Працював в 10 компаніях 17 років
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail
Категорійний менеджер
Назву компанії приховано
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 роки 2 місяці
09.2021 - до теперішнього часу
Досягнення:
- об’єднав товари розрізнених груп в єдину категорію, розробив й впровадив асортиментну матрицю;
- розробив стратегію розвитку категорії та її позиціонування на ринку;
- оптимізував асортимент по товарних групах, досягнувши зниження стоку на 30%;
- збільшив частку новинок в асортименті до 25%;
- оптимізував базу постачальників, збільшивши рентабельність закупівель деяких груп на 10-15%;
- оптимізував ціноутворення, збільшивши націнку на 10% без шкоди для оборотності.
Функціонал: - аналіз ринку та пошук шляхів розвитку довіреної категорії;
- створення стратегії розвитку категорії на найближчі 2-3 роки;
- аналіз продажів й оптимізація асортименту;
- аналіз бази постачальників й пошук перспективних постачальників в Україні та КНР;
- ціноутворення та конкурентна політика по категорії;
- планування й контроль за реалізацією промо-заходів;
- створення навчальних матеріалів різного формату та навчанні співробітників продажів;
- контроль контенту в облікової базі й сайті В2В;
- планування й проведення сезонних та інших активностів з продуктам категорії (розпродажі, стимулювання й залучення клієнтів);
- переговори з постачальниками з умов поставок, ціна, гарантіям та знижкам;
- планування поставок на тривалий термін й коригування плану закупівель;
- відбір товару для ВТМ й повний цикл роботи з постачальниками по ВТМ;
- створення критеріїв та інструкцій з перевірки й тестуванню нових продуктів;
- робота з сервісним центром по браку й поверненням;взаємодія з відділом продажів по нових продуктах.
Бренд-менеджер товарного напрямку
Назву компанії приховано
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 9 місяців
12.2017 - 09.2019
Досягнення:
- розробив й вивів на ринок нову лінійку продукції флагманського бренду (10 товарних позицій);
- збільшив оборотність товарних залишків регіональних складів на 20% шляхом оптимізації незнижуваних запасів;
- знайшов нового постачальника з продуктового напрямку з більш вигідними умовами й збільшеною підсумковою рентабельністю на 4-5%;
- розробив й впровадив алгоритм ініціювання й проведення локальних маркетингових активностей у клієнтів та регіонів, в результаті чого їхня ефективність зросла на 20-25%;
- провів ряд локальних й всеукраїнських акцій для клієнтів та кінцевого споживача з метою мінімізації залишків малооборотніх товарних позицій, в результаті чого сток по них знизився на 25%;
- провів по дві річні ATL-активності по флагманському бренду в інтернет-каналі й на ТБ (2018-2019 г.), в результаті яких впізнаваність зросла на 5%, продажі – на 10%.
Функціонал: - аналіз ринку товарного напрямку: аналітичні бази й агентства, відкриті джерела, потенціал ринку, особливості регулювання з боку держави, конкурентний аналіз, споживчі вподобання в Україні та за кордоном;
- визначення стратегії розвитку торгових марок продукту з товарних груп, каналів збуту, ціновим сегментам;
- бюджетування напрямку: закупівлі, маркетинговий бюджет, виробництво;
- планування продажів по категорії в розрізі товарних груп, брендів, SKU на рік, квартал, місяць;
- керування портфелем брендів напрямку: аналіз прибутковості, АВС, асортимент;
- оптимізація собівартості продукції, пошук й укладення договорів с новими постачальниками продукції та сировини;
- контроль та супроводження підписання договорів, умов роботи й технічної документації;
- взаємодія із суміжними відділами з сертифікації та іншому документальному супроводу продукції;
- розробка й участь в виводі на ринок нових лінійок як своїх продуктів, так и суміжних от ідеї до дистрибуції;
- аналіз ЦА продуктів й вибір каналів комунікації для впливу на неї;
- розробка та впровадження річного промо-плану просування продукції в основних каналах комунікацій;
- розробка, проведення та контроль ATL-активностей, орієнтованих на ЦА в різних каналах комунікації - пряма реклама на ТБ й в інтернеті, від брифу на тендер до узгодження медіаплану/флоу й підписання договорів;
- розробка, впровадження й контроль BTL-активностей в роздробі клієнтів, різних масових заходах та інших місцях зосередження ЦА;
- розробка та проведення трейд-маркетингових заходів: акції, орієнтовані на кінцевого споживача, гуртових клієнтів, торгові точки;
- формування стандартів мерчандайзингу по товарних групах и брендах для різних форматів клієнтського роздробу;
- навчання торгової команди продуктам торгових марок: підготовка навчальних и презентаційних матеріалів для торгуючого персоналу, проведення тренінгів й організація тестування по знанню продукту;
- розробка ПОСМ по брендах, лінійках, продуктах для торгової команди та клієнтів: презентаційні матеріали, зразки продукції, сувенірна продукція;
- участь в розробці стилю одягу й аксесуарів для промоутерів;
- розробка ТЗ виконавцям, контроль виконання: сайти, лендінги, відеопрезентації;
- пошук підрядників, розробка ТЗ, участь в зйомках рекламних роликів для інтернет- й ТБ-реклами;
- пошук підрядників, розробка ТЗ й укладання договорів з підрядниками для розміщення інтернет- й ТБ-реклами;
- участь в розробці й затвердження медіа-планів для інтернет-реклами, контроль виконання планових покажчиків інтернет- й ТБ-реклами, розробка шляхів рішення проблем, які виникають при цьому.
