Працювала в 1 компанії 4 місяці
Інтернет
Support Engineer
Rakuten
Інтернет
3 місяці
07.2024 - до теперішнього часу
-Analyzing detailed operational information for clients across the advertising network.
-Conducting quality audits and data reconciliation with meticulous attention to detail.
-Enforcing network and advertiser rules, especially in compliance monitoring, payment reconciliation, partnership quality analysis, and more.
-Identifying patterns through data analysis and providing expertise on tooling and process capabilities.
Ключова інформація
I’m Oleksandra, an IT support professional with leadership experience more than 5 years from my time as a team lead in a major bank. Also i have been working as an IT support in a global company a half past of a year. Experienced in reading and analyzing technical documentation.I am sure that my knowledge and skills will help your business to solve strategic issues. And our work will be resultative.
Навчалась в 1 закладі
Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка
Природничо-математичний
Чернігів, 2021
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Oleksandra
Oleksandra
Customer support manager remote
Київ
Готовий переїхати: Львів, Дніпро, Харків
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 години тому