Працювала в 6 компаніях   5 років 4 місяці

Державний сектор, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Послуги для бізнесу - інше, Реклама та PR-послуги, Недержавні організації / NGO

Communication Manager

Офіс з розвитку підприємництва та експорту, ДУ

Державний сектор

1 рік 6 місяців

05.2023 - до теперішнього часу

Комунікаційна менеджерка державної установи «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» та масштабного національного проєкту із розвитку підприємництва та експорту — Дія.Бізнес. Проєкт Дія.Бізнес був ініційований Міністерством цифрової трансформації України та реалізовується спільно з Установою.

За час роботи над проєктами:

  • 800+ безоплатних згадок у ЗМІ
  • 150+ безоплатних згадок у інфлуенсерів
  • Повний комунікаційний супровід 7 національних освітньо-грантових програм для підприємців («Відважна 2. Масштабування та діджиталізація», «Власне», «Траєкторія», «Початок», «Міцність», «Світанок», Global E-commerce Access)
  • Організація та комунікаційний супровід 9 подій
  • Розробка та реалізація спільних проєктів з: Урядом Швеції, Урядом Японії, Mastercard, Агентством США з міжнародного розвитку USAID «Зміцнення громадської довіри (UCBI), Міністерством у справах ветеранів, ООН Жінки в Україні, Visa, ПриватБанк, Projector Institute, мережею мультимаркетів «Аврора», UNDP в Україні, Українським ветеранським фондом Мінветеранів, International Trade Centre «Підвищення економічної стійкості громад, що постраждали від переміщення», Європейським Союзом та урядом Німеччини в межах програми міжнародної співпраці «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», яку в Україні реалізує німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft fur Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH та іншими.

Основні обов'язки, які я виконувала:

  1. Комунікаційний супровід 12 офлайн-центрів підтримки підприємців Дія.Бізнес. Контроль комунікаційних спеціалістів центрів, проведення міні-тренінгів з комунікацій, розробка посібника з комунікацій та дизайну
  2. Розробка та впровадження комунікаційних стратегій
  3. Аналіз та оцінка ефективності комунікаційних кампаній
  4. Створення та поширення пресрелізів, пострелізів, дописів для соцмереж
  5. Підбір та комунікація з релевантними ЗМІ, інфлуенсерами, Телеграм-каналами
  6. Створення технічних завдань для команди та підрядників: дизайнери, таргетологи, розробники сайтів, технічні підрядники заходів, поліграфії тощо. Делегування задач комунікаційній команді
  7. Проведення антикризових комунікацій
  8. Репутаційні перевірки брендів та власників брендів
  9. Створення презентацій
  10. Підготовка тез для виступів спікерів
  11. Створення Email-розсилок
  12. Написання цитат для матеріалів
  13. Створення та управління контентом для соціальних мереж
  14. Створення та комунікаційний супровід додаткових промо-активностей про проєкти (наприклад, розіграш бізнес-фотосесії, проведення Q&A-сесії щодо участі в програмі тощо)
  15. Комунікаційний супровід проєктів під час всієї їхньої тривалості (створення дорожніх карт для учасників проєктів, комунікація з учасниками тощо)
  16. Створення матеріалів про історії успіху переможців та учасників освітніх програм
  17. Комунікаційний супровід Національних павільйонів України на міжнародних виставках
  18. Моніторинг медійного простору для виявлення нових можливостей та ризиків
  19. Розробка концепції та плану заходів
  20. Участь у оформленні річної звітності проєктів державної установи Офіс з розвитку підприємництва та експорту та національного проєкту Дія.Бізнес
  21. Оформлення щомісячної звітності. Підготовка звітів та аналітики щодо медійного покриття та впливу

Influencer-manager

Готельно-ресторанний бізнес

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

2 роки 3 місяці

03.2021 - 06.2023

Заклади, з якими я співпрацювала:

  • Сушия (мережа ресторанів)
  • Osocor residence (готельно-рестораний комплекс)?
  • CHINA MA (ресторан)?
  • CHINA TOWN (ресторан)?
  • Глек (ресторан)?
  • Boho (ресторан)?
  • Intense (ресторан)?
  • Tbiliso (мережа ресторанів)?
  • il Molino (мережа ресторанів)?
  • City-Zen (мережа ресторанів)?
  • Coffee lover (ресторан)?
  • Salmon box (ресторан)

