Працював в 1 компанії   7 місяців

Освіта

Викладач

ITSTEP Академія

Освіта

6 місяців

09.2022 - 03.2023

  • Проведення уроків з предмету/курсу відповідно до навчальної програми
  • Підготовка навчальних матеріалів та уроків
  • Оцінювання та оцінка успішності учнів/студентів
  • Забезпечення активної участі учнів/студентів у навчальному процесі
  • Стеження за навчальним процесом та виявлення можливостей для його вдосконалення
  • Співпраця з колегами для обміну навчальним досвідом та взаємної підтримки
  • Самоосвіта та постійне вдосконалення навичок у викладацькій діяльності
  • Ключова інформація

  • Розробка ігор та інтерактивних додатків на платформі Unity
  • Реалізація геймплейних механік для взаємодії об'єктів та інших функцій у грі
  • Налагодження та відлагодження програмного коду для забезпечення працездатності та надійності додатків
  • Навчався в 1 закладі

    Одеський технологічний університет ШАГ

    Computer Science

    Одеса, 2024

    Володіє мовами

    Англійська

    вище середнього

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Українська

    вільно

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Додаткова інформація

    Комп'ютерні навички

    • C# & .NET (ASP, ADO, WPF)
    • С++
    • Angular | React | NodeJS
    • Java (Android, JSP, JDBC, Guice)
    • Python, Golang
    • Git/GitHub

    Портфоліо

    Gnome vs. Roots

    itch.io: https://ivanm71.itch.io/gnome-vs-roots

    YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=RYqhVFk4Y3s

    Проєкт створений під час Global Game Jam 2023. Пізніше проєкт був розширений механіками головоломок і новими рівнями для продажу за не ексклюзивною ліцензією.

    Я відповідав за:

    • алгоритм росту коріння
    • створення інтерфейсу користувача
    • реалізацію механік головоломок
    • створення рівнів за допомогою Tilemap

    Cozy Fishing Game

    itch.io: https://bekkervu.itch.io/cozy-fishing

    GitHub: https://github.com/bekker-volodymyr/CozyFishingGame

    В процесі розробки навчився:

    • реалізації ігрового циклу за допомогою патерну Машина станів
    • створенню асетів в стилі pixel art

    Navka

    itch.io: https://bekkervu.itch.io/navka

    Проєкт розроблявся в рамках дипломного завдання. Планується подальше покращення в якості пет-проєкта.

    Як член команди відповідав за:

    • створення логіки неігрових персонажів
    • створення ігрового інтерфейсу (інвентар, довідник гравця)
    • алгоритм генерації ігрового світу за допомогою шуму Перліна
    • реалізацію бойових механік та механіки ремесла

    Особисті якості

    Зі старшої школи цікавлюсь програмуванням і прагну розвиватись в цьому напрямку, постійно вивчаючи нове та удосконалюючи власні навички. Швидко навчаюсь та адаптуюсь, відкритий до нового. Також вмію ефективно шукати інформацію та засвоювати нові теми самостійно. Відповідально ставлюся до поставлених задач та педантичний в їх виконанні. В комунікаціях щирий та ввічливий.

    Волонтерство

    березень 2024 р. - волонтер на Games Gathering Conference Lviv 2024

    Володимир

    Unity developer

    Одеса

    21 рік

    повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

    Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота, позмінна робота, гібридна, в офісі/на місці

    Оновлено 2 місяці тому