Працював в 1 компанії 8 місяців
Торгівля роздрібна / Retail
HR-менеджер
Dtech
Торгівля роздрібна / Retail
7 місяців
06.2024 - 01.2025
Ключові навички (Key Skills)
• Пошук та підбір персоналу
• Проведення співбесід
• Організація навчання та адаптації співробітників
• Розробка мотиваційних програм
• Створення та ведення контенту для внутрішніх комунікацій
• Робота з HR-аналітикою
• Розробив та впровадив конкурси для нематеріальної мотивації співробітників, підвищуючи залученість команди.
• Проводив 1:1 зустрічі для покращення взаємодії всередині команди.
• Створював контент для продавців, включаючи навчальні та мотиваційні матеріали.
• Організував альтернативні способи пошуку лінійного персоналу.
• Вів облік наявності форми у співробітників, організовував замовлення нової форми.
• Складав та передавав графіки роботи співробітників для бухгалтерії.
• Контролював дисциплінарні показники: виставлення штрафів за запізнення та порушення корпоративних правил.
• Організовував офіс-менеджмент: закупівля канцелярії, витратних матеріалів та інших необхідних для роботи речей.
• Вів корпоративну сторінку компанії в Instagram, як HR-інструмент для комунікації та рекрутингу: створення контенту, взаємодія з підписниками.
-Робота з ресурсами рекрутингу
-Рекрутинг-Телефонне інтерв?ювання, проведення співбесід
-Первинна адаптація співробітників
-Робота з мотивацією персоналу, планування конкурсів та інш.
-Частична організація роботи персоналу
Технологія роботи:
1) Визначення вимог до посади (складання профілю посади/заявки на підбір);
2) Дослідження ринку, оцінка перспективності вакансії (аналіз ЗП, пропозиція роботодавця);
3) Стратегія пошуку та опис тексту вакансії;
4) Етапи відбору та методи діагностики кандидатів (тести, інтерв'ю, кейси та ін.);
5) Прямий пошук кандидатів, первинний відбір, інтерв'ю за тел., аналіз резюме;
6) Співбесіда з Керівником;
7) Супровід новачка на етапі адаптації. Консультування керівника
Комп'ютерні навички:
• Excel (облік, графіки).
• Google Workspace (таблиці,документи).
• Програми для створення контенту (Canva, Adobe Express).
• Trello (управління проектами та робочими процесами, відстежування виконання завдань)
Ключова інформація
- Підбір та адаптація персоналу
- Розробка програм мотивації та навчання
- Ведення кадрового діловодства
- Розробка описів вакансій
- Організація співбесід
- Управління корпоративною культурою
- Моніторинг та аналіз ринку праці
- Розвиток системи оцінки та розвитку персоналу
- Консультування керівників з питань управління персоналом
- Планування кар'єрного росту співробітників
Навчався в 1 закладі
Национальный университет гражданской защиты Украины
Психология
Харьков, 2023
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
laba ua: "Стати HR-ом: виклики на старті кар’єри"
Додаткова інформація
Особисті якості
Маю вищу освіту в сфері психології, отриману в Національному університеті цивільного захисту України, що дозволило мені глибоко зрозуміти особливості міжособистісної комунікації, мотивації та поведінки людей у стресових і кризових ситуаціях. Це допомагає мені ефективно вибудовувати відносини з колективом, знаходити підхід до кожного співробітника та створювати комфортну атмосферу в команді.Відзначаюся високим рівнем емпатії, уважністю до деталей і вмінням слухати. Завдяки аналітичному мисленню та здатності до систематизації інформації, легко знаходжу оптимальні рішення в питаннях підбору персоналу, адаптації та розвитку співробітників. Володію високою самодисципліною, відповідальністю та орієнтацією на результат, що дозволяє досягати поставлених цілей у встановлені терміни.Готовий до активного навчання та професійного зростання, відкритий до нових ідей і підходів, завжди прагну вдосконалювати свої навички та підвищувати ефективність роботи команди.
Іван
Іван
Рекрутер, HR менеджер

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів
Харків
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 1 місяць тому