Работал в 1 компании   7 месяцев

Образование

Викладач

ITSTEP Академія

Образование

6 месяцев

09.2022 - 03.2023

  • Проведення уроків з предмету/курсу відповідно до навчальної програми
  • Підготовка навчальних матеріалів та уроків
  • Оцінювання та оцінка успішності учнів/студентів
  • Забезпечення активної участі учнів/студентів у навчальному процесі
  • Стеження за навчальним процесом та виявлення можливостей для його вдосконалення
  • Співпраця з колегами для обміну навчальним досвідом та взаємної підтримки
  • Самоосвіта та постійне вдосконалення навичок у викладацькій діяльності
  • Ключевая информация

  • Розробка ігор та інтерактивних додатків на платформі Unity
  • Реалізація геймплейних механік для взаємодії об'єктів та інших функцій у грі
  • Налагодження та відлагодження програмного коду для забезпечення працездатності та надійності додатків
  • Учился в 1 заведении

    Одеський технологічний університет ШАГ

    Computer Science

    Одеса, 2024

    Владеет языками

    Английский

    выше среднего

    Может проходить собеседование на этом языке

    Может проходить собеседование на этом языке

    Украинский

    свободно

    Может проходить собеседование на этом языке

    Может проходить собеседование на этом языке

    Дополнительная информация

    Комп'ютерні навички

    • C# & .NET (ASP, ADO, WPF)
    • С++
    • Angular | React | NodeJS
    • Java (Android, JSP, JDBC, Guice)
    • Python, Golang
    • Git/GitHub

    Портфоліо

    Gnome vs. Roots

    itch.io: https://ivanm71.itch.io/gnome-vs-roots

    YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=RYqhVFk4Y3s

    Проєкт створений під час Global Game Jam 2023. Пізніше проєкт був розширений механіками головоломок і новими рівнями для продажу за не ексклюзивною ліцензією.

    Я відповідав за:

    • алгоритм росту коріння
    • створення інтерфейсу користувача
    • реалізацію механік головоломок
    • створення рівнів за допомогою Tilemap

    Cozy Fishing Game

    itch.io: https://bekkervu.itch.io/cozy-fishing

    GitHub: https://github.com/bekker-volodymyr/CozyFishingGame

    В процесі розробки навчився:

    • реалізації ігрового циклу за допомогою патерну Машина станів
    • створенню асетів в стилі pixel art

    Navka

    itch.io: https://bekkervu.itch.io/navka

    Проєкт розроблявся в рамках дипломного завдання. Планується подальше покращення в якості пет-проєкта.

    Як член команди відповідав за:

    • створення логіки неігрових персонажів
    • створення ігрового інтерфейсу (інвентар, довідник гравця)
    • алгоритм генерації ігрового світу за допомогою шуму Перліна
    • реалізацію бойових механік та механіки ремесла

    Особисті якості

    Зі старшої школи цікавлюсь програмуванням і прагну розвиватись в цьому напрямку, постійно вивчаючи нове та удосконалюючи власні навички. Швидко навчаюсь та адаптуюсь, відкритий до нового. Також вмію ефективно шукати інформацію та засвоювати нові теми самостійно. Відповідально ставлюся до поставлених задач та педантичний в їх виконанні. В комунікаціях щирий та ввічливий.

    Волонтерство

    березень 2024 р. - волонтер на Games Gathering Conference Lviv 2024

    Володимир

    Unity developer

    Одесса

    21 год

    полная занятость, неполная занятость, проектная работа

    Характер работы: стажировка / практика, удаленная работа, посменная работа, гибридная, в офисе/на месте

    Обновлено 1 месяц назад