Працювала в 5 компаніях   4 роки 1 місяць

Освіта, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Медіа / ЗМІ, Фармацевтика

Викладач

Ірпінський фаховий коледж НУБіП України, ВСП

Освіта

11 місяців

07.2023 - 06.2024

Вчасно виконувала покладені на мене обов'язки.

Випустила свій перший і єдиний випуск маркетологів.

Обов'язки:

  • Виконувала обов'язки куратора І курсу спеціальності “Маркетинг”.
  • Завідувала науковим гуртком “Маркетолог”.
  • Вела наукову діяльність.
  • Займалася розробкою проекту лабораторії маркетингу, з цією метою освоїла ресурс, що дозволяє моделювати.
  • Викладала такі дисципліни як: “Маркетинг”, “Ринкові дослідження” та “ІСіТ” на ІІІ курсі (випускники); “Основи маркетингу” на ІІ курсі.
  • Проводила відкриті лекції з запрошеними гостями - маркетинг-спеціалістами.
  • Заохочувала студентів до “неформальної освіти” - виставки, екскурсії на підприємства.
  • Була запрошеним проктором для контролю та проведення ЄДКІ (єдиний державний кваліфікаційний іспит).

Директор з маркетингу

Украфлора, ООО, СП

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

7 місяців

11.2022 - 06.2023

Підчас роботи в компанії було виправлено низку проблем, зокрема, неактуальність цін на сайті, повернена можливість здійснення оплати на сайті, відключено неактуальні позиції шляхом здійснення інвентаризацій та плідній роботі з операційним відділом компанії.
Відновлено партнерську роботу з іншими компаніями, зокрема: “Сирне Королівство”, ресторани в ТРЦ “Гулівер”. 
Експериментально до для всіх закоханих проведено казкову доставку “Казковий кінь: доставка квітів від принца” у якій задіяли відомих блогерів. 
Компанія долучилася до благодійності.
Успішно провела рекламну кампанію на честь жіночого дня.
Організовано 8 виїзних фотосесій. 
Запустили чат-бот для замовлень. Розвинула впевненість у собі як публічного спікера компанії.
Обов'язки:
• Здійснювала керівництво маркетингом компанії “Украфлора”, очолювала відділ маркетингу, що налічував 6 чоловік: молодший маркетолог, дизайнер, контент-менеджер, смм-менеджер, копірайтер. Більша частина команди працювала віддалено.
• Брала участь у розробці POSM та сувенірної продукції бренду.
• Здійснювала контроль роботи підрядників: поліграфії, діджитал-агенції, розробники сайтів.
• Займалась адмініструванням інтернет-магазину, контролем та постановкою ТЗ для виправлень багів сайту.
• Розробляла та затверджувала Е-mail та Viber розсилки, роботи SMM-спеціаліста.
• Займалася розробкою та запуском чат-боту компанії, адмініструвала та наповнювала B2B-канал у Tg.
• Адміністрування та затвердження постів та сторі для соц. мереж - сторінки Fb та Instagram,  здійснювала ведення Tik-Tok, контролювала роботу смм-спеціаліста, налаштування акцій, запуск та контроль результатів.
• Робота з веденням аналітики по даним чат-боту, контроль роботи SEO-спеціалістів, допомога у наданні необхідної інформації для просування.
• Організація разом із керівниками департаментів HR, маркетингу  корпоративних заходів та акцій для співробітників мереж, внутрішньої системи заохочень. Запуск активностей та акцій напередодні свят, майстер-класів та івентів на торгових точках.
• Розвиток напрямку ко-брендингу в компанії. Займалась пошуком партнерів, вела підготовку рекламних компаній, аналізувала та надавала керівнику (СЕО) звіти по результатам створених проектів, активностей.
• Розробляла і реалізовувала програми просування мережі, що забезпечували збільшення трафіку покупців і залучення постачальників, розробка комернційних пропозицій.
• Прораховувала ефективність рекламного розміщення та ефективність проведених акцій. Семпл-маркетинг.
• Розміщення на рекламних носіях у торгових точках та на рекламних біг-бордах у м. Київ.
• Створення, реалізація та контроль маркетингової стратегій відповідно до бізнес-стратегії компанії.
• Управління бренд комунікаціями, рекламними компаніями з використанням digital каналів.
• Аналіз ринків: частка ринку, ціни і новинки, активності конкурентів.
• Відстеження нових ефективних інструментів маркетингу з метою їх подальшого застосування в роботі.
• Оцінка ефективності рекламних кампаній.
• Забезпечення конкурентоспроможності та збільшення частки ринку.
• Формування, облік та контроль використання маркетингового бюджету.
• Координація та взаємодія з усіма функціональними підрозділами компанії.