Бренд менеджер
Назву компанії приховано
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
11 місяців
08.2016 - 07.2017
Досягнення:
- розробив та впровадив алгоритми розрахунку потреби й закупівлі товарів на регіональних складах для різних періодів, в результаті чого кількість незадоволених заказів знизилася на 15-20%;
- розробив та впровадив алгоритм формування комплектів та наборів товарів для підтримання необхідної кількості на складах, в результате чого середнє замовлення збільшилося на 5%, а загальний оборот на 10%;
- розробив операційні звіти (оборотність товару/складів, наповнення за асортиментною матрицею, пересток та дефіцит товару на різні періоди й т. п.) для упорядкування аналітики, що дозволило збільшити якість поставок та знизити дефіцит на 10%;
- організував наповнення більш якісним контентом інтернет-майданчики із свого бренду, що дозволило збільшити відвідуваність сторінок свого бренду на 20% й збільшити його продажі в інтернет-каналі на 5%;
- збільшив асортимент із свого бренду на 25%;провів ряд маркетингових активностей, в результаті яких знизив долю малооборотніх товарів на 8%, збільшив оборот із свого бренду на 10%.
Функціонал: - ціноутворення, розподіл товару по складах й магазинах, керування стоком;
- розробка маркетингової стратегії своєї торгової марки;
- розширення асортименту своєї торгової марки різними способами;
- робота з клієнтською базою із збільшення продажів своєї торгової марки;
- створення контенту із своєї торгової марки (фото, відео, описи, упаковка), пошук виконавців й контроль виконання роботи;
- просування своєї торгової марки різними способами та в різних каналах комунікацій (реклама, соцмережі, новинні сайти, партнерські програми);
- бюджетування торгової марки, планування продажів й закупівель;
- цінове позиціонування й ціноутворення товарів торгової марки;
- підготовка й проведення маркетингових активностей в різних каналах збуту.
Категорійний менеджер
Назву компанії приховано
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 11 місяців
08.2014 - 07.2016
Досягнення:
- розвинув з нуля категорії великогабаритного товару (дитячи коляски й автокрісла, дитячи товари для дому, дитяча мебель, дитячий транспорт) – близько 800 активних товарних позицій на сайте з фото та унікальними описами;
- знайшов постачальників, домовився про умови поставок (на склад, дропшипінг) – близько 25 активних постачальників;
- за пів-року частка продажів категорії в загальному портфелі досягла 35%;
- впровадив оформлення кредиту на сайті через декілька кредитних організацій, частка покупки в кредит склала 20-25%;
- впровадив схему відвантаження товарів покупцям дропшипінгом, частка відмов склала не більш 3%.
