Працював в 3 компаніях   1 рік 9 місяців

IT

Unity developer

BeetlePlay

IT

3 місяці

06.2024 - 09.2024

Supported the existing project and collaborated with the game designer. Attended daily meetings.

Unity developer

Piggy-games

IT

7 місяців

09.2023 - 04.2024

Contributed significantly to the development of the hyper-casual project "Dog Draw", leveraging Firebase for backend support. Developed lots of different systems to support and scale the project. Produced engaging UI animations accompanied by sound and particle effects to enrich user experience.
Engaged in daily stand-up meetings and sprint planning sessions to foster seamless communication and coordination within the development team.

Unity developer

Lub

IT

8 місяців

09.2022 - 05.2023

As a programmer have been developing hyper-casual projects from concepts to release. Have effectively collaborated with artists, game designers, and other team members. During the development process, I created game mechanics, made optimization, and implemented the publisher's SDK.

Ключова інформація

Strong knowledge of C#, Linq, SOLID, OOP Design patterns,
-Zenject
-Unitask, UniRx
- Intergration third-party SDK (Admob, Firebase, IronSource,Tenjin,AppsFlyer, AppLovin)
-Git
-Animations (DOTween, Unity Timeline, built in Unity)
- 2D/3D physics
-Trello, Mattermost, Taiga

Навчався в 1 закладі

Nizhyn Gogol State University

Computer science

Нежин, 2024

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Українська

рідна

Nikita

Unity developer

Одеса

700 $

21 рік

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 2 місяці тому