Працювала в 5 компаніях   7 років 8 місяців

Енергетика та Енергоносії, Торгівля роздрібна / Retail, Державний сектор

Фахівець із підтримки користувачів

ТОВ "Регіональна газова компанія" (РГК")

Енергетика та Енергоносії

3 роки 2 місяці

08.2020 - 10.2023

Адміністрування розподілених інформаційних баз (РІБ) (BAS: DOCS); обробка звернень користувачів в системі ServiceDesk; виправлення помилок користувачів; створення інструкцій для користувачів; аналіз та налаштування шаблонів бізнес-процесів, документів; розробка та налаштування друкованих форм і правил автозаповнення файлів; взаємодія з аналітиками та розробниками (опис задач на доопрацювання, ручне тестування оновлень).

Доопрацювала базу знань: налаштувала теги інструкцій для зручного пошуку по ключових словах, створила зв'язки по типу нейромежері за темами інструкцій для зручного переходу у разі потреби ознайомитися із додатковими матеріалами, частину інструкцій перевела у відеоформат, результат - навчені користувачі, мінімізувала кількість однотипних заявок.

Аналітик з комп'ютерних комунікацій

ТОВ "НРП" ("MOYO")

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 4 місяці

10.2017 - 02.2020

Адміністрування розподілених інформаційних баз (РІБ) (1С:УТП); обробка звернень користувачів в системі HelpDesk; виправлення помилок користувачів; створення інструкцій для користувачів; аналіз бізнес-процесів; взаємодія з аналітиками та розробниками (опис задач на доопрацювання, ручне тестування оновлень); виконання регламентних завдань (контроль обміну даними між РІБ, оновлення конфігурацій баз, моніторинг коректності проведення документів).

Аналітик комп'ютерних систем

ДАХК "Артем"

Державний сектор

6 місяців

12.2016 - 06.2017

Консультування користувачів 1С: Документообігу; створення інструкцій для користувачів; аналіз та усунення помилок користувачів; опис задач на доопрацювання для програмістів; ручне тестування доопрацювань; налаштування: додаткових реквізитів, умов маршрутизації процесів, шаблонів внутрішніх документів.

Менеджер по роботі з клієнтами

ТОВ "ТЕХНОСОФТСЕРВІС"

Торгівля роздрібна / Retail

3 місяці

06.2016 - 09.2016

Консультації клієнтів щодо послуг компанії (заправка картриджів, ремонт офісної техніки); розподіл заявок для виїзних майстрів, складання маршрутів; обробка та внесення до 1С заявок на обслуговування техніки, контроль виконання; робота з первинною документацією (рахунки, видаткові накладні, акти, довіреності); щоденна, щотижнева, щомісячна звітність для керівників;забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, канцелярії); робота з вихідною кореспонденцією.

Менеджер з продажів інтернет-магазину / Менеджер по роботі з клієнтами

ТОВ "ТЕХНОСОФТСЕРВІС"

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 4 місяці

05.2015 - 09.2016

Консультування відвідувачів сайту щодо наявності та технічних характеристик товарів (офісна техніка та витратні матеріали), послуг компанії (заправка картриджів, ремонт офісної техніки); обробка інтернет-замовлень, супровід продажів; взаємодія з відділом закупівель; розподіл заявок для виїзних майстрів, складання маршрутів; підготовка пакетів документів на відвантаження товару; обробка та внесення до 1С заявок на обслуговування техніки; робота з первинною документацією (рахунки, видаткові накладні, акти, довіреності); наповнення сайту контентом; складання щомісячної звітності по продажах для керівників; забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, канцелярії); робота з вихідною кореспонденцією.

Ключова інформація

Hard skills: Slack, Zoom, MS Office, десятипальцевий друк від 150 зн./хв., 1C: УТП і Документообіг.

Soft skills: планування та організація своєї роботи, активна життєва позиція, постійне навчання та розвиток професійних навичок, впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи.

Навчалась в 1 закладі

Національний університет харчових технологій

Спеціальність "Менеджмент організацій", бакалавр, заочно

Київ, 2012

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Дія.Освіта «Спеціаліст клієнтської підтримки»

Київ, 2024

https://osvita.diia.gov.ua/uploads/certificate/20240828/-LJhfoFFlj7T_gitDa00WY4mj0qPQuJ0-1724859037.pdf

Сертифікат цифрової грамотності від Дія. Цифрова освіта

Переглянути

Додаткова інформація

Про себе

МРІЇ ЗБУВАЮТЬСЯ В ТИХ, ХТО ГОТОВИЙ ДО НИХ ІТИ!

Мені 34 роки. Я допитлива і педантична, перфекціоніст. Вмію пояснювати складні речі простими словами.

Маю достатній рівень досвіду і комунікативних навичок для роботи фахівцем із підтримки користувачів або менеджером із обробки замовлень на сайті.

Тетяна

Менеджер з обробки замовлень на сайт (за сумісництвом)

Київ

Деснянський район

8 000 грн.

35 років

Активно шукає роботу

неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 3 тижні тому