Працював в 9 компаніях   13 років 8 місяців

Реклама та PR-послуги, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Транспорт та Логістика

Head of marketing

Future Agency Consulting Limited (London)

Реклама та PR-послуги

1 рік 11 місяців

06.2022 - до теперішнього часу

за 11 місяців:

Створення та виконання маркетинговой стратегії та тактики бізнесу для рінків Великобританії, США, Канади, Австралії та ЄС в Digital

  • Website target visitors (цільові відвідувачі сайту у місяць) +4000%
  • Ads site visits (відвідувачів по платній рекламі) +265%
  • Avg.cost per click (середня вартість переходу на сайт по рекламі) -69%
  • Cost per action (вартість заявки) -54%
  • Paid leads (кількість лідів по рекламі в місяць) +1100%
  • CAC (вартість залучення клієнта) -63%
  • ROAS (повернення від рекламних інвестицій) +692%
  • ASV (Середня вартість реалізованих послуг за контрактом) +37%

Мартетинг консультант

Маркетинговий консалтинг

Реклама та PR-послуги

2 роки 1 місяць

04.2022 - до теперішнього часу

НЕ ПРАЦУЄ МАРКЕТИНГ?

Нет результату? Хочете досягти більшого?

ЗНАЮ, ЯК ЗРОБИТИ ВАШ МАРКЕТИНГ ЕФЕКТИВНИМ.

Експерт з маркетингу з 15-річним досвідом. Працюю в Лондоні з міжнародними компаніями на проектній і контрактній основі. Допоможу Вашій компанії досягти бізнес-цілей.

•Працював з 18 індустріями В2В і В2С.

•Возглавлял 10 відділів маркетингу InHouse.

•Працюю з ринками EU, US, UK, CA, AU, UA.

•Згенерував 80 мільйонів доларів прибутку компаніям.

•Управляв маркетинговими бюджетами до $200 000 на місяць.

•Написав 58 маркетингові стратегії.

•Середнє збільшення віддачі від інвестицій у маркетинг 6x.

•Повна конфіденційність.

Які переваги роботи зі мною?

1. 100% погружение у Ваш бізнес

2. 100% фокус на Цілі Бізнесу

3. Детальний, глибокий аналіз даних

4. Ефективна стратегія маркетингу

5. Генерація нових клієнтів

6. Збільшення ROMI, ROAS, CR, CTR

7. Зменшення ціни залучення клієнтів

8. Контроль маркетингового бюджету

9. Навчання Вашої команди

10. Повне сопровождение проекту

Спектр послуг:

•Маркетинговий аудит

•Маркетинг Стратегія та тактика

•Клієнт Маркетинг

•Перформанс Маркетинг

•Digital маркетинг

•PPC маркетинг

•SEO маркетинг

•Social network маркетинг

•UX/UI, customer journey

•Digital design

Закажить 30 хвилин безкоштовну консультацію!

Для зв'язку у Telegram: @Andrey_Slabko

Директор з маркетингу

Grandstep

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 1 місяць

04.2021 - 05.2022

• Створення стратегії бізнесу на основі аналізу конкурентного середовища

• Створення та виведення в інтернет B2B платформи оптового продажу взуття

• Залучення фінансових інвестицій для запуску проекту

• Розробка асортименту взуття для продажу через платформу

• Розрахунок вартості та матеріалів для створення взуття, відшивши зразків для презентацій

• Залучення виробників для розміщення товарів на платформі

• Участь у виставці Leather and Shoes 22 для збору контактів клієнтів та презентації продукції

• Підготовка до виробництва продукції

Функціональні обов'язки:

• Розробка та розрахунок бізнес моделі проекту

• Створення маркетингової стратегії бізнесу

• Розробка технічного завдання для створення сайту, прототипів сторінок та сервісів на основі поведінки цільового покупця

• По канальний аналіз конкурентного середовища ринку

• Розробка позиціонування інтернет-платформи

• Підготовка асортименту (відбір, прототипування, пошиття досвідчених зразків, оптимізація собівартості виробництва)

• Управління відділом маркетингу та продажів

Директор з маркетингу холдингу

Митридат Одесса, ООО

Транспорт та Логістика

6 місяців

07.2020 - 01.2021

Досягнення за 4 квартал 2020 року:

- Збільшення кількості лідів із сайту +85%;

- Збільшення кількості лідів із соц. мереж +180%;

- Збільшення кількості лідів із месенджерів + 140%;

- Збільшення кількості лідів з маркетплейсів +55%;

- Збільшення вхідних дзвінків +70%;

- Збільшення трафіку сайту +250%;

- Виведення у топ 5 за ключовими запитами органічного пошуку Google;

- Cтворення глобального agile бюджету відділу маркетингу холдингу;

- Створення KPI кожного маркетингу напряму, постановка планів по KPI;

- Cтворення ТЗ на конверсійну головну сторінку, особистий кабінет, парсери, Quiz форми;

- Розробка score системи оцінки якості комунікації ВП та лідів, вирв продажів.

