Работал в 6 компаниях 12 лет 10 месяцев
FMCG, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Промышленность и Производство
Категорійний менеджер
Петриківка (мережа магазинів)
FMCG
2 года
10.2022 - 10.2024
Функціональні обовя'зки
- пошук та підключення нових постачальників; впровадження нових умов співпраці з діючими;
- виконання планових цільових та фінансових показників по категорії (молочна гастрономія, сири);
- планування та запуск промо-активностей;
- аналіз ринку та споживчих потреб; забезпечення актуальності та ефективності асортиментної матриці;
- аналіз продажів в розрізі SKU, регіонів та торгових точок;
- моніторинг конкурентів; ціноутворення;
Досягнення: - збільшення показника маржинального доходу по категорії на 2%;
- підключення нових постачальників (30% від загальної кількості) з більш вигідними умовами;
- збільшення відтермінування на 10 днів, а також впровадження оплати за участь в промо-заходах;
- введення нових підкатегорій та товарів (в тому числі ексклюзивно розроблених для мережі), які принесли додатковий об'єм +5%, а також збільшили показник кількості товарів у чеку
Категорійний менеджер
Аппарель Де Ферниче, ООО
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
1 год
08.2021 - 08.2022
Функціональні обовя'зки
- реалізація стратегії розвитку товарної групи (фурнітура для м'яких меблів);
- контроль фінансових показників по категорії, ціноутворення;
- формування плану продажів, контроль виконання торговою командою;
- розробка заходів щодо стимулювання збуту та поліпшення показників якісної/кількісної дистрибуції;
- участь у перемовинах із ключовими клієнтами компанії
Досягнення:
- зменшення періоду оборотності складських запасів на 30 днів (в середньому за категорією);
- збільшення показника маржинальності в середньому на 4%
- приріст активної клієнтської бази на 35%
- регулярне виконання плану продажів та плану по прибутку за категорією;
Продакт-менеджер
АМФ, ООО
Промышленность и Производство
2 года 4 месяца
04.2019 - 08.2021
Функціональні обовя'зки
- комплексне керування товарними категоріями (крісла керівника, офісні крісла);
- ведення проектів з освоєння виробництва нових продуктів
- формування замовлень готової імпортної продукції та комплектуючих;
- розробка та оптимізація асортиментних матриць, ціноутворення;
- запуск акцій по всім напрямкам збуту, аналіз ефективності; розробка рекламних кампаній та контенту;
- впровадження трейд-маркетингових заходів у власній мережі магазинів
Досягнення:
- виведення на ринок понад 70 імпортних продуктів та 4-х нових категорій товарів
- реалізація 5 проектів зі створення нових продуктів власного виробництва
- освоєння та запуск у серійне виробництво найпопулярнішого у світі крісла SLIM.
Маркетолог / продакт-менеджер
Стеклопласт
Промышленность и Производство
2 года 1 месяц
11.2016 - 12.2018
Функціональні обовя'зки
- формування цінової політики компаніі, розробка та втілення загальної асортиментної стратегії;
- керування маркетинговим бюджетом, регулярний моніторинг цін та активностей конкурентів;
- переговори з постачальниками та дилерами компанії;
- формування планів продажу, контроль виконання, аналіз ключових показників;
- розробка та реалізація заходів спрямованих на збільшення збуту;
Досягнення:
- проведення ефективних маркетингових та PR-заходів в умовах обмеженого бюджету;
- запуск акцій та програм лояльності для клієнтів за рахунок постачальників;
- збільшення частки продажів преміум-сегменту з 4% до 10% завдяки запуску 2-х нових продуктів;
Аналітик / Категорійний менеджер
Долфі-Україна
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
2 года
10.2014 - 10.2016
Функціональні обовя'зки
- регулярна аналітика продажів по різним показникам, формування та розподіл планів продажу;
- формування рекомендацій щодо розширення та оптимізації асортименту у клієнтів;
- керування асортиментною матрицею , аналіз баз даних за ринковими показниками, тенденціями ринку;
- аналіз зовнішньої інформації: організація моніторингів та їх обробка
- оцінка ефективності маркетингових заходів;
Досягнення:
- приріст продажів 30% за рахунок детальної аналітики та впровадження асортиментної матриці;
- зменшення періоду оборотності товару за рахунок оптимізації залишків у точках продажів.
Key Account Manager
KIDDISVIT, ГК
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
3 года
08.2010 - 08.2013
Функціональні обовя'зки
- проведення переговорів з клієнтами (національні мережі супермаркетів)
- розширення асортименту, узгодження специфікацій, підготовка та укладання договорів;
- регулярна аналітика продажів у розрізі ключових показників;
- проведення заходів щодо збільшення якісної та кількісної дистрибуції;
- систематичний контроль представленості товару у торгових точках;
Досягнення:
- за 1 рік пройшов кар'єрний шлях: Мерчендайзер -> Регіональний менеджер -> Key Account Manager
- приріст продажів за ключовими клієнтами (Епіцентр, Таврія-В, Varus, Сільпо, Fozzy, Край)- понад 40%
- регулярне виконання планових показників продажів на 100% і більше
- визнання «Найкращий наставник» за успішне навчання нових співробітників.
Ключевая информация
- Створення та просування на ринок нових продуктів;
- Формування та керування асортиментом;
- Ефективне управління життєвим циклом продуктів;
- Розробка та реалізація маркетингової стратегії;
- Запуск та ведення проектів;
- Аналіз великих масивів даних, створення дашбордів;
- Дослідження ринку, визначення ЦА, позиціонування;
- Генерація заходів щодо стимулювання продажів;
- Планування та організація навчальних заходів;
- Навички проведення презентацій;
- Навички ведення ефективних переговорів;
Учился в 2 заведениях
Національна Металургійна Академія України
Інженер-технолог обробки металів тиском
Дніпро, 2010
Національная Металургійна Академія України
Менеджмент (бакалавр)
Дніпро, 2010
Владеет языками
Английский
средний
Польский
средний
Курсы, тренинги, сертификаты
Курс "Категорійний менеджер" - LABA
онлайн
Дополнительная информация
Навичкі роботи з комп'ютером
Михайло
Михайло
Продакт, категорійний, бренд-менеджер, керівник напрямку
Днепр
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 2 дня назад