Работала в 2 компаниях   11 месяцев

IT, Образование

Customer Support

RISK Inc

IT

3 месяца

12.2024 - 03.2025

  • Консультація клієнтів у чатах/поштою.
  • Передача запитів у суміжні відділи для вирішення складних питань.
  • Робота із запереченнями, конфліктними ситуаціями.
  • Фіксація та оформлення заявок відповідно до правил компанії.

Direct-менеджер

Expert

Образование

6 месяцев

02.2024 - 08.2024

  • Обробка вхідних тепих заявок у листуванні, аудіо спілкуванні
  • Консультація клієнтів по освітнім курсам та доведення клієнта до продажу
  • Виконання плану продажу

Ключевая информация

  • Вміння розв'язувати проблеми
  • Відмінні комунікаційні навички
  • Вміння працювати з конфліктними ситуаціями
  • Відповідальність та увага до деталей
  • Jira
  • Slack
  • CRM

Училась в 1 заведении

Державний вищий навчальний заклад "Харківський коледж текстилю та дизайну"

Дизайн

2021

Курсы, тренинги, сертификаты

Школа SHENDRICOV EDUCATION “UI/UX Designer”

2020

  • UX Проектування
  • GUI Design
  • Типографіка
  • Figma

Дополнительная информация

Про мене

Люблю вирішувати запити швидко та ефективно, створюючи для клієнтів комфортне спілкування. Легко знаходжу спільну мову, адаптуюся до різних ситуацій і завжди прагну до якісного результату. Шукаю віддалену роботу в сфері клієнтської підтримки. Важливо, щоб процеси були добре налагоджені, а команда - націлена на результат. Готова швидко зануритися в специфіку компанії, вивчити продукт і допомагати клієнтам максимально ефективно.

Крістіна

Customer Support

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов

Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям

+380 XX XXX XX XX

Харьков

20 000 грн.

24 года

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 3 недели назад