Працювала в 6 компаніях 8 років
Торгівля роздрібна / Retail, Енергетика та Енергоносії, Державний сектор
Фахівець групи контенту
ФТД-ритейл
Торгівля роздрібна / Retail
3 місяці
09.2024 - до теперішнього часу
Додавання товарів в базу.
Фахівець із підтримки користувачів
ТОВ "Регіональна газова компанія" (РГК")
Енергетика та Енергоносії
3 роки 2 місяці
08.2020 - 10.2023
Адміністрування розподілених інформаційних баз (РІБ) (BAS: DOCS); обробка звернень користувачів в системі ServiceDesk; виправлення помилок користувачів; створення інструкцій для користувачів; аналіз та налаштування шаблонів бізнес-процесів, документів; розробка та налаштування друкованих форм і правил автозаповнення файлів; взаємодія з аналітиками та розробниками (опис задач на доопрацювання, ручне тестування оновлень).
Доопрацювала базу знань: налаштувала теги інструкцій для зручного пошуку по ключових словах, створила зв'язки по типу нейромежері за темами інструкцій для зручного переходу у разі потреби ознайомитися із додатковими матеріалами, частину інструкцій перевела у відеоформат, результат - навчені користувачі, мінімізувала кількість однотипних заявок.
Аналітик з комп'ютерних комунікацій
ТОВ "НРП" ("MOYO")
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 4 місяці
10.2017 - 02.2020
Адміністрування розподілених інформаційних баз (РІБ) (1С:УТП); обробка звернень користувачів в системі HelpDesk; виправлення помилок користувачів; створення інструкцій для користувачів; аналіз бізнес-процесів; взаємодія з аналітиками та розробниками (опис задач на доопрацювання, ручне тестування оновлень); виконання регламентних завдань (контроль обміну даними між РІБ, оновлення конфігурацій баз, моніторинг коректності проведення документів).
Аналітик комп'ютерних систем
ДАХК "Артем"
Державний сектор
6 місяців
12.2016 - 06.2017
Консультування користувачів 1С: Документообігу; створення інструкцій для користувачів; аналіз та усунення помилок користувачів; опис задач на доопрацювання для програмістів; ручне тестування доопрацювань; налаштування: додаткових реквізитів, умов маршрутизації процесів, шаблонів внутрішніх документів.
Менеджер по роботі з клієнтами
ТОВ "ТЕХНОСОФТСЕРВІС"
Торгівля роздрібна / Retail
3 місяці
06.2016 - 09.2016
Консультації клієнтів щодо послуг компанії (заправка картриджів, ремонт офісної техніки); розподіл заявок для виїзних майстрів, складання маршрутів; обробка та внесення до 1С заявок на обслуговування техніки, контроль виконання; робота з первинною документацією (рахунки, видаткові накладні, акти, довіреності); щоденна, щотижнева, щомісячна звітність для керівників;забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, канцелярії); робота з вихідною кореспонденцією.
Менеджер з продажів інтернет-магазину / Менеджер по роботі з клієнтами
ТОВ "ТЕХНОСОФТСЕРВІС"
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 4 місяці
05.2015 - 09.2016
Консультування відвідувачів сайту щодо наявності та технічних характеристик товарів (офісна техніка та витратні матеріали), послуг компанії (заправка картриджів, ремонт офісної техніки); обробка інтернет-замовлень, супровід продажів; взаємодія з відділом закупівель; розподіл заявок для виїзних майстрів, складання маршрутів; підготовка пакетів документів на відвантаження товару; обробка та внесення до 1С заявок на обслуговування техніки; робота з первинною документацією (рахунки, видаткові накладні, акти, довіреності); наповнення сайту контентом; складання щомісячної звітності по продажах для керівників; забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, канцелярії); робота з вихідною кореспонденцією.
Ключова інформація
Hard skills: Slack, Zoom, MS Office, десятипальцевий друк від 150 зн./хв., 1C: УТП і Документообіг.
Soft skills: планування та організація своєї роботи, активна життєва позиція, постійне навчання та розвиток професійних навичок, впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи.
Навчалась в 1 закладі
Національний університет харчових технологій
Спеціальність "Менеджмент організацій", бакалавр, заочно
Київ, 2012
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Українська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Дія.Освіта «Спеціаліст клієнтської підтримки»
https://osvita.diia.gov.ua/uploads/certificate/20240828/-LJhfoFFlj7T_gitDa00WY4mj0qPQuJ0-1724859037.pdf
Додаткова інформація
Про себе
МРІЇ ЗБУВАЮТЬСЯ В ТИХ, ХТО ГОТОВИЙ ДО НИХ ІТИ!
Мені 34 роки. Я допитлива і педантична, перфекціоніст. Вмію пояснювати складні речі простими словами.
Маю достатній рівень досвіду і комунікативних навичок для роботи фахівцем із підтримки користувачів або менеджером із обробки замовлень на сайті.
Тетяна
Тетяна
Спеціаліст технічної підтримки (за сумісництвом)
Київ
Деснянський район
Активно шукає роботу
неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 тиждень тому