Працювала в 4 компаніях   11 років 7 місяців

Державний сектор, Юридичні послуги, Видавництва та Поліграфія

Головний спеціаліст відділу моніторингу та контролю управління документообігу та контролю

Міністерство культури та інформаційної політики України

Державний сектор

2 роки 2 місяці

07.2022 - до теперішнього часу

  • здійснення контролю за виконанням доручень, які надходять від Офісу Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, а також від ЦОВВ, підприємств, установ та організацій;
  • перевірка стану виконання структурними підрозділами МКІП доручень вищих органів влади, а також від ЦОВВ, підприємств, установ та організацій;
  • розроблення проєктів наказів;
  • підготовка і систематичне надання структурним підрозділам МКІП інформаційних матеріалів щодо строків виконання вимог доручень вищих органів влади, а також від ЦОВВ, підприємств, установ та організацій;
  • підготовка аналітичних, інформаційних та інших матеріалів для керівництва;
  • взаємодія з структурними підрозділами МКІП з питань контролю (надання консультацій, роз’яснень з питань контролю)

Офіс-менеджер, помічник директора

ТОВ "ФК "Поліс"

Юридичні послуги

1 рік 6 місяців

01.2021 - 07.2022

  • Робота з вхідними та вихідними документами, робота з поштою, обробка листів, реєстрація документів в системі CRM
  • Контроль планових перевірок та нарад, зустрічей в компанії
  • Допомога в роботі юристів (договори, довіреності, оформлення листів для подачі в суд, перевірка наявності всіх необхідних документів в суд на розгляд справи)
  • Планування графіку зустрічей керівника
  • Зустріч гостей
  • Забезпечення офісу всім необхідним
  • Організація корпоративів та святкувань в офісі

Провідний інспектор загального відділу апарату КОДА

Київська обласна державна адміністрація

Державний сектор

4 роки 10 місяців

12.2015 - 10.2020

  • прийом та первинна обробка вхідної та вихідної коренспонденції;
  • реєстрація вхідної та вихідної документації;
  • організація відправки та отримання поштових відправлень;
  • робота з системою електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ);
  • робота з системою електронного документообігу АСКОД, Megapolis;
  • робота з оргтехнікою

Офіс-менеджер

2 ПРІНТ

Видавництва та Поліграфія

2 роки 11 місяців

01.2013 - 12.2015

  • прийом і обробка дзвінків;
  • відправка та отримання кореспонденції;
  • реєстрація вхідної та вихідної документації;
  • робота з документообігом (збір, підготовка та аналіз інформації в інтернеті; ведення ділової переписки; робота з документацією (договори, довіреності, рахунки, акти виконаних робіт, видаткові накладні, податкові накладні);
  • робота з оргтехнікою;
  • забезпечення життєдіяльності офісу

Ключова інформація

Робота з системою електронного документообігу (АСКОД, Megapolis)

Знання ОС Windows, IOS.

MS Office (Exсel, Word, Outlook),

робота з Інтернетом і електронною поштою.

Текстові та графічні редактори (Word, WordPad, PowerPoint, Paint, Excel, Adobe Illustrator).

Впевнений користувач оргтехніки

Навчалась в 1 закладі

Київський національний університет культури та мистецтв

Документознавство та інформаційна діяльність

Украина, Киев, 2012

Володіє мовами

Англійська

середній

Додаткова інформація

Личные качества

Відповідальність, комунікабельність, дисциплінованість, акуратна, уважна в роботі, стресостійка, організована.

Цель

Замістити вакантну посаду діловода, помічника керівника. Отримання посади в стабільній компанії з можливістю подальшого кар'єрного та професійного розвитку

Дар'я Ігорівна

Діловод, Помічник керівника

Київ

33 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: гібридна

Оновлено 2 години тому