Працював в 6 компаніях 11 років 10 місяців
Торгівля роздрібна / Retail, Телекомунікації / Зв'язок
Head of Ecommerce & Product Manager of Services
CompX.ua
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 2 місяці
07.2023 - до теперішнього часу
CompX.ua (ТОВ "БІ-ТЕХНОЛОДЖИ"), Київ (Роздрібна торгівля) Retail, персональні комп'ютери, компоненти та комплектуючі для ПК, ігрові консолі, периферія, послуги та сервіси, trade-in. Роздрібні магазини та інтернет-магазини:
- управління напрямком інтернет продажів — двома підрозділами напрямку, з загальним штатом 18 співробітників
- project-менеджмент проектів розвитку компанії, продажів, сайту
- product-менеджмент сервісів: - додаткові послуги; - кредитні продукти (управління, розвиток, пошук, запуск інтеграційні процеси, навчальні матеріали, аналіз, контроль, успішне досягнення цільових планових показників)
- ініціація процесів систематизації та побудови бізнес-процесів
- ініціація й організація створення та безпосередня участь у робочій групі в проектах, що стосуються нових послуг чи покращення сервісу для Клієнтів;
- робочі групи для участі у розробці та актуалізації процедур та нормативних документів.
Керівник підрозділу "Розвитку продажу та обслуговування" (Project Manager)
Vodafone Україна
Телекомунікації / Зв'язок
4 роки 7 місяців
11.2018 - 06.2023
Vodafone Retail Ukraine (ТОВ "ВФ Ритейл", група компаній Vodafone Україна), Київ (Роздрібна торгівля) Retail, цифрова техніка, аудіо/відео, мобільний зв'язок, брендові салони-магазини Vodafone:
Сформовано та запущено власноруч та за участі:
- проект "Розвиток продажів та обслуговування" – дві команди з загальним штатом фахівців до 30 експертів у різних містах України;
- проект "Роздрібне навчання", зібрано команду розробників, запущено кілька форматів навчання, результат - власна команда навчання торгового персоналу по частині продажів та асортименту; запущено регулярне внутрішнє навчання, реформовано карту адаптації, впроваджено обов'язкові курси для кар'єрної матриці; налагоджено успішне корегування фокусу продажів через навчання;
- со-проекти з розвитку продажів мережі, побудовано аналіз, налагоджено регулярне внесення пропозицій та змін до бізнес-процесів компанії;
- робочі групи у проектах, що стосуються нових послуг чи покращення сервісу для Клієнтів;
- робочі групи для участі у розробці та актуалізації процедур та нормативних документів;· додаткові метрики для аналізу KPI завдяки виходу підзвітних співробітників на провідні позиції у мережі, й впроваджені на мережу;
- додаткова аналітика мережі за результатами роботи проектів - проводиться прогнозування та формування планів подальшого розвитку, аналіз та оптимізація оцінки якості по всіх каналах оцінки;
- через виконаний аналіз та сформовані метрики - ефективний перезапуск системи мотивації, введення додаткових мотивацій;
- кваліфікована команда експертів із розвитку ефективності з різних міст України, всебічна кваліфікована підтримка та допомога.
