Працювала в 1 компанії   27 років

FMCG

Керівник відділу маркетингу

Назву компанії приховано

FMCG

26 років 11 місяців

01.1998 - до теперішнього часу

* Розробка маркетингової стратегії компанії

* Формування відділу маркетингу з "0"

* Планування річного маркетингового бюджету і кампаній, контроль за виконанням (доходи і витрати)

* Розробка, виведення на ринок нового бренду (адаптація)

* Оцінка ефективності маркетингових заходів і рекламних кампаній

* Проведення переговорів і укладення комерційних, маркетингових та рекламних договорів

* Організація і проведення сезонних акцій, дисконтних програм

* Розробка корпоративних стандартів роботи для персоналу

* маркетингові дослідження

* Розробка і впровадження цінового моніторингу

* Розробка і впровадження моніторингу конкурентів

* Розробка і впровадження стандартів мерчендайзингу

* Проведення PR і saler - акції

* Робота в області зовнішньої реклами (бігборди, транспорт) і рекламно - сувенірної продукції (прямі контакти)

* Робота з ЗМІ, телебаченням і радіо (медіапланування, медіабаїнг)

* Розробка і виготовлення поліграфічної продукції (прямі контакти з поліграфічними компаніями)

* Робота з дизайн - студіями

* Розробка мотиваційної програми та програми навчання для співробітників відділу. Відділ складався в різний час від 3 до 15 осіб: менеджер з продажу реклами, менеджер - аналітик, дизайнер, промоутери, супервайзери, бренд - менеджери, PR - менеджер.

Ключова інформація

Сильний і досвідчений менеджер з орієнтацією на отримання Компанією максимального прибутку і збільшення її вартості;

Професіонал з великим практичним досвідом і взаємовідносин з клієнтами;

З глибокими знаннями методів продакт-менеджменту;

Який має в наявністі лідерські та управлінські навички, що підтверджено успішним розвитком кар'єри менеджера.

Навчалась в 1 закладі

Київський Національний інститут культури і мистецтв

факультет "Міжнародних відносин і журналістики"

Київ, Украіна, 2001

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Навчально-науковий інститут магістерської підготовки та післядипломної освіти (Університет економіки та права "КРОК")

Київ, Україна, 2010

Директор з маркетингу

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)

Графічні редактори (InDesign, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, CorelDraw)

Інтернет

Громадська діяльність

Подяка за вагомий особистий внесок у створення духовних і матеріальних цінностей та досягнення високої кваліфікації у професійній діяльності. (Від голови Київської міської державної адміністрації).

Додаткові відомості

* Можливість їздити у відрядження

* Наявність біологічного закордонного паспорту.

Мета

Отримання посади директора (заст.) з маркетингу та/або рекламі, керівника (заст.) відділу маркетингу і/або реклами, начальника (заст.) відділу маркетингу і/або реклам.

Вид діяльності компанії не є принциповим.

Особисті якості

Відповідальність, гарні комунікаційні та презентаційні навички, гнучкість мислення, швидке навчання в процесі роботи.

Анонімний пошукач

Директор з маркетингу

Київ

Готовий переїхати: Київ, Львів, Одеса, Дніпро, Черкаси

1 250 $

47 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 6 днів тому