Працювала в 4 компаніях   11 років 1 місяць

FMCG, Телекомунікації / Зв'язок

HR generalist

Bacara Coffee

FMCG

3 роки 10 місяців

07.2018 - 05.2022

- Повний цикл підбору та найму персоналу всіх рівнів: формування профілю (портрету) посади; розробка оголошень про вакансію; розміщення вакансій; робота з вхідним та вихідним трафіком; проведення співбесід; вибір максимально влучних за всіма критеріями кандидатів; формування офферу

- Адаптація нових працівників: підготовка до приходу нового працівника; розробка плану адаптації для всіх посад; залучення необхідних працівників до процесу; підтримка, зворотній зв'язок, контроль якісного проходження всіх етапів; атестація (повністю розроблена система)

- Розробка оргструктури підприємтсва

- Розробка папок посадових обов'язків з КРІ для всіх працівників

- Робота з матеріальною та нематеріальною мотивацією

- Регулярне проведення 1:1 з фіксацією та зворотнім зв'язком

- Робота із залученістю персоналу: опитування, розбір та донесення результатів, робота над підвищенням рівня задоволеності відповідно до запитів персоналу

- Організація про проведення святкувань, тімбілдінгів, цікавих заходів

- Розвиток корпоративної культури

- Робота спільно з відділом маркетингу над брендом роботодавця

- Організація та контроль додаткового навчання для персоналу

- Формування та контроль бюджету відділу

- Формування аналітичних звітів для керівництва компанії

Начальник центру обслуговування абонентів (ЦОА)

Інтертелеком

Телекомунікації / Зв'язок

4 місяці

11.2017 - 03.2018

- Керування відділом продажу

- Контроль, організація та моніторинг роботи ЦОА, сервісного центру

- Забезпечення виконання статистичних норм роботи ЦОА, сервісногоцентру

- Проведення атестації операторів ЦОА

- Підготовка щоденних та щотижневих звітів по результативності роботи ЦОА

- Забезпечення працівників інформацією про зміни та нововведення

- Забезпечення постійного підвищення рівня знань та кваліфікації працівників

- Контроль наявності в ЦОА всіх необхідних рекламно-інформаційних матеріалів та відповідність стандартам

- Організація і контроль оптимального використання людських ресурсів для забезпечення ефективної роботи ЦОА

- Організація та контроль проактивних продажів в ЦОА

- Здійснення постійного контролю за якістю обслуговування клієнтів та проведення по відношенню до операторів політики вимогливості та жорсткого контролю над ефективністю та якістю роботи

- Виконання індивідуальних планів, а також індивідуальних завдань та розпоряджень керівництва стосовно робочої діяльності.

Комерційний директор

ТОВ Інтелект Груп

Телекомунікації / Зв'язок

10 місяців

12.2016 - 10.2017

- Керування відділом продажу

- Організація та участь у складанні перспективних та поточних планів щодо розширення спектру послуг, оптимізації витрат, визначенні довгострокової стратегії комерційної діяльності та фінансових планів підприємства, а також у розробленні стандартів та забезпечення якості наданих послуг

- Рекламна підтримка та проведення PR кампаній

- Презентація діяльності компанії в пресі та на публічних заходах

- Формування акційних пропозицій, прогноз прибутковості, аналіз та зведення результатів

- Формування сервісних послуг для зручності Абонентів

- Проведення переговорів з партнерами / потенціальними партнерами стосовно інтеграції послуг компанії

- Організація рекламних та промоакцій

- Створення медіаплану для презентації компанії в соцмережах

- Ведення аналітики ринку

- Аналіз та порівняння конкурентів

- Планування розширення карти покриття мережі

Комерційний директор

Лангейт, ООО

Телекомунікації / Зв'язок

5 років 10 місяців

02.2011 - 12.2016

-Керівництво фінансово-господарською діяльністю підприємства -Організація та участь у складанні перспективних та поточних планів щодо розширення спектру послуг, оптимізації витрат, визначенні довгострокової стратегії комерційної діяльності та фінансових планів підприємства, а також у розробленні стандартів та забезпечення якості наданих послуг

-Пошук клієнтів та підписання договорів з клієнтами та постачальниками, розширення прямих та тривалих зв'язків з клієнтами та постачальниками, забезпечення виконання договірних зобов'язань з надання якісних послуг -Здійснення контролю за реалізацією послуг, матеріально-технічним забезпеченням підприємства, фінансовими та економічними показниками діяльності підприємства, за правильними витратами обігових коштів -Ведення документообігу

-Підготовка документів для оформлення необхідних ліцензій

-Приймання перевірок відповідних органів

-Пошук та прийняття на роботу професійних кадрів

-Ведення кадрів

-Просування основних, додаткових та нових пропозицій та послуг на ринку телекомунікаційних послуг

-Розроблення та затвердження планів виробничо- господарської та фінансово-економічної діяльності підприємства

-Ведення обліку та складання звітів про господарсько-фінансову діяльність підприємства

-Організація фінансової роботи на підприємстві, матеріально-технічного забезпечення, обслуговування клієнтів та збільшення продажів -Керівництво підпорядкованими службами та структурними підрозділами -Уникнення/вирішення конфліктних ситуацій з постачальниками та клієнтами

-Рекламна підтримка та проведення PR кампаній

-Презентація діяльності компанії в пресі та на публічних заходах -Організація проведень внутрішніх заходів (тренінгів для персоналу та святкових заходів)

-Відрядження на тернінги, ІТ форуми

Ключова інформація

Ефективна комунікація

HRM

Наставництво

Адміністрування

Time-managment

Стратегічне мислення

Проактивність

Емоційний інтелект

Навчання та розвиток

Навчалась в 1 закладі

Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

Факультет іноземних мов

Чернівці, 2006

Додаткова інформація

Особисті якості

Я маю успішний практичний досвід на посаді HRG понад 4 роки в одній з найуспішніших та найвідоміших компаній м. Чернівці ™ Bacara Coffee (Roastery). Мої знання, емпатія, наполегливість і прагнення до постійного розвитку та вдосконалення допомогли сформувати та утримувати сильну та залучену команду.

Робота на посаді HRG для мене є надзвичайно цікавою, адже допомагає обслуговувати бізнес повним комплексом HR процесів.

Для мене надзвичайно цінним є розуміння власниками чи керівництвом важливості HR відділу та процесів, їх залученість та співпраця.

Буду рада працювати в компанії єдиним HR або керівником HR-відділу в будь-якій сфері (крім ІТ), де є більше HR процесів, ніж найму. Досвід в кадровому діловодстві чи в HR-відділі лінійним HR для мене не цікавий.

Якщо Ви теж вважаєте, що люди - найбільша цінність, буду рада зустрічі та можливості познайомитись і поспілкуватись, поділитись своїм досвідом, досягненнями та помилками.

Гарного і мирного Вам і Вашій команді дня.

Ольга

HR generalist, керівник HR відділу

Чернівці

35 000 грн.

41 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 3 дні тому