Працював в 6 компаніях 5 років 11 місяців
IT, Банки, Консалтинг / Аудит, Електроніка та електротехніка
Customer support representative
Medesk limited
IT
3 роки 7 місяців
03.2021 - 10.2024
- Підтримка користувачів через email та чат, вирішення технічних проблем.
- Створювання тасок по виправленню помилок, оновлення документації в Notion.
- Реєстрація та відстеження клієнтських запитів, взаємодія з іншими відділами.
- Збір та аналіз зворотного зв'язку для покращення продукту.
- Тестування RESTful API за допомогою Postman (GET/POST/DELETE запити, обробка помилок).
- Наповнення бази знань для ШІ-помічника, автоматизація відповідей на типові запити.
- Оптимізація ШІ для підвищення точності відповідей та ефективності підтримки.
- Невеликі правки HTML та CSS на стороні користувача.
Специалист отдела по поддержке пользователей
Ат "альфа - банк"
Банки
8 місяців
12.2020 - 08.2021
Специалист службы поддержки
Amocrm
IT
1 місяць
09.2019 - 10.2019
Специалист отдела по поддержке пользователей
Ат "альфа - банк"
Консалтинг / Аудит
6 місяців
11.2018 - 05.2019
Специалист по ремонту цифровой техники
Сц чипсэт
Електроніка та електротехніка
5 місяців
03.2018 - 08.2018
Специалист службы технической поддержки
Веб - студия "web - tank"
IT
8 місяців
07.2016 - 03.2017
Ключова інформація
Навчався в 2 закладах
Кткт чнту
Компьютерные системы
25, 2019
Коледж транспорту та комп`ютерних технологій Чернігівського національного технологічного університету
КС
Чернігів, 2019
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
вільно
Додаткова інформація
Особисті якості
Комунікабельний, відповідальний, неймовірно харизматичний :)
Володимир
Володимир
Technical support manager
Чернігів
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 тижні тому