Працювала в 6 компаніях 5 років 4 місяці
Державний сектор, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Послуги для бізнесу - інше, Реклама та PR-послуги, Недержавні організації / NGO
Communication Manager
Офіс з розвитку підприємництва та експорту, ДУ
Державний сектор
1 рік 6 місяців
05.2023 - до теперішнього часу
Комунікаційна менеджерка державної установи «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» та масштабного національного проєкту із розвитку підприємництва та експорту — Дія.Бізнес. Проєкт Дія.Бізнес був ініційований Міністерством цифрової трансформації України та реалізовується спільно з Установою.
За час роботи над проєктами:
- 800+ безоплатних згадок у ЗМІ
- 150+ безоплатних згадок у інфлуенсерів
- Повний комунікаційний супровід 7 національних освітньо-грантових програм для підприємців («Відважна 2. Масштабування та діджиталізація», «Власне», «Траєкторія», «Початок», «Міцність», «Світанок», Global E-commerce Access)
- Організація та комунікаційний супровід 9 подій
- Розробка та реалізація спільних проєктів з: Урядом Швеції, Урядом Японії, Mastercard, Агентством США з міжнародного розвитку USAID «Зміцнення громадської довіри (UCBI), Міністерством у справах ветеранів, ООН Жінки в Україні, Visa, ПриватБанк, Projector Institute, мережею мультимаркетів «Аврора», UNDP в Україні, Українським ветеранським фондом Мінветеранів, International Trade Centre «Підвищення економічної стійкості громад, що постраждали від переміщення», Європейським Союзом та урядом Німеччини в межах програми міжнародної співпраці «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», яку в Україні реалізує німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft fur Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH та іншими.
Основні обов'язки, які я виконувала:
- Комунікаційний супровід 12 офлайн-центрів підтримки підприємців Дія.Бізнес. Контроль комунікаційних спеціалістів центрів, проведення міні-тренінгів з комунікацій, розробка посібника з комунікацій та дизайну
- Розробка та впровадження комунікаційних стратегій
- Аналіз та оцінка ефективності комунікаційних кампаній
- Створення та поширення пресрелізів, пострелізів, дописів для соцмереж
- Підбір та комунікація з релевантними ЗМІ, інфлуенсерами, Телеграм-каналами
- Створення технічних завдань для команди та підрядників: дизайнери, таргетологи, розробники сайтів, технічні підрядники заходів, поліграфії тощо. Делегування задач комунікаційній команді
- Проведення антикризових комунікацій
- Репутаційні перевірки брендів та власників брендів
- Створення презентацій
- Підготовка тез для виступів спікерів
- Створення Email-розсилок
- Написання цитат для матеріалів
- Створення та управління контентом для соціальних мереж
- Створення та комунікаційний супровід додаткових промо-активностей про проєкти (наприклад, розіграш бізнес-фотосесії, проведення Q&A-сесії щодо участі в програмі тощо)
- Комунікаційний супровід проєктів під час всієї їхньої тривалості (створення дорожніх карт для учасників проєктів, комунікація з учасниками тощо)
- Створення матеріалів про історії успіху переможців та учасників освітніх програм
- Комунікаційний супровід Національних павільйонів України на міжнародних виставках
- Моніторинг медійного простору для виявлення нових можливостей та ризиків
- Розробка концепції та плану заходів
- Участь у оформленні річної звітності проєктів державної установи Офіс з розвитку підприємництва та експорту та національного проєкту Дія.Бізнес
- Оформлення щомісячної звітності. Підготовка звітів та аналітики щодо медійного покриття та впливу
Influencer-manager
Готельно-ресторанний бізнес
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
2 роки 3 місяці
03.2021 - 06.2023
Заклади, з якими я співпрацювала:
- Сушия (мережа ресторанів)
- Osocor residence (готельно-рестораний комплекс)?
- CHINA MA (ресторан)?
- CHINA TOWN (ресторан)?
- Глек (ресторан)?
- Boho (ресторан)?
- Intense (ресторан)?
- Tbiliso (мережа ресторанів)?