Обов'язки, які я виконувала:

  • Пошук та підбір потенційних інфлюенсерів, які відповідають цільовій аудиторії бренду та цілям компанії
  • Розробка стратегії співпраці з інфлюенсерами відповідно до цілей компанії та потреб аудиторії
  • Комунікація з інфлюенсерами та обговорення умов співпраці
  • Моніторинг та оцінка ефективності результатів співпраці з інфлюенсерами та їхнього впливу на аудиторію
  • Підготовка та оптимізація контенту для соціальних мереж
  • Моніторинг тенденцій та новин на ринку, які можуть вплинути на співпрацю з інфлюенсерами
  • Забезпечення відповідного іміджу для бренду через співпрацю з інфлюенсерами
  • Поширення інформації про компанію та її продукти через інфлюенсерів та їхню аудиторію

PR-manager

Коворкінг Platforma

Послуги для бізнесу - інше

9 місяців

08.2022 - 05.2023

  • Розробка та реалізація комплексної комунікаційної стратегії для позитивного іміджу компанії в ЗМІ, на вебсайтах та соціальних мережах
  • Організація партнерських освітніх та розважальних заходів, комерційних заходів у коворкінгу: таких як зйомки YouTube шоу в коворкінгу «Точка збору», Ебаут», «Шевченко доможе», «Олицька - інтерв’ю з Дмитром Гордоном, Анастасією Арестович, Раміною Есхакзай»
  • Моніторинг публікацій про компанію в ЗМІ та соціальних мережах і відповідне реагування на негативні відгуки
  • Підготовка пресрелізів та робота зі ЗМІ та журналістами. Копірайтинг (пресрелізи, статті, публікації у соціальних мережах, скрипти відповідей на запитання клієнтів)
  • Створення технічних завдань для команди та підрядників (смм-менеджери, дизайнери, таргетологи, розробники вебсайтів, фотографи, музиканти та інші)
  • Створення лендінгів
  • Визначення tone of voice бренду
  • Робота з інфлюенсерами
  • Створення телеграм-боту та каналу для коворкінгу
  • Створення та розвиток суббренду «Platforma camp» та забезпечення комунікаційної підтримки проєкту в ЗМІ та інфлюенсерів. Співпраця з дизайнерами, таргетологами, розробниками вебсайту, поліграфією та іншими.
  • Розробка та впровадження контенту для соціальних медіа
  • Проведення маркетингових досліджень та аналіз ринку, щоб виявляти можливості для підвищення продуктивності бізнесу
  • Розвиток та впровадження нових стратегій та ідей для збільшення обсягу продажів
  • Медіапланування
  • Робота з клієнтами та партнерами, у тому числі підготовка презентацій та переговори з ними
  • Організація та проведення кампаній зі збору лідів та підвищення уваги до бренду
  • Вивчення тенденцій ринку та впровадження нових стратегій та ідей для підвищення конкурентоспроможності бренду.

Project / PR-manager

Bagirova creative house

Реклама та PR-послуги

4 місяці

11.2021 - 03.2022

  • Планування та керування проєктами згідно зі стратегією компанії, що включало в себе визначення цілей проєкту, обсягу та призначення завдань для команди, контроль за термінами виконання завдань та плануванням робочого часу
  • Супровід брендів-клієнтів агенції, що включало в себе розбір бренда, виявлення проблем у комунікації, ребрендинг та розробку стратегій комунікаціїПідбір та аналіз зовнішніх носіїв реклами
  • Взаємодія з клієнтами щодо обговорення технічних питань проєкту та відповіді на запити, проведення зустрічей з клієнтами
  • Взаємодія з розробниками, дизайнерами та іншими фахівцями для забезпечення ефективної роботи команди
  • Розвиток внутрішніх PR та SMM агенції, що включало в себе розробку та впровадження нових стратегій просування та підвищення свідомості про компанію
  • Пошук спонсорів для YouTube каналів (клієнтів агенції та YouTube каналу власниці агенції), що включало в себе пошук потенційних спонсорів, ведення переговорів та підписання контрактів.