PR-директор

Ukraine Forever - український культурний мовник

Медіа / ЗМІ

6 місяців

03.2022 - 09.2022

З початком війни, переїхала у м. Тернопіль з метою запуску нового медіа на волонтерських засадах.

Tik Tok - 15 000 користувачів.

YouTube - 6 000 користувачів.

Публікації у Голос України, подання проекту розгляд ради УКФ.

Запущено 9 різних напрямів програм: Легенди України, МЕНТАЛІКА, КіноФронт, Живий Свідок, Sпікер, Архів української автентики, АртМарафон, Бункерник, Моє слово.

Співпраця з фестивалем Faine Misto, була модератором живої трансляції фестивалю в YouTube двічі та повністю відповідала за модерацію живого чату.

Перших 3 місяці писала самостійно усі дописи та описи на всі платформи мовника.

Самостійно запускала платформи з 0: YouTube, Instagram, Facebook та сайт на платформі WordPress.

Навчилася самостійно запускати рекламу.

Побачила як створюється “серйозний продакшн” з 0.

Вперше спробувала себе у ролі режисера.

Стала ідейником нової рубрики Sпікер - інтерв'ю з відомими світу музики.

Обов'язки:

  • Запуск медійної платформи з 0;
  • Управління сайтом, створення публікацій;
  • Створення сторінок у соціальних мереж FaceBook, Instagram, YouTube, Tik Tok, Telegram-канал та їх ведення;
  • Управління роботи відділу PR;
  • Написання релізів, описів, текстів;
  • Розсилка релізів по E-mail, комунікація з блогерами, адміністраторами пабліків стосовно публікацій про платформу та програм;
  • Складання контент планів;
  • Навчання кадрів.

Маркетолог в Фармі

OrtoMed Holding

Фармацевтика

10 місяців

04.2021 - 02.2022

Було відкрито 2 нових салони у 2021 році, проведено 5 івентів,серед яких участь у святкуванні Дня міста Бровари та Біла Церква, «Фестиваль здоров’я та спорту» у ТРЦ «Retroville», 12 акцій «День Народження» на 12 салонах.

Восени спільно з австрійськимими колегами було проведено навчальний семінар.

Надруковано каталог 2022, розроблено нові POSM для салонів.

Обов'язки:

  • Управління акціями у роздрібних магазинах;
  • Розробка візуалу майбутніх магазинів, робота з дизайнером та поліграфістами (топери, банери, поліграфічна продукція - візитівки, флаєри та ін.);
  • Організація святкового відкриття (святкова гірлянда з повітряних кульок, ведучі, розважальні конкурси, лотерея);
  • Акції, акційні плакати у вітринах, банери, розміщення банерної реклами поблизу об'єктів;
  • Інвентаризація складських матеріалів, що належать відділу маркетингу;
  • Допомога HR у підготовці та проведені заходів, що є приводом для публікацій у соц.мережах, розробка необхідних матеріалів для проведення заходів, написання текстів, що інформують співробітників про діяльність компанії, успіхи та нововедення;
  • Участь у івентах, підготовка усіх необхідних матеріалів та повна комунікація з організаторами;
  • Розробка брендованих матеріалів для "OrtoMed" - ручки, чашки, еко-сумки, нотатники, щоденники та ін.
  • Cтворення з дизайнером власних POSM для підрядників, що реалізують продукцію в В2В напрямі - інформаційні плакати. каталоги, методички, інструкцій;

Маркетолог в Фармі

ТОВ "Київфарм" Мережа аптек "Будьте здорові", "Економ-і-Я", "Еко-аптека"

Фармацевтика

10 місяців

03.2020 - 01.2021

Видано 11 випусків акційної газети для клієнтів, відкрито 4 нових аптеки мережі "Будьте Здорові".

Проведено 5 розіграшів - сумарна кількість учасників 3500 чол.

Провела сегментацію 187680 чоловік.

Запущено у роботу проект по оптиці (15 аптек), державну програму "Пакунок малюка", програми для пенсіонерів "Соціалні Години" та "День Пенсіонера", активність "Мамин день", програму по обміну карток конкурентів "Вигода!".

Обов'язки:

  • Виявляла потреби на аптечних закладах і здійснювала постійний контроль наявності всіх елементів бренд-буку компанії та POSM;
  • Організовувала разом із керівниками департаментів HR та маркетингу корпоративні заходи, акції для співробітників;
  • Займалася розвитком напрямку ко-брендингу в компанії;
  • Здійснювала пошук партнерів, вела підготовку рекламних компаній, аналізувала та надавала керівнику департаменту звіти по результатам створених проектів та активностей.
  • Розробляла і реалізовувала ефективні програми просування мережі в т.ч. PR –заходи (включаючи просування в online ЗМІ, зовнішню рекламу аптечних закладів, рекламу на екранах, і т.д.), що забезпечували збільшення трафіку покупців і залучення постачальників, які бажали реалізовувати свою продукцію через наші мережі.
  • Прораховувала ефективність рекламного розміщення та ефективність проведених акцій та заходів.
  • Провела сегментацію клієнтів по віку та статі.

