Працювала в 8 компаніях   22 роки 8 місяців

Торгівля роздрібна / Retail, Освіта, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Послуги для населення - інше

Фахівець з кадрового адміністрування

ТОВ «ПЕРШИЙ УНІВЕРМАГ»

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 4 місяці

11.2021 - 03.2024

Начальник відділу кадрів

ТОВ «ЕКО»

Торгівля роздрібна / Retail

9 місяців

03.2019 - 12.2019

Начальник відділу кадрів

ТОВ «ФОРА»

Торгівля роздрібна / Retail

9 місяців

02.2018 - 11.2018

Інспектор з кадрів ( hr generalist

ТОВ "НВК "НОВОПЕЧЕРСЬКА ШКОЛА"

Освіта

10 місяців

03.2017 - 01.2018

Головний фахівець відділу кадрового обліку

ТОВ «НОВУС Україна»

Торгівля роздрібна / Retail

5 місяців

10.2016 - 03.2017

Начальник сектору кадрового адміністрування

Підприємство з 100% іноземними інвестиціями «БІЛЛА-Україна»

Торгівля роздрібна / Retail

6 років 5 місяців

05.2010 - 10.2016

Провідний фахівець з кадрів

ТОВ "БЕЛЛА - ТРЕЙД"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

5 років 1 місяць

11.2004 - 12.2009

Заступник начальника відділу кадрів департаменту експлуатації водопровідного господарства

ВАТ “АК “Київводоканал”.

Послуги для населення - інше

5 років 6 місяців

04.1999 - 10.2004

Ключова інформація

  • Вільно оперую Кодексом Законів про Працю України (КЗпП).Досвід самостійного ведення особового складу чисельністю 1500 чол.
  • Організація та контроль роботи відділу кадрів (в підпорядкуванні знаходилось 15 інспекторів з кадрів) в компанії чисельністю 8 000 осіб;
  • Організація та ведення кадрового діловодства з «нуля» та відновлення кадрових документів попередніх років.
  • Ведення кадрового діловодства компанії в повному обсязі: оформлення прийому (в тому числі іноземних громадян), переведення та звільнення працівників, в тому числі: звільнення у зв’язку із скороченням чисельності працівників, за появу на роботі в нетверезому стані, за прогул, систему порушень, втрати довір'я, розкрадання (за рішенням суду), прогул, появи на роботі в нетверезому стані; виявленої невідповідності працівника займаній посаді або виконуваній роботі внаслідок недостатньої кваліфікації та стану здоров'я.
  • Формування і ведення особових справ працівників; заповнення, ведення облік та зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу; надання довідок про теперішню трудову діяльність; ведення обліку надання всіх видів відпусток працівникам; оформлення листків непрацездатності; ведення табелю обліку використання робочого часу; складання встановленої звітності про роботу з кадрами; підготовка наказів по кадрам та по основній діяльності (заохочення, відрядження, оголошення догани та ін.).
  • Ведення штатного розпису по компанії (ЦО, філії);
  • Розробка HR стандартів і процедур, в тому числі: посадових (робочих) інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку, положень про структурні підрозділи. положення про відпустки, положення про відрядження; положення про комерційну та конфіденційну інформацію тощо.
  • Моніторинг змін в трудовому законодавстві та оповіщення про запровадження таких змін (внутрішня комунікація компанії)
  • Ведення всіх форм звітності (держ. і внутрішніх);
  • Оформлення дозволів на працевлаштування співробітників - нерезидентів України;
  • Надання консультацій працівникам компанії з питань трудового законодавства.
  • Запровадження змінного графіку роботи з підсумованим обліком робочого часу, як зміну істотних умов праці для певних підрозділів.
  • Досвід переходу з програмного забезпечення 1С ЗУП 8.3 на "Комінтех" юридичної особи з чисельністю штату понад 1900 чол. та з HRB на 1с ЗУП 8.2 в компанії з чисельністю 1 500 осіб.
  • Автоматизація бази 1С ЗУП 8.3
  • Автоматизація кадрових процесів та процедур: електронний обхідний лист на базі !С ЗУП; електронне оформлення працівників на роботу (локальне програмне забезпечення), електронне оформлення відпусток (ЕЦП/КЕП) на базі 1С ЗУП. Розробка ТЗ для автоматизації кадрових процесів що виходять за межі програмного забезпечення 1С ЗУП, наприклад, чат-бот "Кадровик у кишені" (скорочена назва "КУК") з надання консультацій що стосуються кадрового адміністрування та трудового законодавства та ін.
  • Проведення аудиту договорів матеріально відповідальності (повна індивідуальна та колективна), та розробка алгоритму стягнень (відшкодування), приведення у відповідність до вимог КП назв посад та посадових інструкцій в рамках проекту "матеріальна відповідальність працівників".
  • Підготовка документів та заходів щодо реорганізації кількох підприємств шляхом приєднання:
  • Підготовка проекту організаційної структури підприємства із зазначенням структурних підрозділів, посад і кількості працівників, які будуть наявні на підприємстві на момент приєднання:
  • - визначення кола осіб, які підпадають під скорочення чисельності чи штату у зв'язку із реорганізацією, розгляд можливості переведення їх на інші посади (за наявності вакансій), визначення тієї категорії осіб, звільнення яких взагалі заборонено, тих, які за законом не можуть бути звільненими, без надання їм іншого робочого місця та врешті тих осіб, які не мають законних переваг або пільг і все-таки будуть звільнені з посад у зв'язку із проведенням реорганізації;
  • - проведення заходів щодо попередження осіб про реорганізацію установи, а також можливе звільнення їх з посад у зв'язку з реорганізацією. Одночасне проведення заходів щодо пропонування переведення осіб на інші вакантні посади (за їх наявності);
  • - вручення (надсилання) персональних Повідомлень про реорганізацію підприємств шляхом приєднання;
  • Досвід проведення повного кадрового аудиту по групам компаній з наданням рекомендацій по удосконаленню кадрового адміністрування.
  • Ведення військового обліку «з нуля» за приписом РВК (нині ТЦК та СП), 2015-2016 рр.Представництво у суді в рамках розгляду трудового спору

Навчалась в 3 закладах

Університет економіки і права "КРОК" , Учбово - науковий інститут

"управлінні персоналом організації" , кваліфікація - директор з персоналу

Київ, 2010

Київський національний університет будівництва і архітектури

Водопостачання та водовідведення , кваліфікація - інженер - будівельник

Київ, 2006

Київський механіко - металургійний технікум

Зварювальне виробництво , кваліфікація - технік - технолог зварювального виробництва

Київ, 1998

Додаткова інформація

Сімейний стан

Заміжня

Галина Олександрівна

Фахівець з кадрового адміністрування, інспектор з кадрів

Київ

35 000 грн.

44 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 годину тому