Працювала в 1 компанії 6 місяців
Краса / Фітнес / Спорт
Адміністратор рецепції
3-4, Фитнес клуб
Краса / Фітнес / Спорт
5 місяців
06.2024 - до теперішнього часу
- прийом і обслуговування клієнтів: вітання, консультування, запис на тренування та інші послуги, видача карток доступу;
- адміністративне управління: реєстрація клієнтів, укладання та продовження абонементів, обробка оплат (готівка/безготівка), ведення звітності;
- взаємодія з відділами: координація роботи з тренерами та технічним персоналом, передача зворотного зв'язку від клієнтів;
- контроль за чистотою і порядком на рецепції, забезпечення наявності матеріалів;
- забезпечення безпеки: моніторинг відеокамер, контроль за використанням обладнання та дотриманням правил безпеки;
- покращення клієнтського досвіду: створення комфортної атмосфери, вирішення конфліктів, організація запису на заняття.
- адміністративне управління: реєстрація клієнтів, укладання та продовження абонементів, обробка оплат (готівка/безготівка), ведення звітності;
- взаємодія з відділами: координація роботи з тренерами та технічним персоналом, передача зворотного зв'язку від клієнтів;
- контроль за чистотою і порядком на рецепції, забезпечення наявності матеріалів;
- забезпечення безпеки: моніторинг відеокамер, контроль за використанням обладнання та дотриманням правил безпеки;
- покращення клієнтського досвіду: створення комфортної атмосфери, вирішення конфліктів, організація запису на заняття.
Ключова інформація
- комунікаційні навички;
- організаційні здібності;
- технічні навички;
- ввічливість та клієнтоорієнтованість;
- уважність до деталей;
- етика та конфіденційність.
- організаційні здібності;
- технічні навички;
- ввічливість та клієнтоорієнтованість;
- уважність до деталей;
- етика та конфіденційність.
Навчалась в 1 закладі
Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Менеджмент
Черкаси, 2021
Володіє мовами
Англійська
базовий
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Додаткова інформація
Особисті якості
Звертаю увагу на дрібні деталі, ефективно працюю в умовах багатозадачності, пропрацьовані навички тайм-менеджменту, зі мною легко працювати, комунікабельна, до роботи ставлюсь з максимальною віддачею.
Комп'ютерні навички
- досвідчений користувач ПК;
- уміння працювати з базовими програмами MS Office (Excel, PowerPoint, Word);
- досвід роботи з Google документами.
- уміння працювати з базовими програмами MS Office (Excel, PowerPoint, Word);
- досвід роботи з Google документами.
Ольга Олегівна
Ольга Олегівна
Адміністратор, менеджер
Черкаси
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 години тому