Керівник магазину “Xiaomi Shop & Service”
Xiaomi.ua
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 7 місяців
02.2017 - 09.2018
Xiaomi.ua / Mi.ua, ТОВ "Ен-Ай-Ес Україна", роздрібні та інтернет магазини, сервісні центри, Київ (Роздрібна торгівля) Retail, цифрова техніка, аудіо/відео, мобільний зв'язок, монобрендові салони Mi Home & Service, Mi Store
- відкрито найбільший в Україні роздрібний брендовий магазин Xiaomi мультиформату Shop & Service та налагоджено управління-адміністрування;
- добудовано бізнес-процеси відкриття, адміністрування та коригування роботи торгових точок;
- сформовано та побудовано роботу з персоналом для мережі: підбір, контроль KPI, знань, навчання, розвиток, облік та табелювання, ротація, звільнення;
- налагоджено взаємодію та роботу з бек-офіс: категорійним менеджментом, логістикою, фінансовим підрозділами - регулярне узгодження нових та коригування встановлених бізнес-процесів, взаємодія та зворотний зв'язок, узгодження та запуск мотивацій для персоналу;
- проведено роботу з відділом розробки 1С, постановка завдань з доопрацювання, бета-тести нової облікової системи та оновлень, версій для роздрібних магазинів та сервісного центру, сформовано інструкції та реалізовано навчання співробітників;
- узгоджено та запущено kpi для аналітики магазинів;
- проведено роботу над історією продажів - аналіз, прогнозування, контроль;
- опрацьовано стандарти бренду та доопрацьовано мерчандайзинг стандарт для локальної мережі;
- налагоджено процеси вирішення конфліктних ситуацій (клієнт-співробітник, співробітник-співробітник).
Project Manager
lifecell
Телекомунікації / Зв'язок
5 місяців
09.2016 - 02.2017
lifecell Shops Project (магазини), ТОВ Світ Мобільних Технологій, дилер-партнер, Київ (Роздрібна торгівля) Retail, цифрова техніка, аудіо-відео, мобільний зв'язок, монобрендові салони-магазини:
- встановлено асортиментну матрицю, створено номенклатурне дерево, налагоджено управління асортиментом;
- здійснено пошук партнерів, здійснено укладання договорів поставки товару з постачальниками, налагоджено ведення та контроль взаєморозрахунків, повернення/обмін/корегування стоку;
- збудовані процеси планування KPI та моніторингу виконання;
- сформовано систему ціноутворення: встановлення діапазонів цін, роздрібної вартості, контроль відповідності РРЦ;
- опрацьовано створення та здійснено перший запуск маркетингових акцій;
- налагоджено процеси прогнозування та контролю показників: оборотність, рентабельність, план-факт продажів;
- налаштований аналіз та моніторинг конкурентів;
- запущено програми зі стимулювання продажів, мотиваційні проекти;
- запущено особисте ведення та адміністрування корпоративного порталу проекту, регулярне наповнення;
- на постійній основі – підготовка маркетингових матеріалів та презентацій; написання та публікація матеріалів за продуктами; консультування партнерів із технічних питань;
- збудовані бізнес-процеси відкриття нових торгових точок, взаємодії з підрядниками, сформована startup-команда;
- проведено роботу з відділом розробки облікової системи: поставлено завдання з доопрацювання, створено крос-звіти, вдосконалено інструменти аналізу.
- налагоджено роботу з outsource персоналом: постановка завдань, моніторинг виконання;
- налагоджено регулярну взаємодію з персоналом роздрібу: завдання, зворотний зв'язок, мотивації, допомога у підтримці працездатності торгових точок;
- збудовані процеси: підбір, розвиток персоналу;
- створено та введено проект мерчандайзингу.
Адміністратор магазину
Цитрус
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки
09.2014 - 09.2016
Мережа магазинів "Цитрус" (citrus.ua), роздрібний та інтернет магазин, Київ (Роздрібна торгівля) Retail, цифрова техніка, аудіо-відео, мобільний зв'язок, мультибрендові магазини, шоуруми
Завдання на регулярній основі:
- аналіз та виконання KPI;
- робота з персоналом, контроль знань, навчання, розвиток, облік та табелювання, оцінка та навчання стажистів, контроль знань стажистів;
- робота з новими глобальними мережевими проектами та локальними ідеями;
- залучення до відкриття нових ТТ та керівництво над START-team;
- взаємодія та робота з відділами маркетингу, IT, АХЧ, категорійним менеджментом, юр. відділом, сервісними центрами;
- особисті високоефективні продажі;
- вирішення конфліктних ситуацій (клієнт-співробітник, співробітник-співробітник), робота зі службою підтримки;
- взаємодія з інтернет магазином, резервування та видача замовлень;
- контроль та виконання приймання/відвантаження товару, коригування та контроль відповідності, ведення документації;
- товарно-матеріальні інвентаризації, взаємодія з контрольно-ревізійним відділом;
- персональне технічне обслуговування та налаштування цифрових пристроїв, гаджетів;
- мерчандайзинг - контроль та виконання;
- контроль за станом торгового залу, торговельного обладнання;
- робота в облікових системах 1С7, 1С8, Бітрікс24; навчання нових співробітників роботі у програмах.
