Працювала в 5 компаніях 25 років 3 місяці
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Недержавні організації / NGO, Будівництво
Менеджерка ключових клієнтів
Євроенерго ТОВ, Київ
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
7 років 7 місяців
06.2017 - до теперішнього часу
Обов’язки
• Моніторинг ринку виробників та постачальників, відбір постачальників для просування в Україні, участь у вітчизняних та європейських спеціалізованих виставках
• Аналіз ринку та тенденцій для розробки стратегій закупівель та продажів, комунікація з європейськими постачальниками щодо умов співпраці та технічних нюансів продукту, підготовка та розміщення замовлень на фабрики, перевірка інвойсів та специфікації
• Ціноутворення, контроль маржинального доходу
• Збір та підтримка бази клієнтів, пошук нових клієнтів та розширення клієнтської бази, створення та підтримка особистих та ділових відносини з керівниками та власниками бізнесів та менеджерами середньої ланки
• Робота з клієнтами: проведення презентацій по продуктах, консультації з підбору та розрахунку освітлення, бюджетування проектів, ведення документообігу по проектах, контроль боргів клієнтів
• Забезпечення клієнтів актуальною інформацією: каталоги, зразки продукції, прайс-листи, E-mail розсилки, Instagram
Досягнення
• Збільшила впізнаваність основних брендів в портфелі компанії, що збільшило товарообіги компанії та забезпечило сталу маржинальну дохідність
• Ініціювала оновлення асортименту компанії (плюс 3 нові бренди), що дозволило бути більш конкурентноспроможними на ринку
• На 15% збільшила кількість клієнтів та забезпечила довготривалі стосунки з ключовими партнерами
• Запровадила та налагодила систему e-mail розсилок та впорядкувала Instagram сторінку компанії, що дозволило збільшити впізнаваність брендів портфелю компанії та збільшення товарообігів
Керівник відділу регіональних продажів
ТОВ “ ЛЮКСОН ЮЕЙ”, Київ
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
10 років 4 місяці
01.2007 - 05.2017
Обов’язки
• Аналіз ринку та тенденцій для розробки стратегій закупівель та продажів, моніторинг ринку виробників та постачальників, відбір постачальників для просування в Україні, участь у вітчизняних та європейських спеціалізованих виставках
• Ведення переговорів з постачальниками для забезпечення найкращих умов співпраці
• Планування асортименту та управління товарними групами для задоволення потреб клієнтів, аналіз обігу та оптимізація рівня запасів, враховуючи сезонність та прогнозування попиту
• Участь у бюджетуванні для забезпечення рентабельностіі категорій, складання річного бізнес-плану розвитку відділу, кошторису квартальних та річних закупівель; ціноутворення, контроль маржинального доходу відділу та боргів клієнтів
• Підготовка та розміщення замовлень, перевірка інвойсів та специфікацій
• Створення та розширення дилерської мережі, створення та підтримка ділових стосунків з керівниками та власниками бізнесів
• Робота з клієнтами: проведення презентацій по продуктах, консультації з підбору та розрахунку освітлення, бюджетування проєктів, реалізація залежалої продукції
• Забезпечення клієнтів актуальною інформацією від виробників: каталоги, зразки продукції, прайс-листи, E-mail розсилки
• Організація роботи відділу, навчання та оцінка персоналу
Досягення
• Збільшила продажі основних брендів в портфелі компанії та досягла того, що відділ щорічно перевиконував поставлені планові показники продаж на 10%
• Ініціювала оновлення асортименту компанії та запропонувала нову систему реалізації залежалої продукції, що дало змогу оптимізувати складські запаси
• З нуля побудувала відділ гуртових продаж та дилерську мережу та забезпечила довготривалі стосунки з топами компаній
• Розробила та запровадила програму персонального зв’язку з клієнтами, що призвело до збільшення середнього чека на 10%
• Налагодила систему e-mail розсилок для інформування клієнтів
• Запропонувала та брала участь у розробці програми тренінгів та оцінювання персоналу
Імпорт-менеджерка/менеджерка з продажу освітлювальної продукції
ФОП “ Васильченко Т.А”
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 роки 2 місяці
10.2003 - 12.2006
Обов’язки
• Участь у вітчизняних та європейських спеціалізованих виставках• Моніторинг ринку виробників та постачальників, відбір постачальників для просування в Україні
