Працював в 1 компанії 8 років 11 місяців
FMCG
Директор з маркетингу
Смачні Витребеньки
FMCG
8 років 10 місяців
01.2016 - до теперішнього часу
Сергій Горонович
Вільно Мислячий Маркетолог
У маркетингу – понад 20 років.
Чим могу бути корисним
Додати драйву відділу маркетингу і підсилити позиції бренду на ринку!
Мої "неудобные" якості
- Довго працюю в маркетингу, за плечима багато цікавих проєктів, тому не завжди враховую думки інших щодо того, як просувати бренд. Від власника компанії мені потрібне лише завдання, все інше – моя відповідальність!
- Вирішуючи поставлені переді мною завдання, я повністю покладаюся на себе і як правило несу відповідальність за результат! Тому до команди залучаю тих, хто мені потрібен, співпрацюю з тими підрядниками, які надають потрібний результат і якість, а не тими, у кого низька ціна
- Сьогодні відеоконтент на 70% ефективніший за інші засоби масової інформації. Тому одним із тактичних напрямків буде створення та розвиток YouTube-каналу, незалежно від опору тих, кому доведеться бути в кадрі…
- Без бензину машина не поїде. Без гарного бюджету на рекламу бренд не просунеш!!! Інші думки з цього приводу є помилковими.
Тепер про хороше…
Досвід роботи: TRODAT, COLOP, SONY, SAMSUNG, PHILIPS, BOSCH, мережа «ДОМОТЕХНІКА», меблеві компанії KOLSS, MARGO, мережа винних маркетів «ПОЛЯНА», «Клініка доктора Валихновського», фітнес-клуб «АПЕЛЬСИН», ресторан «ОХОТНИК», адвокатське об'єднання "Клочков & Партнери", та багато інших компаній…
В даний час займаю посаду маркетинг-директора на виробництві тортів "Наполеон" в кондитерській "Смачні Витребеньки" https://www.cakenapoleon.com.ua/
Один з найкращих результатів – коли ви шукаєте в інтернеті "Торт Наполеон на замовлення Київ", сайт кондитерської з'являється на першому місці, без реклами!
Перевірте це прямо зараз…
Я почну роботу...
- З креативного аналізу ринку – «на что берут» конкуренти, і в чому «просідає» ваш бренд!
- Створю нові варіанти контр-позиціонування, щоб виділитися на тлі конкурентів!
– Запропонувати нові «хіти» бренду – на що, по-новому, можна «брати» покупців.
- Запропонувати нові креативні рішення для популяризації, просування бренду!
– Сьогодні всі «живуть» у смартфонах. Запустити таргетовану рекламу у FB та Inst. Для тих, хто не знає, за 500 гривень ваша реклама досягне 15 000 ваших потенційних клієнтів!"
- Про ефективність відеоконтенту я вже згадував у тексті. Його необхідно створювати, розміщувати на YouTube, TikTok, FB, Instagram та просувати.
- Регулярно створювати та проводити рекламні акції. Можна отримати збільшення продажів 1.5 – 2 разу.
- Поліпшити комунікацію із покупцями. - Запропонувати відділу продажу нові формати спілкування з покупцями.
Почнемо з цього, а там розберемося…
Мої професійні навички та вміння
- Маркетолог, Кріейтор, Копірайтер
- SMM-щик, Таргетолог, Блогер, Ютубер
- Режисер, продюсер, оператор та монтажер з створення відео контенту
- Вільно можу налаштувати рекламу в Ads Manager, Google Ads
Освіта
- КПІ, Факультет «Менеджменту та Маркетингу»
- International Marketing Business Academy (курс з SMM, Таргет реклами) - І значний практичний досвід у створенні та просуванні брендів.
Чи можна це вважати вже не освітою, а досвідом роботи?
Умови співробітництва
- Повним, кризовим, гібридним, консультативним…
Моя активність у соціальних мережах
YouTube: https://www.youtube.com/@goronovich_serg
Facebook: https://www.facebook.com/serg.goronovich
TikTok: https://www.tiktok.com/@goronovich.serg
Apple Podcasts: iTunes – «Дерзкий Маркетинг»
Публікації:
Сергій
Сергій
Директор з маркетингу
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 14 годин тому