Заступник керівника магазину
Centro
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 9 місяців
09.2012 - 06.2014
Мережа магазинів "Centro" / "ЦентрОбувь", ТОВ Трейдшуз, Донецьк (Роздрібна торгівля) Retail, взуття та аксесуари, мультибрендові магазини
Завдання на регулярній основі:
- виконання та аналіз KPI;
- контроль за виконанням плану магазину;
- контроль та виконання мерчендайзингу, фотозвітності;
- особисті активні продажі;
- проведення товарно-матеріальних інвентаризацій;
- ведення первинної бухгалтерської документації, звітності;
- взаємодія з органами контролю;
- проведення оцінки та навчання персоналу, контроль знань персоналу;
- робота з підбору/звільнення персоналу;
- управління прийманням/відвантаженням товару;
- аналіз товарних запасів, товарна аналітика;
- контроль за станом торгового залу, торговельного обладнання;
- у прямому підпорядкуванні до 8 працівників.
Ключова інформація
- Управління проектами
- Управління продуктами
- Управлінські навички
- Управління персоналом
- Навчання персоналу
- Побудова команд із віддаленим форматом роботи
- Вміння аналізувати
- Здатність до постійного саморозвитку
- Аналітичне мислення
- Комунікабельність
- Team management
- Project management
- Product management
- Sales management
- Ведення E-commerce проєктів
- MS Excel
Навчався в 2 закладах
Національний технічний університет "Дніпровська політехніка"
Гірничодобувна промисловість, Розробка родовищ корисних копалин, Інженер гірничої справи
Дніпро, 2015
Індустріальний Технікум Приазовського Державного Технічного Університету
Гірничобудівний. Експлуатація та ремонт гірничого електромеханічного обладнання та автоматичних пристроїв, Маріуполь
Маріуполь, 2010
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Школа менеджменту (Vodafone Ukraine)
Підвищення кваліфікації з менеджменту проектів та проектних команд.
Ефективне управління командою (Майстерня успішних продажів Тетяні Пан)
Підвищення кваліфікації в управлінні командами, проведенні оцінки, наданні зворотного зв'язку. Побудова команд, розвиток колективу і окремих учасників, робота з прямими підлеглими та/або в робочій групі.
English Pre-Intermediate (Green Forest)
Покращення рівня знання мови в систематизованому форматі
WEB / HTML / CSS / SQL (SkillUp)
Вивчення основ (бази) WEB / HTML / CSS / SQL
Додаткова інформація
Свій розділ
Розвинуті аналітичні здібності та якісна оцінка KPI: збір даних, аналіз та трактування, виявлення ефективних, або не оптимізованих та fraud-процесів, прогнозування та формування планів подальшого розвитку. Маю поглиблені навички управління персоналом: робота з персоналом, навчання, підготовка до акредитації, контроль знань; проведення тренінгів; постановка завдань, коригування роботи; підготовка спеціалістів.
Мої особисті якості: високий рівень стресостійкості, творчий підхід, працездатність, комунікабельність, цілеспрямованість, пунктуальність, здатність до навчання на високій швидкості, уміння створювати та працювати в команді, відповідальне ставлення до роботи та обов'язків.
Мої захоплення: спорт (футбол), цифрова техніка та електроніка, участь в організації спортивних змагань та колективних заходів.
Маю посвідчення водія категорії "B".
Одружений, дітей немає.
Андрій
Андрій
Project Manager
Київ
Готовий переїхати: Львів, Одеса, Дніпро, Запоріжжя, Харків
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 тиждень тому