Функціонал: - ціноутворення, маркетингова активність, планування KPI;
- укладання договорів з постачальниками на поставку товару;
- складання промо-плану на 3-4 місяці по своєму товару;
- розробка та впровадження нової структури каталогу інтернет-магазину з метою спрощення юзабіліті;
- розробка детальної інструкції додавання товару на сайт для контент-менеджерів;
- розробка бізнес-процесу з додавання нового товарів в облікову базу магазину;
- розробка та впровадження бізнес-процесу та інструкції менеджерам по роботі з товаром під замовлення із-за кордону;
- впровадження кредитування на сайті за допомогою кредитних організацій, розробка бізнес-процесу з обробки замовлень на товари, які купляються в кредит;
- розробка та впровадження умов гарантії та гарантійного талону на товар, який вимагає гарантійного обслуговування;
- розробка та впровадження регламенту з поверненню й обміну товару;
- розробка ТЗ на створення парсеру цін;
- планування висвітлення пропозицій із свого товару в соцмережах;
- розробка акцій по своєму товару як в рамках промо-плану, так й поза його, самостійно та спільно з постачальниками;
- організація й контроль наповнення контентом товарних груп та карток товару в своєї категорії (фото, технічна інформація, унікальні описи та SEO-тексти), співробітництво з копірайтинговими агенціями;
- контроль мерчендайзінга сторінок (лістинга видачи), корегування його під поточні задачі (акції, розпродажі, спецпропозиції);
- постановка задач на контекстну рекламу як в рамках промо-плану, так й поза його, відстеження ефективності реклами;
- ведення взаєморозрахунків з постачальниками свого товару й виконувачами з контенту;
- підготування звітності з KPI на свій товар, планування продажів та закупівель.
Бренд-менеджер в категорії мобільних телефонів
Назву компанії приховано
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 5 місяців
09.2012 - 02.2014
Досягнення:
- постійне виконання амбіційних планів продажів на 90-110%;
- знизив частку слабооборотнього товару на 20%;
- збільшив частку продажів в інтернет-каналі на 15% за рахунок більш оперативного ціноутворення;
- знизив частку незадоволених заказів на 20% за рахунок більш скрупульозного прогнозування продажів й планування замовлень.
Функціонал: - формування асортименту лінійок продуктів в своїх брендах для різних каналів збуту (роздріб, гурт, інтернет-магазин);
- формування бюджету продажів із своїх брендів та каналах збуту – від річного до помісячного корегування;
- планування KPI із своїх брендів;
- переговори з постачальниками (вендорами) з вводу в асортимент, отриманню кращих умов та закупках товарів своїх брендів;
- закупки товару – розрахунок потреби й формування замовлень товару, як зовнішніх постачальниців, так й внутрішніх, розміщення замовлень з розрахунком прогнозу потреби до 8 тижнів;
- планування маркетингових активностей по усіх каналах збуту як спільно з постачальниками (вендорами) так й самостійно;
- керування ціноутворенням по всіх каналах збуту з урахуванням усіх зовнішніх й внутрішніх факторів;
- керування стоком в усіх каналах збуту, розробка заходів з його оптимізації;
- контроль взаєморозрахунків з постачальниками;планування й контроль отримання допдоходу, проведення компенсацій та взаєморозрахунків.
Бренд-менеджер власної ТМ, категорія дрібна побутова техніка
Назву компанії приховано
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
8 місяців
12.2011 - 08.2012
Досягнення:
- розробив асортимент для лінійки дрібної побутової техніки – близько 100 товарних позицій;
- знайшов в КНР виробників під цей асортимент – близько 10 заводів;
- розробив позиціонування для ТМ цієї лінійки – ціновий сегмент, цільова аудиторія, переважні канали продажів, частка кожної групи в загальному портфелі, характеристики продукції;
- розробив бюджет закупок, графік замовлень на виробництво й графік поставок;
- розробив й презентував навчальні матеріали для торгової команди, провів навчання торгової команди в усіх основних регіонах продажів.
Функціонал: - розробка концепції бренду - товарні лінійки в групах, цінове, конкурентне позиціонування бренду на ринку ДПТ;
- вивчення ринку ДПТ, зокрема брендів середнього цінового сегменту за допомогою аналізу пропозицій в рітейлі та інтернет-ринку, продажів інших ТМ, аналітичних звітів GFK;
- розробка вимог до виробників продукції: безпека, якість, споживчі властивості, сертифікація та відповідність міжнародним стандартам якості;
- пошук постачальників в КНР, переговори, отримання кращих умов по цінах, термінах виробництва, поставках, оплаті;
- участь у профільних виставках в КНР та Гонконзі, напрацювання контактів, вибір продукції та виробників по ряду критеріїв (функціональність й дизайн продукції, ціна, якість, умови поставки, рівень розвитку виробництва та ін.);
- здійснення й ведення замовлень на виробництво, розробка дизайну упаковки, інструкцій, гарантійних талонів;
- організація сервісної підтримки бренду по Україні, переговори з сервісними центрами, укладання угод на гарантійне та післягарантійне обслуговування продукції;
- розробка керівних документів з контролю протягом виробництва, перед відвантаженням, здійснення контролю у взаємодії власним представником в КНР;
- здійснення ціноутворення продукції, розробка різних пропозицій з просування продукції бренду;
- маркетингова підтримка продажів продукції бренду, взаємодія із службами продажів та маркетингу.
