Працювала в 2 компаніях   11 місяців

IT, Освіта

Customer Support

RISK Inc

IT

3 місяці

12.2024 - 03.2025

  • Консультація клієнтів у чатах/поштою.
  • Передача запитів у суміжні відділи для вирішення складних питань.
  • Робота із запереченнями, конфліктними ситуаціями.
  • Фіксація та оформлення заявок відповідно до правил компанії.

Direct-менеджер

Expert

Освіта

6 місяців

02.2024 - 08.2024

  • Обробка вхідних тепих заявок у листуванні, аудіо спілкуванні
  • Консультація клієнтів по освітнім курсам та доведення клієнта до продажу
  • Виконання плану продажу

Ключова інформація

  • Вміння розв'язувати проблеми
  • Відмінні комунікаційні навички
  • Вміння працювати з конфліктними ситуаціями
  • Відповідальність та увага до деталей
  • Jira
  • Slack
  • CRM

Навчалась в 1 закладі

Державний вищий навчальний заклад "Харківський коледж текстилю та дизайну"

Дизайн

2021

Курси, тренінги, сертифікати

Школа SHENDRICOV EDUCATION “UI/UX Designer”

2020

  • UX Проектування
  • GUI Design
  • Типографіка
  • Figma

Додаткова інформація

Про мене

Люблю вирішувати запити швидко та ефективно, створюючи для клієнтів комфортне спілкування. Легко знаходжу спільну мову, адаптуюся до різних ситуацій і завжди прагну до якісного результату. Шукаю віддалену роботу в сфері клієнтської підтримки. Важливо, щоб процеси були добре налагоджені, а команда - націлена на результат. Готова швидко зануритися в специфіку компанії, вивчити продукт і допомагати клієнтам максимально ефективно.

Крістіна

Customer Support

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Харків

20 000 грн.

24 роки

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 3 тижні тому