Працював в 15 компаніях 20 років 4 місяці
Фінансові послуги, Банки, Державний сектор
Директор департаменту продажів (ДП) Київського регіонального департаменту продажів
Страхова компанія «ГРАВЕ УКРАЇНА»
Фінансові послуги
4 роки 8 місяців
04.2020 - до теперішнього часу
- організація та контроль за здійсненням продажів страхових продуктів (діяльності пов'язаної з укладенням договорів страхування) у відповідності з методичними вказівками та стандартами;- виконання плану продажів страхових продуктів, аналіз і встановлення причин виконання/невиконання поставлених бюджетів, висновки і пропозиції щодо поліпшення показників;- участь в зборі інформації щодо ринку та конкурентного середовища та участь в розробці нових програм, продуктів та систем мотивації;- встановлення та налагодження ділових контактів з клієнтами;- контроль за якісним обслуговуванням клієнтів згідно зі стандартами Товариства;- організація діяльності ДП (аналіз клієнтської бази, виявлення цільових груп пріоритетних клієнтів і продаж страхових продуктів, розподіл каналів продажів між працівниками, загальна координація діяльності підпорядкованих підрозділів, розширення клієнтської бази Товариства, забезпечення контролю за збором даних про потенційних клієнтів з метою створення бази даних потенційних клієнтів, сприяння збільшенню об’єму продажів страхових продуктів Товариства, організація на території, за місцезнаходженням ДП, точок продажів з метою залучення нових клієнтів, контроль якості обслуговування клієнтів працівниками підпорядкованих підрозділів);- забезпечення планування (фінансового планування загальних результатів роботи ДП, а також індивідуальне планування фінансових результатів кожного працівника ДП по кожному каналу продажів, оперативне планування діяльності ДП, планування потреб для забезпечення діяльності у різних каналах продажів);- пошук та підбір персоналу для ДП (пошук, підбір нових працівників та страхових агентів, відбір кандидатів і надання рекомендацій уповноваженій особі Товариства для прийняття рішення щодо укладення трудового договору з кандидатом, здійснення пошуку нових партнерів та страхових агентів, участь у проведенні навчальних заходів, семінарів та тренінгів, оцінка діяльності працівників ДП та страхових агентів, ;- контроль за забезпеченням обліку та збереженням бланків суворої звітності та/або бланків суворого обліку;- організація звітності працівників ДП, страхових агентів за всіма каналами продажів;- стимулювання різних каналів продажів страхових продуктів в частині збільшення об'ємів продажів та аналіз ефективності кожного каналу продажів;- підготовка та участь в процесі тендерних закупівель на спеціалізованих майданчиках;- контроль за діяльністю працівників, страхових агентів та партнерів ДП;- забезпечення оперативної звітності ДП перед Товариством.
начальник відділу клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу
АТ "Ощадбанк"
Банки
2 роки
03.2018 - 03.2020
Організація роботи відділу по виконанню планових показників з продажів клієнтам СМБ;
Аналіз ефективності діяльності співробітників відділу по виконанню поставлених задач з продажів клієнтам СМБ, вчасне коригування дій співробітників відділу для досягнення поставлених задач; зустрічі з керівниками підприємств, організацій, установ з питань залучення на обслуговування (РКО, депозитні програми, кредитування СМБ (в т.ч. ФОП), ЗКП, партнерські програми по кредитуванню населення на придбання товарів, що виробляються/продаються даними підприємствами);
Організація інформування клієнтів щодо послуг шляхом проведення презентацій, розповсюдження рекламних матеріалів, листування та телефонних переговорів з клієнтами;
Контроль за дотриманням корпоративних стандартів та якістю обслуговування;
Збір, аналіз, консолідація звітності з продажів та виконання планових завдань;
Аналіз клієнтської бази з метою здійснення кроспродажів;
Навчання персоналу корпоративним стандартам, стандартам якісного обслуговування, нормативноправовим документам, технологіям продажу послуг, розвитку кроспродажів;
Взаємодія з іншими підрозділами з питань продажів та розвитку бізнесу;
Організація та проведення робочих нарад, семінарів, тренінгів з питань продажу та якості обслуговування участь у розгляді заяв, звернень клієнтів, вирішення складних та конфліктних ситуацій з клієнтами; Проведення тематичних перевірок з питань продажів та якості обслуговування працівників установ, вигляд установ , обладнання, розміщення рекламних матеріалів;
Підбір, оцінка компетенції працівників у відділ.