- il Molino (мережа ресторанів)?
- City-Zen (мережа ресторанів)?
- Coffee lover (ресторан)?
- Salmon box (ресторан)
Обов'язки, які я виконувала:
- Пошук та підбір потенційних інфлюенсерів, які відповідають цільовій аудиторії бренду та цілям компанії
- Розробка стратегії співпраці з інфлюенсерами відповідно до цілей компанії та потреб аудиторії
- Комунікація з інфлюенсерами та обговорення умов співпраці
- Моніторинг та оцінка ефективності результатів співпраці з інфлюенсерами та їхнього впливу на аудиторію
- Підготовка та оптимізація контенту для соціальних мереж
- Моніторинг тенденцій та новин на ринку, які можуть вплинути на співпрацю з інфлюенсерами
- Забезпечення відповідного іміджу для бренду через співпрацю з інфлюенсерами
- Поширення інформації про компанію та її продукти через інфлюенсерів та їхню аудиторію
PR-manager
Коворкінг Platforma
Послуги для бізнесу - інше
9 місяців
08.2022 - 05.2023
- Розробка та реалізація комплексної комунікаційної стратегії для позитивного іміджу компанії в ЗМІ, на вебсайтах та соціальних мережах
- Організація партнерських освітніх та розважальних заходів, комерційних заходів у коворкінгу: таких як зйомки YouTube шоу в коворкінгу «Точка збору», Ебаут», «Шевченко доможе», «Олицька - інтерв’ю з Дмитром Гордоном, Анастасією Арестович, Раміною Есхакзай»
- Моніторинг публікацій про компанію в ЗМІ та соціальних мережах і відповідне реагування на негативні відгуки
- Підготовка пресрелізів та робота зі ЗМІ та журналістами. Копірайтинг (пресрелізи, статті, публікації у соціальних мережах, скрипти відповідей на запитання клієнтів)
- Створення технічних завдань для команди та підрядників (смм-менеджери, дизайнери, таргетологи, розробники вебсайтів, фотографи, музиканти та інші)
- Створення лендінгів
- Визначення tone of voice бренду
- Робота з інфлюенсерами
- Створення телеграм-боту та каналу для коворкінгу
- Створення та розвиток суббренду «Platforma camp» та забезпечення комунікаційної підтримки проєкту в ЗМІ та інфлюенсерів. Співпраця з дизайнерами, таргетологами, розробниками вебсайту, поліграфією та іншими.
- Розробка та впровадження контенту для соціальних медіа
- Проведення маркетингових досліджень та аналіз ринку, щоб виявляти можливості для підвищення продуктивності бізнесу
- Розвиток та впровадження нових стратегій та ідей для збільшення обсягу продажів
- Медіапланування
- Робота з клієнтами та партнерами, у тому числі підготовка презентацій та переговори з ними
- Організація та проведення кампаній зі збору лідів та підвищення уваги до бренду
- Вивчення тенденцій ринку та впровадження нових стратегій та ідей для підвищення конкурентоспроможності бренду.
Project / PR-manager
Bagirova creative house
Реклама та PR-послуги
4 місяці
11.2021 - 03.2022
- Планування та керування проєктами згідно зі стратегією компанії, що включало в себе визначення цілей проєкту, обсягу та призначення завдань для команди, контроль за термінами виконання завдань та плануванням робочого часу
- Супровід брендів-клієнтів агенції, що включало в себе розбір бренда, виявлення проблем у комунікації, ребрендинг та розробку стратегій комунікаціїПідбір та аналіз зовнішніх носіїв реклами
- Взаємодія з клієнтами щодо обговорення технічних питань проєкту та відповіді на запити, проведення зустрічей з клієнтами
- Взаємодія з розробниками, дизайнерами та іншими фахівцями для забезпечення ефективної роботи команди
- Розвиток внутрішніх PR та SMM агенції, що включало в себе розробку та впровадження нових стратегій просування та підвищення свідомості про компанію
- Пошук спонсорів для YouTube каналів (клієнтів агенції та YouTube каналу власниці агенції), що включало в себе пошук потенційних спонсорів, ведення переговорів та підписання контрактів.
