Працювала в 3 компаніях 10 років 4 місяці
Недержавні організації / NGO, Транспорт та Логістика, Освіта
Менеджер з персоналу
Карітас України, Міжнародний Благодійний Фонд
Недержавні організації / NGO
1 рік 7 місяців
05.2023 - до теперішнього часу
Ведення кадрового обліку:
• прийом, переведення, зміна зайнятості, звільнення працівників;
• робота зі строковими трудовими договорами;
• кадрове ведення 1С (BAF);
• ведення штатного розпису;
• облік трудових книжок;
• робота з декретними відпустками;
• здійснення оперативного інформування ПФУ;
• подання кадрової звітності.
• прийом, переведення, зміна зайнятості, звільнення працівників;
• робота зі строковими трудовими договорами;
• кадрове ведення 1С (BAF);
• ведення штатного розпису;
• облік трудових книжок;
• робота з декретними відпустками;
• здійснення оперативного інформування ПФУ;
• подання кадрової звітності.
Провідний фахівець по роботі з персоналом
ТОВ "ІНТЕРАВІА"
Транспорт та Логістика
6 років 5 місяців
07.2018 - до теперішнього часу
Досвід роботи у великій компанії (500-1000 працівників), який включає такі обов?язки:
• прийом, переведення та звільнення працівників;
• ведення особових справ;
• заповнення та облік трудових книжок;
• оформлення карток П2;
• наповнення та ведення кадрової бази даних (програма IS-PRO);
• ведення кадрового документообігу (створення наказів та інших нормативних документів);
• обробка листків непрацездатності;
• оформлення відпусток;
• обробка запитів (довідки, характеристики та інше);
• адміністрування пільг працівників;
• робота з архівом;
• подання звітності (M.E.Doc, робота з банком);
• частковий рекрутинг (створення та розміщення реклами різного формату, підбір персоналу, організація співбесід, як індивідуальних, так і групових, та участь в їх проведенні);
• створення та демонстрація презентацій, реклами, іншої атрибутики (для співбесід та корпоративів).
У липні 2021 року мене було підвищено та переведено з посади "Інспектор відділу кадрів", після чого до моїх вищевказаних обов'язків додалися:
• повне ведення кадрового обліку робітників, які працюють за контрактом (ЦПХ);
• подання електронних трудових книжок на сайт Пенсійного фонду;
• участь в розробці посадових положень та інструкцій;
• подання зарплатних відомостей.
• прийом, переведення та звільнення працівників;
• ведення особових справ;
• заповнення та облік трудових книжок;
• оформлення карток П2;
• наповнення та ведення кадрової бази даних (програма IS-PRO);
• ведення кадрового документообігу (створення наказів та інших нормативних документів);
• обробка листків непрацездатності;
• оформлення відпусток;
• обробка запитів (довідки, характеристики та інше);
• адміністрування пільг працівників;
• робота з архівом;
• подання звітності (M.E.Doc, робота з банком);
• частковий рекрутинг (створення та розміщення реклами різного формату, підбір персоналу, організація співбесід, як індивідуальних, так і групових, та участь в їх проведенні);
• створення та демонстрація презентацій, реклами, іншої атрибутики (для співбесід та корпоративів).
У липні 2021 року мене було підвищено та переведено з посади "Інспектор відділу кадрів", після чого до моїх вищевказаних обов'язків додалися:
• повне ведення кадрового обліку робітників, які працюють за контрактом (ЦПХ);
• подання електронних трудових книжок на сайт Пенсійного фонду;
• участь в розробці посадових положень та інструкцій;
• подання зарплатних відомостей.
Вчитель української мови та літератури
ЗОШ №8 м.Києва
Освіта
3 роки 9 місяців
09.2014 - 06.2018
• виконання обов'язків вчителя української мови та літератури (6-11 класи);
• викладання зарубіжної літератури (6-11 класи);
• ведення факультативу з української мови, підготовка до НМТ;
• виконання обов'язків класного керівника протягом 3 років (9-11 клас).
Була атестована Печерським управлінням освіти та інноваційного розвитку.
• викладання зарубіжної літератури (6-11 класи);
• ведення факультативу з української мови, підготовка до НМТ;
• виконання обов'язків класного керівника протягом 3 років (9-11 клас).
Була атестована Печерським управлінням освіти та інноваційного розвитку.
Ключова інформація
• Філолог (магістр) за освітою, що зумовлює високий рівень усної, писемної грамотності та культури
• Маю досвід роботи в компанії зі значною чисельністю працівників (більше 1000)
• Вмію працювати з великим обсягом даних
• Маю розвинуті комунікативні здібності та толерантність до оточуючих, оскільки як вчитель працювала з дітьми різного віку, та як інспектор відділу кадрів, з персоналом, різним за своєю кваліфікацією
• Відмінно володію ПК
• Маю досвід роботи в компанії зі значною чисельністю працівників (більше 1000)
• Вмію працювати з великим обсягом даних
• Маю розвинуті комунікативні здібності та толерантність до оточуючих, оскільки як вчитель працювала з дітьми різного віку, та як інспектор відділу кадрів, з персоналом, різним за своєю кваліфікацією
• Відмінно володію ПК
Навчалась в 1 закладі
НПУ им. М.П. Драгоманова
Інститут української філології та літературної творчості ім. А.Малишка, Магістр
Киев, 2014
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
рідна
Додаткова інформація
ПК
Впевнений користувач ПК та іншої офісної техніки.
Зокрема:
• кадрові програми IS-PRO, 1C (BAF)
• Microsoft Word
• Microsoft Excel
• Microsoft Outlook
• Microsoft PowerPoint
• Adobe Photoshop
• M.E.Doc
• вправно та швидко зможу освоїти потрібну програму
Особисті якості
• ввічливість та доброзичливість;
• чуйність та толерантність;
• відповідальність та цілеспрямованість;
• уважність до деталей;
• орієнтованість на результат;
• маю схильність до аналітичних здібностей та вмію працювати з великим обсягом даних.
Захоплення та інтереси
• SMM • Літературні виставки та заходи • Волонтерство • Подорожі
Наталія
Наталія
Фахівець з документообігу
Київ
Готовий переїхати: Одеса
неповна зайнятість
Оновлено 3 тижні тому