Начальник відділу організації продажів підрозділу
АТ «Ощадбанк»
Банки
1 рік 6 місяців
09.2016 - 03.2018
організація роботи відділу, керівництво відділом, розподіл посадових завдань та обов'язків між працівниками відділу,
контроль за їх виконанням;
- організація та координація установ віднесених до зони відповідальності з питань продажів послуг та виконання планових завдань;
- аналіз та контроль продажів послуг в установах віднесених до зони відповідальності;
- контроль за дотриманням корпоративних стандартів та якістю обслуговування;
- збір, аналіз, консолідація звітності з продажів та виконання планових завдань;
- - надання пропозицій щодо розвитку мережі,закриття установ, режиму роботи установ, чисельності працівників;
- навчання персоналу корпоративним стандартам, стандартам якісного обслуговування, нормативно-правовим документам, технологіям продажу послуг, розвитку крос-продажів;
- доведення планових завдань до підлеглих установ та контроль їх виконання;
- організація інформування клієнтів щодо послуг шляхом проведення презентацій, розповсюдження рекламних матеріалів, листування та телефонних переговорів з клієнтами;
- зустрічі з керівниками підприємств, організацій, установ з питань залучення на обслуговування;
- взаємодія з іншими підрозділами з питань продажів та розвитку бізнесу;
- аналіз клієнтської бази з метою здійснення крос-продажів;
- організація та проведення робочих нарад, семінарів, тренінгів з питань продажу та якості обслуговування ;
- участь у розгляді заяв, звернень клієнтів, вирішення складних та конфліктних ситуацій з клієнтами;
- участь у розбудові партнерської мережі, координація та моніторинг роботи установ в зоні відповідальності з партнерами банку;
- проведення тематичних перевірок з питань продажів та якості обслуговування працівників установ, вигляд установ , обладнання, розміщення рекламних матеріалів;
- проведення виїзних перевірок, подання клопотання про притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності працівників, а також клопотання про заохочення;
- підбір працівників, співбесіда та оцінка якості.
Заступник директора з роздрібного бізнесу
ПАТ «БАНК ФОРУМ»
Банки
2 роки
06.2013 - 06.2015
Забезпечення виконання відділенням планових завдань з продажу банківських продуктів та бюджетних показників за напрямком; залучення нових та організація якісного обслуговування існуючих клієнтів; організація роботи з дослідження ринку банківських послуг, моніторингу конкурентного середовища в районі розташування відділення; моніторинг наявного кредитного портфелю з метою недопущення прострочки; пошук клієнтів та проведення переговорів на предмет обслуговування у рамках зарплатного карткового проекту ; контроль за дотриманням якості сервісу у відділенні; виявлення потреб клієнтів у банківських продуктах, продаж супутніх продуктів наявним клієнтам відділення; організація та контроль своєчасності та якості наданої звітності на вимогу керівництва; налагодження стійких партнерських відносин з партнерами; аналіз, планування та проведення міроприємств по залученню нових пасивів та утримання діючих ресурсів; пошук клієнтів, проведення переговорів, презентацій в колективах підприємств та організацій; проведення навчань та тренінгів для підлеглих; підписання документів в межах повноважень, визначених відповідною довіреністю банку; організація виконання внутрішніх процедур банку, що направлені на здійснення фінансового моніторингу з метою запобігання легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом. З 03/2014 - по 02/2015 - служба в ЗСУ по мобілізації.
керуючий відділення Житомирська дирекція
ПАТ "БАНК ФОРУМ"
Банки
6 місяців
04.2012 - 10.2012
- керівництво працівниками відділення, розподіл між ними посадових завдань та обов'язків, контроль за їх виконанням;
- забезпечення виконання відділенням планових завдань з продажу банківських продуктів та бюджетних показників;
- залучення нових та організація якісного обслуговування існуючих клієнтів;
- організація роботи з дослідження ринку банківських послуг, моніторингу конкурентного середовища в районі розташування відділення;
- моніторинг наявного кредитного портфелю з метою недопущення прострочки;
- пошук клієнтів та проведення переговорів на предмет обслуговування у рамках зарплатного карткового проекту ;
- аналіз динаміки доходів та витрат відділення, фінансового результату діяльності відділення;
- контроль за дотриманням якості сервісу у відділенні;
- виявлення потреб клієнтів у банківських продуктах, продаж супутніх продуктів наявним клієнтам відділення;
- організація та контроль своєчасності та якості наданої звітності на вимогу керівництва;
- налагодження стійких партнерських відносин з автосалонами та агентствами з продажу нерухомості у м. Житомирі;
- аналіз, планування та проведення міроприємств по залученню нових пасивів та утримання діючих ресурсів;
- пошук клієнтів, проведення переговорів, презентацій в колективах підприємств та організацій;
- проведення навчань та тренінгів для підлеглих;
- підписання документів в межах повноважень, визначених відповідною довіреністю банку;
- організація виконання внутрішніх процедур банку, що направлені на здійснення фінансового моніторингу з метою запобігання легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом;
- забезпечення дотримання працівниками відділення вимог законодавства України та внутрішніх нормативних актів банку, виконання вимог правил внутрішнього трудового розпорядку, правил охорони праці та пожежної безпеки.