Функціональні обов'язки:

Формування та реалізація:

- Глобальної маркетингової стратегії 9 компаній холдингу;

- Стратегії лідогенерації по всіх каналах комунікації (Онлайн, офлайн);

- Конкурентної стратегії щодо основних та нішевих конкурентів;

- Digital стратегії (E-commerce, SMM, PPC, messenger, E-mail, Content, копірайтинг);

- Глобального маркетингу бюджету холдингу за компаніями, напрямами, управлінняреалізацією бюджету;

- Побудова структури відділу, підбір персоналу, створення та розвиток Project команд;

- Постановка та щоденний контроль завдань командам з чекпоїнтів та дедлайнів.

Директор з Маркетингу та розвитку

Бергамо Україна

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 5 місяців

12.2016 - 05.2020

- Збільшення обороту компанії на 25-46% за рахунок маркетингу щорічно;

- Актуалізація та оновлення асортименту СТМ на 23% (SKU);

- Скорочення складського запасу товару, що низько обертається, на 17%;

- Створення ефективної комунікаційної моделі «компанія-партнер»;

- Створення концепції та проведення глобальних заходів для партнерів (понад 200 осіб);

- Якісне та кількісне зростання KPI (кількість активних клієнтів бренду,

- Якості та кількості замовлень, ефективності маркетингових акцій).

Функціональні обов'язки:

Формування та реалізація:

- Асортиментної стратегії,

- Trade маркетингової стратегії,

- Digital стратегії (E-commerce, SMM, E-mail, Content, копірайтинг),

- Комунікаційної стратегії (клієнти, постачальники),

- Конкурентного аналізу з кожної групи продуктів, системи атестації знань ВП

- Закупівельної стратегії (Відрядження Азія, Європа. Підбір постачальників)

- Планування поставок асортименту (Новинки та поточний асортимент),

- Аудит та управління портфелем брендів, бюджетування;

- Аналітика ринку (4P, SWOT, B2B клієнти, B2C споживачі, конкуренти),

- Event-management (цілі, концепція, організація, проведення).

Директор з продажу та маркетингу

СТеН, ТОВ

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 1 місяць

02.2016 - 03.2017

- Збільшення чистого прибутку компанії на 24%;

- Забезпечення поквартального зростання виторгу +20-43%;

- Розробка та впровадження передових методик продажу ТП (онлайн замовлення/Чек Ін);

- Створення прозорої системи мотивації, орієнтованої на результат;

- Якісне та кількісне зростання KPI (кільк. SKU в рахунку, відвідування РТТ, кільк. заявок);

- Зменшення щомісячної простроченої дебіторської заборгованості на 32%;

- Запуск нового каналу продажу (створення сайту, підготовка до виведення інтернет-магазину).

- Створення скриптів комунікації торгових представників;

- Зменшення складської номенклатури кат. на 31%;

- Зменшення логістичних витрат на 18% – оптимізація маршрутів, чек-ін;

- Формування програм маркетингу з постачальниками та залученням їх бюджетів.

Функціональні обов'язки:

- Стратегічний та тактичний розвиток компанії;

- Зменшення витрат, збільшення маржинального прибутку;

- Управління відділом продажів, закупівель, маркетингу;

- Управління портфелем брендів, планування та аналітика продажів компанії;

- Маркетинговий комплекс та бюджет, щомісячне планування трейд-маркетингу;

- Аналіз ринку (клієнти, споживачі, асортименти, конкуренти).

Директор бренд відділу, зам. директора з маркетингу

Импорт-Офис Украина, ООО

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 9 місяців

06.2014 - 03.2016

• Збільшення чистого прибутку компанії на 18% (за 12 місяців);

• Забезпечення поквартального зростання виручки $+20-53%;

• Формування ефективної маркетингової комунікації із партнерами;

• Введення в асортимент нового напряму продажу – госп. група та побутова хімія;

• Виведення на ринок приват бренду Buroclean (комплексна ТМ хімія та госп. група);

• Збільшення валового обороту із ТОП клієнтами на 42%.

