Працювала в 4 компаніях 11 років 7 місяців
Державний сектор, Юридичні послуги, Видавництва та Поліграфія
Головний спеціаліст відділу моніторингу та контролю управління документообігу та контролю
Міністерство культури та інформаційної політики України
Державний сектор
2 роки 2 місяці
07.2022 - до теперішнього часу
- здійснення контролю за виконанням доручень, які надходять від Офісу Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, а також від ЦОВВ, підприємств, установ та організацій;
- перевірка стану виконання структурними підрозділами МКІП доручень вищих органів влади, а також від ЦОВВ, підприємств, установ та організацій;
- розроблення проєктів наказів;
- підготовка і систематичне надання структурним підрозділам МКІП інформаційних матеріалів щодо строків виконання вимог доручень вищих органів влади, а також від ЦОВВ, підприємств, установ та організацій;
- підготовка аналітичних, інформаційних та інших матеріалів для керівництва;
- взаємодія з структурними підрозділами МКІП з питань контролю (надання консультацій, роз’яснень з питань контролю)
Офіс-менеджер, помічник директора
ТОВ "ФК "Поліс"
Юридичні послуги
1 рік 6 місяців
01.2021 - 07.2022
- Робота з вхідними та вихідними документами, робота з поштою, обробка листів, реєстрація документів в системі CRM
- Контроль планових перевірок та нарад, зустрічей в компанії
- Допомога в роботі юристів (договори, довіреності, оформлення листів для подачі в суд, перевірка наявності всіх необхідних документів в суд на розгляд справи)
- Планування графіку зустрічей керівника
- Зустріч гостей
- Забезпечення офісу всім необхідним
- Організація корпоративів та святкувань в офісі
Провідний інспектор загального відділу апарату КОДА
Київська обласна державна адміністрація
Державний сектор
4 роки 10 місяців
12.2015 - 10.2020
- прийом та первинна обробка вхідної та вихідної коренспонденції;
- реєстрація вхідної та вихідної документації;
- організація відправки та отримання поштових відправлень;
- робота з системою електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ);
- робота з системою електронного документообігу АСКОД, Megapolis;
- робота з оргтехнікою
Офіс-менеджер
2 ПРІНТ
Видавництва та Поліграфія
2 роки 11 місяців
01.2013 - 12.2015
- прийом і обробка дзвінків;
- відправка та отримання кореспонденції;
- реєстрація вхідної та вихідної документації;
- робота з документообігом (збір, підготовка та аналіз інформації в інтернеті; ведення ділової переписки; робота з документацією (договори, довіреності, рахунки, акти виконаних робіт, видаткові накладні, податкові накладні);
- робота з оргтехнікою;
- забезпечення життєдіяльності офісу
Ключова інформація
Робота з системою електронного документообігу (АСКОД, Megapolis)
Знання ОС Windows, IOS.
MS Office (Exсel, Word, Outlook),
робота з Інтернетом і електронною поштою.
Текстові та графічні редактори (Word, WordPad, PowerPoint, Paint, Excel, Adobe Illustrator).
Впевнений користувач оргтехніки
Навчалась в 1 закладі
Київський національний університет культури та мистецтв
Документознавство та інформаційна діяльність
Украина, Киев, 2012
Володіє мовами
Англійська
середній
Додаткова інформація
Личные качества
Відповідальність, комунікабельність, дисциплінованість, акуратна, уважна в роботі, стресостійка, організована.
Цель
Замістити вакантну посаду діловода, помічника керівника. Отримання посади в стабільній компанії з можливістю подальшого кар'єрного та професійного розвитку
Дар'я Ігорівна
Дар'я Ігорівна
Діловод, Помічник керівника
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: гібридна
Оновлено 2 години тому