Работала в 4 компаниях 11 лет 7 месяцев
Государственный сектор, Юридические услуги, Издательства и Полиграфия
Головний спеціаліст відділу моніторингу та контролю управління документообігу та контролю
Міністерство культури та інформаційної політики України
Государственный сектор
2 года 2 месяца
07.2022 - по настоящее время
- здійснення контролю за виконанням доручень, які надходять від Офісу Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, а також від ЦОВВ, підприємств, установ та організацій;
- перевірка стану виконання структурними підрозділами МКІП доручень вищих органів влади, а також від ЦОВВ, підприємств, установ та організацій;
- розроблення проєктів наказів;
- підготовка і систематичне надання структурним підрозділам МКІП інформаційних матеріалів щодо строків виконання вимог доручень вищих органів влади, а також від ЦОВВ, підприємств, установ та організацій;
- підготовка аналітичних, інформаційних та інших матеріалів для керівництва;
- взаємодія з структурними підрозділами МКІП з питань контролю (надання консультацій, роз’яснень з питань контролю)
Офіс-менеджер, помічник директора
ТОВ "ФК "Поліс"
Юридические услуги
1 год 6 месяцев
01.2021 - 07.2022
- Робота з вхідними та вихідними документами, робота з поштою, обробка листів, реєстрація документів в системі CRM
- Контроль планових перевірок та нарад, зустрічей в компанії
- Допомога в роботі юристів (договори, довіреності, оформлення листів для подачі в суд, перевірка наявності всіх необхідних документів в суд на розгляд справи)
- Планування графіку зустрічей керівника
- Зустріч гостей
- Забезпечення офісу всім необхідним
- Організація корпоративів та святкувань в офісі
Провідний інспектор загального відділу апарату КОДА
Київська обласна державна адміністрація
Государственный сектор
4 года 10 месяцев
12.2015 - 10.2020
- прийом та первинна обробка вхідної та вихідної коренспонденції;
- реєстрація вхідної та вихідної документації;
- організація відправки та отримання поштових відправлень;
- робота з системою електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ);
- робота з системою електронного документообігу АСКОД, Megapolis;
- робота з оргтехнікою
Офіс-менеджер
2 ПРІНТ
Издательства и Полиграфия
2 года 11 месяцев
01.2013 - 12.2015
- прийом і обробка дзвінків;
- відправка та отримання кореспонденції;
- реєстрація вхідної та вихідної документації;
- робота з документообігом (збір, підготовка та аналіз інформації в інтернеті; ведення ділової переписки; робота з документацією (договори, довіреності, рахунки, акти виконаних робіт, видаткові накладні, податкові накладні);
- робота з оргтехнікою;
- забезпечення життєдіяльності офісу
Ключевая информация
Робота з системою електронного документообігу (АСКОД, Megapolis)
Знання ОС Windows, IOS.
MS Office (Exсel, Word, Outlook),
робота з Інтернетом і електронною поштою.
Текстові та графічні редактори (Word, WordPad, PowerPoint, Paint, Excel, Adobe Illustrator).
Впевнений користувач оргтехніки
Училась в 1 заведении
Київський національний університет культури та мистецтв
Документознавство та інформаційна діяльність
Украина, Киев, 2012
Владеет языками
Английский
средний
Дополнительная информация
Личные качества
Відповідальність, комунікабельність, дисциплінованість, акуратна, уважна в роботі, стресостійка, організована.
Цель
Замістити вакантну посаду діловода, помічника керівника. Отримання посади в стабільній компанії з можливістю подальшого кар'єрного та професійного розвитку
Дар'я Ігорівна
Дар'я Ігорівна
Діловод, Помічник керівника
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: гибридная
Обновлено 4 часа назад