Працювала в 1 компанії 27 років
FMCG
Керівник відділу маркетингу
Назву компанії приховано
FMCG
26 років 11 місяців
01.1998 - до теперішнього часу
* Розробка маркетингової стратегії компанії
* Формування відділу маркетингу з "0"
* Планування річного маркетингового бюджету і кампаній, контроль за виконанням (доходи і витрати)
* Розробка, виведення на ринок нового бренду (адаптація)
* Оцінка ефективності маркетингових заходів і рекламних кампаній
* Проведення переговорів і укладення комерційних, маркетингових та рекламних договорів
* Організація і проведення сезонних акцій, дисконтних програм
* Розробка корпоративних стандартів роботи для персоналу
* маркетингові дослідження
* Розробка і впровадження цінового моніторингу
* Розробка і впровадження моніторингу конкурентів
* Розробка і впровадження стандартів мерчендайзингу
* Проведення PR і saler - акції
* Робота в області зовнішньої реклами (бігборди, транспорт) і рекламно - сувенірної продукції (прямі контакти)
* Робота з ЗМІ, телебаченням і радіо (медіапланування, медіабаїнг)
* Розробка і виготовлення поліграфічної продукції (прямі контакти з поліграфічними компаніями)
* Робота з дизайн - студіями
* Розробка мотиваційної програми та програми навчання для співробітників відділу. Відділ складався в різний час від 3 до 15 осіб: менеджер з продажу реклами, менеджер - аналітик, дизайнер, промоутери, супервайзери, бренд - менеджери, PR - менеджер.
Ключова інформація
Сильний і досвідчений менеджер з орієнтацією на отримання Компанією максимального прибутку і збільшення її вартості;
Професіонал з великим практичним досвідом і взаємовідносин з клієнтами;
З глибокими знаннями методів продакт-менеджменту;
Який має в наявністі лідерські та управлінські навички, що підтверджено успішним розвитком кар'єри менеджера.
Навчалась в 1 закладі
Київський Національний інститут культури і мистецтв
факультет "Міжнародних відносин і журналістики"
Київ, Украіна, 2001
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Навчально-науковий інститут магістерської підготовки та післядипломної освіти (Університет економіки та права "КРОК")
Директор з маркетингу
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)
Графічні редактори (InDesign, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, CorelDraw)
Інтернет
Громадська діяльність
Подяка за вагомий особистий внесок у створення духовних і матеріальних цінностей та досягнення високої кваліфікації у професійній діяльності. (Від голови Київської міської державної адміністрації).
Додаткові відомості
* Можливість їздити у відрядження
* Наявність біологічного закордонного паспорту.
Мета
Отримання посади директора (заст.) з маркетингу та/або рекламі, керівника (заст.) відділу маркетингу і/або реклами, начальника (заст.) відділу маркетингу і/або реклам.
Вид діяльності компанії не є принциповим.
Особисті якості
Відповідальність, гарні комунікаційні та презентаційні навички, гнучкість мислення, швидке навчання в процесі роботи.
Анонімний пошукач
Директор з маркетингу
Київ
Готовий переїхати: Київ, Львів, Одеса, Дніпро, Черкаси
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 6 днів тому