Працювала в 5 компаніях   19 років 11 місяців

FMCG, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Послуги для бізнесу - інше

Директор виробництва

Kaminsky's Bakery

FMCG

2 місяці

11.2025 - до теперішнього часу

Проектна робота

Сформувала штат виробництва на 100% у планові терміни. Забезпечила безперебійну роботу виробництва завдяки якісному добору персоналу.

Залучила до роботи досвідченого технолога, менеджера з продажів, що гарантувало стабільно високу якість випічки з перших партій та розширення бази лояльних клієнтів. Впровадила чітку оргструктуру та розподіл обов'язків в цехах, що дозволяє виконувати виробничий план день у день. Налагодила логістику та електронну базу клієнтів.

Керівництво повним циклом виробництва в умовах реконструкції бізнесу

Операційний директор

Kinto.restaurant

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

8 місяців

04.2025 - 11.2025

Проектна робота

Збільшила середньоденний виторг у 20 разів (з 2 000 грн до 40 000 грн) за рахунок комплексного ребрендингу, запуску digital-маркетингу та налаштування операційних процесів.

Основні обов'язки та результати:

1. Антикризовий менеджмент та операційна ефективність. Забезпечила стабільність бізнесу. Налаштувала безперебійну роботу закладу в умовах відключень світла та перебоїв з постачанням (робота з генераторами, адаптація меню, збереження команди)

Фінансова оптимізація: Керувала P&L, впроваджувала стратегії економії ресурсів та контролювала інвентаризації (щоденні/щомісячні), що дозволило мінімізувати витрати

Стандартизація: Заклала фундамент для впровадження системи HACCP, налагодила роботу з держслужбами та оптимізувала процеси на кухні (технологічні карти, контроль списань)

2. Маркетинг, Ребрендинг та IT-рішення

Стратегія та Ребрендинг: Провела глибокий аудит бізнесу, розробила та впровадила новий бізнес-план розвитку. Здійснила повний ребрендинг закладу: зміна позиціювання, визначення нової Цільової Аудиторії та розробка Tone of Voice.

Digital-трансформація: Самостійно розробила сайт ресторану, лендінги під акції та впровадила чат-боти для комунікації з гостями та навчання персоналу.

SMM та PR: Розробила «Tone of Voice» та контент-стратегію для TikTok, Instagram, YouTube. Знімала та монтувала контент, співпрацювала з блогерами, що забезпечило потік нової аудиторії

Розвиток продажів: Перезапустила меню та барну карту, впровадила нові продукти, запустила доставку (агрегатори + власна доставка) та івент-напрямок (корпоративи, свята,квізи,турніри)

3. HR та Управління командою.

Побудова команди: Самостійно закривала вакансії, проводила навчання та адаптацію персоналу (в тому числі через створені чат-боти).

Система управління: Вдосконалила роботу адміністраторів, розробила прозорі графіки та KPI, створила спільноти для персоналу, що підвищило залученість команди.

Успішно завершила проект

Директор ресторану

1708 Pizza di Napoli

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 6 місяців

11.2023 - 04.2025

Ключовий фокус:

Забезпечення стабільної операційної діяльності, налагодження процесів дотримання мережевих стандартів та виконання планових фінансових показників.


Основні обов'язки та досягнення
1. Операційне управління та Фінанси:
Управління P&L: Повний контроль доходів та витрат. Забезпечила виконання планів з рентабельності шляхом жорсткого контролю закупівельних цін та оптимізації списань.

Знизила Food Cost на 2% за рахунок перегляду постачальників.
Проводила переговори, контролювала якість вхідної сировини та дотримання графіків поставок. Закупівля та введення в експлуатацію професійного обладнання.
Інвентаризація та облік: Забезпечила прозорість складського обліку (щоденний контроль залишків, щомісячні інвентаризації), мінімізувавши розбіжності.


2. Управління командою (HR):
Побудова ефективної команди: Повний цикл роботи з персоналом (підбір, адаптація, навчання, атестація).
Систематизація: Проводила регулярні збори (наради) для розбору помилок та постановки цілей, що покращило комунікацію між кухнею та залом.
Вирішення конфліктів: Успішно вирішувала складні ситуації як всередині колективу, так і з гостями, зберігаючи репутацію закладу.


3. Маркетинг та Розвиток:
Локальний маркетинг: Організувала роботу з блогерами (пошук, переговори, супровід зйомок), що підвищило впізнаваність закладу в соцмережах.
Аналіз ефективності: Щоденний моніторинг гугл, аналіз маркетингових активностей та коригування стратегії просування

Керівник відділу

McDonald's/МакДональдз Юкрейн Лтд/МакДональдс

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

16 років 8 місяців

02.2007 - 09.2023

Ключова експертиза

Глибоке знання міжнародних стандартів управління рестораном, фінансова аналітика та кризовий менеджмент.

Основні обов'язки та досягнення

1. Операційна досконалість та HACCP:Гарант харчової безпеки: Забезпечення бездоганної роботи системи HACCP. Успішне проходження внутрішніх аудитів компанії та перевірок держслужб (СЕС) без критичних зауважень.

Технічний менеджмент: Організація графіків санітарної обробки (PM) та обслуговування дороговартісного обладнання.

