Працювала в 4 компаніях 11 років 1 місяць
FMCG, Телекомунікації / Зв'язок
HR generalist
Bacara Coffee
FMCG
3 роки 10 місяців
07.2018 - 05.2022
- Повний цикл підбору та найму персоналу всіх рівнів: формування профілю (портрету) посади; розробка оголошень про вакансію; розміщення вакансій; робота з вхідним та вихідним трафіком; проведення співбесід; вибір максимально влучних за всіма критеріями кандидатів; формування офферу
- Адаптація нових працівників: підготовка до приходу нового працівника; розробка плану адаптації для всіх посад; залучення необхідних працівників до процесу; підтримка, зворотній зв'язок, контроль якісного проходження всіх етапів; атестація (повністю розроблена система)
- Розробка оргструктури підприємтсва
- Розробка папок посадових обов'язків з КРІ для всіх працівників
- Робота з матеріальною та нематеріальною мотивацією
- Регулярне проведення 1:1 з фіксацією та зворотнім зв'язком
- Робота із залученістю персоналу: опитування, розбір та донесення результатів, робота над підвищенням рівня задоволеності відповідно до запитів персоналу
- Організація про проведення святкувань, тімбілдінгів, цікавих заходів
- Розвиток корпоративної культури
- Робота спільно з відділом маркетингу над брендом роботодавця
- Організація та контроль додаткового навчання для персоналу
- Формування та контроль бюджету відділу
- Формування аналітичних звітів для керівництва компанії
Начальник центру обслуговування абонентів (ЦОА)
Інтертелеком
Телекомунікації / Зв'язок
4 місяці
11.2017 - 03.2018
- Керування відділом продажу
- Контроль, організація та моніторинг роботи ЦОА, сервісного центру
- Забезпечення виконання статистичних норм роботи ЦОА, сервісногоцентру
- Проведення атестації операторів ЦОА
- Підготовка щоденних та щотижневих звітів по результативності роботи ЦОА
- Забезпечення працівників інформацією про зміни та нововведення
- Забезпечення постійного підвищення рівня знань та кваліфікації працівників
- Контроль наявності в ЦОА всіх необхідних рекламно-інформаційних матеріалів та відповідність стандартам
- Організація і контроль оптимального використання людських ресурсів для забезпечення ефективної роботи ЦОА
- Організація та контроль проактивних продажів в ЦОА
- Здійснення постійного контролю за якістю обслуговування клієнтів та проведення по відношенню до операторів політики вимогливості та жорсткого контролю над ефективністю та якістю роботи
- Виконання індивідуальних планів, а також індивідуальних завдань та розпоряджень керівництва стосовно робочої діяльності.
Комерційний директор
ТОВ Інтелект Груп
Телекомунікації / Зв'язок
10 місяців
12.2016 - 10.2017
- Керування відділом продажу
- Організація та участь у складанні перспективних та поточних планів щодо розширення спектру послуг, оптимізації витрат, визначенні довгострокової стратегії комерційної діяльності та фінансових планів підприємства, а також у розробленні стандартів та забезпечення якості наданих послуг
- Рекламна підтримка та проведення PR кампаній
- Презентація діяльності компанії в пресі та на публічних заходах
- Формування акційних пропозицій, прогноз прибутковості, аналіз та зведення результатів
- Формування сервісних послуг для зручності Абонентів
- Проведення переговорів з партнерами / потенціальними партнерами стосовно інтеграції послуг компанії
- Організація рекламних та промоакцій
- Створення медіаплану для презентації компанії в соцмережах
- Ведення аналітики ринку
- Аналіз та порівняння конкурентів
- Планування розширення карти покриття мережі
Комерційний директор
Лангейт, ООО
Телекомунікації / Зв'язок
5 років 10 місяців
02.2011 - 12.2016
-Керівництво фінансово-господарською діяльністю підприємства -Організація та участь у складанні перспективних та поточних планів щодо розширення спектру послуг, оптимізації витрат, визначенні довгострокової стратегії комерційної діяльності та фінансових планів підприємства, а також у розробленні стандартів та забезпечення якості наданих послуг
-Пошук клієнтів та підписання договорів з клієнтами та постачальниками, розширення прямих та тривалих зв'язків з клієнтами та постачальниками, забезпечення виконання договірних зобов'язань з надання якісних послуг -Здійснення контролю за реалізацією послуг, матеріально-технічним забезпеченням підприємства, фінансовими та економічними показниками діяльності підприємства, за правильними витратами обігових коштів -Ведення документообігу
-Підготовка документів для оформлення необхідних ліцензій
-Приймання перевірок відповідних органів
-Пошук та прийняття на роботу професійних кадрів
-Ведення кадрів
-Просування основних, додаткових та нових пропозицій та послуг на ринку телекомунікаційних послуг
-Розроблення та затвердження планів виробничо- господарської та фінансово-економічної діяльності підприємства
-Ведення обліку та складання звітів про господарсько-фінансову діяльність підприємства
-Організація фінансової роботи на підприємстві, матеріально-технічного забезпечення, обслуговування клієнтів та збільшення продажів -Керівництво підпорядкованими службами та структурними підрозділами -Уникнення/вирішення конфліктних ситуацій з постачальниками та клієнтами
-Рекламна підтримка та проведення PR кампаній
-Презентація діяльності компанії в пресі та на публічних заходах -Організація проведень внутрішніх заходів (тренінгів для персоналу та святкових заходів)
-Відрядження на тернінги, ІТ форуми
Ключова інформація
Ефективна комунікація
HRM
Наставництво
Адміністрування
Time-managment
Стратегічне мислення
Проактивність
Емоційний інтелект
Навчання та розвиток
Навчалась в 1 закладі
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Факультет іноземних мов
Чернівці, 2006
Додаткова інформація
Особисті якості
Я маю успішний практичний досвід на посаді HRG понад 4 роки в одній з найуспішніших та найвідоміших компаній м. Чернівці ™ Bacara Coffee (Roastery). Мої знання, емпатія, наполегливість і прагнення до постійного розвитку та вдосконалення допомогли сформувати та утримувати сильну та залучену команду.
Робота на посаді HRG для мене є надзвичайно цікавою, адже допомагає обслуговувати бізнес повним комплексом HR процесів.
Для мене надзвичайно цінним є розуміння власниками чи керівництвом важливості HR відділу та процесів, їх залученість та співпраця.
Буду рада працювати в компанії єдиним HR або керівником HR-відділу в будь-якій сфері (крім ІТ), де є більше HR процесів, ніж найму. Досвід в кадровому діловодстві чи в HR-відділі лінійним HR для мене не цікавий.
Якщо Ви теж вважаєте, що люди - найбільша цінність, буду рада зустрічі та можливості познайомитись і поспілкуватись, поділитись своїм досвідом, досягненнями та помилками.
Гарного і мирного Вам і Вашій команді дня.
Ольга
Ольга
HR generalist, керівник HR відділу
Чернівці
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 3 дні тому