Працювала в 1 компанії   4 місяці

Інтернет

Support Engineer

Rakuten

Інтернет

3 місяці

07.2024 - до теперішнього часу

-Analyzing detailed operational information for clients across the advertising network.

-Conducting quality audits and data reconciliation with meticulous attention to detail.

-Enforcing network and advertiser rules, especially in compliance monitoring, payment reconciliation, partnership quality analysis, and more.

-Identifying patterns through data analysis and providing expertise on tooling and process capabilities.

Ключова інформація

I’m Oleksandra, an IT support professional with leadership experience more than 5 years from my time as a team lead in a major bank. Also i have been working as an IT support in a global company a half past of a year. Experienced in reading and analyzing technical documentation.I am sure that my knowledge and skills will help your business to solve strategic issues. And our work will be resultative.

Навчалась в 1 закладі

Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка

Природничо-математичний

Чернігів, 2021

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Oleksandra

Customer support manager remote

Київ

Готовий переїхати: Львів, Дніпро, Харків

500 $

24 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 години тому