Працював в 1 компанії   8 років 11 місяців

FMCG

Директор з маркетингу

Смачні Витребеньки

FMCG

8 років 10 місяців

01.2016 - до теперішнього часу

Сергій Горонович

Вільно Мислячий Маркетолог

У маркетингу – понад 20 років.

Чим могу бути корисним
Додати драйву відділу маркетингу і підсилити позиції бренду на ринку!

Мої "неудобные" якості

- Довго працюю в маркетингу, за плечима багато цікавих проєктів, тому не завжди враховую думки інших щодо того, як просувати бренд. Від власника компанії мені потрібне лише завдання, все інше – моя відповідальність!

- Вирішуючи поставлені переді мною завдання, я повністю покладаюся на себе і як правило несу відповідальність за результат! Тому до команди залучаю тих, хто мені потрібен, співпрацюю з тими підрядниками, які надають потрібний результат і якість, а не тими, у кого низька ціна

- Сьогодні відеоконтент на 70% ефективніший за інші засоби масової інформації. Тому одним із тактичних напрямків буде створення та розвиток YouTube-каналу, незалежно від опору тих, кому доведеться бути в кадрі…

- Без бензину машина не поїде. Без гарного бюджету на рекламу бренд не просунеш!!! Інші думки з цього приводу є помилковими.

Тепер про хороше…

Досвід роботи: TRODAT, COLOP, SONY, SAMSUNG, PHILIPS, BOSCH, мережа «ДОМОТЕХНІКА», меблеві компанії KOLSS, MARGO, мережа винних маркетів «ПОЛЯНА», «Клініка доктора Валихновського», фітнес-клуб «АПЕЛЬСИН», ресторан «ОХОТНИК», адвокатське об'єднання "Клочков & Партнери", та багато інших компаній…

В даний час займаю посаду маркетинг-директора на виробництві тортів "Наполеон" в кондитерській "Смачні Витребеньки" https://www.cakenapoleon.com.ua/

Один з найкращих результатів – коли ви шукаєте в інтернеті "Торт Наполеон на замовлення Київ", сайт кондитерської з'являється на першому місці, без реклами!
Перевірте це прямо зараз…

Я почну роботу...

- З креативного аналізу ринку – «на что берут» конкуренти, і в чому «просідає» ваш бренд!

- Створю нові варіанти контр-позиціонування, щоб виділитися на тлі конкурентів!

– Запропонувати нові «хіти» бренду – на що, по-новому, можна «брати» покупців.

- Запропонувати нові креативні рішення для популяризації, просування бренду!

– Сьогодні всі «живуть» у смартфонах. Запустити таргетовану рекламу у FB та Inst. Для тих, хто не знає, за 500 гривень ваша реклама досягне 15 000 ваших потенційних клієнтів!"

- Про ефективність відеоконтенту я вже згадував у тексті. Його необхідно створювати, розміщувати на YouTube, TikTok, FB, Instagram та просувати.

- Регулярно створювати та проводити рекламні акції. Можна отримати збільшення продажів 1.5 – 2 разу.

- Поліпшити комунікацію із покупцями. - Запропонувати відділу продажу нові формати спілкування з покупцями.


Почнемо з цього, а там розберемося…

Мої професійні навички та вміння
- Маркетолог, Кріейтор, Копірайтер
- SMM-щик, Таргетолог, Блогер, Ютубер
- Режисер, продюсер, оператор та монтажер з створення відео контенту
- Вільно можу налаштувати рекламу в Ads Manager, Google Ads
Освіта
- КПІ, Факультет «Менеджменту та Маркетингу»
- International Marketing Business Academy (курс з SMM, Таргет реклами) - І значний практичний досвід у створенні та просуванні брендів.
Чи можна це вважати вже не освітою, а досвідом роботи?
Умови співробітництва
- Повним, кризовим, гібридним, консультативним…
Моя активність у соціальних мережах
YouTube: https://www.youtube.com/@goronovich_serg
Facebook: https://www.facebook.com/serg.goronovich
TikTok: https://www.tiktok.com/@goronovich.serg
Apple Podcasts: iTunes – «Дерзкий Маркетинг»
Публікації:

Сергій

Директор з маркетингу

Київ

80 000 грн.

42 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 8 годин тому