Функціональні обов'язки:

- стратегічний розвиток компанії, брендів, управління проектною діяльністю;

- управління портфелем брендів, планування та аналітика продажів компанії;

- маркетинговий план та бюджетування, планування трейд-маркетингу;

- аналіз ринку (клієнти, споживачі, асортимент, конкурент, митниця);

- навчання та проведення стратегічних мітингів, презентацій, заходів;

- Створення та управління project команд для реалізації мультимаркетингових стратегій.

Директор бренд відділу, зам. директора з маркетингу

Вист Груп

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 3 місяці

05.2011 - 08.2014

• Збільшення обороту компанії з допомогою маркетингових активностей на 19-27% щорічно;

• Збільшення валового обороту із Key клієнтами на 34% за рахунок трейд маркетингу;

• Скорочення складського запасу продукції категорії С на 24%

• зростання обороту компанії за рахунок асортиментної політики на 8-16% щорічно;

• Створення та виведення на ринок брендів "Патріот", "Colorado", "Meteor".

Функціональні обов'язки:

- Управління портфелем приватних брендів, асортиментом, життєвим циклом товарів;

- Планування та аналітика продажів груп-товарів, брендів компанії (ABC, XYZ, P&L,трекінг-моніторинг брендів);

- Трейд-маркетинг, плани заходів та платформ по брендам, сегментам клієнтів;

- Аналіз ринку (SWOT, 4P, сегментація ринку);

- Аудит брендів, подолання бар'єрів зростання. Створення бренду від ідеї до реалізації.

- Управління візуалізацією брендів – бренд буки, упаковки

Национальный менеджер по трейд маркетингу и стандартизации сегмента HoReCa.

Марком

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

10 місяців

07.2010 - 05.2011

• Створення єдиної інформаційно-аналітичної бази та трейд-маркетингових платформ

• Створення єдиних стандартів мерчандайзингу та візуалізації брендів.

• Збільшення зони покриття ТОП-5 брендів з 63 до 83% в Україні

• Збільшення товарної матриці партнерів категорії А з 48 до 71%

Функціональні обов'язки:

- Розробка системи трейд-маркетингу в сегменті HoReCa (готелі, ресторани, кафе)

- Створення, управління та контроль цінових, мотиваційних програм та акцій, маркетингових активностей, програм підвищення товарообігу та лояльності товаропровідних каналів.

- Формування та контроль трейд-маркетингових бюджетів (300+ компаній по всій Україні), управління бюджетуванням TOP HoReCa

Ключова інформація

CRM: HubSpot, Bitrix

Ads: Google Ads, Microsoft Ads, Meta, LinkedIn, Reddit

SEO: Ahrefs, Similarweb, Serpstat, Seoranking, Majestic

Development: UX/UI, Balsamiq, app.diagrams

Analytics: Google Analytics, Google Search console, Data Studio, Google TAG manager, Google Business Profile (GMB), Excel, 1C

E-mail: Mailchimp, Sputnik

Ai: Chat GPT, Google Bard

Sales Data: Apollo, ZoomInfo

ПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНЦІЇ

DIGITAL маркетинг:

- Створення глобальної DIGITAL мультиканальної стратегії компанії;

- SEO – стратегія (Google analtics, Sepstat, Ahrefs, Similarweb, Google my Businnes);

- PPC - стратегія (Google ads-пошукова, КМС, товарні РК, аудиторії, Bing Ads);

- SMM - стратегія (FB ads manager, LinkedIn, націлення, lifedune, insta +, postmypost, canva);

- Месенджер стратегія (viber, telegram канали – парсинг, інвайтинг, креатив-концепт);

- Створення та управління контент стратегії DIGITAL каналів (SMM, E-mail, копірайтинг, товарка);

- Парсинг, кластеризація, формування ЦА для аудиторій та націлення;- Розробка ТЗ лідогенераційної концепції нового сайту, UX/UI дизайн, логіка та топологія;

- Створення шляху покупця, ефективних воронок продажів.

PRODUCT маркетинг:

- Управління портфелем брендів (стратегія, ексклюзиви/СТМ/не ексклюзиви, життєвий цикл бренду, ABC, XYZ, асортимент, введення/виведення);

- Створення бренду з «0», введення нових груп товару та напрямків;- Підбір та введення нового асортименту компанії (групи товару/бренди, тренди);

- Управління якістю (вибір критеріїв, QC Китай, рекламації, ВТК);

- Створення унікальних продуктів відповідно до потреб ринку та ЦА;

- Управління залишками товару на складах;

- Ціноутворення та категоризація товару;

Управління процесом закупівлі:

- Створення календаря закупівель (графік поставок за групами товару – Китай, Європа);

- Планування та контроль поставок;

- Бюджетування закупівель;

- Китай, Європа – пошук постачальників, асортименту, підготовка замовлень, узгодження зразків, цін та якості продукту.

