Працював в 6 компаніях 12 років 10 місяців
FMCG, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Промисловість та Виробництво
Категорійний менеджер
Петриківка (мережа магазинів)
FMCG
2 роки
10.2022 - 10.2024
Функціональні обовя'зки
- виконання планових цільових та фінансових показників по категорії (молочна гастрономія, сири);
- підключення нових постачальників; впровадження нових умов співпраці з діючими;
- аналіз ринку та споживчих потреб; забезпечення актуальності та ефективності асортиментної матриці;
- аналіз продажів в розрізі SKU, регіонів та торгових точок;
- моніторинг конкурентів; ціноутворення;
Досягнення: - збільшення показника маржинального доходу по категорії на 2%;
- підключення нових постачальників (30% від загальної кількості) з більш вигідними умовами;
- збільшення відтермінування на 10 днів, а також впровадження оплати за участь в промо-заходах;
- введення нових підкатегорій та товарів (принесли додатковий об'єм +10%,)
Продакт-менеджер
Аппарель Де Ферниче, ООО
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік
08.2021 - 08.2022
Функціональні обовя'зки
- реалізація стратегії розвитку товарної групи (фурнітура для м'яких меблів);
- контроль фінансових показників по категорії, ціноутворення;
- формування плану продажів, контроль виконання торговою командою;
- розробка заходів щодо стимулювання збуту та поліпшення показників якісної/кількісної дистрибуції;
Досягнення (в довоєнний період):
- зменшення періоду оборотності складських запасів на 30 днів (в середньому за категорією);
- збільшення показника маржинальності в середньому на 4%
- приріст активної клієнтської бази на 35%
- регулярне виконання плану продажів та плану по прибутку за категорією;
Продакт-менеджер
АМФ, ООО
Промисловість та Виробництво
2 роки 4 місяці
04.2019 - 08.2021
Функціональні обовя'зки
- комплексне керування товарними категоріями (крісла керівника, офісні крісла);
- ведення проектів з освоєння виробництва нових продуктів
- формування замовлень готової імпортної продукції та комплектуючих;
- розробка та оптимізація асортиментних матриць, ціноутворення;
Досягнення:
- виведення на ринок понад 70 імпортних продуктів та 4-х нових категорій товарів
- реалізація 5 проектів зі створення нових продуктів власного виробництва
- освоєння та запуск у серійне виробництво найпопулярнішого у світі крісла SLIM.
Маркетолог / Продакт-менеджер
Стеклопласт
Промисловість та Виробництво
2 роки 1 місяць
11.2016 - 12.2018
Функціональні обовя'зки
- формування цінової політики компаніі, розробка та втілення загальної асортиментної стратегії;
- керування маркетинговим бюджетом, регулярний аналіз конкурентів;;
- переговори з постачальниками та дилерами компанії;
- формування планів продажу, контроль виконання, аналіз ключових показників;
- розробка та реалізація заходів спрямованих на збільшення збуту;
Досягнення:
- проведення ефективних маркетингових кампаній в умовах обмеженого бюджету;
- приріст активної клієнтської бази на 35%;
- збільшення частки преміум-сегменту з 4% до 10% завдяки запуску 2-х нових продуктів;
Категорійний менеджер
Долфі-Україна
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки
10.2014 - 10.2016
Функціональні обовя'зки
- регулярна аналітика продажів по різним показникам, формування та розподіл планів продажу;
- формування рекомендацій щодо розширення та оптимізації асортименту;
- керування асортиментною матрицею, аналіз баз даних за ринковими показниками, тенденціями ринку;
- аналіз зовнішньої інформації: організація моніторингів та їх обробка
Досягнення:
- приріст продажів 30% за рахунок детальної аналітики та впровадження асортиментної матриці;
- зменшення періоду оборотності товару за рахунок оптимізації залишків у точках продажів.
Key Account Manager
KIDDISVIT, ГК
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 роки
08.2010 - 08.2013
Функціональні обовя'зки
- ведення клієнтів: Сільпо, Fozzy, Епіцентр, Таврія-В, Varus, Будинок іграшок
- розширення асортименту, узгодження специфікацій, підготовка та укладання договорів;
- проведення заходів для збільшення якісної та кількісної дистрибуції;
Досягнення:
- за 1,5 ріку пройшов кар'єрний шлях: Мерчендайзер -> РМ -> КАМ
- приріст продажів за ключовими клієнтами - понад 40%;
- регулярне виконання планових показників продажів на 100% і більше;
- визнання «Найкращий наставник» за успішне навчання нових співробітників.
Ключова інформація
- Розробка та реалізація маркетингової стратегії;
- Створення та просування на ринок нових продуктів;
- Ефективне управління життєвим циклом продуктів;
- Формування та керування асортиментом;
- Запуск та ведення проектів;
- Управління командою;
- Аналіз великих масивів даних;
- Дослідження ринку, аналіз конкурентів;
- Навички проведення презентацій;
- Навички ведення ефективних переговорів;
Навчався в 2 закладах
Національна Металургійна Академія України
Інженер-технолог обробки металів тиском
Дніпро, 2010
Національная Металургійна Академія України
Менеджмент (бакалавр)
Дніпро, 2010
Володіє мовами
Англійська
середній
Курси, тренінги, сертифікати
Курс "Категорійний менеджер" - LABA
онлайн
Додаткова інформація
Технічні навички
- MS Excel (зведені таблиці, складні формули, візуалізація даних)
- Google Sheets, Power BI, QlikView;
- 1C версії 7, 8.2, 8.3;
- CRM: Bitrix, Trello
Михайло
Михайло
Продакт, категорійний, бренд-менеджер, керівник напрямку
Дніпро
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 16 годин тому