Працював в 6 компаніях   12 років 10 місяців

FMCG, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Промисловість та Виробництво

Категорійний менеджер

Петриківка (мережа магазинів)

FMCG

2 роки

10.2022 - 10.2024

Функціональні обовя'зки

  • пошук та підключення нових постачальників; впровадження нових умов співпраці з діючими;
  • виконання планових цільових та фінансових показників по категорії (молочна гастрономія, сири);
  • планування та запуск промо-активностей;
  • аналіз ринку та споживчих потреб; забезпечення актуальності та ефективності асортиментної матриці;
  • аналіз продажів в розрізі SKU, регіонів та торгових точок;
  • моніторинг конкурентів; ціноутворення;
    Досягнення:
  • збільшення показника маржинального доходу по категорії на 2%;
  • підключення нових постачальників (30% від загальної кількості) з більш вигідними умовами;
  • збільшення відтермінування на 10 днів, а також впровадження оплати за участь в промо-заходах;
  • введення нових підкатегорій та товарів (в тому числі ексклюзивно розроблених для мережі), які принесли додатковий об'єм +5%, а також збільшили показник кількості товарів у чеку

Категорійний менеджер

Аппарель Де Ферниче, ООО

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік

08.2021 - 08.2022

Функціональні обовя'зки

  • реалізація стратегії розвитку товарної групи (фурнітура для м'яких меблів);
  • контроль фінансових показників по категорії, ціноутворення;
  • формування плану продажів, контроль виконання торговою командою;
  • розробка заходів щодо стимулювання збуту та поліпшення показників якісної/кількісної дистрибуції;
  • участь у перемовинах із ключовими клієнтами компанії

Досягнення:

  • зменшення періоду оборотності складських запасів на 30 днів (в середньому за категорією);
  • збільшення показника маржинальності в середньому на 4%
  • приріст активної клієнтської бази на 35%
  • регулярне виконання плану продажів та плану по прибутку за категорією;

Продакт-менеджер

АМФ, ООО

Промисловість та Виробництво

2 роки 4 місяці

04.2019 - 08.2021

Функціональні обовя'зки

  • комплексне керування товарними категоріями (крісла керівника, офісні крісла);
  • ведення проектів з освоєння виробництва нових продуктів
  • формування замовлень готової імпортної продукції та комплектуючих;
  • розробка та оптимізація асортиментних матриць, ціноутворення;
  • запуск акцій по всім напрямкам збуту, аналіз ефективності; розробка рекламних кампаній та контенту;
  • впровадження трейд-маркетингових заходів у власній мережі магазинів

Досягнення:

  • виведення на ринок понад 70 імпортних продуктів та 4-х нових категорій товарів
  • реалізація 5 проектів зі створення нових продуктів власного виробництва
  • освоєння та запуск у серійне виробництво найпопулярнішого у світі крісла SLIM.

Маркетолог / продакт-менеджер

Стеклопласт

Промисловість та Виробництво

2 роки 1 місяць

11.2016 - 12.2018

Функціональні обовя'зки

  • формування цінової політики компаніі, розробка та втілення загальної асортиментної стратегії;
  • керування маркетинговим бюджетом, регулярний моніторинг цін та активностей конкурентів;
  • переговори з постачальниками та дилерами компанії;
  • формування планів продажу, контроль виконання, аналіз ключових показників;
  • розробка та реалізація заходів спрямованих на збільшення збуту;

Досягнення:

  • проведення ефективних маркетингових та PR-заходів в умовах обмеженого бюджету;
  • запуск акцій та програм лояльності для клієнтів за рахунок постачальників;
  • збільшення частки продажів преміум-сегменту з 4% до 10% завдяки запуску 2-х нових продуктів;

Аналітик / Категорійний менеджер

Долфі-Україна

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки

10.2014 - 10.2016

Функціональні обовя'зки

  • регулярна аналітика продажів по різним показникам, формування та розподіл планів продажу;
  • формування рекомендацій щодо розширення та оптимізації асортименту у клієнтів;
  • керування асортиментною матрицею , аналіз баз даних за ринковими показниками, тенденціями ринку;
  • аналіз зовнішньої інформації: організація моніторингів та їх обробка
  • оцінка ефективності маркетингових заходів;

Досягнення:

  • приріст продажів 30% за рахунок детальної аналітики та впровадження асортиментної матриці;
  • зменшення періоду оборотності товару за рахунок оптимізації залишків у точках продажів.

Key Account Manager

KIDDISVIT, ГК

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки

08.2010 - 08.2013

Функціональні обовя'зки

  • проведення переговорів з клієнтами (національні мережі супермаркетів)
  • розширення асортименту, узгодження специфікацій, підготовка та укладання договорів;
  • регулярна аналітика продажів у розрізі ключових показників;
  • проведення заходів щодо збільшення якісної та кількісної дистрибуції;
  • систематичний контроль представленості товару у торгових точках;

Досягнення:

  • за 1 рік пройшов кар'єрний шлях: Мерчендайзер -> Регіональний менеджер -> Key Account Manager
  • приріст продажів за ключовими клієнтами (Епіцентр, Таврія-В, Varus, Сільпо, Fozzy, Край)- понад 40%
  • регулярне виконання планових показників продажів на 100% і більше
  • визнання «Найкращий наставник» за успішне навчання нових співробітників.

Ключова інформація

  • Створення та просування на ринок нових продуктів;
  • Формування та керування асортиментом;
  • Ефективне управління життєвим циклом продуктів;
  • Розробка та реалізація маркетингової стратегії;
  • Запуск та ведення проектів;
  • Аналіз великих масивів даних, створення дашбордів;
  • Дослідження ринку, визначення ЦА, позиціонування;
  • Генерація заходів щодо стимулювання продажів;
  • Планування та організація навчальних заходів;
  • Навички проведення презентацій;
  • Навички ведення ефективних переговорів;

Навчався в 2 закладах

Національна Металургійна Академія України

Інженер-технолог обробки металів тиском

Дніпро, 2010

Національная Металургійна Академія України

Менеджмент (бакалавр)

Дніпро, 2010

Володіє мовами

Англійська

середній

Польська

середній

Курси, тренінги, сертифікати

Курс "Категорійний менеджер" - LABA

2020

онлайн

Додаткова інформація

Навичкі роботи з комп'ютером

MS Excel (зведені таблиці, складні формули,візуалізація даних, побудова звітів); Google Sheets; Power BI; 1C версії 7, 8.2, 8.3; CRM: Bitrix, Trello; Графіка: Photoshop, Canva, Crello, Figma.

Михайло

Продакт, категорійний, бренд-менеджер, керівник напрямку

Дніпро

36 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 2 дні тому