Провідний фахівець з категорійного збуту ЦУ (м. Київ)
Назву компанії приховано
Торгівля роздрібна / Retail
8 місяців
01.2010 - 09.2010
Досягнення:
- виконання планів продажів на 80-100% постійно;
- оптимізація асортименту категорії, виведення й розпродаж близько 80% неліквідного товару, введення 2 нових ТМ в асортимент;
- ріст прибутку категорії склав більш 5%;
- підготовка та проведення маркетингових активностей з своєї категорії, як в окремих регіонах, так й глобально, приріст продажів за час акцій склав 15-25%;
- ріст допдоходу від виробників на 20%.
Функціонал: - забезпечення ефективного керування службою категорійного збуту для досягнення максимального прибутку;
- формування плану продажів по регіонах;
- контроль розподілення товару по регіонах, каналах збуту (роздріб, гурт, інтернет-канал, корпоративні клієнти);
- формування пропозицій, спрямованих на стимулювання збуту;
- забезпечення асортиментної політики й ціноутворення в мережі у відповідності із стратегією компанії;
- формування ціноутворення й асортименту для рекламних заходів в розрізі каналів згідно стратегії компанії;
- формування пропозицій та затвердження планограм нових й переформатованих магазинів;
- контроль дотримання регіонами рекомендованих роздрібних цін, запланованої вітрини, акцій, товарного наповнення та ін.;
- забезпечення своєчасного й достовірного моніторингу цін конкурентів по всіх регіонах;
- аналіз й корегування асортиментного портфелю по товарних групах та брендах;
- переговори з постачальниками, метою забезпечення найкращих цінових й інших умов поставки;
- розвиток нових брендів в мережі, планування й проведення спільної маркетингової активності, навчання персоналу;
- забезпечення взаємодії служби з підрозділами компанії;
- контроль та підвищення професіонального рівня співробітників служби.
Керівник служби категорійного збуту Придніпровського регіонального управління
Назву компанії приховано
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 3 місяці
08.2006 - 11.2008
Досягнення:
- відкриття близько 8 нових супермаркетів в регіоні;
- частка регіону в загальних продажах мережі виросла на 25%;
- збільшення об’єму продажів региону на 15% за рахунок оптимізації планограм супермаркетів й асортиментної матриці по кожному;
- збільшення рентабельності продажів на 3-5% за рахунок локально орієнтованого ціноутворення;
- збільшення оборотності товару й супермаркетів на 5-8% за рахунок більш гнучкого керування товарними залишками;
- зниження частки неліквідних й сервісних товарів на 30% за рахунок грамотного ціноутровення та керування стоками.
Функціонал: - забезпечення ефективного керування службою категорійного збуту для досягнення максимального прибутку;
- формування плану продажів по регіону/категоріям /каналам/клієнтам;
- формування планів в розрізі категорій/каналів и магазинів по показникам маржинального прибутку, оборотності;
- розподіл товару по ТТ регіону, каналам збуту (роздріб, гурт, інтернет-канал, корпоративні клієнти);
- формування пропозицій, спрямованих на стимулювання збуту;
- забезпечення асортиментної політики й ціноутворення в регіоні у відповідності із стратегією Компанії;
- закупки товарів для магазинів регіону, а також участь в централізованих закупівлях;
- формування ціноутворення й асортименту для рекламних заходів у розрізі каналів збуту відповідно стратегії Компанії;
- забезпечення оптимальних схем й графіків доставки товарів в магазини мережі;
- формування пропозицій з оптимального розподілу торговельних площ в магазинах мережі;
- контроль дотримання магазинами роздрібних цін, запланованої вітрини, акцій, що проводяться, товарного наповнення тощо;
- забезпечення своєчасного та достовірного моніторингу цін конкурентів по всіх містах мережі;
- організація продажів корпоративним клієнтам;
- забезпечення взаємодії служби з підрозділами Компанії;
- контроль та підвищення професійного рівня співробітників служби.