Ключова інформація

Доброго дня, мій професійний шлях розпочався одразу після закінчення університету - 2015 році . Перше місце роботи та посада - старший лаборант ВСП НУБіП України Бобровицький коледж економіки та менеджменту ім. О.Майнової, кабінет маркетингу та економічного аналізу, тут я викладала дисципліну "Ціноутворення", проте робота дозволяла на силу зводити кінці з кінцями. У пошуку своєї професії я працювала спершу бухгалтером з первинної документації, далі пішла у рієлтори елітної нерухомості на Печерську проте і там провалилася.

Оволодівши навичками з продажу була першим менеджером такого продукту як "Olaplex", потім мене занесло в особисті помічники засновника "Добропарк" та головного ідейника новорічних локацій на Софіївській площі І.І. Добруцького, де я вперше скуштувала організацію івентів та таке поняття, як PR. Проте моє захоплення розійшлося з поглядами керівника, враховуючи, що дана вакансія вже мала спеціаліста.

Як виявилося, знайти роботу маркетологом не маючи освіти було майже завданням з зірочкою. Після пари попадань в недобросовісні маркетинг агенції прийшов час самоосвіти. Перше "святкове відкриття" відбулося в L'Kafa Groupe, проте сама підготовка далася важко, тож після збору усіх пост-релізів вирішила, що не потягну, тож взяла проект. Проте ресторан італійської кухні "Pagliaccio" мав чудову концепцію, проте не мав коштів на просування та виплату заробітної плати. Весь мій рекламний бюджет - те, що заробиш сам, саме тому я освоїла всі можливі методи "затягнути клієнта". Неоціненний досвід, проте дуже голодний час. Наступний проект "Мітерія "Здоровий Глузд" виявився не тільки цікавим, але й мав хоч якийсь бюджет, а тому реалізовувати ідеї було простіше. Тут мала за честь провести перші прес-вечері, публікації у ЗМІ, партнерства.

Наступним місцем роботи вже з офіційним записом "маркетолог" я отримала у компанії "Детта", що є офіційним дистриб'ютором зоотоварів. Компанія мала мережу з 15 роздрібних магазинів "Зооуголок". В мої обов'язки входив повний комплекс трейд-маркетингових активностей та робота з інтернет-магазином. Дуже теплий досвід, коли компанія стала сім'єю. Завдяки своїй роботі об'їздила майже усі ключові міста України: Одеса, Миколаїв, Херсон, Львів, Харків та інші. Проте через рік наша співпраця закінчилася через сімейні обставини.

Після перерви був UBI холдинг, освітнє ІТ "Engler" проте ні перша, ні друга компанія не були моїми. Проте вони також навчили мене новим речам таким як: структурованість, організація івентів дистанційно, важливість наочності та важливість дедлайну та комунікації. Наступний свій шлях я вже деталізовано виклала з обов'язками вище.

Шановні HR-спеціалісти, розумію ваш шок, проте це правда, яку я точно не хочу приховувати, чи то соромитися. Це мій шлях, який я пройшла і неоціненний досвід, який не отримаєш за гроші. Я розумію вашу позицію щодо такого "рваного резюме" проте, у цьому житті головне підніматися, якщо падаєш і рухатися далі. Я думаю, що моя історія мало схожа на щось що ви бачили раніше, проте я досвідчений спеціаліст, що пре танком та знає, що він робить.

В моїх пріоритетах - чесність перед собою та перед іншими, а тому я спокійно ставлюся до промахів та поразок, і я чесно та відкрито вам скажу, якщо відчую, що займаю не своє місце, чи то не зможу зробити благо компанії. Проте я так само чесно виконаю усі покладені на мене зобов'язання та зроблю все, що у моїх силах щоб наша з вами співпраця була вам вигідною.

Навчалась в 3 закладах

Приватний вищий навчальний заклад "Київський університет культури"

Журналістика

Київ, 2024

Національний університет біоресурсів та природокористування України

Педагогіка вищої школи ( цикл економічних дисциплін)

Київ, 2014

Національний університет біоресурсів та природокористування України

Економіка підприємства

Київ, 2013

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Українська

рідна

Ірина

PR director

Київ

Голосіївський район, Печерський район, Подільський район, Святошинський район, Солом'янський район, Шевченківський район

60 000 грн.

32 роки

повна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому