Працювала в 5 компаніях 19 років 3 місяці
Торгівля роздрібна / Retail, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Освіта
Керівник відділу найму
Назву компанії приховано
Торгівля роздрібна / Retail
11 років 2 місяці
09.2013 - до теперішнього часу
Свою діяльність в компанії розпочинала з позиції єдиного рекрутера.
В різний час в підпорядкуванні знаходилось від 2-х до 6 співробітників.
З 2013 р. по 2024 р. кількість співробітників зросла з 100 до більш ніж 2000.
З нуля були відкриті такі відділи як: відділ маркетингу, відділ програмного забезпечення, відділ технічної підтримки.
Розширена регіональна доставка з 10 міст до більш ніж 50 міст по Україні.
В основні обов’язки входить:
- Контроль роботи відділу найму, закриття всіх вакансій по компанії (регіони та Київ).
- Написання та розміщення вакансій на job-сайтах.
- Оцінка резюме, комунікація з шукачами, проведення співбесід та оцінка кандидатів.
- Масовий пошук (кур’єри, комірники, оператори call-центру).
- Закриття офісних вакансій всіх відділів (закупники, маркетологи, IT-спеціалісти, web-програмісти, програмісти 1-С).
- Робота з персоналом, адаптація нових співробітників.
- Моніторинг ринку праці.
Також маю досвід в:
- Ведені кадрового адміністрування (формування та ведення особових справ, ведення та облік трудових книжок, проведення прийомів, звільнень, переведень, надання відпусток, робота з лікарняними листками, закриття табелів робочого часу).
- Написанні посадових інструкцій та трудових договорів.
- Розробці структури компанії.
- Розробила анкету та провела оцінювання співробітників компанії на рівень лояльності та задоволеності (eNPS коефіцієнт).
- В довоєнний період організовувала корпоративи на 100-300 співробітників.
Фахівець з персоналу
Назву компанії приховано
Торгівля роздрібна / Retail
6 місяців
06.2012 - 12.2012
В обов'язки входило:
- Пошук та найм співробітників (продавці) на магазин.
- Оцінка резюме, комунікація з шукачами, проведення співбесід та оцінка кандидатів.
- Веденя кадрового адміністрування (формування та ведення особових справ, ведення та облік трудових книжок, проведення прийомів, звільнень, переведень, надання відпусток, робота з лікарняними листками, закриття табелів робочого часу).
Заступник керуючої магазином, адміністратор магазину
Назву компанії приховано
Торгівля роздрібна / Retail
4 роки 8 місяців
09.2007 - 05.2012
В обов'язки входило:
- Організація та контроль роботи відділів магазину та персоналу.
- Проведення навчання (стажування) та адаптацію для нових співробітників.
- Проведення і контроль переобліків на магазині.
- Контроль виконання та дотримання всіх санітарно-гігієнічних вимог.
- Участь в перевірках державних контролюючих органів.
Обліковець
Назву компанії приховано
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
2 роки 2 місяці
06.2005 - 08.2007
В обов'язки входило:
- Внесення приходних накладних в облікову систему.
- Формування накладних на відвантаження продукції на ресторани.
- Ведення обліку товарних залишків.
- Допомога в проведенні інвентаризації.
- Надання необхідної облікової документації керівництву.
Учбовий майстер (лаборант) на кафедрі
Назву компанії приховано
Освіта
4 місяці
01.2005 - 05.2005
В обов'язки входило:
- Допомога в організації та проведенні лабораторних робіт для студентів.
- Підготовка необхідних учбових і методичних матеріалів.
- Контроль справності учбової апаратури та устаткування.
Навчалась в 1 закладі
НТУУ «КПІ» (Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського)
Електроніки/Акустоелектронік
Київ, 2006
Володіє мовами
Англійська
базовий
Польська
нижче середнього
Російська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
• Сертифікат про підвищення професійних компетенцій (Національна сертифікація кадровиків 2023)
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
- Впевнений користувач ПК, MS Office.
- Досвід роботи в 1С-7.
- Досвід роботи в 1С-BAS.
Водійське посвідчення
- Категорія "В"
Анонімний пошукач
HR-менеджер, інспектор відділу кадрів
Київ
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Характер роботи: в офісі/на місці
Оновлено 5 годин тому