Регіональний фахівець з категорійного збуту
Назву компанії приховано
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 6 місяців
01.2005 - 07.2006
Досягнення:
- частка продажів категорії в загальному портфелі зросла на 15%;
- збільшення об’єму продажів категорії на 20% за рахунок оптимізації площ відділів супермаркетів й асортиментної матриці категорії по кожному;
- збільшення рентабельності продажів на 7-8% за рахунок локально орієнтованого ціноутворення;
- збільшення оборотності товару й супермаркетів на 15% за рахунок більш гнучкого керування товарними залишками;
- зменшення частки неліквідних та сервісних товарів на 10% за рахунок грамотного ціноутворення й керування стоками;
- збільшення частки крос-продажів на 20-25% за рахунок підбору аксесуарів й супутніх товарів.
Функціонал: - участь у відкриттях нових торгівельних точок (5 супермаркетів);
- формування й піддержання асортименту супермаркетів по своїх категоріях;
- заказ товару на центральному складі;
- формування товарного запасу на регіональному складі;
- ведення переговорів й закупівля товарів у сторонніх постачальників за відсутності товару на центральному складі;
- контроль взаєморозрахунків, робота з первинною документацією за місцевих закупівлях;
- ціноутворення товару в регіоні;
- детальній аналіз продажів, пошук шляхів збільшення збуту, оборотності, рентабельності, прибутковості;
- участь в маркетингових дослідженнях й розробці маркетингових активностей;
- навчання й контроль рівня підготовки продавців;
- моніторинг цінової й маркетингової активності конкурентів.
Керівник відділу закупівель
Назву компанії приховано
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 10 місяців
02.2003 - 12.2004
Досягнення:
- підключив 5 нових постачальників за усіма товарними групами;
- провів переговори з постачальниками та систематизував процес закупівель, що дозволило знизити собівартість закупівель у середньому на 10%;
- оптимізував асортимент по торгових точках, прописавши чіткі матриці, оборотність виросла на 30%, продажі – на 15%;
- систематизував логістичний ланцюжок від постачальників до торговельних точок, що дозволило знизити дефіцит на 15%;
- підняв рентабельність продажів на 5-7% за рахунок більш грамотного ціноутворення.
Функціонал: - забезпечення роздрібної мережі товаром (мобільні телефони, телефонія, продукція Pre-Paid, аксесуари);
- планування продажів й закупівель товару;
- пошук нових постачальників та підтримання роботи з тими, що існують;
- ведення переговорів з постачальниками, закупка товару, робота з первісною документацією, контроль взаєморозрахунків з постачальниками та гуртовими клієнтами;
- розподіл товару по роздрібній мережі, керування залишками, ціноутворення, моніторинг конкурентів;
- робота з поверненнями, організація сервісного обслуговування й передпродажної підготовки товару;
- управління персоналом (водій-експедитор, менеджер).
Ключова інформація
- досвід керівництва колективом до 10 чоловік;
- розвинуті аналітичні здатності, володіння інструментами різних видів аналізу;
- знання принципів розробки асортименту для різних каналів збуту (роздріб, e-commerce, гурт);
- великий досвід в плануванні й бюджетуванні на тривалий термін;
- знання маркетингових інструментів для різних каналів збуту (роздріб, e-commerce, гурт);
- досвід в промо-плануванні на тривалий термін;
- глибокі навички планування поставок з різними термінами;
- навички розробки та застосування цінової політики й вибору моделі ціноутворення;
- розвинені переговорні й презентаційні навички на усіх рівнях.
Навчався в 2 закладах
Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорту
факультет «Управління процесами перевезень», фах «Організація перевезень й управління на залізничному транспорті»
Дніпро, 1999
Криворізький політехнічний технікум
«Локомотивне господарство промислового транспорту»
Кривий Ріг, 1994
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
рідна
Українська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Додаткова інформація
Тренинги
Тренінг «Майстер управління 1» (2006)
Тренінг «Майстер управління 2» (2007)
Тренінг «Фінанси для спеціалістів» (2007)
Тренінг «Керування конфліктами» (2007)
Тренінг «Керування результатами» (2007)
Компьютерные навыки
- MS Office, зводні таблиці, товарні куби, робота з великими масивами інформації;
- 1С Підприємство та інші облікові бази;
- Photoshop, Lightroom – постобробка фото й іншої растрової графіки
Водійське посвідчення
А, А1, В, В1, С, С1
стаж невеликий
Анонімний пошукач
Бренд-менеджер
Дніпро
Готовий переїхати: Київ, Львів, Одеса, Харків
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 2 дні тому