PR-manager

Launch

Реклама та PR-послуги

1 рік 1 місяць

01.2020 - 02.2021

  • Супровід клієнтів агенції з урахуванням їхніх потреб та бажань
  • Розробка та реалізація комунікаційних стратегій для клієнтів
  • Підбір та організація партнерської роботи з блогерами та інфлюенсерами з метою просування продуктів та рішень клієнтів
  • Вибір ЗМІ для клієнтів та ефективна комунікація з ними
  • Узгодження та контроль публікацій блогерів, а також підтримка комунікації та ведення переговорів з блогерами на всіх етапах співробітництва
  • Управління проєктним бюджетом, забезпечення раціонального використання ресурсів
  • Написання пресрелізів та публікацій у соціальних мережах
  • Створення бази цільових радіостанцій та ЗМІ
  • Розробка бази можливих клієнтів агенції та активна комунікація з ними
  • Підготовка звітності щодо виконання завдань та результатів роботи з клієнтами.

Event manager

AIESEC

Недержавні організації / NGO

8 місяців

08.2019 - 04.2020

Робота на посаді event manager у міжнародній молодіжній некомерційній, непартійній, незалежній організації AIESEC, що повністю керована молоддю у віці від 18 до 29 років, метою якої є мир і реалізація лідерського та професійного потенціалу молоді шляхом міжкультурного обміну.

  • Планування, організація та координація заходів з участю понад 1000 учасників з різних країн світу
  • Взаємодія зі спонсорами та партнерами з метою забезпечення фінансування та ресурсів для успішної організації заходів
  • Розроблення та виконання маркетингових та комунікаційних стратегій для просування заходів та забезпечення максимальної участі гостей
  • Оцінка та аналіз результатів заходів, з метою покращення якості організації та забезпечення задоволення учасників та партнерів

Ключова інформація

  • Створення та розробка комунікаційних-стратегій
  • Розробка креативних концепцій та ідей
  • Підбір інфлуенсерів та ЗМІ для кампаній
  • Створення та опрацювання контенту для різних каналів комунікації (соціальні мережі, ЗМІ, інфлуенсери)
  • Копірайтинг та редагування текстів (пресрелізи, статті, публікації у соціальних мережах, медіа)
  • Управління TikTok-сторінкою бренду
  • Організація та комунікаційний супровід різноманітних заходів
  • Пошук спонсорів для YouTube-каналів
  • Управління внутрішнім PR-компанії
  • Організація роботи команди, навички делегування
  • Розроблення бюджетів та звітність щодо їх виконання

Особисті якості та навички:

  • Дотримання термінів та багатозадачність — рушійна сила мого робочого процесу
  • Критичне, аналітичне та креативне мислення — мої сильні сторони
  • Інформованість щодо останніх новин та тенденцій — завжди у моєму центрі уваги
  • Швидко здатна опановувати нові навички та знання
  • Ефективна робота в команді та індивідуально
  • Навички делегування та організації робочого процесу — мої сильні сторони
  • Ефективне ділове спілкування та комунікативність
  • Я підходжу до бізнесу з партнерською позицією та дбайливо ставлюся до клієнтів
  • Чіткість та конкретність у постановці завдань — мої важливі принципи
  • Орієнтована на результат та досягнення поставлених цілей
  • Ефективно управляю часом та приділяю увагу деталям
  • Вмію аналізувати ринок та конкурентну складову
  • Експерт у використанні соціальних мереж та інтернет-маркетингу
  • Креативно підходжу до розв'язання завдань та пропоную нестандартні рішення
  • Маю досвід ведення переговорів та укладення угод
  • Високі комунікаційні навички та вмію будувати стосунки з клієнтами та партнерами
  • Маю досвід використання CRM-систем та інших інструментів управління проєктами

Навчалась в 1 закладі

Київський національний торговельно-економічний університет

Торгівля та маркетинг, спеціалізація реклама та зв'язки з громадськістю

Київ, 2022

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Українська

рідна

Анна Миколаївна

PR director

Київ

23 роки

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 2 місяці тому