Досвід роботи в різних галузях банківської сфери, організація роботи колективу для максимального досягнення поставлених цілей, відкриття підрозділу " з нуля" та виведення його в беззбитковість за короткий період, знання бізнес-середовища регіону та бюджетної сфери, а також конкурентного середовища. Досягнення високих показників з залучення пасивів.
Директор відділення
ПАТ КБ «Правекс-Банк» в м. Житомирі
Банки
11 місяців
01.2011 - 12.2011
Організація роботи відділення; пошук та залучення клієнтів; збільшення обсягу продажів банківських продуктів на відділенні; аналіз ринку потенційних клієнтів; аналіз якості та ефективності роботи відділення; контроль якості обслуговування клієнтів на відділенні; управління командою відділення, наставництво.
начальник відділення №42
ВАТ «ВіЕйБі Банк»
Банки
2 роки 7 місяців
04.2007 - 11.2009
Пошук клієнтів (фізичні особи та юридичні особи), консультація клієнтів, проведення аналізу діяльності, структурування кредиту, підготовка резюме, захист резюме, видача кредиту, супровід кредиту (післяпродажне обслуговування). Продаж кредитних продуктів, акредитивів та гарантій. Знайомий з операціями факторингу. На базі тренінг-центру VAB академія (м. Київ) успішно пройшов тренінги на теми: «Техніка ефективних продажів», «Комплексне фінансове обслуговування клієнтів в структурному підрозділі банку», «Ефективна комунікація» та «Ефективний менеджмент».
менеджер з продажу кредитних продуктів
відділення Першої Київської філії АТ ВАБанк м. Житомир
Банки
5 місяців
11.2006 - 04.2007
заступник керуючого відділення №6
ЖРУ Приватбанку
Банки
5 місяців
06.2006 - 11.2006
старший менеджер індивідуального бізнесу відділення №6
ЖРУ Приватбанку
Банки
3 місяці
03.2006 - 06.2006
менеджер по банківському обслуговуванню фізичних осіб відділу моніторингу кредитів та заставних опер
ЖРУ Приватбанку
Банки
1 рік 1 місяць
02.2005 - 03.2006
економіст відділу кредитних операцій індивідуального бізнесу
ЖРУ Приватбанк
Банки
8 місяців
06.2004 - 02.2005
спеціаліст з кредитування на торговій точці
ЖРУ Приватбанк
Банки
5 місяців
01.2004 - 06.2004
головний спеціаліст-бухгалтер відділу виконання бюджету
УПФУ Чернігівського р-ну
Державний сектор
1 рік 6 місяців
07.2002 - 01.2004
касир обмінного пункту
АКБ «Полікомбанк» м. Чернігів
Банки
11 місяців
08.2001 - 07.2002
Ключова інформація
Більше 15 років на керівних посадах фінансової сфери напрямку організації та проведення переговорів з клієнтами, організація роботи підрозділу та регіональної мережі, навчання, планування показників KPI підрозділу (-ів), контроль виконання, організація продажу продуктів/послуг
Навчався в 1 закладі
Державна агроекологічна академія України
економічний ф-т, облік та аудит, економіст-бухгалтер
м. Житомир, 2001
Володіє мовами
Французька
нижче середнього
Російська
вільно
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Успішне проходження тренінгів з продажів та менеджменту в СК «Граве Україна»
Ефективний менеджмент
Управління та продажі
Успішне проходження тренінгів з продажів та менеджменту в ПАТ «БАНК ФОРУМ», АТ «Ощадбанк»
ПАТ КБ «Правекс-Банк»
у бізнес-тренінг «Ефективні продажі»
На базі тренінг-центру VAB академія (м. Київ)
Ефективна комунікація
На базі тренінг-центру VAB академія (м. Київ)
Ефективний менеджмент
На базі тренінг-центру VAB академія
«Техніка ефективних продажів»
На базі тренінг-центру VAB академія (м. Київ)
Комплексне фінансове обслуговування клієнтів в структурному підрозділі банку
Додаткова інформація
Комп’ютерні навички:
Впевнений користувач MS Office та інших багатьох спеціалізованих програм фінансових установ. Досвід участі на тендерних закупівельних майданчиках.
Водійське посвідчення
Категорія "В"
Захоплення та інтереси
Спорт, подорожі, зброя, риболовля
Військова служба
Маю офіційну відстрочку від мобілізації
Стажировка
За кордоном Франція з 30.08.99 по 30.10.99 р.
Ціль
Отримання посади начальника, директора, керівника (заступника) відділу, відділення, дирекції, філії або представника компанії.
Особисті якості
Комунікабельність, ініціативність, здатність засвоювати нові знання за короткий період, високий рівень концентрації уваги, самостійність у прийнятті рішень, вміння брати на себе відповідальність, активність та висока працездатність.
Александр Валерьевич
Александр Валерьевич
Начальник, директор, керівник/заступник відділу, відділення, представництва, філії, дирекції
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці
Оновлено 1 день тому