Працювала в 7 компаніях   20 років

Державний сектор, Освіта, Послуги для населення - інше

Начальник відділу управління персоналом, організаційного забезпечення та діловодства

Центральний державний аудіовізуальний та електронний архів

Державний сектор

2 роки 1 місяць

11.2022 - до теперішнього часу

Повний спектр робіт з питань управління персоналом, рекрутинг, ведення військового обліку. Організація діловодного процесу та документообігу. Виконання обовязків уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції, комплаєнс.

Заступник директора

Центральний державний кінофотофоноархів України ім. Г.С.Пшеничного

Державний сектор

13 років 4 місяці

06.2009 - 10.2022

Організація роботи структурних підрозділів установи, головування в колегіальних та дорадчих органах. Складання планово-звітної документації архіву. Підготовка проектів розпорядчих документів, листів, інструкцій тощо. Виконання обов’язків директора установи.

Заступник директора

Центральний державний архів зарубіжної україніки

Державний сектор

8 років 9 місяців

10.2011 - 07.2020

Координація роботи структурних підрозділів архіву. Забезпечення комплектування Національного архівного фонду України. Проведення експертної грошової оцінки документів та музейних предметів. Організація та проведення масових публічних заходів, в тому числі для перших осіб держави. Здійснення презентаційної та популяризаційної роботи. Проведення семінарів для підвищення кваліфікації працівників.

провідний архівіст, головний спеціаліст

Центральний державний архів зарубіжної україніки

Державний сектор

2 роки 4 місяці

06.2009 - 10.2011

Забезпечення збереженості та ведення державного обліку документів Національного архівного фонду України. Складання архівних описів документів та музейних предметів. Участь у роботі експертної комісії та науково-методичної ради архіву. Виконання обов’язків начальника відділу установи.

помічник-консультант народного депутата України

Верховна Рада України

Державний сектор

1 рік 8 місяців

10.2007 - 06.2009

Здійснення розробки та проведення аналізу проектів законів України та інших нормативних документів. Розгляд звернень виборців та пошук шляхів вирішення поставлених питань. Взаємодія з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, засобами масової інформації, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями. Планування і координація робочого графіка керівника.

Вчитель історії

Попаснянська ЗОШ І-ІІІ ст., Троїцька ЗОШ І-ІІІ ст.

Освіта

2 роки

09.2005 - 09.2007

Викладання історії учням 5-11 класів, проведення позакласних занять. Написання учбових планів. Розробка та проведення відкритих уроків, семінарів, тематичних заходів. Класне керівництво. Організація роботи з батьками учнів.

молодший спеціаліст

Науково-виробничий центр "Інтел-Проект"

Послуги для населення - інше

7 місяців

10.2004 - 05.2005

Складання технічної документації щодо встановлення меж земельних ділянок. Підготовка та оформлення результатів експертної грошової оцінки землі. Заповнення державних актів на право власності на земельні ділянки. Участь у процесі проведення кадастрових робіт.

Ключова інформація

- управління персоналом

- діловодство

- документообіг (система АСКОД)

- аналітична робота

- архівна робота

- ведення переговорів

- укладання угод

- виставкова, презентаційна робота

- публічна діяльність

- робота з клієнтами

- адміністративно-господарська діяльність

Навчалась в 3 закладах

НАДУ при Президентові України

Публічна політика та управління

Київ, 2013

Національний авіаційний університет

Правознавство

Київ, 2011

ЛНУ ім. Тараса Шевченка

Історія та правознавство

Луганськ, 2008

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

державний сертифікат УМД №00106130

Курси, тренінги, сертифікати

«Організація діловодства в архівних установах України»

Київ, 2024

«Кадрові накази: 10 золотих правил зі складання та реєстрації»

Київ, 2024

«Додаткові відпустки держслужбовцям та посадовим особам місцевого самоврядування»

Київ, 2024

«Переведення та переміщення»

Київ, 2024

«Емоційний інтелект»

Київ, 2024

«Цифрова грамотність державних службовців 1.0. на базі інструментів Google»

Київ, 2024

«Основи експертизи стародруків, рукописів, документів»

Київ, 2024

«Аналіз політики. Підготовка аналітичних документів»

Київ, 2024

«Особливості праці керівника. Вплив керівника як інструмент досягнення організаційних цілей»

Київ, 2024

«Політико-правове забезпечення державної служби в органах державної влади та місцевого самоврядування»

Київ, 2024

Додаткова інформація

Досягнення

Нагороди - Подяка Київського міського Голови (08.12.2020 р.), - Подяка Державного комітету архівів України (20.08.2010 р.), - Почесна грамота Попаснянської РДА (25.06.2006 р.). Публікації Сінченко І. В. Інформаційний потенціал офіційних веб-сайтів медичних закладів освіти України щодо вивчення історії медичної освіти середини 1940-х – першої половини 1960-х рр. // Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: іст. науки /[редкол.: А.Г.Філінюк;(відп. ред.), С.А.Копилов, С.В.Олійник та ін.]. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Поділ. нац. ун-т ім. І.Огієнка, 2020. Вип. 13.

Ірина

Кадровик, HR

Київ

35 000 грн.

38 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 6 годин тому