PR-manager
Launch
Реклама та PR-послуги
1 рік 1 місяць
01.2020 - 02.2021
- Супровід клієнтів агенції з урахуванням їхніх потреб та бажань
- Розробка та реалізація комунікаційних стратегій для клієнтів
- Підбір та організація партнерської роботи з блогерами та інфлюенсерами з метою просування продуктів та рішень клієнтів
- Вибір ЗМІ для клієнтів та ефективна комунікація з ними
- Узгодження та контроль публікацій блогерів, а також підтримка комунікації та ведення переговорів з блогерами на всіх етапах співробітництва
- Управління проєктним бюджетом, забезпечення раціонального використання ресурсів
- Написання пресрелізів та публікацій у соціальних мережах
- Створення бази цільових радіостанцій та ЗМІ
- Розробка бази можливих клієнтів агенції та активна комунікація з ними
- Підготовка звітності щодо виконання завдань та результатів роботи з клієнтами.
Event manager
AIESEC
Недержавні організації / NGO
8 місяців
08.2019 - 04.2020
Робота на посаді event manager у міжнародній молодіжній некомерційній, непартійній, незалежній організації AIESEC, що повністю керована молоддю у віці від 18 до 29 років, метою якої є мир і реалізація лідерського та професійного потенціалу молоді шляхом міжкультурного обміну.
- Планування, організація та координація заходів з участю понад 1000 учасників з різних країн світу
- Взаємодія зі спонсорами та партнерами з метою забезпечення фінансування та ресурсів для успішної організації заходів
- Розроблення та виконання маркетингових та комунікаційних стратегій для просування заходів та забезпечення максимальної участі гостей
- Оцінка та аналіз результатів заходів, з метою покращення якості організації та забезпечення задоволення учасників та партнерів
Ключова інформація
- Створення та розробка комунікаційних-стратегій
- Розробка креативних концепцій та ідей
- Підбір інфлуенсерів та ЗМІ для кампаній
- Створення та опрацювання контенту для різних каналів комунікації (соціальні мережі, ЗМІ, інфлуенсери)
- Копірайтинг та редагування текстів (пресрелізи, статті, публікації у соціальних мережах, медіа)
- Управління TikTok-сторінкою бренду
- Організація та комунікаційний супровід різноманітних заходів
- Пошук спонсорів для YouTube-каналів
- Управління внутрішнім PR-компанії
- Організація роботи команди, навички делегування
- Розроблення бюджетів та звітність щодо їх виконання
Особисті якості та навички:
- Дотримання термінів та багатозадачність — рушійна сила мого робочого процесу
- Критичне, аналітичне та креативне мислення — мої сильні сторони
- Інформованість щодо останніх новин та тенденцій — завжди у моєму центрі уваги
- Швидко здатна опановувати нові навички та знання
- Ефективна робота в команді та індивідуально
- Навички делегування та організації робочого процесу — мої сильні сторони
- Ефективне ділове спілкування та комунікативність
- Я підходжу до бізнесу з партнерською позицією та дбайливо ставлюся до клієнтів
- Чіткість та конкретність у постановці завдань — мої важливі принципи
- Орієнтована на результат та досягнення поставлених цілей
- Ефективно управляю часом та приділяю увагу деталям
- Вмію аналізувати ринок та конкурентну складову
- Експерт у використанні соціальних мереж та інтернет-маркетингу
- Креативно підходжу до розв'язання завдань та пропоную нестандартні рішення
- Маю досвід ведення переговорів та укладення угод
- Високі комунікаційні навички та вмію будувати стосунки з клієнтами та партнерами
- Маю досвід використання CRM-систем та інших інструментів управління проєктами
Навчалась в 1 закладі
Київський національний торговельно-економічний університет
Торгівля та маркетинг, спеціалізація реклама та зв'язки з громадськістю
Київ, 2022
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Українська
рідна
Анна Миколаївна
Анна Миколаївна
PR director
Київ
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 2 місяці тому