Глобальна аналітика компанії та ринку:

- Продажу компанії та холдингу (натуральний та вартісний аналіз, оборотність, сезонність, динаміка, прибуток, ефективність маркетингових заходів, АВС);

- Залишки складів (XYZ-аналіз, вартість складу, низькообертовуваний товар, категоризація);

- Клієнти (потреби, динаміка продажів, частота закупівель, асортимент, конкуренція);

- Конкурентне середовище компанії (частка ринку, сегмент, SWOT, 4P, продуктовий, ціновий, асортиментний аналіз).

Керування продажами:

- Стратегія та тактика розвитку каналів продажів;

- Розвиток території (покриття, ключові клієнти, частота візитів, маршрути);

- Розвиток клієнтів (якісна та кількісна дистрибуція);

- Планування (план продажів, прибутку, заходу грошей);

- Створення скриптів комунікації для відділу продажів (Телефон, месенджери, E-mail).

Навчався в 1 закладі

Волжский государственный инженерно-педагогический университет

Менеджмент организации

Нижний Новгород, 2008

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

середній

Курси, тренінги, сертифікати

Управление взаимодействием и коммуникацией, Level consulting group

Київ, 2019

Управление процессами деятельности, Level consulting group

Київ, 2018

Техника эффективных продаж, Business Systems

Київ, 2017

PROFIT: Комплексный Интернет маркетинг

Киев, 2016

Трех месячный курс, углубленного изучения интернет маркетинга, во всех его проявлениях

KMBS: Управление проектами

Киев, 2014

Курс проф. развития по бренд менеджменту, систематизации и стандартизации процессов

KMBS: Бренд менеджмент

Киев, 2013

Курс проф. развития по направлению бренд менеджмента

Додаткова інформація

Навыки и личные качества

ДЛЯ ЗВ'ЯЗКУ TELEGRAM АБО VIBER. ПРАЦЮЮ У ЛОНДОНІ.

У Вас успішна компанія, і Ви думаєте над її розвитком в Україні чи виведенням Ваших продуктів на світові ринки? Це може значно посилити ваші позиції та забезпечити фінансову стабільність бізнесу, але також і таїть не мало загроз. Багато компаній з великими амбіціями починають реалізовувати свій проект без достатньої проробітки, залучають фахівців без належної підготовки і теряють сотні тисяч, не досягаючи бажаного результату. Тому так важливо правильно оцінити проект, провести економічний розрахунок і проаналізувати ринок, скласти грамотну маркетингову стратегію, забезпечити безперебійність операційної діяльності, тоді ваш проект буде успішним.

Я допоможу вам комплексно та ефективно розрахувати проект, інвестиції, скласти маркетингову стратегію та бюджет, сформувати дорожню карту проекту та умови її реалізації, максимально якісно вивести вашу компанію та бренди у топ Українського ринку та на англомовні ринки Великобританії, США, Канади та Австралії.

ПРАЧЮЮЧИ ЗІ МНОЮ ВИ ОТРИМАЄТЕ:

• Стратегію та тактику розвитку компанії та брендів.

• Досвід практикуючого маркетолога в Лондоні з розумінням менталітету та специфік споживачів та ринку.

• 8 років міжнародного маркетингового досвіду.

• 12 років досвіду у ролях керівника відділу/проектів, директора з маркетингу.

• Досвід роботи на 14 ринках товарів та послуг (B2B та B2C напрямки).

• 15 років практичного маркетингового досвіду (Online/Offline).

• Управління маркетинговими бюджетами від 1000 до 200 000 доларів на місяць.

• Управління портфелями брендів із оборотами 100.000.000 $ на рік.

• Практичні кейси створення та розвитку брендів.

• Досвід управління командами маркетингу 40+ спеціалістів

• Вимірюваний, прогнозований результат.

ПОСЛУГИ.

Оказую комплексні послуги (критичний аналіз, економічний аналіз, розробка стратегії і тактики виведення бренду на ринок, комплексне планування і бюджетування маркетингу і продажів, супровід проекту), а також секційні проекти (виявлення потенціалу ваших продуктів або послуг в англомовних країнах, маркетингові дослідження каналів, ринків і продуктової середовища, диджитал аналіз ринку).Перші 25 хвилин консультації безкоштовно (знайомство та завдання проекту), далі проектна робота, проекти від 1000 доларів.

Андрей

Директор з маркетингу (консалтинг, англомовні ринки, Україна)

Київ

Готовий переїхати: Львів, Одеса, Дніпро, Івано-Франківськ, Харків

38 років

Активно шукає роботу

проектна робота, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 тиждень тому