу, забезпечення їхнього професійного розвитку та ефективної співпраці.
Адміністративний контроль: планування, створення графіків занять, тренінгів, оцінювання.
Управління бюджетом академії: контроль витрат.
Створення та проведення тренінгів та майстер-класів з розвитку софт скілів.
Фасилітація зустрічей.
Контроль якості навчання: перевірка прогресу інтернів, проведення тестувань, аналіз результатів, впровадження мотивації та стимулів для підвищення ефективності роботи учасників навчального процесу.
Менторство та коучинг: індивідуальна робота з інтернами та командою для покращення професійних і особистісних навичок.
Взаємодія із зовнішніми партнерами: залучення партнерів для стажування інтернів, забезпечення практичної спрямованості навчання.
Презентація академії: представлення діяльності навчального закладу, участь у професійних заходах та конференціях.
Розвиток академії: впровадження нових технологій та методик, використання сучасних цифрових інструментів.
Побудова та просування бренду академії.
Розширення можливостей: пошук нових напрямів діяльності, співпраця з міжнародними партнерами.
Відрядження закордон.
People partner Agile команд
OTP BANK Ukraine
Банки
9 місяців
04.2023 - 01.2024
-проведення 1:1 та підтримка
-процес адаптації
-участь у розробці та впровадженні мотиваційних програм
-розробка IDP та надання фідбеку
-організація заходів та teambuilding
-ведення обліку та статистики, аналіз показників діяльності команд
-бухгалтерське супроводження учасників
Старший фахівець Відділу навчання та розвитку персоналу
OTP BANK Ukraine
Банки
5 років
05.2018 - 05.2023
У Відділі навчання та розвитку персоналу на позиції Старшого експерта, обов’язки полягають в наступному:
-Написання сценаріїв та створення електронних курсів в продуктиві (більше 60 е-курсів);
-Призначення та контроль проходження електронних курсів;
-Ведення статистики навчання співробітників (більше 2000 співробітників);
-Оплата заходів пов'язаних з навчанням і розвитком персоналу (тренінги,семінари, вебінари, конференції);
-Пошук провайдерів та організація заходів;
-Створення та проведення внутрішніх тренінгів/вебінарів;
-Створення та супровід проектів;
-Написання та вичитка комунікацій (дайджест, новинний ряд);
-Управління корпоративним порталом та порталом дистанційного навчання;
- Працювала в наступних програмах: Articulate Storyline 2/3, Sharepoint, Siebel, B2, SAP, SUBA, LMS MOODLE/MOCO, і інші.
Виконуюча обов’язки Керівника Відділу навчання та розвитку.
Старший експерт Відділу обслуговування клієнтів
OTP Bank UA
Банки
1 рік 10 місяців
05.2016 - 03.2018
-Якісні консультації нових і діючих клієнтів Банку;
-Відкриття рахунків та продуктів у системі (в т.ч видача кредитів, автокредитування, іпотечне кредитування);
-Допомога у вирішенні питань пов'язаних з банківською діяльністю;
-Розрахунково-касове обслуговування (прийом та видача готівки, валютообмін, перекази/свіфт?перекази, та інше);
-Продаж банківських продуктів;
-Виконання планів продажу у відділенні.
Старший експерт Відділу активних продажів та сервісу
OTP BANK Ukraine
Банки
2 роки 8 місяців
04.2013 - 12.2015
На посаді Старшого експерта (наставника) в Інформаційному центрі мала наступні обов’язки:
-Прийом вхідних дзвінків та здійснення "холодних дзвінків" клієнтам;
-Написання скриптів продажів по телефону;
-Навчання нових і діючих співробітників;
-Проведення тестування та аналіз результатів;
-Розподіл обов'язків в якості Наставника (команда до 10 осіб);
-Експертна допомога в питаннях;
-Передача знань, накопичених в організації, і норм поведінки, прийнятих в компанії;
-Проведення коучингів дзвінків (прослуховування і аналіз розмов);
-Орієнтування на виконання плані;
-Покращення якісних показників співробітників;
-Мотивація в досягненні високих результатів для співробітників;
-Написання та проведення тренінгів на тематику "Процес продажів" та "Адаптація новачка" (відрядження по Україні).
Продавець-консультант
ДНД, ООО
FMCG
7 місяців
09.2011 - 04.2012
Промоутер
РА Форсаж
Реклама та PR-послуги
1 рік 11 місяців
01.2010 - 12.2011
Навчалась в 2 закладах
Київський національний торговельно-економічний університет
Факультет економіки,менеджменту и психології, спеціальність - економіка підприємства
Київ, 2018
Київський індустріальний коледж
Оціночна діяльність
Київ, 2013
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
"Тренінг для тренерів" школа Оксани Грабар
Навички успішного створення та проведення тренінгів
Додаткова інформація
Особисті якості
Досвід, що сформував ключові професійні компетенції та навички:
Робота в Call Center: Відточені навички ефективної комунікації: вміння уважно вислухати, швидко виявляти суть проблеми навіть за мінімальної кількості інформації, ставити чіткі запитання та надавати структуровані відповіді. Сформовано здатність оперативно шукати інформацію та працювати із запереченнями. Під час періоду наставництва розвинені якості спікера, тренера та лідера думки.
Клієнтоорієнтованість: Зосередженість на якісному сервісі та індивідуальному підході до клієнтів, що сприяло досягненню бізнес-цілей, включаючи успішні продажі. Розвинені мультизадачність, стресостійкість та уважність до деталей, зокрема у касових операціях.
Досвід у Відділі навчання та розвитку: Успішно побудовані процеси "з нуля", організовані та реалізовані проєкти із застосуванням структурованого та аналітичного підходу. Акцент на адаптації та наставництві допоміг у зміцненні команди. Розкрито творчий потенціал та проактивність у реалізації завдань.
People Partner для Agile-команд: Організовано мотиваційні програми та проєкти для підвищення задоволеності та мотивації працівників. Забезпечено супровід життєвого циклу членів команд, включаючи фасилітацію асесментів, підтримку кар'єрного розвитку та комунікацію з командою.
Посада Директора навчальної Академії: Реалізовано набуті знання та досвід для створення і контролю навчальних процесів у відповідності до бізнес-стратегії та цілей Академії. Забезпечено інтеграцію якісного навчання, побудову ефективної команди та впровадження сучасних методик.
Водійське посвідчення
Категорії B
Наталія
Наталія
Керівник напрямку навчання та розвитку персоналу

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів
Київ
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Оновлено 1 день тому