Учился в 1 заведении

Луганський національний педагогічний університет

Кафедра культурології

Луганськ, 2005

Дополнительная информация

МЕТА

  • Робота у складних проектах, із високим рівнем відповідальності.

СФЕРА ДІЯЛЬНОСТІ

  • Управління функцією маркетинг;
  • Управління користувальницьким досвідом;
  • Стимулювання цільових поведінкових моделей;
  • Підвищення ефективності клієнтського портфеля.

ПРО СЕБЕ

  • Яскраво проявляюсь на старті проектів, на етапах зростання, виклику та трансформації;
  • Вмію літати на #Helicopter_view та приземлятися в площину практичних дій;
  • Наполегливий, здатний знайти нестандартні шляхи та варіанти рішень; Намагаюся розвивати персонал, не жадібний на похвалу;
  • Не гублюся і швидко орієнтуюсь (бізнес-планування, маркетинг, процеси, IT та ін.);
  • Вмію концентруватися на пошуку рішення.

ДОБРЕ ЗНАЮ І ВМІЮ:

  • Аналізувати ринок та конкурентів;
  • Розробляти маркетингові стратегії;
  • Розраховувати та контролювати ефективність клієнтського активу;
  • Складати бюджети доходів/витрат, рахувати рентабельність;
  • Моделювати та впроваджувати бізнес-процеси;
  • Керувати проектними командами;
  • Модерувати групову роботу;
  • Проектувати сценарії взаємодії із клієнтами;
  • Декомпозувати маркетингові концепції в план дій та розраховувати фінансовий ефект.

РІТЕЙЛ

Функціональні обов'язки:

  • Планування та реалізація програм спрямованих на підвищення обсягів споживання (залучення, зниження відтоку, підвищення частоти, перемикання на цільові товари);
  • Планування та реалізація програм спрямованих на розвиток користувальницького досвіду;
  • Управління персоналом:
  • Цілепокладання, розвиток, координація та контроль роботи; Адміністративний супровід діяльності підрозділу: підрядники, договори, бюджетування, бухгалтерія, розробка/узгодження пов'язаної документації; Управління CRM комунікації.
  • Вироблення гіпотез та механік кампаній. Розрахунок та аналіз їх ефективності;
  • Розвиток IT та операційних процесів;
  • Розробка та інтеграція новацій у поточну операційну модель підприємства.

Досягнення:

  • Міграція на нову платформу CRM (kosmo.ua, klassmarket.ua);
  • Впровадження методів сегментації розрахунок цінності клієнтського активу (kosmo.ua, obnovastores.com klassmarket.ua);
  • Створення відділу управління користувальницьким досвідом (klassmarket.ua);
  • +10% до обсягу продажу Like for Like (obnovastores.com).

БАНКИНГ

Функціональні обов'язки:

  • Реалізація проектів на підвищення транзакційної активності та прибутковості карткового портфеля;
  • Створення додаткової цінності карткових продуктів.
  • Взаємодія із МПС, рекламними компаніями, партнерами.

Досягнення:

  • 2014: CoBrand Best Seller Bank, MASTER CARD (Otp bank);
  • 2014: Best Luxury CoBrand Project, VISA (Otp bank);2014 року:
  • Запуск програми лояльності OTP Club (Otp bank);
  • 2016: Х2 комісійного прибутку (alfabank.ua)

ДОДАТКОВА ОСВІТА

  • Стратегічний партнер: Стратегія. Розробка та впровадження BSC;
  • Ernst&Young: Project management & investment projects;
  • BrandTraining: Курс створення бренду "Анатомія Бренда";
  • Бізнес-майстер: Екстрім-тренінг "Спецназ з продажу".

РЕКОМЕНДАЦІЇ

Готовий надати контакти прямих керівників щодо кожного із зазначених місць роботи.

Євген

СМО, директор з маркетингу, керівник відділу маркетингу

Одесса

Готов переехать: Киев, Львов

41 год

Активно ищет работу

полная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 1 неделю назад