Логістика та Запаси: Управління і контроль постачання продукції в умовах дефіциту.

Проведення інвентаризацій (Daily/Weekly/Monthly) з мінімальним відсотком розбіжностей (Stat Loss).

2. Фінансова ефективність (P&L та KPI)

Аналіз прибутковості: Управління бюджетом відділу, аналіз звіту P&L та Operation Report.

Продуктивність праці: Контроль та оптимізація показника GSPMH (Gross Sales Per Man Hour) — забезпечення ефективності команди та контроль витрат на зарплату (Labor Cost).

Робота з ризиками: Прогнозування продажів та планування ресурсів для виконання цільових KPI.3. Робота з гостями та Антикризовий менеджмент:Guest Recovery (Відновлення лояльності) Професійне вирішення складних конфліктних ситуацій (скарги на якість їжі, інциденти безпеки). Уміння перетворити незадоволеного гостя на лояльного, юридично грамотна робота з претензіями.

Кризове управління: Забезпечення роботи закладу в екстремальних умовах (блекаути, збої постачання, повітряні тривоги), збереження команди та операційних процесів.

4. Навчання та Лідерство:Управління командою 30+ співробітників.

Менторство та розвиток менеджерського складу: навчання стандартам, проведення атестацій, підвищення кваліфікації підлеглих.

5. Технічна експертиза 8 років досвіду на позиції Механіка обладнання: Професійне обслуговування та ремонт високотехнологічного обладнання (грилі, фритюрниці, кавомашини, тостери, комбо-машини Taylor всіх моделей, холодильні камери, вентиляція).

Економія OPEX: Самостійно проводила ремонти, ПТО, калібрування, що дозволило скоротити витрати на сервісні компанії та мінімізувати простої кухні (обмеження меню)

Операційний менеджер

Clean Star Cleaning Company

Послуги для бізнесу - інше

1 рік 1 місяць

12.2005 - 12.2006

Запуск нових об'єктів: Організація процесів прибирання після будівництва/ремонту «під ключ».

Контроль якості:

Проведення аудитів чистоти, контроль дотримання технологічних карт та стандартів використання професійної хімії.

Технологія чистоти: Навчала персонал роботі з професійною хімією та складним обладнанням, навчала працювати на висотних роботах

Супровід ключових клієнтів: оперативне вирішення конфліктних ситуацій, робота зі скаргами.

Узгодження та продаж додаткових послуг (генеральні прибирання, спецроботи), що збільшувало виручку по об'єкту.

Контроль витрат: Планування та закупівля миючих засобів та інвентарю, контроль їх раціонального використання (мінімізація втрат).Контроль технічного стану парку обладнання (пилососи, підлогомийні машини).

Ключова інформація

Керуюча з 19+ річним досвідом (McDonald's, мережеві та авторські проекти).

Спеціалізуюся на антикризовому менеджменті та масштабуванні бізнесу.

Мій унікальний підхід: Поєдную класичне операційне управління (P&L, HACCP, стандарти) з сучасними Digital-інструментами. Я не просто керую командою, а власноруч створюю маркетингові стратегії, сайти та чат-боти, що економить бюджет власника.

Головний кейс: Збільшила виторг у 20 разів за 8 місяців (Kinto.restaurant) через повний ребрендинг та зміну бізнес-моделі. Шукаю виклик, де зможу застосувати свій досвід.

Маю багато рекомендацій з попередніх місць роботи від колег та керівників

Навчалась в 3 закладах

Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"

Менеджмент та управління підприємством (дистанційно)

2026

Вища школа безпеки в Лодзі

Безпека державного кордону (заочно)

2025

Коледж культури і мистецтв

2007

Володіє мовами

Англійська

базовий

Польська

середній

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Laba

2025

TIME MANAGEMENT

Гончаренко центр

2024

Англійська мова,Польська мова Невідома історія України

Genius Space

2023

Бухгалтерія, конструктор чат ботів, копірайт, Project Manager, HR Manager, Marketing, 3д моделювання

Prometheus

2022

Маркетинг, робота з персоналом.

Додаткова інформація

Особисті якості

1.Лідерські навички

Вміння ухвалювати стратегічні рішення

Мотивація команди

Візійність та здатність передбачати тенденції

Впевненість і стресостійкість

2. Управлінські навички

Вміння приймати рішення в кризових ситуаціях

Планування та організація роботи

3. Фінансові та аналітичні навички

Пошук зросту

Аналіз ринку та конкурентного середовища

4. Комунікативні навички

Переговори та ведення листування, пошук потрібних людей.

Надихаю людей на результат

5. Розуміння законодавчих аспектів бізнесу

6.Робота з IT-інструментами

Використання CRM, LMS та всіх видів рітейл платформ.

7. Наставницьки навички

Вміння передавати свій досвід, здобувати новий досвід, одразу трансформуючи його іншим.

Захоплення та інтереси

Фотографування, подорожі, художні виставки, пізнавальні заходи

Водійське посвідчення

B

Комп'ютерні навички

Google workspace, microsoft 365, mystore, вчасно, poster, expirenza, 1с, choise, dfs, SmartSender, canva, Photoshop, Strikingly, Tilda, Figma, r-kiper, Blender

Інна Артурівна

Директор

Київ

50 000 грн

36 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота, позмінна робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 день тому