Працювала в 8 компаніях 24 роки 3 місяці
Державний сектор, Транспорт та Логістика, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Інше, Банки, Телекомунікації / Зв'язок, Освіта
Помічник генерального директора
ДП "СПЕЦАГРО" Міністерства аграрної політики та продовольства
Державний сектор
2 роки 8 місяців
09.2016 - 05.2019
Спеціаліст служби технічної підтримки клієнтів (сб, нед.)
КГК Глобал, ООО (додаткова робота)
Транспорт та Логістика
1 рік
06.2016 - 06.2017
Системи супутникового моніторингу транспорту.
Офіс менеджер
ТОВ "ЄВРОСМАК"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
4 роки 3 місяці
03.2012 - 06.2016
Помічник генерального директора. В.о.начальника відділу кадрів
ТОВ "А.К.В.", Київ
Інше
10 місяців
05.2011 - 03.2012
Референт
Представительство ПАО "МЕГАБАНК" в г.Киеве
Банки
1 рік 1 місяць
03.2010 - 04.2011
Фахівець діловод
ВАТ "Укртелеком" м.Яготин
Телекомунікації / Зв'язок
10 років 8 місяців
06.1999 - 02.2010
Секретар керівника
Відділення Білагропромбанку у м.Дрібін, Білорусь
Банки
9 місяців
11.1996 - 08.1997
Секретар керівника
Відділ народної освіти м.Дрібін, Білорусь
Освіта
3 роки 2 місяці
02.1993 - 04.1996
Ключова інформація
- Планування, організація та ведення робочого календаря та графіку керівника. Підготовка та планування зустрічей;
- Зустріч та супровід гостей;
- Здійснення координації роботи керівників структурних підрозділів з метою скорочення часу вирішення виробничих питань та поточної роботи;
- здійснення оперативного зв'язку зі структурними підрозділами, сторонніми організаціями та окремими громадянами з питань поточної діяльності;
- прийом/перерозподіл вхідних телефонних дзвінків (міні-АТС); робота з оргтехнікою (факс, принтер, ксерокс, сканер). ПК-користувач, Word, Excel, Internet, Outlook.
- прийом кореспонденції, що надходить, і передача її на розгляд генеральному директору. Реєстрація та передача її відповідно до прийнятого рішення до структурних підрозділів або конкретних виконавців для використання в процесі роботи або підготовки відповідей;
- контроль строків виконання доручень керівника;
- здійснення збору та обробки інформації для керівника;
- підготовка документів та матеріалів, необхідних для роботи керівника;
- організація проведення телефонних переговорів генерального директора. Запис у його відсутність отриманої інформації та доведення до відома її змісту;
- ведення ділового листування. За дорученням генерального директора складання листів, запитів, інших документів, підготовка відповідей адресатам;
- Замовлення та бронювання готелів, авіаквитків.
- Оформлення віз.
- Ведення діловодства, кадрової документації (накази про прийняття на роботу та звільнення з роботи.
- Ведення графіку відпусток, табелю обліку робочого часу.
- Планування відряджень, оформлення, облік та ведення трудових книжок.
- Формування та ведення особових справ співробітників, табеля обліку робочого часу), складання звітів;
- накази щодо основної діяльності;
- розробка та формування справ філії згідно з номенклатурою, забезпечення їх безпеки (зберігання);
- Організація архівного зберігання документів;
- забезпечення життєдіяльності офісу;
- участь у проведенні інвентаризації та списання основних засобів;
- прийом/перерозподіл вхідних дзвінків (міні-АТС);
- Організація та координація ділових контактів керівника;
- Проведення переговорів із покупцями.
- Складання замовлень постачальникам.
- Забезпечення постійної наявності товарів підвищеного попиту.
- Виписка платіжних документів у програмі 1 С: рахунки, видаткові, довіреності, акти-звіряння тощо
- Робота із банками. Щоденний контроль надходження та перерахування коштів від покупців.
- Продзвон покупців-дебіторів.
- Прийом готівки до каси організації від покупців по оплаченим накладним.
- Видача готівки підзвітним особам.
- Моніторинг та контроль техніки у програмі Wialon (аналіз переміщення техніки, маршрутів, зупинок та стоянок, використання ПММ та дотримання технологічних операцій);
- контроль справності обладнання системи GPS-моніторингу;
- формування та аналіз звітів на основі даних GPS-моніторингу.
Навчалась в 2 закладах
Політехнічний технікум м.Могильов
о
Бiлорусь, 1996
Середнє професійно-технічне училище №38
Секретар керівника
Киев, 1988
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Турецька
середній
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Турецька мова
Рівень А2
курс англійської мови
НПУ ім.М.П.Драгоманова
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
ПК-користувач, Word, Excel, Internet, Outlook і т.п.)
Особисті якості:
- пунктуальність
- відповідальність
- комунікабельність
- організаційні здібності
- вміння згладжувати конфліктні ситуації та оперативно реагувати на зміни
- швидке засвоєння інформації
- вміння працювати в команді
- неконфліктність
- мобільність
- готова до навчання та освоєння нової інформації
- спрямованість на результат
- вміння відстоювати зайняту позицію
- навички роботи у режимі мультизадачності
- готовність працювати у інтенсивному режимі
- вміння вибудовувати пріоритетність завдань
- стресостійкість
- позитивне мислення.
Ціль
Отримання роботи в стабільній компанії, набуття та вдосконалення професійних навичок
Оксана
Оксана
Оператор/Представник контакт-центру. Адміністративний помічник. Адміністратор бази даних.
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, гібридна
Оновлено 15 годин тому