Працювала в 2 компаніях 11 місяців
IT, Освіта
Customer Support
RISK Inc
IT
3 місяці
12.2024 - 03.2025
- Консультація клієнтів у чатах/поштою.
- Передача запитів у суміжні відділи для вирішення складних питань.
- Робота із запереченнями, конфліктними ситуаціями.
- Фіксація та оформлення заявок відповідно до правил компанії.
Direct-менеджер
Expert
Освіта
6 місяців
02.2024 - 08.2024
- Обробка вхідних тепих заявок у листуванні, аудіо спілкуванні
- Консультація клієнтів по освітнім курсам та доведення клієнта до продажу
- Виконання плану продажу
Ключова інформація
- Вміння розв'язувати проблеми
- Відмінні комунікаційні навички
- Вміння працювати з конфліктними ситуаціями
- Відповідальність та увага до деталей
- Jira
- Slack
- CRM
Навчалась в 1 закладі
Державний вищий навчальний заклад "Харківський коледж текстилю та дизайну"
Дизайн
2021
Курси, тренінги, сертифікати
Школа SHENDRICOV EDUCATION “UI/UX Designer”
- UX Проектування
- GUI Design
- Типографіка
- Figma
Додаткова інформація
Про мене
Люблю вирішувати запити швидко та ефективно, створюючи для клієнтів комфортне спілкування. Легко знаходжу спільну мову, адаптуюся до різних ситуацій і завжди прагну до якісного результату. Шукаю віддалену роботу в сфері клієнтської підтримки. Важливо, щоб процеси були добре налагоджені, а команда - націлена на результат. Готова швидко зануритися в специфіку компанії, вивчити продукт і допомагати клієнтам максимально ефективно.
Крістіна
Крістіна
Customer Support
сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів
Харків
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 3 тижні тому