• Ведення переговорів щодо постачання нової продукції, умов співпраці та ціноутворення
• Підготовка та розміщення замовлень, перевірка інвойсів та специфікацій
• Створення асортиментної групи товарів, планування закупок на сезон, контроль за вчасним поповненням асортименту
• Організація роботи роздрібного магазину та складу, створення експозиції, контроль продажів
• Створення та розширення дилерської мережі
• Щоденна робота з клієнтами: консультації з підбору та розрахунку освітлення, бюджетування проектів, ведення документообігу по проектах
• Контроль за боргами клієнтів
• Забезпечення клієнтів актуальною інформацією від виробників: каталоги, зразки продукції, прайс-листи
Досягнення
• З нуля побудувала відділ продаж та почала формувати дилерську мережу
• Досягла поставлених планових показників продаж та маржинальної дохідності за рік
Асистентка проєкту/перекладач
HUNTON&WILLIAMS, ПРОЄКТ USAID “ЮРИДИЧНА ПІДТРИМКА РЕФОРМ В ЕНЕРГЕТИЧНОМУ СЕКТОРІ УКРАЇНИ”
Недержавні організації / NGO
2 роки
10.2000 - 10.2002
Обов’язки
• Ведення документації по проекту, організація архіву
• Переклад юридичної документації (анг/укр/рос, укр/рос/англ)• Послідовний переклад на тристоронніх контактних групах
• Підготовка матеріалів до семінарів та конференцій
• Організація семінарів та конференцій для персоналу державних установ (НКРЕ та інш.)
• Ведення протоколів зустрічей представників уряду України та НКРЕ з донорами проекту (World Bank, EBRD, USAID)
• Складання особистого графіка керівника проекта, допомога у вирішенні особистих питань, організація відряджень та логістики
Досягнення
• Забезпечила безперебійну роботу офісу, організацію архіву компанії та вчасний переклад документації
Секретарка-перекладач
АТЗТ СП “NSI CONSTRUCTION” ПРОЄКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ
Будівництво
1 рік 9 місяців
07.1998 - 04.2000
Обов’язки
• Переклад будівельної документації (анг/укр/рос, укр/рос/англ)
• Послідовний переклад на зустрічах з клієнтами, ведення робочої документації
Ключова інформація
• Збір та аналіз інформації для потреб бізнесу: аналіз тенденцій ринку, пошук та аналіз асортименту постачальників, аналіз стратегій конкурентів
• Ведення переговорів — з потенційними партнерами, постачальниками, клієнтами
• Стратегічне управління діяльністю напрямку: планування асортименту, ціноутворення, обіг товарів з урахуванням даних за попередні періоди та сезонності
• Бюджетування та фінансове планування: аналіз витрат та доходів для формування річного бюджету закупівель, враховуючи сезонні коливання попиту та ринкові умови
• Оптимізація процесів згідно зі стратегічними цілями бізнесу: оцінка змін у ринкових умовах і внесення коректив у процеси компанії згідно з очікуваннями клієнтів
• Аналітичне мислення: вміння збирати та обробляти великі обсяги інформації; підходити до вирішення складних завдань поетапно; аналіз ситуацій для визначення причин проблем і їх наслідків; здатність оцінювати різні сценарії, передбачати їхні можливі наслідки і вибирати найбільш ефективний шлях для досягнення цілей
• Командна робота та управління командою: навички організації роботи команди — від найму до навчання та оцінки для забезпечення досягнення поставлених цілей у заплановані терміни
• Організаційні навички, навички тайм-менеджменту: здатність розподіляти завдання та ресурси для виконання задач у встановлені строки з урахуванням пріоритетів і терміновості
• Навички вирішення конфліктних ситуацій: вміння шукати взаємовигідні рішення для обох сторін
Навчалась в 3 закладах
Приватний вищий навчальний заклад "Міжнародний інститут менеджменту (МІМ-Київ)"
Pre-MBA
Київ, 2009
Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"
Інститут міжнародної економіки та фінансів. Ступінь магістра маркетингу
Київ, 2001
Київський національний лінгвістичний університет
Факультет філології. Спеціаліст, викладач англійської та української мов, української та зарубіжної літератур
Київ, 1998
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Coursera: Supply chain management
Google AI
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
Maconomy ERP System, Microsoft office, Google sheets, Chat GPT
Тетяна
Тетяна
Менеджер з постачання
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 11 годин тому