Работала в 1 компании 6 месяцев
Красота / Фитнес / Спорт
Адміністратор рецепції
3-4, Фитнес клуб
Красота / Фитнес / Спорт
5 месяцев
06.2024 - по настоящее время
- прийом і обслуговування клієнтів: вітання, консультування, запис на тренування та інші послуги, видача карток доступу;
- адміністративне управління: реєстрація клієнтів, укладання та продовження абонементів, обробка оплат (готівка/безготівка), ведення звітності;
- взаємодія з відділами: координація роботи з тренерами та технічним персоналом, передача зворотного зв'язку від клієнтів;
- контроль за чистотою і порядком на рецепції, забезпечення наявності матеріалів;
- забезпечення безпеки: моніторинг відеокамер, контроль за використанням обладнання та дотриманням правил безпеки;
- покращення клієнтського досвіду: створення комфортної атмосфери, вирішення конфліктів, організація запису на заняття.
- адміністративне управління: реєстрація клієнтів, укладання та продовження абонементів, обробка оплат (готівка/безготівка), ведення звітності;
- взаємодія з відділами: координація роботи з тренерами та технічним персоналом, передача зворотного зв'язку від клієнтів;
- контроль за чистотою і порядком на рецепції, забезпечення наявності матеріалів;
- забезпечення безпеки: моніторинг відеокамер, контроль за використанням обладнання та дотриманням правил безпеки;
- покращення клієнтського досвіду: створення комфортної атмосфери, вирішення конфліктів, організація запису на заняття.
Ключевая информация
- комунікаційні навички;
- організаційні здібності;
- технічні навички;
- ввічливість та клієнтоорієнтованість;
- уважність до деталей;
- етика та конфіденційність.
- організаційні здібності;
- технічні навички;
- ввічливість та клієнтоорієнтованість;
- уважність до деталей;
- етика та конфіденційність.
Училась в 1 заведении
Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Менеджмент
Черкаси, 2021
Владеет языками
Английский
базовый
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Дополнительная информация
Особисті якості
Звертаю увагу на дрібні деталі, ефективно працюю в умовах багатозадачності, пропрацьовані навички тайм-менеджменту, зі мною легко працювати, комунікабельна, до роботи ставлюсь з максимальною віддачею.
Комп'ютерні навички
- досвідчений користувач ПК;
- уміння працювати з базовими програмами MS Office (Excel, PowerPoint, Word);
- досвід роботи з Google документами.
- уміння працювати з базовими програмами MS Office (Excel, PowerPoint, Word);
- досвід роботи з Google документами.
Ольга Олегівна
Ольга Олегівна
Адміністратор, менеджер
Черкассы
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 4 часа назад