Працювала в 2 компаніях   3 роки 2 місяці

Інше, Консалтинг / Аудит

Керівник

БФ "На Варті Життя"

Інше

7 місяців

11.2023 - 06.2024

Обов`язки (створювала їх сама і частково делегую на підлеглу):

– Розвиток фонду;

– Пошук потенційних партнерів та перемовини з ними;

– Створення та організація заходів;

– Розвиток всіх направлень фонду (соціальний, військовий);

– Контроль результатів фонду;

– Створення стратегії і прописання її для команди;

– Ведення всієї документації;

– Заповлення Notion і контроль виконання завдань.

Personal Assistant

Level Consulting Group

Консалтинг / Аудит

2 роки 6 місяців

05.2021 - 11.2023

Обов’язки:

– Виконання завдань керівника;

– Стартап: Аналітика конкурентів, підготування презентацій, пошук партнерів і інвесторів, написання листів;

– Робота з підрядниками (розробники, дизайнери, юристи та інші) написання ТЗ та контроль виканання роботи;

– Пошук людей на відкриту вакансію, проведення співбесід;

– Ведення особистих звітів;

– Ведення соціальних мереж керівника;

– Самостійно запустила навчальний курс по Amazon EU та Walmart

  • Надання адміністративної підтримки керівництву та іншим співробітникам
  • Організація та планування робочого дня та подій
  • Управління календарем та планування зустрічей
  • Підготовка документів та інших матеріалів для зустрічей та подій
  • Керівництво відносинами з клієнтами та партнерами
  • Ведення внутрішньої та зовнішньої кореспонденції
  • Керівництво діловими переговорами та вирішення організаційних питань
  • Виконання інших завдань згідно з потребами керівництва та бізнесу
  • Ключова інформація

    Управління проєктами: запуск і розробка курсів (Amazon EU, Walmart)

    Контент-менеджмент: створення та редагування відеоматеріалів, презентацій

    Аналітика та презентація даних: розробка статистичних таблиць для стартапів і потенційних інвесторів

    CRM та інтеграції: налаштування інтеграцій для оптимізації роботи

    Комунікації та ведення переговорів: співпраця з юристами, партнерами та експертами

    Управління підрядниками: пошук, постановка завдань, контроль виконання

    HR-навички: підбір нових співробітниківSMM та просування в соцмережах: ведення акаунтів, контент-планування, зростання аудиторії (TikTok – 30k підписників за місяць)

  • Організація зустрічей
  • Комунікаційні навички
  • Ведення документообігу
  • Навчалась в 1 закладі

    Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

    Управління персоналом та економіка праці

    Київ, 2020

    Володіє мовами

    Англійська

    поглиблений

    Російська

    вільно

    Українська

    рідна

    Анастасія

    Personal Assistant

    Київ

    25 років

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість

    Оновлено 1 день тому